Hyvät salikengät?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Omasta mielestäni noilla Lonsdalen nyrkkeikykengillä ei ole käyttöä salilla varsinkaan jos omistaa monet salikengät. Kyykkyyn on painonnostokengät paremmat ja vetoon ja yleiskenkänä tasa ja pehmeäpohjaiset painikengät/converset/barefootit paremmat.

Jep mutta eikö tässä nyt etsitty kenkiä juuri vetoa ja kyykkyä varten. Harva tykkään tehdä vetoa painonnostokengillä. Jos mulla olisi tiukka budjetti niin ostaisin nämä do-winin kengät kyykkyyn http://www.veryblackstore.fi/product/6/do-win-painonnostokenka ja vetäisin paljain jaloin. Sumovetoon ehkä jotkut tossut, esim nää: http://www.gometal.fi/maastanosto-tossut-ipf-hyvaksytty-p-1184.html?language=fi

Myös low-bar kyykkyyn suosin painonnostokenkiä. Jos nyt väkisin haluaa tasapohjaiset niin melkeinpä kokeilisin Mark Bellin Reebokille suunittelemaa kenkää. Noita saa about 100 dollarilla amazonista ja ebaysta.

Edit: Et ilmeisesti vastannut Highway25:lle vaan jollekin muulle, oon vähän jäässä näin lomalla.

Jep mutta eikö tässä nyt etsitty kenkiä juuri vetoa ja kyykkyä varten. Harva tykkään tehdä vetoa painonnostokengillä. Jos mulla olisi tiukka budjetti niin ostaisin nämä do-winin kengät kyykkyyn http://www.veryblackstore.fi/product/6/do-win-painonnostokenka ja vetäisin paljain jaloin. Sumovetoon ehkä jotkut tossut, esim nää: http://www.gometal.fi/maastanosto-tossut-ipf-hyvaksytty-p-1184.html?language=fi

Myös low-bar kyykkyyn suosin painonnostokenkiä. Jos nyt väkisin haluaa tasapohjaiset niin melkeinpä kokeilisin Mark Bellin Reebokille suunittelemaa kenkää. Noita saa about 100 dollarilla amazonista ja ebaysta.

Edit: Et ilmeisesti vastannut Highway25:lle vaan jollekin muulle, oon vähän jäässä näin lomalla.

Noissa tossuissa tulee sellanen ongelma sumoillessa että joo, tarttuvat kyllä lattiaan, mutta jalka ei tartu tossuun. Ei mitään tukea sivusuunnassa.

Nyt en itekää tiedä kuka puhuu ja kenelle, mutta tasapohjaset kengät hakusessa tosiaan. Powerliftiä löytyy jo kaapista.

Helvetti mä vihaan shoppailua :D

Noissa tossuissa tulee sellanen ongelma sumoillessa että joo, tarttuvat kyllä lattiaan, mutta jalka ei tartu tossuun. Ei mitään tukea sivusuunnassa.

Nyt en itekää tiedä kuka puhuu ja kenelle, mutta tasapohjaset kengät hakusessa tosiaan. Powerliftiä löytyy jo kaapista.

Helvetti mä vihaan shoppailua :D

Katsoin nyt nuo sinun kriteerit eli tasapohjainen, hyvä pito ja suht halpa. Se on halpa painikenkä. Tarjouksia ja nettikauppoja selailemaan vaan. Asics, Adidas, Nike, Do-Win.

Ei missään nimessä nyrkkeikykenkiä.

Katsoin nyt nuo sinun kriteerit eli tasapohjainen, hyvä pito ja suht halpa. Se on halpa painikenkä. Tarjouksia ja nettikauppoja selailemaan vaan. Asics, Adidas, Nike, Do-Win.

Ei missään nimessä nyrkkeikykenkiä.

Ihan mielenkiinnosta, mitä eroa niillä on?

Itse jalkapäivinä turhauduin huonoon nilkanliikkuvuuteen joka ei edes joka päiväisellä venyttelyllä paljoa parantunut ja ostin inovin fastlift painonnostokengät, kun sattuivat sillon olemaan alennuksessa. Nyt voin sanoa että en vaihtaisi pois. Aivan älyttömän kevyet, hyväntuntuiset ja silti ns jämäkän oloiset oli hyvä ostos.

Mulla on reilu pari vuotta ollut inov8:n fastliftit enkä vielä ole pystynyt perustelemaan itselleni uusien nostokenkien hankintaa, vaikka kuin isot merkit houkuttelevat. Ostin XXL:stä ensin puoli numeroa isot. Parin kerran jälkeen ne sai vielä vaihtaa pienempiin, sopivat kuin sukka.

Tuskin tulee ihan heti uusia ostettua. Tullut kevään aikana hankittua ensin lee cooperin conversekopiot jotka toimii mavessa ja yleiskenkinä loistavasti, kyykkyihin adiaksen power perfect kakkoset. adidaksista ei pahaa sanottavaa, se powerlift malli oli ainakin aivan liian kapea lestiltään. Sitten vielä kuntonyrkkeilyn aloitettuani hankin lonsdalen nyrkkeilykengät mitkä on kyllä kevyet ja ohutpohjaiset mutta pohja on todella kapea, en tiedä onko tarpeeksi vakaa maastavetoihin, en ole koittanut.

Jotain conversekopioita olen ajatellut itsekin kokeilla. Missä noita Lee Coopereita myydään?

Itse jalkapäivinä turhauduin huonoon nilkanliikkuvuuteen joka ei edes joka päiväisellä venyttelyllä paljoa parantunut ja ostin inovin fastlift painonnostokengät, kun sattuivat sillon olemaan alennuksessa. Nyt voin sanoa että en vaihtaisi pois. Aivan älyttömän kevyet, hyväntuntuiset ja silti ns jämäkän oloiset oli hyvä ostos. Muuten pidän salilla suht kovapohjaisia koripallokenkiä.
aivan loistavat kengät, itsellä samat!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Perkele menin pesemään pesukoneessa 14 vuotta vanhat Asics Matflexit ja ne kutistui sen verran ettei mahdu enää mukavasti jalkaan. Aivan kunnossa olevat kengät muuten edelleen.
Nyt hommaan nuo Feelmaxit tasapohjaiseksi salikengäksi. Panka 2 tai Niesa 3. Molemmissa ohuin 1,3 mm pohja ja extraleveä lesti.

Asicsin painitossut yleensä venyy ennalleen pinen pitämisen jälkeen. Jos ahdistaa leveysssuunnassa, voi vähän löysätä nauhoja koko pituudelta.

Asicsin painitossut yleensä venyy ennalleen pinen pitämisen jälkeen. Jos ahdistaa leveysssuunnassa, voi vähän löysätä nauhoja koko pituudelta.

Tässä oli sellainen tilanne että koko oli alunperinkin vähän liian pieni. Pystyi käyttämään mutta oli varsin nafti. Olen joskus aikaisemminkin 14 vuoden aikana pessyt noita, mutta nyt kun pesin 60 asteessa niin ei palaudu enää. Nauhat ihan löysällä koko matkalta. Aika monta kertaa pitänyt ja puristaa tuskallisesti. Se on vielä kokeilematta tosin että kastelee tossut märäksi ja heittää märkänä jalkaan ja menee saunaan.

Hitto että on hienon näköisiä painikenkiä nykyään kaikilla kolmella isolla valmistajalla; Adidas, Nike ja Asics. Tekisi mieli ostaa.

Mul on ollu Powerlift 2:t yli nelisen vuotta mut ostin tuoreimman mallin eli Powerlift 3.1 kun halvalla sai.

Nyt on kuulkaas hyvä jalkapohjan tuntuma kyykkyyn. Oikein tuntuu korostuneesti, että kenkä ei anna yhtään periks. Lisäksi ne on leventäneet ja voimistaneet tarrakiinnitystä, parantaneet ilmastointia vähän jne.

Sopii erityisen hyvin leveelle lestille ja korkea jalkaholvisellakin on mukavat kun pohjallisessa on muotoa.

Hitto että on hienon näköisiä painikenkiä nykyään kaikilla kolmella isolla valmistajalla; Adidas, Nike ja Asics. Tekisi mieli ostaa.

Heti kun yli vuosikymmenen palvelleet Do Win:t hajoaa, mikä ei taida ihan heti tapahtua.

Heikkoina hetkinä, eli aina Karhun nostokenkiä jalkaan ähkiessä, tekee mieli vaihtaa vähän helpommin jalkaan saataviin. No vaihdan kun nuo hajoaa.

Olis aika päivittää treenikenkiä, mutta en perkele tiedä mitkä sitä hankkisi. Oon aika nirso noiden kanssa. Hyvät yleiskengät sais olla kaikkeen salitreeniin. Mulla on jo Adidas Power Perfect 2, mutta ne on kaikkea muuta kuin perfect. Ihan vitun paskat. Liikaa kantakorotusta ja kapea lesti. Kyykyssä on korotettu kantapää vain tiellä. Yleiskenkinä mulla on kunnon vanhanliiton sisäpelikengät ohuella pohjalla ilman mitään vitun vaimennuksia. Ne on hyvät ja tukevat ja haluan samanlaiset, mutta vähän fiksumman näköiset ja mustat. On se kumma kun kaupoissa ei oikein tunnu olevan kenkiä millä ei taita nilkkojaan kyykyssä ja mitkä on kuitenkin tarpeeksi ohuet maveenkin. Minkäänlaista kantakorotusta niissä ei saa olla, mutta toisaalta ne ei saa olla myöskään painikengät, ei barefootit eikä mitkään homot konssit. Koita nyt näillä spekseillä sit etsiä.

Back
Ylös Bottom