Huonosti käyttäytyvät, töykeät ihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu

Meah

VIP
Ikä
35
Tässä tuli taas kahvilassa ollessani mieleen kuinka huonosti ihmiset käyttäytyvät..

Kaupungilla ihmisten kasvojen ilme on useimmiten kiristynyt ja tuskastunut, eikä kellään ole pahemmin aikaa pysähtyä hetkeksi. Ihmiset eivät hymyile. Jos osut johonkin vahingossa, tulee vihainen mulkaisu ja mahdollinen tönäisy takaisin.

Busseissa ihmiset istuvat naama vääränä ja huutavat 3 minuuttia myöhässä tulleelle bussikuskille miten hän kehtaa. Kerrankin eräs nainen katsoi vihasena kelloa pysäkillä tuhahtaen ärsyyntyneesti, että kello on jo 23 yli! Bussin oli määrä tulla 22 yli.

Kaupan tiskille jonottaessa ihmiset naputtavat sormia ja mulkoilevat kassatätiä vihaisesti. Koska MULLA on kiire. MUN pitää päästä nyt tästä. MINÄ en jaksa odottaa. MINÄ olen väsynyt ja MINULLA on ollut rankka päivä. Ihmisten itsekeskeisyydestä ja töykeydestä näkee joka päivä useita esimerkkejä.

Tänne vois koota ne ärsyttävimmät, niin pienet kuin suuretkin esimerkit ihmisten epäkohteliaisuuksista ja oman navan tuijottamisesta. En muista ainakaan että täällä löytyisi samanalaista tredia, jos löytyy ni my bad. :)

Voin aloittaa muistelemalla pikkuista kahvihetkeä ystävättäreni kanssa kampin Cafe Picnicissä, jonka eräs 2 lapsen perheenäiti keskeytti kysymällä ollaanko me kohta lähdössä. Häkellyin kysymyksestä ja katsoin kaveria kysyvästi, että eikai me nyt vielä lähdetä, (keretty istumaan ehkä 10 minuuttia ja kaveri söi viimeistä haarukallista salaattia) johon kaveri totesi kohteliaasti että menee tässä varmaan vielä hetki..
Johon nainen sitten skitsona huudahtaa, että "Jaa-a, lapset jää sitten varmaan ilman ruokaa!!!"

Mun ainut reaktio oli :eek::confused::jahas::curs::rolleyes: Enkä sit saanut sanotukseni mitään, ehkä ihan hyvä.

Tais olla rouvalla huono päivä, mutta koen yleensäkin ettei kahviloissa ole mitään aikarajaa, ja hän ei myöskään kysynyt keltään muulta, olisiko paikkaa mahdollisesti vapautumassa. Ja tosiaan Kamppihan on niin pieni paikka, että jos ei Cafe Picniciin pääse jää lapset ilman ruokaa....:lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sori jos ilme on joskus tuskastunut - ei paljoa hymyilytä kun on paikat jumissa tai vanhat vammat kolottaa. Ei sitä aina tartte ottaa henkilökohtaisesti :)

Ite ei oo tullut noita kassalle ja kuskeille huutelijoita kaameesti bongattua, mutta näkeehän niitä aina sillon tällön. Paras oli pari viikkoa sitten kun mamma hyppää pikavuoron bussiin, joka ei pysähdy ennen Vantaata ja alkaa sit keuhkoomaan et "hänen on ainakin päästävä pois tällä pysäkillä vaikka bussin ei pitäs pysähtyä!". Vittu silmät käteen ja luetaan, mitä siinä bussin ovessa isolla seisoo. Ois ehkä muutenkin voinu kävellä sen matkan mitä nökötti bussissa, olihan se kuitenkin huima yhen pysäkin väli! Noh, pääs mamma ulos kun tunki väkisin sisään tulevien välistä huutaen.

Voin aloittaa muistelemalla pikkuista kahvihetkeä ystävättäreni kanssa kampin Cafe Picnicissä, jonka eräs 2 lapsen perheenäiti keskeytti kysymällä ollaanko me kohta lähdössä. Häkellyin kysymyksestä ja katsoin kaveria kysyvästi, että eikai me nyt vielä lähdetä, (keretty istumaan ehkä 10 minuuttia ja kaveri söi viimeistä haarukallista salaattia) johon kaveri totesi kohteliaasti että menee tässä varmaan vielä hetki..
Johon nainen sitten skitsona huudahtaa, että "Jaa-a, lapset jää sitten varmaan ilman ruokaa!!!"
Jeesus että vituttaa nuo mammat kärryinensä. Ne tukkii käytävät, eivätkä osaa ollenkaan ajatella, että on muitakin ihmisiä olemassa. Äidit hyppää kaapin päälle kun kakara tulee, vittumaista.

Haa :D Olen varmaan sitten poikkeus, kun yritän pitää aina kevyttä hymyä kasvoilla, kun perusilme on niin kyrpiintyneen näköinen. Tossa joku aika sitten joku mies melkein kävi bussikuskiin käsiksi, kun bussi oli myöhässä ja alkoi huutamaan pää punasena: "Sä tilaat mulle sitten taksin saatana!". Johon kuski vastasi että hän ei vastaa noista asioista, vituttais kyllä olla bussikuski, kun jokapäivä varmasti tulee tollasta paskaa ja monta kertaa.

Pakko vain ihmetellä ihmisten suuria ongelmia, ne kun näyttävät vaivaavan jokaista :D Lähinnä kaveripiireissä vituttaa kaikenmaailman kitisijät, joita ei jaksa kuunnella, kun se elämä on taas niin rankkaa.

Jonossa etuilevat. Tungetaan siihen eteen ihan muina miehinä ilman mitään anteeksi pyytelyjä. Kertoo aina tasan tarkkaan minkälainen tampio on kyseessä. Viimeksi taisin jotain kuitatakin kun joku eteen änkesi, oli niin tyhmä ettei edes tajunnut vittuilua.

Jonossa etuilevat. Tungetaan siihen eteen ihan muina miehinä ilman mitään anteeksi pyytelyjä. Kertoo aina tasan tarkkaan minkälainen tampio on kyseessä. Viimeksi taisin jotain kuitatakin kun joku eteen änkesi, oli niin tyhmä ettei edes tajunnut vittuilua.

Missä te kaikki asutte kun teille sattuu tollasta? :D

joskus 4-5v sitten käveltiin kavereiden kans kaupasta kotia päin, vanhusten talolla joku vanha mummo oli juuttunut pyörätuolin kans pihalle koska oli lunta satanut paljon, kysyi ystävällisesti kaveriltani että "voisitko nuori mies auttaa häntä vähän ja työntää tuohon ovelle?" kaveri kylmän rauhallisena tuumi että haista vittu ja jatko matkaa, sillon ei naurattanut mutta nyt huvittaa aina kun muistelen kyseistä tapahtumaa :D

Super5:sta komppailen, itsekin olen jo tovin koittanut pitää naamalla vähän avoimempaa ilmettä ja olla stressaamatta juuri noista bussien muutamien minuuttien myöhästymisistä. Se, että tuollaisesta hermostuu on ihan oma vika.

Tämä nyt tietenkin tapahtui kännisten ihmisten keskellä, mikä selittää asiaa mutta kerrompa kuitenkin.
Taisi olla pari viikkoa sitten kun baarista lähdin ja siinä ulkopuolella oli hodarikoju ja koska nälkä oli kova painelin tilaan hodaria. Siinä oli vanhempi naishenkilö tarjoilemassa jonka kanssa sitten aloin heittään pientä small talkia säästä yms. kun nakkien täytyi antaa hetken keittyä. Siinä kun jutusteltiin paikalle tuli minun taakseni nainen, joka alkoi huutelemaan et "Mikä vittu siinä kestää?!" johon kojun pitäjä rauhallisesti vastasi että nakkien täytyy antaa kiehua vielä hetken. Tämä tilanne toistui vielä pari kertaa, jolloin minä tiuskaisin että "Ota nyt ihan rauha, kyllä aikuisella naisella on aikaa odottaa hetki", johon nainen vastasi haistattelemalla minulle ja vielä kojun pitäjällekin heittäen jotain todella viisasta kojunpitäjän iästä ja työstä. Minä kehoitin naista taas rauhoittumaan ja ajattelemaan vähän mitä puhuu, jolloin nainen lopetti huutamisen, minä otin hodarini ja toivotin kojun pitäjälle hyvät illan jatkot. Nainen pääsi lähtemään omine hodareineen vähän minun jälkeeni ilman sen suurempaa draamaa.

Vielä kotimatkallakin vitutti huutelijan käytös. Alkoholi on vittumainen aine joka saa ihmiset käyttäytymään tyhmästi, mutta en ole ikinä siltikään kenellekään kännissä haistatellut, joka sitä ei ole selvästi ansainnut.

Siis aivan käsittämätöntä toimintaa nykyisin "kiireisiltä" ihmisiltä. Tässäpä tarina tosielämästä.
Menin hakemaan apteekista jotai reseptilääkettä ja siinä heti sisään astuttaessa on sellainen jononumerolaite, painoin sitä ja huomasin että se ei toimi ja kävin sanomassa henkilökunnalle että lienee se nauha loppunut kyseisestä koneesta. Henkilökunta kävi fiksaamaan masiinaa ja saapui otoinenkin asiakas paikalle jadottelimme kaikessa rauhassa, ehkäpä 3-4 minuuttia, kunnes sisään astui noin 55-65 vuotias naishenkilö. Hän vilkaisi laitetta ja muita ihmisiä ja noin 35sec päästä kuului legendaariset sanat: "Vieläkö tässä kestää kauan, että pitääkö tässä nyt kokopäivä odotella?!" (Voitte varmasti kuvitella äänensävyn). Noh, ilmoitinpa hänelle kohteliaasti, että itäväylän toisella puolella löytyy seuraava apteekki, mikäli rouva ei jaksa muutamaa minuuttia odotella. Siintähän se riemu vasta alkoikin, muija kävi huutamaan että hän saatana menee apteekkiin mihin hän haluaa mennä. Ilmapiiri oli hyvin hilpeä meidän muiden jonottajien ja asiakkaiden (ehkäpä jopa henkilökunnan puolestakin) Minun jälkeeni tullut toinen asiakas melkein kieri lattialla naura pidätellen.

En vaan koskaan ole ymmärtäny ihmisiä asentella "kaikki mulle heti nyt ja helvetin nopeasti"

Edit:
..Alkoholi on vittumainen aine joka saa ihmiset käyttäytymään tyhmästi..

Sanoisin, että ei siihen alkoholia tarvita (tosin mistähän minä tiedän oliko toi omakohtaisesti tapaamani arjen sankari kyseisen aineen vaikutuksena)

Itseäni vituttaa että kun olen itärajalla käymässä ni ryssät saatana ajaa autoa ihan päin vittua ja yrittää etuilla aina kaupan jonoissa, ei mitään käytöstapoja, ite oon vielä niin paksukalloinen että minua ei etuilla, ellei nyt joku helvetin vanha ihminen ole kyseessä. Pari kertaa oon joutunut fyysisesti siirtää ihmisen tai ihmiset pois edestä.

Itseäni vituttaa että kun olen itärajalla käymässä ni ryssät saatana ajaa autoa ihan päin vittua

Vaiha ryssä suomalaiseen ja paikka pk-seudulle. Täällä tuntus tuo ajokortti irtoovan sillä, että osaa käynnistää sen auton. Vittu mitä sähläreitä ja kiilaajia tuolla pyörii. Taksit varsinkin kuvittelee olevansa jotain kuninkaita liikenteessä vähät välittää liikennemerkeistä. Singon ku jostain sais ni perkele lähtis muutama suhari ilmaan.

joskus 4-5v sitten käveltiin kavereiden kans kaupasta kotia päin, vanhusten talolla joku vanha mummo oli juuttunut pyörätuolin kans pihalle koska oli lunta satanut paljon, kysyi ystävällisesti kaveriltani että "voisitko nuori mies auttaa häntä vähän ja työntää tuohon ovelle?" kaveri kylmän rauhallisena tuumi että haista vittu ja jatko matkaa, sillon ei naurattanut mutta nyt huvittaa aina kun muistelen kyseistä tapahtumaa :D

Vitun hieno kaveri sulla.

Kaupan tiskille jonottaessa ihmiset naputtavat sormia ja mulkoilevat kassatätiä vihaisesti. Koska MULLA on kiire. MUN pitää päästä nyt tästä. MINÄ en jaksa odottaa. MINÄ olen väsynyt ja MINULLA on ollut rankka päivä. Ihmisten itsekeskeisyydestä ja töykeydestä näkee joka päivä useita esimerkkejä.

:D

Itse olen joskus "osoittanut mieltäni" kassajonossa, jos joku turhanpäiten lässyttää siinä maksun yhteydessä tai muuten hidastelee. Kerran alko joku rouva mussuttaa kassatytölle, kun joku leipä ei ollutkaan tarjouksessa, vaikka hän niin luuli. Teki mieli sanoo, että voin maksaa sen 50 senttiä, jos vaan liikut siitä pois. En sitten kuitenkaan. Paljon hienompaa uhota forumilla.

Jeesus että vituttaa nuo mammat kärryinensä. Ne tukkii käytävät, eivätkä osaa ollenkaan ajatella, että on muitakin ihmisiä olemassa. Äidit hyppää kaapin päälle kun kakara tulee, vittumaista.

Toiset eivät näe nenäänsä pidemmälle. Tulee kurvailtua vainuilla useasti, mutta silti otan muut ihmiset huomioon. Eikä vainuja parkkaarata ihan mihin sattuu. Välillä tuntuu, että naiset lapsen saatuaan kokevat saavan ns. etuoikeiden kulkea vaunuilla missä tahtoovat tai tehdä mitä vaan, kun on vaunut.

Prim0s sanoi:
Itse olen joskus "osoittanut mieltäni" kassajonossa, jos joku turhanpäiten lässyttää siinä maksun yhteydessä tai muuten hidastelee. Kerran alko joku rouva mussuttaa kassatytölle, kun joku leipä ei ollutkaan tarjouksessa, vaikka hän niin luuli. Teki mieli sanoo, että voin maksaa sen 50 senttiä, jos vaan liikut siitä pois. En sitten kuitenkaan. Paljon hienompaa uhota forumilla.
Oon mä jotain tuon tyylistä tainnut tokaista useampaankin otteeseen, jos kassalla vinoilu menee ihan överiksi, vaikken muuten muiden asioihin näekään suurempaa tarvetta puuttua.

Erimalliset mummot osaavat kunnostautua nimenomaan tässä taidossa. Tiineenä ollut vaimoni erehtyi joskus Hulluille päiville jonottelemaan makeiskojulle, ja joutui minkki-synnoveiden invaasion kohteeksi. Pahimmat tapaukset ottivat vaimon vatsasta tukea kammetakseen itseään paremmin hollille.
Yritä nyt tollasen jälkeen rauhoitella muutenkin herkässä tilassa olevaa naista.

Eli kyllä niitä mammojakin tuupitaan.. ;)

Ihmisillä on aina päätepysäkillä kauhea kiire päästä bussiin sisälle vaikka bussi odottaa siinä 5min. Kaupungin keskustassa olevalla pysäkillä odottaa usein jotain 20 ihmistä ja mä nykyään yleensä odotan ihan suosiolla, että porukka on valunut sisään ennen kuin itse edes yritän mennä. Se on nimittäin sellasta kyynärpäillä sohimista ja ihan älytöntä apinakäytöstä mun silmissäni ettei kiinnosta osallistua.
Esimerkkitapaus, kun olin jonossa: joku oli maksamassa kertalippua ja viivytti jonoa jotain 10sec. Olisin voinut mennä ohi kortilla maksaen, mutta en viitsinyt ängetä treenikasseineni pienestä raosta joten päätin sitten jonottaa siinä rauhassa. Takaa sitten hyökkäs joku parikymppinen mies tunkien siitä mun ja jonkun toisen välistä kauheella kiireellä, jotta pääsis mahdollisimman nopeesti sinne penkille istumaan ja odottamaan sen 3min, että bussi lähtee. Ja mua kun vituttaa kaikki tollanen etuilu, niin seison jonossa aina oikeen jämäkästi että siitä täytyy vähän voimalla työntää jos aikoo päästä ohi, niin tää herrä kyllä työnsi niin kauan että joku siirtyy.

E: oon kyllä itsekin aina tosi möllin ja vittuuntuneen näkönen, ja moni pikkuasia kiristääkin pinnaa, esimerkiksi se että ihmiset liikkuvat jalkakäytävällä ihan miten sattuu eikä ympäristöä huomioida ollenkaan. Onneksi en kuitenkaan käyttäydy huonosti tai töykeästi vaikka miten potuttais.

Alkoholi on vittumainen aine joka saa ihmiset käyttäytymään tyhmästi, mutta en ole ikinä siltikään kenellekään kännissä haistatellut, joka sitä ei ole selvästi ansainnut.

Alkoholi on estoja poistava aine, joka saa ihmisessä piilevän vittumaisuuden esiin. Itse en ole koskaan uskonut, että alkoholi muuttaa ryyppyillaksi henkilön perusluonnetta mihinkään suuntaan. Mielialan ilmaisua se voi kyllä korostaa/helpottaa.

Sori offtopic

Musta hyvä esimerkki missä menee hermot sekunnissa, on kyllä baarien narikat pilkun aikaan. Sielä on jo munkin vaikea hymyillä.. :D
Ei jösses sitä kännisten änkeemistä ja tunkua, ja välissä olevat meinaavat tukehtua ja litistyä väliin, kun niin agressiivisesti ryöpytään päälle.

Itse olen myös huomannut joidenkin vanhusten olevan älyttömän töykeitä ja itseään täynnä.
Annetaan arvoa sille omalle vanhalle olemukselle niin paljon, että unohdetaan kaikki muut ihmiset.

Kai te autoitte mummon sitten ovelle saakka?

Jotkut ihmiset osoittelee sormella kaupassa ja kuiskii jotain kaverilleen. Jos oon vaikka naurettavan näköinen, niin voisi sen ilmaista kaverilleen, ilman että osoitellaan sormella. Vaikka katsoisin takasinkin osoittelijaa, niin silti vaan osoittelu ja hihittely jatkuu. Vittu mitä pellejä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom