Hyvä hieroja Jyväskylästä hakusessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja idah123
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Hakusessa hyvä, asiansa osaava hieroja/fysioterapeutti. Olkapään nivelpussitulehdukseen olen saanut kortisonia parisen kk sitten, mutta joku mättää edelleen, varsinkin vasen puoli, olkapää/lapaluun seudun lihakset on jatkuvasti jumissa, pään kääntäminen sattuu ajoittain oikein makeasti, ihan ku puukolla pistäis tonne lavan juureen... mikään venyttely ei ole tuottanut tulosta, ajoittain jumi helpottaa, mutta sitten jämähtää taas. Suositelkaa!

Ite kävin Antto Haapalahdella, joka hieroo Elixian tiloissa. En osaa sanoa, onko apua juuri sinun tapauksessasi, mutta on siis ainakin minun mielestäni erittäin hyvä hieroja. Toimii myös JJK:n huoltojoukoissa.

Itse olen käynyt Sokoksen 5. kerroksessa Markus Linnalla joka on urheiluhieroja ja fysioterapeutti, toiminut alalla varmaan 25 vuotta. Hieronut vissiin Kirin pelaajia ja muitakin urheilijoita. Itselläni pari kertaa aukaissut hyvän yläselkä-/niskajumin ja ottaa tunnista vajaan 35€ muistaakseni.

Jeps, minäkin kävin tossa Linnalla Sokkarilla, kun se oli niin sopivasti matkan varrella. Ihan hyvä hieroja ja muutenkin mukava mies, juttua riittää. Nyt pitäis kuitenkin jatkaa matkaa ja mennä jonnekin kunnon rusauttajalle, kun tuo yläselän lukko ei halua aueta itkemälläkään. Osteopaatille marssin siis, jos on jollakin joku erityisen hyvä tiedossa niin vinkatkaa :)

Ite kävin Antto Haapalahdella, joka hieroo Elixian tiloissa. En osaa sanoa, onko apua juuri sinun tapauksessasi, mutta on siis ainakin minun mielestäni erittäin hyvä hieroja. Toimii myös JJK:n huoltojoukoissa.

Kävin kanssa aikanaan Antolla. Osaa hommansa.

Yksi kaveri valmistui jokin aika sitten, vaikka onkin "uusi" niin osaa todella kyllä hommansa.

On sillä joku facebook sivu, mutta enhän minä sitä löydä kun ei ole tunnareita koko lärvikirjaan. Mutta Mika Määttä on nimi, Jyväskylän urheiluhieronta on sen toiminimifirma ja puhelin on 0405872397

Voin suositella lämpimästi.

Jeps, minäkin kävin tossa Linnalla Sokkarilla, kun se oli niin sopivasti matkan varrella. Ihan hyvä hieroja ja muutenkin mukava mies, juttua riittää. Nyt pitäis kuitenkin jatkaa matkaa ja mennä jonnekin kunnon rusauttajalle, kun tuo yläselän lukko ei halua aueta itkemälläkään. Osteopaatille marssin siis, jos on jollakin joku erityisen hyvä tiedossa niin vinkatkaa :)
Älä vielä osteopaatille mee vaan käy ensin kokeilemassa jos Rimpilän Pentti sais lukon auki. Pentti treenailee ja hieroo JVK:lla :) Paras hieroja mitä on mulla tullut tähän asti vastaan, ja hieroo erittäin edullisesti.

Älä vielä osteopaatille mee vaan käy ensin kokeilemassa jos Rimpilän Pentti sais lukon auki. Pentti treenailee ja hieroo JVK:lla :) Paras hieroja mitä on mulla tullut tähän asti vastaan, ja hieroo erittäin edullisesti.

Mistäs Penan löytää ja mikä on hintapolitiikka? Pitäisi joku vahva kaveri löytää joka saa oikeasti lihaskalvoja auki. Linnan Markuksella käynyt Sokkarin yläkerrassa, mutta vähän oli ehkä "lepsua" hierontaa, vaikka hintaan nähden ihan ok.

Fysikaalinen Hoitolaitos ja Urheiluhierontakeskus Juha Mykkänen Oy, toria vastapäätä Yliopistonkadulla. Tuolla olen käynyt kahdesti, ja ovat osanneet hommansa. Veloitus taisi olla 32e/50min

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Suurosen Joppe on paras millä olen koskaan käynyt. Hänellä on vastaanotto Kauneuskeskus Elegansissa os. Väinönkatu 15. Suosittelen!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom