Adidaksen powerliftit on pirun hyvät
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Omasta mielestäni noilla Lonsdalen nyrkkeikykengillä ei ole käyttöä salilla varsinkaan jos omistaa monet salikengät. Kyykkyyn on painonnostokengät paremmat ja vetoon ja yleiskenkänä tasa ja pehmeäpohjaiset painikengät/converset/barefootit paremmat.
Jep mutta eikö tässä nyt etsitty kenkiä juuri vetoa ja kyykkyä varten. Harva tykkään tehdä vetoa painonnostokengillä. Jos mulla olisi tiukka budjetti niin ostaisin nämä do-winin kengät kyykkyyn http://www.veryblackstore.fi/product/6/do-win-painonnostokenka ja vetäisin paljain jaloin. Sumovetoon ehkä jotkut tossut, esim nää: http://www.gometal.fi/maastanosto-tossut-ipf-hyvaksytty-p-1184.html?language=fi
Myös low-bar kyykkyyn suosin painonnostokenkiä. Jos nyt väkisin haluaa tasapohjaiset niin melkeinpä kokeilisin Mark Bellin Reebokille suunittelemaa kenkää. Noita saa about 100 dollarilla amazonista ja ebaysta.
Edit: Et ilmeisesti vastannut Highway25:lle vaan jollekin muulle, oon vähän jäässä näin lomalla.
Mark Bellin Reebokille suunittelemaa kenkää.
Noissa tossuissa tulee sellanen ongelma sumoillessa että joo, tarttuvat kyllä lattiaan, mutta jalka ei tartu tossuun. Ei mitään tukea sivusuunnassa.
Nyt en itekää tiedä kuka puhuu ja kenelle, mutta tasapohjaset kengät hakusessa tosiaan. Powerliftiä löytyy jo kaapista.
Helvetti mä vihaan shoppailua :D
Katsoin nyt nuo sinun kriteerit eli tasapohjainen, hyvä pito ja suht halpa. Se on halpa painikenkä. Tarjouksia ja nettikauppoja selailemaan vaan. Asics, Adidas, Nike, Do-Win.
Ei missään nimessä nyrkkeikykenkiä.
Itse jalkapäivinä turhauduin huonoon nilkanliikkuvuuteen joka ei edes joka päiväisellä venyttelyllä paljoa parantunut ja ostin inovin fastlift painonnostokengät, kun sattuivat sillon olemaan alennuksessa. Nyt voin sanoa että en vaihtaisi pois. Aivan älyttömän kevyet, hyväntuntuiset ja silti ns jämäkän oloiset oli hyvä ostos.
Tuskin tulee ihan heti uusia ostettua. Tullut kevään aikana hankittua ensin lee cooperin conversekopiot jotka toimii mavessa ja yleiskenkinä loistavasti, kyykkyihin adiaksen power perfect kakkoset. adidaksista ei pahaa sanottavaa, se powerlift malli oli ainakin aivan liian kapea lestiltään. Sitten vielä kuntonyrkkeilyn aloitettuani hankin lonsdalen nyrkkeilykengät mitkä on kyllä kevyet ja ohutpohjaiset mutta pohja on todella kapea, en tiedä onko tarpeeksi vakaa maastavetoihin, en ole koittanut.
aivan loistavat kengät, itsellä samat!Itse jalkapäivinä turhauduin huonoon nilkanliikkuvuuteen joka ei edes joka päiväisellä venyttelyllä paljoa parantunut ja ostin inovin fastlift painonnostokengät, kun sattuivat sillon olemaan alennuksessa. Nyt voin sanoa että en vaihtaisi pois. Aivan älyttömän kevyet, hyväntuntuiset ja silti ns jämäkän oloiset oli hyvä ostos. Muuten pidän salilla suht kovapohjaisia koripallokenkiä.
Ihan mielenkiinnosta, mitä eroa niillä on?
Prismassa oli jotain parikymppiä.varmaan halvemmallakin saa alennuskorista jos sattuu jossain näkemäänJotain conversekopioita olen ajatellut itsekin kokeilla. Missä noita Lee Coopereita myydään?
Asicsin painitossut yleensä venyy ennalleen pinen pitämisen jälkeen. Jos ahdistaa leveysssuunnassa, voi vähän löysätä nauhoja koko pituudelta.
Hitto että on hienon näköisiä painikenkiä nykyään kaikilla kolmella isolla valmistajalla; Adidas, Nike ja Asics. Tekisi mieli ostaa.