Hyvä sali JKL:stä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja heleä
  • Aloitettu Aloitettu
Kaupunki
Kuopio
Hakusessa olisi sali jossa olisi monipuolisesti sekä laitteita että vapaita painoja ja ryhmäliikuntaa, Les Millsit ja Zumba kiinnostais. :)
Hintalla ja sijainnilla ei niin väliä.
Ja kyllä, olen nainen joten äijämeininki no needed. :D

positive vois olla varmaan jees siinä passionin kyljessä ja tieten siellä a-salin vieressä oleva ainoastaan naisille -sali.

oisit kysynyt äijämeininkisaleja niin oisin tietänyt paremmin :D

Hakusessa olisi sali jossa olisi monipuolisesti sekä laitteita että vapaita painoja ja ryhmäliikuntaa, Les Millsit ja Zumba kiinnostais. :)

Elixia tai Sats varmaan. Salit on kummassakin aikas ok. Satsissa ei oo prässiä, eikä muistaakseni Elixiassakaan, mut mielestäni ilman sitä pärjää oikein hyvin..... Elixiassa on kai zumbaakin. Helppo noi on kattoa netistäkin. Killerin liikuntakeskuksessa on varmaan kaikki less millsit, mut sali on aika köykänen, mitä oon netistä kattonu esittelyä. Kantsii hyödyntää tutustumiskäyntejä, niitä nyt on ilmaisena melkein kaikilla tarjottavana. Tosiaan positive, sats, elixia ja Fiilis on sellaisia, joihin kannattanee tutustua :)

Killerin liikuntakeskus. Salille tehdään laajentavaa remppaa tällähetkellä ja on valmis elokuussa. Itse kävin siellä toissa lauantaina avoimienovien tiimoilta kattelemassa paikkaa. Omaan silmään sieltä puuttui vapaa kyykkäys teline ja käsipainot loppuivat 30-kiloon. Nämäkin korjaantuvat siis elokuussa. Ei ole mitään hiivatin pakollisia jäsenyyksiä yms, jonka itse näen plussana.

Jatketaan tästä. Fiilis lopetti vaajakoskelta ja nyt pitäisi löytyy vähäks aikaa sali missä käydä ennen kuin Fiiliksen toiminta mahdollisesti jatkuu uusien omistajien myötä? Vaajakosken uimahallissa on ilmeisesti jonkinmoinen sali? Kellään kokemuksia siitä? Täytyy käydä varmaan viikonloppuna se kattomassa mut ei taida täällä suunnalla oikein mitään muuta olla?

Ensimmäiselle kysyjälle Killerin liikuntakeskuksen sali voisi olla ihan ok. Sieltä löytyy kaikkee noita jumppajuttuja, tarkemmin en tiedä mitä kun en niissä käy. Kuntosali jossa löytyy laitteita ja kohta myös vapaita painoja (omat kerrokset), kun siellä valmistuu joku remontti. Vuosimaksu ei sido mihinkään, eli ei ole mitään jäsenyysjuttuja. Mun mielestä toi oli vielä suhteellisen halpakin muihin verrattuna.

Millainen on yliopiston sali? Hirveästi ei kiinnostaisi viittäkymmentä euroa maksaa kuukaudessa salikortista kun pitäisi fuksina uusiin ihmisiinkin tutustua.

Miksi jkl tulee aina näitä thredejä "Missä hyvä sali?" Minäpä kerron miksi... niitä ei ole siellä.

Top Shape - käsipaino valikoima surkea, pienet tilat, levypainoina mitä eriskummallisia aparaatteja, on jopa DIY laitteita, kyykky paikan lattia epätasainen ja vino.

Graniitti - koneet ovat mitä ovat, mukavan rauhallinen paikka treenata ja happea riittää

Sats - ei kunnollista kyykky paikkaa, käsipainot loppuvat hieman kesken (muistaakseni 40kg)

Elixia - Niin kusipäinen ketju ettei tosi (mutta ei kokemuksia itse salista)

Fiilis - se on sitten lopetettu.... nyt olette kusessa (sairaalan sininen seinä oli kyllä todella hyvä veto :urjo:) käsipainot niin sekasin kuin vain voi olla....

Positive - todella huono penkki, ei prässiä, itse en saannut siellä sellaista tekemisen makua.

Aalto - uimahalli saliksi hyvä, liikaa ihmisiä, uimahallin haju

Palokan Kuntokeskus - huono ilmastointi, en käyttänyt pukuhuonetta kuin pakosta oli sen verran ummehtunut haju, perusvehkeet löytyvät ihan ok sali.

JKL Voimaklubi - ilmastointi huono, kunnon hc paikka, reidenojennus vehje perseestä samoin kuin koukistus, rahallisella satsauksella tästä paikasta saisi paremman. Mutta ei tätäkään voi sanoa hyväksi paikaksi.

Itse treenasin Jkl pääasiassa Palokan Kuntokeskuksessa ja Satsilla. Jyväskylän salit ovat sanalla sanoen perseestä, teen reissu töitä ja tässä on tullut suomen salit tutuiksi ja voin sanoa käsi sydämmellä että suurista kaupungeista Jyväskylässä on suomen paskimmat salit.

Edit: Yksi unohtu Valorinteen sali.... hc paikka... mutta ei sekään ole hyvä :D Onneksi en asu siellä enää! Tuli oikein flash back kuinka minua vitutti se sali kanta siellä!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Vielä yksi paikka se oli se hemmetin verkostomarkkinointi paikka missä oli todella nätti ruutu lattia ja kierot tankot... google selvitti tämän asian, Kuntomaailma!! Kuntopyöränä paikassa toimi jostain hobbyhallin kuvastosta tilattu nitkutin ja mestassa on mitä ihmeelisimpiä aparaatteja muutaman vuosikymmenen takaa. "ota 10 kaveria mukaan niin treenaat ILMAISEKSI"

VOI JEESUS SENTÄÄN!!!!

Kiitos, juuri tuota vastausta hain. Alan hölkkään.

J. Stallion on kyllä niinikään asian ytimessä.... Mutta. Yliopiston sali on yllättävän ok. Joka tapauksessa siihenkin tarvitsee jatkossa liikuntatarran, eli se maksaa sen 40e/vuosi, kallista lystiä. Samalla tarralla pääsee myös monnarille, mitä ehkä itse suosittelisin. Uimahallinkin sali on hyvä, mutta kertamaksu on aika hurja. Tosin eihän tuosta tiedä, millaiset tilat siellä kortepohjassa on, kun se ei oo vielä auennutkaan.

Kyllä täältä sali löytyy, jos ei oo ihan liian neiti. :)

Vaajakosken EX-Fiiliksen pitäisi aueta kuulemma lähi aikoina UUDEN omistajan toimesta.

Siellä taitaa olla Jyväskylän seudulta toimivimmat vehkeet kunnon reenaamiseen.

Remppaavat paikat kuntoon,kun entinen omistaja ei enään jaksanut panostaa paikkaan kun avasi Jyväskylään toisen salin minkä seurauksena sit meni koko pa*** konkurssiin kun ei asiakkaita sinne riittänyt.

Miksi jkl tulee aina näitä thredejä "Missä hyvä sali?" Minäpä kerron miksi... niitä ei ole siellä.

Top Shape - käsipaino valikoima surkea, pienet tilat, levypainoina mitä eriskummallisia aparaatteja, on jopa DIY laitteita, kyykky paikan lattia epätasainen ja vino.

Graniitti - koneet ovat mitä ovat, mukavan rauhallinen paikka treenata ja happea riittää

Ei hyvältä kuulosta nää lähiston salit. Saakohan graniitilta opiskelija-alennusta? Ei ainakaan JKL:n nettisivuilla ollut mainintaa tästä. Ja vain sarjakortteja näköjään tarjolla :wtf:

Joo Vaajakosken uus sali Super Fit aukes tossa lauantaina, samat laitteet tietääkseni ku entisessä Fiiliksessä?
Iha hyvältä paikalta vaikutti, pitäs vaa hankkia pari viiko sisällä joku kuukauskortti et pääsis kunnolla testaa.

http://www.superfit.fi/ tuolla lisää

Onneksi aukesi niin on tilaa ja hyvät laitteet joilla taas heilua :thumbs:.

Jyväskylässä muut salit joko liian pieniä tiloiltaan,liian kalliita ketjusaleja,liian pelkkään voimailuun suuntautuvia jne jne.

Kannattaa tsekata nyt CityDealin Jyväskylän tarjoukset (http://www.citydeal.fi/deals/jyvaskyla):
# Kuukauden rajattoman kuntoilun Kuntomaailmassa Jyväskylässä
# Käytössäsi kaksi toimipistettä: Kuntomaailma Ahjokeskukseen on helppo tulla ja ilmaista parkkipaikkaa riittää. Naisten kuntokeskus Vivian Torikeskus 3.krs on suunnattu pelkästään naisille.
# Tarjolla lähes 70 ryhmäliikuntatuntia viikossa
# Kuntosalit avoinna kello 05-22
19 €/kuukausi eikä sido mihinkään jäsenyyteen. Tarjous voimassa vielä noin 39 tuntia.

Ihan ok tarjouksia ollut tuolla, esim. SATS oli 15 €/kk kaikilla ohjatuilla tunneilla tuossa aiemmin.

Ps. pahoittelut mainonnasta.

Tämä menee varmaan tähän samaan ketjuun.. Vietän satunnaisesti pidennettyjä viikonloppuja jyväskylässä ja hakusessa olisi sali, joka olisi noobieystävällinen ja kertalipun hinta opiskelijalle sopiva. Kiitos mahdollisista vinkeistä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom