Huom! Vapariharkkoja Helsingissä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halo
  • Aloitettu Aloitettu
Marssikaa paikan päälle tuolloin torstaina 8.5., ensimmäinen kerta on ilmainen. Ohjeet Liikuntamyllyn sisällä suunnistamiseen löytyy varmasti jostain täältä threadista...

Mua kiinnostaisi, ja olen aiemminkin yrittänyt ehtiä mukaan, mutta olen to-illat töissä toukokuun loppuun asti. Eli jos päivä on sama, liityn mukaan vasta sit. Mikäli on sitten mitään järkeä liittyä, 4ksi kerraksi..

Mua kiinnostaisi, ja olen aiemminkin yrittänyt ehtiä mukaan, mutta olen to-illat töissä toukokuun loppuun asti. Eli jos päivä on sama, liityn mukaan vasta sit. Mikäli on sitten mitään järkeä liittyä, 4ksi kerraksi..

Saat varmasti alennusta sen mukaan, tai sit voit korvata poissaolon joku kerta :)

Hööh, mie en just 8.5. pääse mutta ilmoitelkaa tänne miten homma jatkuu kun saatte sovittua! Esmes tiistai ois mulle yleensä ottaen hyvin sopiva päivä jos näihin pääsee vaikuttamaan ;)

Oliks se lauantai aamu vielä mahdollinen jos joku kerta ei pääse..(tai muutenkin..)?Yks kerta ainakin jää väliin..

Oliks se lauantai aamu vielä mahdollinen jos joku kerta ei pääse..(tai muutenkin..)?Yks kerta ainakin jää väliin..

Pitää varmistaa tuo valmentajalta, en osaa sanoa onko tuolloin kesäkaudella treenejä.

o/ *käpälä pystyssä*. Ensikertalainen
newb.gif
ilmottautuu mukaan huomiseen harkkaan.

Onko homma ni että nähdään suoraan siä voikkapuolella vai mitenkäs? Ootteko yleensä jossain siinä ihan eessä vai jossain peremmällä? Etten venaila tyhmänä jossain et "missäs muut on" ihan vääräs paikas. Jos Halo tulee, ni sut varmaan tunnistankin -muista ei niinkään hajua.

Oon tulossa, joskin oon varmaan tapani mukaan myöhässä, joten nähdään siellä voimistelupuolella. Jos ovi on lukossa, koputtakaa kunnes joku avaa. Siellä varmaan odottelee isojen keltaisten mattojen ja peilin takana seinän vierustalla nuoria naisia, joten sekaan vaan :)

Jos joku pyörii siellä eksyneen näköisenä, niin kyseessä lienee sitten Serpent :D Ja oliko se nyt 18.15? (Hukassa jo nyt...)

Mullekkin tuo Halon ...nuoria naisia... aiheutti ihanan tuulahduksen rintapieleen. Mutta joo allekirjoittanut on myös mukana, joten siellä tosiaan tämäkin ainakin mieleltään nuori nainen löytyy :) Avatarista löytyy naamakin, joten siitä voi yrittää tunnistaa, joskin noin laitettuna en ole illalla.

Hahaa! Olipa hyvät treenit, kiitoksia kaikille nuorille naisille jotka olivat mukana :D

Treenit jatkuvat siis kuten sovittiin: tiistaisin ja torstaisin klo 18.15 ensi viikosta lähtien. Tervetuloa mukaan! :)

Treenit jatkuvat siis kuten sovittiin: tiistaisin ja torstaisin klo 18.15 ensi viikosta lähtien. Tervetuloa mukaan! :)

kiitos tästä tiedosta! yritän päästä tiistaisin tulemaan, koska näin torstaisin minulla on ratsastustunti, josta en luovu vaikka mikä olisi.

hinku on kova tulla taas mukaan, nyt kun kellonaikakin on pitkänmatkalaiselle inhimillinen ;) . ne ysiltä päättyneet treenit kun venyttivät iltaani aina vähintään yhteentoista saakka ennen kuin olin edes kotona ja se oli aika tappoa. mutta katsotaan, saanko pidettyä tiistai-illat vapaina, ehkä mä sitten taas eksyn paikalle.

Jees, oli ihan huippua käydä jumppailemassa! Ens viikon joudun töiden takia passaamaan, mutta sitä seuraavalla viikolla olen hyvin todnäk taas mukana :)

Ei varsinaisia uusia naamoja (vaikka täälläkin kyllä jotkut ovat moneen kertaan huudelleet ja lupailleet aina tulevansa :rolleyes:), mutta joitakin taukoa pitäneitä oli ilmestynyt kesäajaksi :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom