Hyvät geenitkö ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DreAxl
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Morjens,
Ajattelin herättää keskustelua omasta kehityksestä ja siitä miten pitkälle näinkin nopea kehitys voi johtaa. Voinen sanoa että ravintopuoli ja treenimetodit ovat hyvällä mallilla, mutta osan voi perustella varmasti hyvällä perimälläkin.

Elikä, ikää on tällä hetkellä 25vuotta, omapaino 97kg ja treenitaukoa ennen maaliskuun loppua oli 4 vuotta.
Nyt on reilut 5 kk tehty aktiivista reeniä ja tulokset ovat massaliikkeissä : penkkipunnerrus 140kg,
maastaveto 200kg,
jalkakyykky 200kgx 2.

Pystypunnerrus smithissä nostettiin tänään 100kg x 3.

Tarkoitus olisi nostaa penkki jouluun mennessä 160kiloon. Onko aiheesta ajatuksia tai kommentteja, voiko noita tuloksia pitää kohtuullisina ?

Kiitos vastauksista.

Aika kova tahti on, mutta eikö tuo ihan mahdollista ole, järkevää ja intensiivistä treeniä yhdistettynä hyvään palautumiseen jne.

Itse aikoinaan kun innostuin "voima"penkkiä tekemään, niin ~4kk aikana nostin tulostani penkkipunnerruksessa liki 25kilolla. Nyt on tuollainen vääntäminen jäänyt taakse.

Että ei muuta kuin minun puolesta kovettua treeniä, ja tulokset nousuun! :thumbs:

Näyttäisi tämän ketjun aiheena olevan vaihteeksi että DreAxlilla on tosi iso pippeli. Paljon kehuja ja ihmetyksiä, olethan melkoinen teräsmies.

Morjens,
Ajattelin herättää keskustelua omasta kehityksestä ja siitä miten pitkälle näinkin nopea kehitys voi johtaa.

Minulla pitkän (vuosissa) tauon jälkeen nopea kehitys kesti suunnilleen 5 kk vaikka sairastelun takia aika pohjalta lähdin. Vähän yli vanhojen tulosten ja sitten tasottui.

Älä sure, kyllä kehitys tasaantuu :D

Näyttäisi tämän ketjun aiheena olevan vaihteeksi että DreAxlilla on tosi iso pippeli. Paljon kehuja ja ihmetyksiä, olethan melkoinen teräsmies.

on kyllä iso ja kova. kai sitä tänään pitää mennä hirttäytymään kyykkytelineeseen kun mun tulokset ei oo yhtä hyvät :itku:

Lol, ei kaikkea tarvii niin negatiivisesti ottaa. Otapa ihan huumorilla tuo postaus :kippis1:

kovat tuloksethan noi on 4 vuodessa, ei pahalla mutta mikä tän topicin aihe oli ?

Mun idea oli herättää keskustelua siitä,
miten nopeaa kehitys voi olla ?
Että kenties on porukkaa joilla tahti on myös nopeaa, esim. tauon jälkeen.
Tarkoitus ei siis ollu fiilistellä varsinaisilla tuloksilla, koska eihän loppupeleissä noi mitään mahdottoman suuria romuja ole, vaan antaa suuntaa siitä missä mennään tällä hetkellä.

Näin.

Hoho, porukalla menee herne nenään kun joku uskaltaa olla tyytyväinen itseensä.

Eiköhän se ole näin mitä KatiP jo totesi, että kehitys kyllä tasaantuu. Mutta kieltämättä ihan hyvät romut! :thumbs:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Joudun tuottamaan pettymyksen, mutta sulla on ihan normi geenit.

Yhy-yhy.

Lihasmuisti on kiva asia.

Paljonkos olit treenannut ennen tuota 4 vuoden taukoa? Mitä tuloksia sait silloin?

Juu, tiedossa on että varsinkin tekniikka ja lihasmuisti oli paremmalla pohjalla kuin ettei olisi ollenkaan reenitaustaa =)
Vastaus kysymykseesi:
3 vuotta reenasin ennen taukoa. Penkissä paras tulos oli 100kg, maastavedossa 160kg ja kyykyssä 150kg.

niin tai näin. kiva että jollain kulkee. itellä ei vaan eipä siitä liikoja murheita.:dance:

Mikset sä maininnut tuloksia kun aloitit tän sun 5 kuukauden setin?

Taitaa mennä epähuomion piikkiin, sorry :)

Pikkasen on hämärän peitossa että millä romuilla sitä lähti reenaamaan maaliskuussa kun sai salikortin työn puolesta. Se ettei tullut mainittua johtu varmaan myös siitä, ettei ne tulokset ole vertailukelpoisia johtuen tosta reenitaustasta. Muistelisin ettei esim. penkissä 90kiloa liikahtanukaan tangossa, puhumattakaan kyykystä tai maastavedosta tuohon aikaan. Nuo oli 100kg korvilla molemmat. Itse kun en tätä nykyä käytä reenipäiväkirjaa, ainoastaan penkkitulokset olen merkannut toukokuusta eteenpäin muistiin.

Lol, ei kaikkea tarvii niin negatiivisesti ottaa. Otapa ihan huumorilla tuo postaus :kippis1:

Toki huumorilla, huvittaa vaan ylipäänsä ketjunavaukset esim otsikolla "Kuka tykkää suklaajädestä" ja sitten selitetään että "Olin eilen tuossa panemassa neljää lamourettes-tanssityttöä, ja kun vedin 30cm melani vihdoin teloille alkoi tehdä mieli suklaajäätelöä, joten kaivoin tukun viisisatasia taskustani ja menin ostamaan suklaajätskiä. Tykkääkö muut täällä suklaajäätelöstä?"

Toki huumorilla, huvittaa vaan ylipäänsä ketjunavaukset esim otsikolla "Kuka tykkää suklaajädestä" ja sitten selitetään että "Olin eilen tuossa panemassa neljää lamourettes-tanssityttöä, ja kun vedin 30cm melani vihdoin teloille alkoi tehdä mieli suklaajäätelöä, joten kaivoin tukun viisisatasia taskustani ja menin ostamaan suklaajätskiä. Tykkääkö muut täällä suklaajäätelöstä?"

Ok, ymmärsin pointtisi. Jos joskus avaan uutta viestiketjua niin yritän paremmin keksiä sellaisen otsikon, jonka sisältö vastaa asiayhteydessään paremmin otsikkoa. Kaikilla ei välttämättä ole yhtä korkeelle kehittynyt sanallinen lahjakkuus selittää asioita kuin teikäläisellä ? Ja btw, meikäläinen ei diggaa suklaajäätelöstä :)

Morjens,
Ajattelin herättää keskustelua omasta kehityksestä ja siitä miten pitkälle näinkin nopea kehitys voi johtaa. Voinen sanoa että ravintopuoli ja treenimetodit ovat hyvällä mallilla, mutta osan voi perustella varmasti hyvällä perimälläkin.

Elikä, ikää on tällä hetkellä 25vuotta, omapaino 97kg ja treenitaukoa ennen maaliskuun loppua oli 4 vuotta.
Nyt on reilut 5 kk tehty aktiivista reeniä ja tulokset ovat massaliikkeissä : penkkipunnerrus 140kg,
maastaveto 200kg,
jalkakyykky 200kgx 2.

Pystypunnerrus smithissä nostettiin tänään 100kg x 3.

Tarkoitus olisi nostaa penkki jouluun mennessä 160kiloon. Onko aiheesta ajatuksia tai kommentteja, voiko noita tuloksia pitää kohtuullisina ?

Kiitos vastauksista.

Kyllähän tulosta saa aikaan ku alkaa treenaan pitkän tauon jälkeen. Itsellä ei tauon aikana paljoaakaan tippunu tulokset. jos penkin haluat 160kg niin kannattaa treenata tekniikkaa, voimalla tuskin jouluun mennessä vielä nousee. Kannattaa kuitenki asettaa tavoitteet niin pääsee jotakin kurkottaan. :hyvä:

En tiedä tuosta perimästä, mutta jos tauon aikana olet syönyt oikealla tavalla, niin lihakset eivät hetkessä haihdu, kokemusta on. Iso runko ei lähde vaikka kaikki lihakset häipyisivät. Ja kyllähän se tosiasia on, että joillakin sitä kykyä kasvaa on enemmän kuin toisilla vaikka siitä ei mitään ruotsalaistutkimusta ollakaan tehty. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom