Hyvä sali JKL:stä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja heleä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
toi voimailuklubi kuullostaa hyvältä, samoin tuo sport-house, mutta vähän huonot noi toimiston aukioloajat.
Kattelin myös netistä tota vaajakosken uimahallin salia, en tiiä onko mistään kotosin sitten se.
oikeastaan ainut mitä tarviin on vetopaikka, kyykky räkki ja penkki . kaikki muu on plussaa.
auto ku on alla niin voi liikkua jotenkuten :)

tuo jkl fight club ehdotus oli jees mutta ajattelin jättää nahina hommat väliin kun duunin takia pitäs olla edes jonkinverran edustavan näköinen ja musta silmä tai naarmut ei sopis kuvaan :D

Kuokkalan graniitista löytyy myös nuo perusvermeet, eikä ole kaukana.
Sali on jotain 150m luolan sisällä..eli palkkaria reilusti mukaan jos sattuu romahtaa justiin silloin kun oot reenaamassa:).

toi voimailuklubi kuullostaa hyvältä, samoin tuo sport-house, mutta vähän huonot noi toimiston aukioloajat.
Kattelin myös netistä tota vaajakosken uimahallin salia, en tiiä onko mistään kotosin sitten se.
oikeastaan ainut mitä tarviin on vetopaikka, kyykky räkki ja penkki . kaikki muu on plussaa.
auto ku on alla niin voi liikkua jotenkuten :)

tuo jkl fight club ehdotus oli jees mutta ajattelin jättää nahina hommat väliin kun duunin takia pitäs olla edes jonkinverran edustavan näköinen ja musta silmä tai naarmut ei sopis kuvaan :D

Vaajakoskelta löytyy kyykkyräkki ja penkki, siinä kyykkyräkin eessä voit vedellä, lisänä on kulmasoutu pohjelaite prässi ja scott, sit on ne perus taljat. Vaajakoskella ainoa ongelma on että parina päivänä viikossa sinne salille ei meinaa päästä kun siellä on niitä opastettuja ryhmiä.

Jkl:stä olisi syksyllä hyvä sali hakusella, sellaiseen suunnilleen opiskelijaystävälliseen kk-hintaan mielellään.. Ryhmäliikuntaa enkä muutakaan ylimääräistä hilavitkutusta tarvi. Vapaata rautaa ja kyykkyhäkki sekä reisiprässi olis kivat jos löytyis. Muutan Lutakkoon, ja päivät luuhaan lipastolla. Sali olis tietysti kiva olla edes kohtuullisen pyöräilymatkan päässä. Viime vuoden kävin L-rakennuksen kuntosalilla, mutta on muuten viimeisen päälle hikinen ja pieni mesta, täynnä vaihto-opiskelijoita, ja vapaiden painojenkin alue suhteellisen ahdas. Lisäksi suurimmat kilarit aiheutti salin aukiolo- (tai kiinnioloajat) ja niistä ilmoittaminen (tai lähinnä ilmoittamatta jättäminen..)

Nää on melkein näitä vakiovastauksia, mutta vaihtoehtoja on varmaan seuraavat. Järkevämmän hintaisista Top Shape Kuokkalassa, Sport Heavy liikunnan vieressä, JVK keskustan tienoilla ja sitten luonnollisesti monnari ja uimahalli päälle. Monnarillehan pääsee esim. yliopiston liikuntatarralla käsittääkseni vieläkin (pari kymppiäköhän se maksaa), oon tosin kuutamolla ton "lipaston" kanssa, että missä opinahjossa nää opiskelet.

Sithän siinä tuubin päässä on SATS:kin, mutta se nyt on näissä ketjuhinnoissa, eli varmaan sen kuuden seitsemän kympin väliin kuussa. Vaikka varmaan opiskelijalta vähän hinnasta tiputtavat poies.

Njää, ajattelin, että joku sali olisi jäänyt silmän varjoon, mutta eipä näemmä ollut.. GoGo expressiä Seppälässä myös ajattelin, matka ei olisi ollut Tourulan läpi mahdoton ja hinta, 18 e/ kk vallankin kohtuullinen, mutta edellyttävät vähintään vuoden jäsenyyttä, ja vietän Jkl:ssä kuitenkin syksyllä vain sen 2,5 kk:ta ja keväällä reilut 4 kk.. Että se siitä. Siinä Aallon Alvarin suunnittelemassa valkoisessa talossahan mä päivät hengaan. :D Mutta ehkä tyydyn ensivuonnakin liikuntatarraan ja monnarin saliin, hinta-laatusuhteeltaan lienee Jkl:n paras sali.. ;)

Njää, ajattelin, että joku sali olisi jäänyt silmän varjoon, mutta eipä näemmä ollut.. GoGo expressiä Seppälässä myös ajattelin, matka ei olisi ollut Tourulan läpi mahdoton ja hinta, 18 e/ kk vallankin kohtuullinen, mutta edellyttävät vähintään vuoden jäsenyyttä, ja vietän Jkl:ssä kuitenkin syksyllä vain sen 2,5 kk:ta ja keväällä reilut 4 kk.. Että se siitä. Siinä Aallon Alvarin suunnittelemassa valkoisessa talossahan mä päivät hengaan. :D Mutta ehkä tyydyn ensivuonnakin liikuntatarraan ja monnarin saliin, hinta-laatusuhteeltaan lienee Jkl:n paras sali.. ;)

Sport Housellehan siitä on vaan parin kilsan matka, ja esim. 3kk kortti 80e.

Mä suosittelisin muuten tota käyttämääni Positivea, mutta se on kyllä tavalliselle kävijälle kallis. Oliskohan 64€/kk, mutta en ole ihan varma, että miten paljon ne opiskelijalta tiputtais hinnasta. Hyvä porukka, mukava henkilökunta ja sijainti ihan keskustassa.

Sittenhän siinä Torikeskuksessa on rempattu tätä naisten Kuntomaailmaa. Vivianko sen nimi oli. Niillä näyttää olevan joku kamppis 5 kuukautta puoleen hintaan, mutta en tiedä sitten, että mihin kaikkeen tuossa pitää sitoutua.

Henkilökohtaisesti en jaksa sitä lätkäjunnujen määrää ja huonossa kunnossa olevia laitteita monnarilla, mutta kai siellä treenin tekee, jos ei muuta ole :)

muoks. tota GoGo Expressiä ei ole varsinaisesti kehuttu, mitä olen kommenttia siitä kuullut...

lisämuoks. Siinä A-Salin takana on tuo naisten Kuntoportti, mutta näytti olevan kanssa aika kovan hintainen ja edellyttivät lisäksi vuoden määräaikaista jäsenyyttä.

Terveppä terve!

Olen muuttamassa tässä muutaman viikon päästä Jyväskylään kun alkaa koulut JAMK:ssa, ja mietin että millekköhän salille sitä kannattaisi suunnata? Asunto löytyy Mäki-matista, joten joku siinä lähellä oleva.
Kriteereitä lähinnä että ei kovin kallis, muulla ei olekkaan niin väliä kun täällä Porvoossakin tottunut käymään kaupungin ylläpitämällä ikivanhalla romusalilla :D

No siinä lähistöllä on monitoimitalo, uimahalli saleineen ja Sport Heavy -niminen punttisali. Uimahalli on kaupungin tarjoamasta palvelusta huolimatta suht kallis, jopa opiskelijahintaisena. Monnarilla on taas usein melkoista ruuhkaa, kiekkoja saa etsiä milloin mistäkin ja laitteet aika rähjäisessä kunnossa, jos siellä ei ole tehty viime vuosina kasvojen kohotusta. Tuolla Sport Heavyssa oon käynyt muistaakseni tasan kerran ja useampi vuosi sitten, että kannattaa varmaan käydä itse kurkkaamassa. Pienihän se mesta oli, mutta muistaakseni kaikki tarvittava sieltäkin löytyy.

Varmaan kannattaa vielä kysyä koulultakin, että tarjotaanko teille sitä kautta jotain alennuksia tai onko siellä jotain omaa salia, jota voi käyttää. Minä en niin ammattikorkean touhuista tuossa asiassa tiedä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Max muistelee vanhoja! Sport-Heavy löytyy nykyisin nimellä Sport-House.

Tullut tuolla käytyä vuoden verran ja juuri kesällä tuli vuosi korttiin lisää. Pieni sali mutta kaikki tarvittava löytyy eli kyykkyhäkki, penkki, kaksi nostolavaa, hyvä henki jne. Hieman tosin meinaa välillä olla tungosta mutta kyllä tuonne mahtuu!

AMK:lla on muistaakseni oma salinsa. Jos ei ole niin sali löytyy ainakin myös Viitaniemen amikselta sekä Sepän lukiosta/amikselta.

lisämuoks. Siinä A-Salin takana on tuo naisten Kuntoportti, mutta näytti olevan kanssa aika kovan hintainen ja edellyttivät lisäksi vuoden määräaikaista jäsenyyttä.
Vaikka olen mies niin sisäpiirin tietoa naisten liikuntakeskus Kuntoportista on sen verran, että jos punteilla haluaa nostella niin se ei siellä onnistu. Käsipainoja oiskohan ollut 10kg asti ja tangot/levypainotkin on mallia satujumppa.

Herculekselle itsekin suosittelisin Sport-Housea, kevät tuli siellä kuljettua. Hyvä sali, välillä tosiaan ruuhkaa ku on aika suosittu paikka ja pienet tilat. Käsipainoja löytyy tosi hyvin (oiskohan ollut yli 70-kilosiin asti) ja ketjuja on kans! Itse vaihdoin JVK:lle ku on omaa kämppää lähempänä ja muutenkin omaan makuun mukavampi, se on keskustassa eli ei sekään hirmu kaukana Mäki-Matista.

Vaikka olen mies niin sisäpiirin tietoa naisten liikuntakeskus Kuntoportista on sen verran, että jos punteilla haluaa nostella niin se ei siellä onnistu. Käsipainoja oiskohan ollut 10kg asti ja tangot/levypainotkin on mallia satujumppa.
Meillä käy henkilökuntaa jonkun verran tuolla, mutta en tosiaan sen paremmin tiedä. Kyllähän tuo nettisivujen puolesta vaikutti melkoiselta hyvinvointisalilta, eikä varmaan mikään ihme, että jos raskaampaa treeniä haluaa tehdä ja vapaita painoja käyttää, niin kannattaa hakeutua jollekin toiselle salille.

Jep, näin on. Kerran kävin siellä tutustumiskäynnillä, ja eihän siellä ollut edes kyykkypaikkaa ja oliko penkkipaikkaakaan...

Käykö kukaan GoGolla? Miten menee sulkemisajan kanssa, näyttää menevän jo kymmeneltä kiinni. Riittääkö että kerkeää sisälle ennen kymmentä vai tyhjennetäänkö sali kymmeneltä?

Käykö kukaan GoGolla? Miten menee sulkemisajan kanssa, näyttää menevän jo kymmeneltä kiinni. Riittääkö että kerkeää sisälle ennen kymmentä vai tyhjennetäänkö sali kymmeneltä?

Juu kympiltä menee kiinni == sali tyhjäksi. Itse olen tykännyt käydä siellä kasin jälkeen niin että ysiltä alottaa itse treenin ja lopettelee siinä ennen kymppiä, silloin on jo väki kivasti vähentynyt.
Nythän Jyväskylän Savelaan nousee uusi Go Go Express, itse ainakin suuntaisin sinne tod. näk. mielummin kun esim. Sport-House. Tämä myös varmaan syö (onneksi) porukkaa myös Seppälän Go Go :lta.

Tietääkö/muistaako joku, mahtaako nämä Elixian aukioloajat:

aukioloajat
Ma 6.30 - 21.30
Ti 6.30 - 21.30
Ke 6.30 - 21.30
To 6.30 - 21.30
Pe 6.30 - 21.30
La 9.00 - 18.00
Su 10.00 - 21.00

jotain kesäaukioloaikoja vai ihan pysyviä?

Pitäs alkaa taas vierailemaan tuolla..

edit. Ei sittenkään mitään, pitäkää tunkkinne, pysyviä aikoja ne on.

Tota uutta go-go expressiä voisi jopa harkita jos siellä ei kävisi ihan yhtä paljon jengiä kuin vanhassa, vanha on aina ihan täynnä ja vapaiden painojen puolella saa aina jonottaa.

Vähän myöhässä tulee mutta laitetaan silti.

Monnarilla (monitoimitalo) on tehty vähän huoltoja/laitevaihdoksia, mutta ei se toki vieläkään mikään Mansen Wolf ole. Ite kun treenaan aina aamuisin, niin ei tuota ruuhkaongelmaa pääse syntymään - mitä nyt joskus sattuu joku lätkäjoukkue samaan aikaan :face: En tiäedä miten JAMK:n opiskelijaedut on, mutta yliopiston opiskelijoille tuo monnari maksaa liikuntatarran verran eli olikohan 55€/vuodessa. Lisäks kun tässä Mäki-Matissa asuu niin ei ole tuo matkakaan paha, taitaa mennä about 2 minuuttia fillarilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom