Hyvät, pahat ja munat -Rantalainen muistelee

Kyllä oli Rantalaisella naama punainen Mariassa, eikä muutenkaan kovin skarpissa kunnossa.
Näytti vanhalta juopolta.

Vaikka tämä toope on kuinka musulmaani hyvänsä, niin on kyllä maininnut parissakin haastattelussa että kyllä ainakin saunakaljat menee.
Ehkä kyseessä on jonkilainen räätälöity muslimius, jossa voi ottaa vaan ne ominaisuuden ko. uskonnosta mitkä sopii itselle.

Ei kukaan voi tosissaan enää ottaa Rantalaista, eikä hänellä ole enää mitään virkaa toimittajana.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kusi Paskiainen :lol2:

Nykyajan Mariat ja Hytöset on ihan pelkkää paskaa HPR:n rinnalla!

Simppa on meidän ikioma talebaani. Simo on kuitenkin muista talebaaneista eroten nk. buffetti-uskovainen, ottaa vain sen mikä maistuu ja itselle sopimattomat käytännöt jätetään sitten linjastolle muiden mussutettaviksi. Nämä uuskäännynnäiset ovat aina niin lutusia uskonsa kanssa.

Eikö HPR kannattais elvyttää uusiksi. Ehdottaisin juontajapariksi Simo Rantalaista ja Tony Halmea. Siitä tulisi ikimuistosta talk -showta.

Hyvänen aika. Jäin eilen ihmettelemään, oliko Maria!:n tuotantoryhmä hakenut kokeellisen viihteen merkeissä studioon jonkun random spurgun kadulta, kunnes tajusin että pipopäinen heppu olikin Simo Rantalainen. On ne ajat vaan muuttuneet.

En kyllä tiennyt että Rantalainen on NOIN typerä. Koin suht kovaa myötähäpeää oikeestaan aina kun kaveri puhui jotain.

"Kato mä oon sellainen että jos tekee jotain mun kavereille, perheelle tai mulle niin siitä saa sitte vastata kans mulle" tjsp :zzzz:

Ihan niinkuin oisin kuullut joskus aikaisemminkin tollasta uhoa - joltain keskenkasvuisilta mopopojilta...

Olis mielenkiintosta kuulla Rantalaisen omat kommentit kohtaamisesta prätkäjengin kanssa jokunen vuosi sitten. Sillonhan jengiläiset pieksi Rantalaisen sen Karate Kid -leffan mentorin näköseks.

Vieläkin se jakso leveillä musiikkitoimittajan hakkaamisella, siinä olikin varmaan ainoa tappelu jonka Simo on voittanut. Tarviiko oikeasti kovan jätkän hajottaa leuka joltain hipster-nörtiltä?

Ihan naurettava jätkä tämä Rantalainen. Aiheutti kyllä kauhean myötähäpeän Maria-ohjelmassa olemalla täysin sekaisin ja sössöttämällä mitä sattuu. Rehvastelu jonkun onnettoman toimittajan leuan murskaamisella ei kyllä ainakaan meikäläistä viehättänyt, en sitten tiedä miten noissa Rantalaisen "piireissä" asia tulkitaan - olen käsittänyt että siellä vallitsee vinoutunut mieskäsitys ja sitä mukaa tällaisilla naisen "takia" pieksämisillä on arvoa.

Rantalainen oli ihan ookoo HPR:ssä aikanaan, mutta kyllä se pelle sielläkin aina esiin tuli. Harmi kun Sarasvuo ei onnistunut antamaan Simolle nukutusta siinä nyrkkeilyottelussa, olisi saattanut olla paikallaan.

Rantalainen uhkaili Halla-Ahoa radio rockin lähetyksessä ja nyt Halla-Aho on tehnyt tutkintapyynnön poliisille Rantalaisesta sekä korporaation Heikelästä & Linnanahteesta yllyttämisestä rikokseen :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom