Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ainakin oli toivomuksena, et mikäli seuran puolesta on mahdollista ja teitä mimmejä vielä keväällä kiinnostaa nämä treenit, niin jatkettaisiin joulun jälkeen. Osa sanoikin, että eivät jatka enää keväällä, mutta oisiko täällä muita, jotka ois kiinnostuneita jatkamaan vielä silloin?
Halo kaunis kiitos oli mukavaa käydä testaamassa nekin treenit mutta.. ehkäpä tulen mukaan sitten myöhemmin ...QUOTE]
heh, aikas saman suuntaisia fiiliksiä täällä.. taidan opetella noi perusjutut (esim kärrynpyörän:D ) itsekseni ja tuun ehkä keväällä mukaan, jos noista harjoituksista olis sitten enemmän hyötyä..
Rae- sanoi:Halo kaunis kiitos oli mukavaa käydä testaamassa nekin treenit mutta.. ehkäpä tulen mukaan sitten myöhemmin ...
heh, aikas saman suuntaisia fiiliksiä täällä.. taidan opetella noi perusjutut (esim kärrynpyörän ) itsekseni ja tuun ehkä keväällä mukaan, jos noista harjoituksista olis sitten enemmän hyötyä..
Itelle tuli kans semmonen fiilis, ettei osaa yhtään mitään ja kaikki on niin hyviä, mutta silloin jaksaa yrittää ihan toisella tavalla kun ympärillä kaikki osaa. Motivaatio nousee ihan sfääreihin:whip:
Älkää tytöt vaan sen takia "luovuttako", jos on tullut fiilis, ettei osaa yhtään mitään. Allekirjoittanut ei osannut vielä edes keväällä kärrynpyörää ja fiilis oli ihan samanlainen, muut treeneissä oli kuin väkkäröitä ja silti sitä vaan harjoittelemalla saa nyt kärrynpyöräkin jo menemään, kokoakin mulla on tuplasti muita enemmän. Topsun viestistä samanlaista motivaatiopotkua vaan ja rohkeasti mukaan, kyllä sitä oppii kun vaan jaksaa yrittää.
Heip...mulla kanssa ollu hieman ongelmia päästä tiistaisin. Mutta kevätpuolella onnistuu ihan mainiosti, mikä vaan ilta...joten jospa sitä sitten pääsee vielä mukaan??