Huom! Vapariharkkoja Helsingissä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halo
  • Aloitettu Aloitettu
Kas kas, joskos nyt mäkin pääsisin mukaan. Duunikuviot pukkas viimeks sotkemaan asioita, iltaduuni - dämn. Nyt on sitten jäissä "olosuhteiden pakosta" vai pitäiskö sanoa "keliolosuhteiden pakosta" duuni.... joten pystyis tonne raahautumaankin...
Ekakertalaisena keltanokkana, mutta se ei liene ongelma? Raha-asiat hoitunee siinä sivussa? Pari ekaa kertaa saa tulla tunnestelemaan meisinkiä ennenkun sitoutuu eurojen muodossa? Näinhän sen muistelin olevan.

Hmm hmm.. Maybe we'll see then girls! :).

Mimmit prkl...

Nyt loppui se biitsillä löhöily! Kesätreeneihin mars ettei allekirjoittanut joudu olemaan ainoana paikalla, kuten tänään. Tällä kunnolla nääs ei halua mitään erityishuomiota, vaan mieluummin piiloutua takariviin. Eli ainakin yksi leveä selkä torstaiksi mun eteen, kiitos!

Nyt loppui se biitsillä löhöily! Kesätreeneihin mars ettei allekirjoittanut joudu olemaan ainoana paikalla, kuten tänään. Tällä kunnolla nääs ei halua mitään erityishuomiota, vaan mieluummin piiloutua takariviin. Eli ainakin yksi leveä selkä torstaiksi mun eteen, kiitos!

Mitä, en mä edes tiennyt että tämä rullaa kesälläkin!

Kertausta vielä tyhmälle: Paljonko maksaa, milloin ja monelta? Voisin vaikka tullakin, olen pari viikkoa lomalla ja huvittaisi oppia pari juttua. En siis osaa "mitään", lieneekö este?

Nelli, eipä paljoa biitseillä löhöillä kun on töissä koko ajan ja jos on vapaa-aikaa niin sekin menee sit salilla. Syksyllä tääkin tyttö on taas sit mukana geimeissä:)

Tähtityttö: enpä osaa minäkään mitään joten tervetuloa kerhoon. Tuollahan sitä ollaan oppimassa eikös vaan ? En nyt muista tarkkaa hintaa esim. koko syksyltä mutta ei se todellakaan päätä huimannut joten mukaan vaan:)

Halo: onko tietoa jatkuvatko treenit nyt putkeen syksyä kohti vai miten ne alkaa menemään ja mikä pvä ? Onko ollut puhetta edes vielä ?

Sain Semiriltä tällaisen viestin:

Hei! Kesäharjoitukset jatkuvat ma 23.7. lähtien. Harjoitusajat ovat: ti ja to klo 18:30-20. Voisitteko ilmoittaa osallistumisesta tekstarilla la 21.7. mennessä. T: Semir

Vastasin tulevani, mutten ois muistanu koko hommaa ellen ois nähnyt tätä threadia. Kai se pitää huomenna iskeä paikalle :whip: Muita tulijoita?

Tähtityttö: tuu mukaan vaan, ainakin katsomaan/kokeilemaan, se ei velvoita mihinkään :)

Niin siis mulla ei ole mitään mahdollisuuksia osallistua näihin syksyllä (syyskuun alusta ->) kun kaikki syyslukkarit pyörähtää käyntiin jne. oon illat millon missäkin kiitämässä. Mutta lähinnä ajattelin elokuuta, mikä sekin selviää tässä kohta, että onnaako.. ei ole mitään kertamaksu systeemiä? Pitääkö maksaa liikuntamyllyn maksu kuitenkin?

Joo, Semiriltä tuli sama viesti tähänkin suuntaan. Vastasin tosin hänelle ettei mulle oo mahdollisuutta osallistua kuin vasta joskus elokuun puolivälistä eteenpäin säännöllisesti. Tosin pääsisin huomenna ja tiistaina...hmm, Halo : voinkohan tulla vaan noi pari kertaa et mitenköhän noi laskut sit menee ? Pitäisköhän lähettää Semirille viestiä tai jotain...Sit taas elokuusta säännöllisesti takas kuvioissa kuhan treenit jatkuu joko ti tai to.

Semir ja Topi leireilevät tällä hetkellä jossain päin maailmaa, kuten suurin osa voimistelijoistakin (kerrankin siis oikein kunnolla tilaa vyöryä pitkin myllyn permantoa, sitä mä kyl tarvin kun vatsalihaksia ei vielä oo olemassa). Ovat paikalla käsittääkseni taas ensi viikolla, joten sit voi varmaan noita maksuhommia selvitellä tarkemmin. Huomenna siis kaikki kynnelle kykenevät paikalle klo 18.30!

Nimin. Intoa riittää, kuntoa ei

No niin pärkele. Mitenkäs tää homma menis jos nyt vihdoin sais aikaseks tulla paikalle? Tossa tuli jo ajat eli ti ja to 18.30-20. Mutta miten voi ilmoittautua, näin jälkijunassa? Jos on enää mahdollista? Ja tosiaan toi maksujuttu..... Mulla ei oo mitään puh.nroita tai mitää. Siksipä huhuilen täällä.

Viime kerralla päästiin sitten jo vähän jumppailemaankin ja kivaa oli! Läsnäolijat päättivät kokoontua jatkossa vain torstaisin, ainakin kesän ajan. Syksyn ohjelma riippuu sitten varmaan osallistujamääristä, onko tarvetta yhdelle vai kahdelle treenikerralle viikossa. Ilmoittautuminen ja maksuista sopiminen onnistunee ensi torstaina paikan päällä. See U!

Mä haluaisin niin päästä mukaan, mutta tuo torstai ei tuu onnistumaan ever, kun töissä aina klo 21 asti...jos se toinen kerta tulee kalenteriin, saanen toivoa ma tai ti iltaa ja jos vain mahdollista, hieman myöhempään esim. klo 19.30 alkavaksi. Tietty ymmärrän, että aika saattaa olla myöhä, mut olihan treenit ennenkin myöhempään eikö ollutkin? Tahtoo mukaan, nyyh :itku:

Hei Halo ja muut! Kävin koklaamassa pari kertaa silloin kun treenit alko, mutta en voinut polvivaivojen takia jatkaa. Nyt haluttais tulla mukaan, mutta oon ihan rapakunnossa! En oo tehnyt mitään koko keväänä, kun oon vaan opiskellut ja päntännyt pääsykokeisiin. Joten jos mulle ei ihan naama vääränä naureta :hyper:, niin olis kiva tulla treenaan ja saada tarvittu motivaatiobuusti.

Juu tervetuloa vaan, kyllä tässä on itsekukin aika rapakunnossa :rolleyes: Mäkään en ollu ennen eilistä voimistellu tai venytelly ollenkaan sitten alkukesän... Nyt on paikat vähän kipeet :D

Huomen aamuna, täytyypä katsoa jos jaksaa herätä. Vikat lomapvät menossa joten voi olla, että tää neiti nukkuu :) Mites tosta ens vkosta eteenpäin treenit jatkuu ?

Missä olivat kaikki tänään? Odottelin kymmenisen minuuttia, mutta ketään ei tullut... :itku: Koska olis sitten seuraavat?

Missä olivat kaikki tänään? Odottelin kymmenisen minuuttia, mutta ketään ei tullut... :itku: Koska olis sitten seuraavat?

Eikä :( Mulla meni kolmeen asti yöllä eilen, joten päätin suosiolla skipata... Torstaina klo 18.30 on seuraavat treenit, ja syksyllä ne varmaan jatkuu samaan aikaan (tai tuntia myöhemmin niinkuin viime vuonna). Se selviää varmaan myöhemmin, infoilen tänne sit. Ensi torstaina kaikki mukaan, viimeksi meitä oli vain kolme ja oli hauskaa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom