Huom! Vapariharkkoja Helsingissä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halo
  • Aloitettu Aloitettu
jees. Oli tosi kivat treenit kyllä:) Ja kiva huomata ettei ihan kaikki taidot oo ruostuneet..Tulen tod.näk ensi tiistaina, mutta torstaina en pääse. Lupauduin ohjailemaan kyseisen illan.

Huomio!

Myllyn myllertäjien jumppakauden päättäjäisiä vietetään huomenna klo 18 alkaen Baarikärpäsen terassilta alkaen. Sateen sattuessa kokoontumispaikkana Amarillo. Ole paikalla silloin tai liity myöhemmin joukkoon!

Niin, onkos kellään tietoa milloinka? Puhuttiin silloin että kesäkausi jatkuis vielä elokuussa. Mut menee varmaan sinne syyskuulle?

Moe,
voiko sinne tulla vain paikanpäälle, vai pitääkö ilmoittautua jotenkin? monelta on tiistaisin? miten pitkiä ne treenit on? oon ihan innoissani tulossa mukaan! :hyper: :hyvä:

Kuinka useesti teillä on näitä? Mua hieman ehkä kiinnostais, olemukseni on tosin hieman rautakankea vastaava tällä hetkellä, mutta tuollahan se vetreytyisi.

Aiempaa kokemusta vaparista/voimistelusta ei ole... Ei liene esteenä kuitenkaan?

Nyt talvikaudella on ainoastaan torstaisin ja joka viikko, aloitetaan 18:15 ja kestää puoli kasiin - varttia vaille kasiin, noihin aikoihin porukka pikkuhiljaa kaikkoaa.

Paikalle vaan, me ollaan niitä vanhimman näköisiä siinä vasemmanpuoleisella seinällä penkillä oottelemassa. Ja rautakankeus ei ole este, emmiekään siellä muuten ois :D

Nyt talvikaudella on ainoastaan torstaisin ja joka viikko, aloitetaan 18:15 ja kestää puoli kasiin - varttia vaille kasiin, noihin aikoihin porukka pikkuhiljaa kaikkoaa.

Paikalle vaan, me ollaan niitä vanhimman näköisiä siinä vasemmanpuoleisella seinällä penkillä oottelemassa. Ja rautakankeus ei ole este, emmiekään siellä muuten ois :D

Onkos tällä kuinka paljon hintaa?

Ensi viikolla treenataan klo 18.45 ja loppusyksyn treeniajat selvinnevät pikapuoliin. Lukukausimaksu on seuran kotisivujen mukaan 160e, opiskelija-alennuksia on ainakin joskus aiemmin saatu. Ja 1-2 kertaa on saanut käydä kokeilemassa ilman maksua.

Voi minua....

Innostuin jo kauheesti et näinkö paljo vapaaottelijanaisia Helsingissä!:hyvä: Mut tämä taitaa nyt olla jotain muuta "vaparia" kuin vapaaottelua?:rolleyes:

TIEDOKSI Torstai-Jumpparitytöille ja -pojille:

Tällä viikolla treenit on normaalisti hiihtolomaviikosta huolimatta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom