Deleted member 131115
Riippuu miten se pyörittää mieltä ja aiheuttaako se ongelmia arjessa. Määrillä ei ole sinänsä väliä, paitsi jos määrät aiheuttavat terveysongelmia.
6x1 annos on hieman eri kuin 6x24 tai enemmän annosta terveyden kannalta.
Jos ei mitään ongelmaa millään tasolla, niin eihän tuossa ole mitään ongelmaa?
Joissain maissa saatetaan nauttia päivittäin alkoholia, eikä se sinällään ole ongelma, kun kuuluu kulttuuriin. Pitkässä juoksussa se saattaa vaikuttaa negatiivisesti terveyteen, jolloin sen huomataan olleen ongelma
Miksi sitten huumeet pitää olla kiellettyjä jos itse tuossa totesit, että eihän tuossa ole mitään ongelmaa? Jos joku esim. haluais käyttää LSD:tä muutaman kerran vuodessa.
Päivittäinen nuuskan käyttö ei kuitenkaan ole mitenkään haitallista läheisille?
"Jos kumpikaan edellä mainituista häiritsee omaa tai läheisten elämää tai kyseisten asioiden vuoksi joutuu olemaan epärehellinen, valehtelemaan, salailemaan = haitallinen riippuvuus"
Syöpä ei ilmeisesti häiritse omaa tai läheisten elämää?
Mielestäsi näet asiat hyvin yksiulotteisesti. Nuuska on OK. Kaikki muu suuripiirtein pahasta. Nuuska (nikotiini) aiheuttaa suurempaa riippuvuutta kuin monet kielletyt huumeet. Kunhan oma addiktion kohde on laillista kaikki ok. Itse en ole ikinä tupakoinut, enkä nuuskannut. Olen toki tupakkaa kokeillut (nuuskaa ei ole pystynyt edes kokeileen, jotenki niin kauhean hajuista se on.), mutta en siitä mitään kiksejä saanut niin oli aika pointless. Hyvä näin koska myöhemmin selvinnyt, että suvussa suurta alttiutta keuhkosyöpään, niin pakko yrittää kaikin tavoin rasittaa niitä terveellä tavalla ja pitää muutenkin huolta niistä.