Hyvä sali JKL:stä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja heleä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siistit paikat, ja uudet laitteet, hinta itselle kynnyskysymys, 500 vuosi, lisäksi vain maksullisia parkkiksia ympärillä, autoa ei saa ilmaiseksi mihinkään mikä nostaa hintaa reilusti.

Kokemuksia Savelan GoGo:sta? Onko iltaisin paljonkin ruuhkaa ja onko kaikki tarvittavat? Kyykky/mave paikat? Salin vaihto edessä kohtapuoliin kun omaan kämppään muutto tässä kevään aikana.

Iteki vasta muuttanu JKL ja jos savela on yhtää samanlainen ku seppälä ni kyllä sillä pärjää :) Seppälässä on ainaki iltasella ruuhkaa, harkitsen aamusaliin vaihtoa mut miinus on että sali aukeaa vasta 6:30... Pystyprässin puute on miinus. Muuten pärjää hyvin ja kyykky ja mave paikkoja on ainaki Seppälässä tosi hyvin. Oli joku kampanja että pääsee samalla kortilla molempiin mestoihin, meen ens viikolla käymään varmaan Savelassa ni voin raportoida :)

Nyt itellä alkaa treeni Jkylän seudulla ja aamutreenaaja olen (6:30-8).
Vaihtoehtoja karkeasti hahmoitellut:
- JVK (onko riittävästi laitteita, onko liian oldschool, aika kallis)
- TopShape (onko liian pieni)
- Gogo Seppälä (riittävästi tilaa ja halpa, mutta onko ruuhkainen)

Mitä kommentteja?

No Ironia on kanssa edullinen ketjumestoihin nähden, mutta en ole käynyt koskaan reenaamassa. JVK:n käyn itse asiassa tänään tyyppäämässä, joten siitä voi kommentoida myöhemmin jotain. On täällä kyllä pidemmänkin linjan JVK:lla kävijöitä, jos haluavat jotain sanoa.

JVK ei kyllä ole kallis, 300 vuosi, parkkipaikkoja löytyy runsaasti. Ilmaisia, kiekkopaikkoja on ympärillä melko lailla. Kaikki tarvittava löytyy. Uutta ei oikeen ole, mutta toimivaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä tosta JVK:sta nyt sanoo... Karuhan tuo on Positiveen verrattuna, kun on tottunut siistiin ketjusaliin. Sijanti kyllä hyvä itsenikin kannalta, kun melkein naapurissa.

Oon nyt reenannut ihan sukkasiltaan, koska en ole viittinyt mitään painonnostokenkiä hommata, eikä juoksulenkkareilla tai sisäpelikengillä ole hyvä kyykätä tai vetää, niin tuolla töröttää jos jonkinlaista pulttia lattiasta ja muutenkin kaikenmaailman ansoja joka paikassa, mihin saa telottua koipensa :D Ei nyt varmaan haittaa ketään muuta kuin meikäläistä, mutta kuitenkin. Kyykkyhäkki oli vähän ahdas, kun oon tottunut pakittelemaan vähän enemmän tangon kanssa. Lisäksi tuo käyttämäni penkki kolmesta salilla olevasta ei kyllä sopinut itselleni yhtään. Ihan hirveän tuntuinen nostaa. Vetoreeneihin näytti olevan oikein hyvät puitteet.

Noin yleisesti salilla kyllä kaikki tarpeellinen, ettei varustelun puolesta ole mitään pahaa sanottavaa. Itseni kannalta plussaa, että pirusti näyttää vanhoja tuttuja käyvän reenaamassa, kun nykyisellä salilla on ihan pari kolme semmoista tyyppiä, kenen kanssa tulee kuulumisia vaihdettua. Saa nyt nähdä, että missä tuota reenaa syksyn jälkeen, kun vähän selviää tää elämäntilanne.

Viimeksi muokattu:
Voin myydä sulle mun kyykkykengät ni ei tartte varoa pulttei. :D 44 on koko jos kiinnostaa.

Do Win 44 40e

Gogo Savelas oon käyny kohta vuoden. Välillä on ollut helvetisti liikaa porukkaa salilla, mutta suurimmaks osaks on saanu tehtyä reenit hyvin loppuun. Se on vielä ihan hyvää plussaa et ei maksa kuukaudessa, kun sen 18e.

Kävin nyt tsekkaan sen Ironian. Salissa pieni respa, jossa sohva, telkkari ja pientä sosiaalitilaa. Myynnissä Mannisen ja Savolaisen jauhoja. Pukkari pieni ja ilman kaappeja. Suihku löytyi, mutta en käyttänyt, kun asun melkein naapurissa.

Ensivaikutelmaltaan stereotyyppinen voimailusali: betoniluola, jossa soi hevi liian kovalla, kun kävelee sisään. Varustelu tuolla oli ihan ok, joskaan ei niin hyvä, kuin kuvittelin nettisivujen perusteella. Mitä tuolla voimailuvehkeissä voittaa, niin häviää esim. kahvakuulissa, puolapuissa, renkaissa ja aerobisissa vehkeissä Positivelle. Minkäänlaista vatsakonetta tai -penkkiä en nähnyt. Pari kyykkyhäkkiä, pari vetomestaa, pari kunnon penkkiä, joista toinen ilmeisesti ihan viimeisen päälle kisapenkki. Löytyy erilaista tankoa, ketjua ja sen sellaista voimailutreeniin. Muu laitteisto aika perus salivarustusta. Hyvä hack ja hyvä prässi näytti olevan. Vapaapainotila aika kompakti. En huomannut katsoa, että mihin asti löytyy käsipainoja, kun ei omassa treenissä tarvinnut käyttää.

Kiekkoja näytti olevan aika niukasti, vaikka niitä oli ilmeisesti tilattu lisää. Kiekot oli myös sijoitettu niin, että sekä kyykkyyn että penkkiin sai kantaa kiekkoja kohtuu matkan päästä. Siinä on tottunut pääsemään helpommalla.

Asiakaspalvelu kahden omistajan hoitamana vaikutti ihan joustavalta. Plussaa siitä, ettei reenaajan tarvitse sitoutua määräaikoihin, vaan voi maksella kuukausi kerrallaan. Tässä tapauksessa tosin hinnassa en voittaisi enää mitään verrattuna nykyiseen saliin, josta harkitsin vaihtavani veks. Jos tuosta jotain yhteenvetoa sanoo, niin voimailijalle hyvät puitteet. Ite jäin kaipaamaan monipuolisempaa varustelua, joka taas Positivelta löytyy, sekä yksinkertaisesti viihtyisämpiä tiloja.

Tutustumaan pääsee helposti viestillä, että kannattaa olla yhteydessä, jos sali kiinnostaa.

Kyllä Ironia kannattaa käydä tsekkaamassa. Itse vaihdoin sinne vuoden alusta ja treeni-into on löytynyt uudestaan.
Salilla on tosi laadukkaat vermeet. Tutustuminen on vissiin ilmainen viikko.
Suosittelen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom