GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Huom! Vapariharkkoja Helsingissä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halo
  • Aloitettu Aloitettu
No niin, pahoittelen omasta puolestani hidasta vastailua, mutta homma on mennyt aika lailla niin, että mä odotellut teidän vastauksia ennen kuin oon voinut olla yhteyksissä Topiin jne. :rolleyes: Tänään soitin hänelle ja tulos on seuraava:

Kaikki kiinnostuneet mimmit, tulkaa Myllypuroon Liikuntamyllyyn tiistaina 17.10 klo 19.50. Silloin on ensimmäinen tapaaminen, jutellaan selväksi nämä kaikkia askarruttavat raha-, treeniaika- yms. kuviot ja päästään varmaan treenailemaankin. Ensimmäinen kerta ei sido mihinkään, joten jos homma kiinnostaa niin tulkaa kokeilemaan. Topi lupasi myös pistää opiskelija-alennuksen mietintään.

Nyt alkakaas miettimään mitä kaikkia juttuja haluatte oppia ja treenailla. Mä oon ihan kikseissä tästä :whip:

No on tonne kyllä pakko päästä mukaan! :hyper:
Täytyy sitten vaikka käydä alkuunsa harvemmin...Keroisko joku vielä,olisko toi maksu siis mille ajalle?

No on tonne kyllä pakko päästä mukaan! :hyper:
Täytyy sitten vaikka käydä alkuunsa harvemmin...Keroisko joku vielä,olisko toi maksu siis mille ajalle?

Maksu siis määräytyy sillä perusteella, kuinka suuri osa lukukauden treeneistä toteutuu. Mehän ollaan jo syyslukukauden puolessavälissä tms, joten toi ei tietenkään tulisi olemaan se hinta, pikemminkin jotain tyyliin puolet tuosta. Tää voidaan selvittää ensi tiistaina.

Kaikki kiinnostuneet mimmit, tulkaa Myllypuroon Liikuntamyllyyn tiistaina 17.10 klo 19.50. Silloin on ensimmäinen tapaaminen, jutellaan selväksi nämä kaikkia askarruttavat raha-, treeniaika- yms. kuviot ja päästään varmaan treenailemaankin. Ensimmäinen kerta ei sido mihinkään, joten jos homma kiinnostaa niin tulkaa kokeilemaan. Topi lupasi myös pistää opiskelija-alennuksen mietintään.

Voi ei, olen työmatkalla ensi tiistaina ja palaan vasta iltakoneella, joten en kerkeä tuohon ensimmäiseen tapaamiseen, mutta olen toki yhä kiinnostunut. Eli infoathan Halo tästä myös sitten tänne?

kiitos halo tämän järjestämisestä. olet ihan yliveto, täytynee kumartaa sinua kun tiistaina nähdään :) .

tiistaihin siis! toivottavasti moni muukin innostunut pääsee paikalle.

edit: unohtui kysyä myllyä tuntevilta, että minkälaisia kenkiä siellä suositaan? olemmeko paljain jaloin, sukkasiltaan, sneakereissa, aerobic-tossuissa... varmaan jos kanveesilla ollaan, siellä ei saa minkään sortin kenkiä käyttää, mutta kannattaako jotain toista alustaa varten kuitenkin varata tossut mukaan?

Missä päin Myllyä kokoontuminen? En varmaan tunnista yhtäkään punttimimmiä naaman perusteella, niin en haluis ihan hukas seikkailla siel. :)

Missä päin Myllyä kokoontuminen? En varmaan tunnista yhtäkään punttimimmiä naaman perusteella, niin en haluis ihan hukas seikkailla siel. :)
mut sä varmaan tunnistat ;) niin tuu nykii hihasta,ja sit etitää muut... :lol2:

Voi ei, olen työmatkalla ensi tiistaina ja palaan vasta iltakoneella, joten en kerkeä tuohon ensimmäiseen tapaamiseen, mutta olen toki yhä kiinnostunut. Eli infoathan Halo tästä myös sitten tänne?

Juu, raportoin tottakai tähän ketjuun, nou hätä :)

puustinen sanoi:
unohtui kysyä myllyä tuntevilta, että minkälaisia kenkiä siellä suositaan?

Paljain jaloin/sukkasillaan mä oon aina siellä ollut. Aerobictossut otan kyllä mukaan, jos vaikka sattuis tarvitsemaan.

tintula sanoi:
Missä päin Myllyä kokoontuminen? En varmaan tunnista yhtäkään punttimimmiä naaman perusteella, niin en haluis ihan hukas seikkailla siel.

Tosiaan, tietääkö kaikki missä se voimistelupuoli siellä on? Oon sen oven edessä odottelemassa, voisitte kaikki tulla sinne. Oikea lokaatio löytyy kun kävelee etuovilta salille päin, ja kun kiipeilyseinä jää vasemmalle puolelle, niin kääntyy sen takaa vasemmalle ja kävelee eteenpäin kunnes mun ehana pärstä on vastassa :D Jos joku ei tiedä miltä mä näytän eikä tunne ketään muutakaan, mun kuvaa voi käydä pällistelemässä galleriassa (nickin arvaakin:)) Oon sen oven edessä odottelemassa, voisitte kaikki tulla sinne.

kiitos halo vielä ohjeista kokoontumispaikan suhteen. itse en ole ikinä myllyssä käynyt, tai edes siellä suunnalla, joten aikaa voi mennä jo siihen, että etsin paikan etuovea :D . kiitos myös tuosta kuvavinkistäsi, minähän en tunne ketään teistä ja nyt on paljon helpompi yrittää teitä paikallistaa, kun tietää edes jonkun naaman.

itse en ole ikinä myllyssä käynyt, tai edes siellä suunnalla, joten aikaa voi mennä jo siihen, että etsin paikan etuovea :D

Tosiaan, jos julkisia käyttää niin paikalle kannattaa tulla metrolla. Jos tulette keskustasta päin, niin metrosta ulostullessanne lähtekää samaan suuntaan kuin mistä metro tuli, ts. vasemmalle. Nouskaa portaat ylös, ja kun pääsette asemalta ulos, Mylly kohoaa vasemmalla puolellanne n. 30 metrin päässä :D Ovia on 2, jos vaihtaa vaatteet niin menkää ensin sisään vasemmanpuolisesta ovesta, siitä rappuset alas ja löydätte sieltä naisten pukuhuoneen.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Nostetaas nyt tätä vielä että kaikki varmasti huomaa :D Ensimmäiset harkat siis huomenna, tulkaas kaikki paikalle!

eli jos tosiaan ensimmäinen kerta ei velvoita mihinkään ja saa tulla vaikka ei mitään vielä osaisikaan, niin huomenna nähdään..

jänskättää kyllä, kun en oo ennenkään tälläsiin osallistunut ja tiedän millasia taitureita sieltä joukosta löytyy, mutta pitää kai sitä tulla kattomaan mikä on homman nimi, siis jos tää ensimmäinen kerta nyt tosiaan on kaikille? :D

toivottavasti löydän oikeeseen paikkaan..

Voi Viulu :itku: en päässy paikalle, kun oli töitä illalla.... mites siellä meni?
Mitä sovitte jatkosta???

No niin, ekat reenit on takana ja maksujututkin saatiin sovittua ihan älykkäästi. Ahdistelin tosiaan Topia useampaan otteeseen hinnan suhteen, ja tulos on, että me saadaan erityisalennus 15%, eikä meidän tarvitse maksaa seuran liittymismaksua ja jäsenmaksua (molemmat 10€). Treenit kestävät puoleenväliin joulukuuta, ja treenikertoja tulee 10. Koko kurssin hinnaksi sovittiin 85€. 2 kertaa saa käydä testailemassa juttua ilman mitään sitoumuksia ja jos huomaa ettei juttu ole sitä mitä haki, voi lopettaa siihen.

Mulla oli kyllä tosi kivaa! Kyllä huomaa että ammattilaisvalmentaja osaa hommansa, oon toisessa akrobatiaryhmässä tahkonnu flikkiä ties kuinka kauan ja eilen tein sen niin että valmentaja piti vaan käsiä jalkojen alla ja auttoi ponnistuksessa ihan vähän :eek: Vitsi että oli siistiä. Oon ainakin ihan innoissani, kävin treenin jälkeen juttelemassa Semirin kanssa tulevista harkoista ja kaikesta mitä haluaisimme oppia. Hän sanoikin, ettei ollut kovin valmistautunut ekoihin treeneihin, koska ei yhtään tiennyt millä tasolla olemme, mutta on jatkossa valmistautuneempi :D

Ne ketkä eivät päässeet tällä kerralla mukaan, nou hätä. Tulkaa ensi kerralla :) Saatte silloin harjoituskortit, ilmoittautumislomakkeet sun muut härpäkkeet.

Ja ihanaa että te mimmit olitte sankoin joukoin mukana :haart:

No niin, ekat reenit on takana ja maksujututkin saatiin sovittua ihan älykkäästi. Ahdistelin tosiaan Topia useampaan otteeseen hinnan suhteen, ja tulos on, että me saadaan erityisalennus 15%, eikä meidän tarvitse maksaa seuran liittymismaksua ja jäsenmaksua (molemmat 10€). Treenit kestävät puoleenväliin joulukuuta, ja treenikertoja tulee 10. Koko kurssin hinnaksi sovittiin 85€. 2 kertaa saa käydä testailemassa juttua ilman mitään sitoumuksia ja jos huomaa ettei juttu ole sitä mitä haki, voi lopettaa siihen.

Mulla oli kyllä tosi kivaa! Kyllä huomaa että ammattilaisvalmentaja osaa hommansa, oon toisessa akrobatiaryhmässä tahkonnu flikkiä ties kuinka kauan ja eilen tein sen niin että valmentaja piti vaan käsiä jalkojen alla ja auttoi ponnistuksessa ihan vähän :eek: Vitsi että oli siistiä. Oon ainakin ihan innoissani, kävin treenin jälkeen juttelemassa Semirin kanssa tulevista harkoista ja kaikesta mitä haluaisimme oppia. Hän sanoikin, ettei ollut kovin valmistautunut ekoihin treeneihin, koska ei yhtään tiennyt millä tasolla olemme, mutta on jatkossa valmistautuneempi :D

Ne ketkä eivät päässeet tällä kerralla mukaan, nou hätä. Tulkaa ensi kerralla :) Saatte silloin harjoituskortit, ilmoittautumislomakkeet sun muut härpäkkeet.

Ja ihanaa että te mimmit olitte sankoin joukoin mukana :haart:

Kuullostaa hyvältä, eli onko treenit nyt aina tiistaisin ja monelta? Tulen ehdottomasti ensi kerralla mukaan.

hauskaa oli, ja mitkä tilat! ihan erilaistahan se on harjoitella akrobatiaa tuollaisilla alustoilla kuin liikuntasalien kovilla parkettilattioilla. varsinkin flikkiharjoitteet monttuun olivat hubaa (paitsi se sukkien irtoaminen :D ).

voitte kyllä kuvitella, kuinka aiheutin ihmetystä junassa. tiesin, etten millään jaksaisi enää venytellä kotiin päästyäni klo 23 jälkeen, joten venyttelin koko junamatkan kotiin. siellä minä makasin ison allergiahytin lattialla ja vääntelin kinttujani. ohikulkijat jostain syystä tuijottivat omituinen ilme kasvoillaan...

pitkä päivähän tuosta minulle aina tulee, mutta kesken en jättäisi mistään hinnasta. kiitos vielä kerran halo tämän mahdollisuuden järjestämisestä :) !

Hehee :D oli hauskaa, vaikka en mitään vielä osaakkaan.. sai ainakin nauraa itselleen! :lol2:
Sen verran haastavaa tälläselle täysin alottelijalle, että vaatii vähän pinnan venymistä, kun kestää kuitenkin varmaan aika kauan, ennen kun ne liikkeet alkaa onnistumaan..

Kiitos Halo, upean jutun oot saanu mimmeille järjestettyä!!

Carina, seuraavat treenit ensi tiistaina klo 20..
Olikos se nyt niin, että valmentaja on paikalla sen 1,5h, Halo?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom