Hyvä leukojenvetoharjoitus. (The Twenty Pull-ups Challenge)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja opukka
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Leuanvetoa voi parantaa sillee että vedät monesti päivässä. Otampa esimerkiksi tämän: mulla meni 7.lk lihaskuntotestissä 4 leukaa ja vittuunnuin siitä. Rupesin treenaamaan sitten leuanvetoa näin: aamulla 1 sarja, koulun jälkeen 1 sarja ja illalla ennen nukkumaanmenoa 1 sarja. Parissa kuukaudessa meni 12 leukaa. Nykyään vedän leukoja joka kolmas päivä treenin yhteydessä, lisäpainoilla teen ja omalla painolla maksimi lienee sen yli 20.

Leuanvetoa voi parantaa sillee että vedät monesti päivässä. Otampa esimerkiksi tämän: mulla meni 7.lk lihaskuntotestissä 4 leukaa ja vittuunnuin siitä. Rupesin treenaamaan sitten leuanvetoa näin: aamulla 1 sarja, koulun jälkeen 1 sarja ja illalla ennen nukkumaanmenoa 1 sarja. Parissa kuukaudessa meni 12 leukaa. Nykyään vedän leukoja joka kolmas päivä treenin yhteydessä, lisäpainoilla teen ja omalla painolla maksimi lienee sen yli 20.

Nojoo, mutta 4 > 12 leukaan pääsee nyt millä tahansa tavalla, pääasia että vetää niitä.

KOKEILUUN! itsellä menee 10 leukaa mutta onhan tuo 20 ihan mieletön summa saatavaksi

tuli pieni epäselvyys. tuossa treeni ohjelmassa lukee vaikka set1 ja vieres on 5 vaikka ylhäällä lukee 9-11pull ups

Se 9-11 tarkottaa että sullaon maksimi viikon 3 jälkeen 9-11 leukaa. Set 1 tarkottaa ensimmäistä sarjaa, ja siinä siis vedät 5 toistoa.. Vastaavasti jos lukee että Set 2 ja vieressä lukee 4 niin siinä vedät 4 toistoa ja tälleen..

Teidän ikäiset jätkät (15-16 v) vetää parikymmentä leukaa muutaman kuukauden harjoittelun jälkeen kunhan vaan kiskoo niitä leukoja vähän joka välissä. Mitään kummosia ohjelmia siinä ei tarvita. Toki saahan sitä ohjelmallakin vetää jos haluu...

Teidän ikäiset jätkät (15-16 v) vetää parikymmentä leukaa muutaman kuukauden harjoittelun jälkeen kunhan vaan kiskoo niitä leukoja vähän joka välissä. Mitään kummosia ohjelmia siinä ei tarvita. Toki saahan sitä ohjelmallakin vetää jos haluu...
Nii ikää on se 23. Eihä siinä ehi palautuu missää vaiheessa jos joka välissä kiskoo itteää kohti kattoo roger?

Alotin tekemään. Teen reenipäivinä illalla kotona. Vetäsin reenissä melko tiukan hauistreenin joten jäi kaksi vikaa settiä vajaiksi. Week 1, 6-9 pull-ups. Set 4:ssä kolme tiukkaa ja set 5:ssä sama. Ja siis vastaotteella vetelen.

No sen takia se poistettiin koska samanlainen on löytynyt 8kk ajan. Niccessor, sanoisin että kannattaa vetää leuat ennen hauistreeniä, sillä jos ekalla viikolla jo tekee tiukkaa nii loppua kohden ei tule mitään.. Itsellä ekan kerran jäi sarja vajaaksi 5. viikolla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

riippuu kuitenkin rakenteesta=painosta

Hemmetti. Olen vetänyt ton reenin kotona juuri ennen salille lähtöä mutta tänään unohtu ja päätin vedellä sit salin jälkeen himassa. Noh, nyt tein ja eipä se nappiin mennyt kun salilla tuli mm. haukkareita reenattua. Eli kolmas viikko alko tänään ja teen tuota 6-9 pull ups kohtaa. Kolme ekaa sarjaa meni niinkuin piti mutta neljännessä tuli vain 4 leukaa ja viimeisessä myös 4. Mitenkä teen ens kerralla?

No ei se yks epäonnistunut treeni niin paljoa vaikuta että menis koko systeemi pilalle.. Tee ens kerralla vaikka se mikä oli tarkotus tänään tehdä tai jatka seuraavaan.

Kolmas viikko takana. Meinaako nuo ''max'' jutut jokasen viikon viimesessä treenissä, että sillon testataan se nykyinen maksimi vai sitä, että siinä sarjassa vedetään niin monta kuin menee? :david:

Kolmas viikko takana. Meinaako nuo ''max'' jutut jokasen viikon viimesessä treenissä, että sillon testataan se nykyinen maksimi vai sitä, että siinä sarjassa vedetään niin monta kuin menee? :david:

Siinä (viimeisessä) sarjassa tehdään niin monta leukaa kuin menee.

Siinä (viimeisessä) sarjassa tehdään niin monta leukaa kuin menee.

Jees no noin mä oon tähän asti (onneksi) tehnyt mutta tänään jätin sen set 5:sen tekemättä. Olin vaan aika puhki. Kun mietin, et jos se meinaa sitä että siinä sitten kokeillaan se nykyinen maksimi ja olin kyllä vähä et wtf vikanako se uus maksimi muka testataan :D Noo tästä viisaampana etiäpäin kohti neljättä viikkoa.

Onko kukaan tehnyt tätä lisäpainoilla?

Toimisiko jos päätavoitteena on massanhankinta, että tekisi ensin ohjelman omalla painolla (jos ei vielä saa 20 leukaa), sitten kevyt viikko ja aloittaa jostain week 2-3 paikkeilta 5 kg lisäpainolla? jne..

Suositut

Back
Ylös Bottom