Hyvä sali Lohjalla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jüzzi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jos täällä joku sattuis olemaan Lohjalta niin voisittekos suositella jotain salia! Uimahallilla ja tennarissa olen käynyt, mutta uimahallilla on usein hirvee tungos siihen aikaan, kun mulla on mahdollisuus mennä sinne ja paljon pelkkiä hengailijoita, joka ei oo mukavaa. Tennarissa taas ahdasta ja muutamia tärkeitä laitteita puuttuu. Vinkit olisivat nyt tarpeen!

Lohjan Bodaus. Euromarketin katolla, 6 kk muistaakseni 70-80 euroa. Itse treenaan uimahallilla tällä hetkellä, mutta aion ostaa kortin Lohjan Bodaukseen lähiaikoina. Olen pari kertaa käynyt kaverin kanssa siellä, omasta mielestäni hyvät treenimahdollisuudet, kaikki tarvittava löytyy. Käy ihmeessä tsekkaamassa.

Juu, olen kuullu Lohjan Bodausta kehuttavan, mutta satutko tietämään miten siellä suhtaudutaan tällaisiin pieniin kynäniskoihin kuten minä. :nolo: Pääsekös sinne muuten jotenkin tutustumaan vai pitääkö heti ostaa toi pitempiaikanen kortti?

Eiköhän siellä muutaman kerran voi käydä tutustumassa ennekuin pitää se kortti ostaa. Täällä on muistaakseni pari muuta jotka treenaa Lohjan Bodauksessa, he pystyvät varmasti kertomaan enemmän kyseisestä salista. Ja mitä tulee suhtautumiseen, uskon että saat treenata ihan rauhassa. Ei ne sua siellä halveksu, jokainen on joskus ollut aloittelija. Kyllä ne isot pojat siellä kyttää enemmän millä painoilla muut isot pojat tekee :)

Siellä Lohjan Bodauksella tuntuu olevan ihan mukavaa porukkaa. Kaikki morjestaa, kun sinne menee vaikei ketään tunnekaan. Ja muutenkin hyvä sali. Laitteita ja painoja löytyy riittävästi. Enkä itse vielä ole pahoihin ruuhkiin törmännyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom