Huom! Vapariharkkoja Helsingissä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halo
  • Aloitettu Aloitettu
Sanokaa vaan sisäänmennessä, et ootte menossa voimistelemaan niin ei tarvii maksaa mitään.

Halo onko tietoa monelta huomenna olis harkat, normi 19:30 vai jo 18:30??? Täällä oltais tulossa jos on normiaikaan toi 18:30 on liian aikasin.

Musta edelleen 18.30, mutta varmaan ehditte jumppailemaan vaikka tulisitte myöhemminkin. Jos jollain viime kerralla olleella on parempaa tietoa kellonajasta niin ilmoittakaa.

Aina mahtuu, tuu kokeilemaan vaan :) Tänään 18.30 Liikuntamyllyn voimistelutilassa (ovi varmaan lukossa joten joudut koputtelemaan kunnes joku avaa). Mä tulen ainakin paikalle, toivottavasti muutkin pääsee!

Uskaltauduin mukaan, ihan mielettömät treenit. Uusia perspektiivejä kamppailulaji taustaselle Riipperille. Menen toistekin ja eilisen kömpelyyden huomattuani voivat kaikki muutkin innostuneet uskaltautua mukaan.. Minua jäykempää saa hakea :)
Suosittelen!

Kiva jos tykkäsit! Mietinkin et traumaantuikohan se nyt kokonaan... :D

Ensi kerralla treenit järkätään vielä samaan aikaan, 18.30, mutta treeniaikaa voidaan muuttaa syyslukukauden alkaessa. Mitä mieltä mimmit on, pidetäänkö toi aika vai sopisiko teille paremmin esim. 19.00 tai 19.30?

Mä en eilen päässyt mukaan 18:30 ajan takia. Haluan mukaan, eli täältä ehdoton ääni vanhalle alkamisajalle 19:30 tai no 19:00:kin käy, sillä sekin on parempi kuin 18:30.

Mulle on muuten ihan sama mikä toi harjoitusaika on, kunhan nyt kuuden jälkeen.
Harmittaa vietävästi kun en päässyt eilen. Ens viikolla yritetään!:whip:

Mullekin sopis toi 19.30 paremmin, mutta ehkä tohon 18.30 treeneihinkin pystyy venymään jos vähän aikatauluja sumplii.

Harmittaa etten itsekään ole nyt koko kesänä paikalle päässyt. Täytyy ryhdistäytyä :)

Veikkaan että se aika voisi asettua sinne 19 tienoille... Se ois varmaan ihan hyvä kaikille.

Jos nyt ihan nipottamaan käyn niin paras aika olisi mulle 18.00 kerkeisin vielä illaksi BJJ treenihen :) mutta uutena aloittelijanan olen hiljaa ja tulen nöyränä opettelemaan kuperkeikkoja :D

En ehtinyt viime kerralla ja nyt oon sitten flunssan kourissa. Mulle kävis kanssa 18.30 tai 19, ehtisin muksun just ja just vietyä omiin treeneihin vuosaareen. Kuuntelen kehoani mitä se sanoo torstaihin mennessä et uskaltaako sitä lähteä huhkimaan kuperkeikkoja.

Jos nyt ihan nipottamaan käyn niin paras aika olisi mulle 18.00 kerkeisin vielä illaksi BJJ treenihen :) mutta uutena aloittelijanan olen hiljaa ja tulen nöyränä opettelemaan kuperkeikkoja :D

Samassa veneessä mutta jos olen nöyränä en-vielä-koskaa-paikalle-saapuneena hiljaa ja tulen viikon kuluttua opettelemaan kuperkeikkoja :)

Jep, jep tytöt. Mun osalta jää tänään treenit väliin. :( Niin flunssainen ettei tosi, toivottavasti ensi viikkoon mennessä kunnossa niin pääsee pomppimaan :)
Ensi viikolla sitten..

Hyvä tietää, jospa tälläkertaa mäkin kerkeisin mukaan.

Tulen kokeilemaan kuntoani, olo vierkeä mutta kunto viel "nollassa". Teen minkä pystyn (= alkulämmittelyt, kamala puuskutus, nukahtaminen venytellessä ja kotiin kun muutkin lopettaa :D ).
Huomenna siis 19.15

Topokatti: tuutko sä kans?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom