Huulten lohkeilu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja naapu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tässä jo varmaan syksysta saakka on huulten sivuissa ilmentyt ikäänkuin partaveitsellä vetäistyjä viiltoja, eli ns. lohkeilua. Hommia paiskiessa ei tästä niin suurta haittaa ole ilmennyt, että olisin jaksanut kiinnittää siihen sen kummempaa huomita. Toveri kuitenkin tuossa tänään huomautti näistä hulkkihuulista ja vihjaili vitamiinin puutosta / yliannostusta. Olen sen verran optimistinen vitamiini tilanteestani, että uskon ainakin aliannostuksen olevan pois suljettu vaihtoehto.

Onko siis kenelläkään ilmennyt samaa? Tietoa !

En usko tämän olevan sitä normaalia huulten rohtumista, koska homman kesto on siis yli puolivuotta. . Ehkä tämä on vain heikkoutta ?

Kumarran.

Kiitän Tomi.

Se on saatana heitettävä noi apteekin tabletit jorpakkoon, vaikka niitä on tullut soppakauhalla annosteltua.

Tarkistin noiden tabujen sisällön verrattuna esimks training paksin ja erot ovat aika huimat. Ahistaa vaan nuo hinnat. Tiedä sitten, miten nuo härkäannostukset vaikuttavat kynäniskaan

naapu sanoi:
Tarkistin noiden tabujen sisällön verrattuna esimks training paksin ja erot ovat aika huimat. Ahistaa vaan nuo hinnat. Tiedä sitten, miten nuo härkäannostukset vaikuttavat kynäniskaan

Pääset kyllä varmasti halvemmalla ostaessasi Training Paksit, kuin että ostaisit kaikki vitamiinipurkit erikseen.

Bepanthenia apteekista, auttaa genitaalialueiden haavaumista nännihaavojen kautta huulirasvaksi ;)

huulihoitoa

En tiedä mistä moinen johtuu, mutta se minkä auttaa...
Kaveri putsas aikoinaan calvadoksella kostutetulla pumpulilla ja sitten pepantheenia pääle ja usein. itse olen kyllä polttanut suunpieliä ihan myös amiseptilla ja toimii. Pääasia lienee, että bakteerikanta pysyy pienenä ja kosteutta päälle. noch, vitamiinit kuntoon kanssa :rock:

Jostain syystä tuntuu että tuore ruisleipä aiheuttaa minulle sen huulien halkeilun. Jep tuo amisept ja joku antiseptinen rasva on hyvä yhdistelmä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom