Huom! Vapariharkkoja Helsingissä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halo
  • Aloitettu Aloitettu
Varmaan määrää pitäisi juuri tuolla tavalla sitten vähentää, että ne jotka tähtää kisoihin pääsis mukaan. Itse en vielä niin pitkälle ole pohtinut, mutta ymmärrän kyllä, että on reilua, että teen tilaa sitten sellaisille jotka tosissaan panostavat asiaan.

Tottakai toivoisin kovasti, että kaikki pääsisivät mukaan! Varmasti harkka-ajatkin vaikuttavat sitten osallistujien määrään.

Jep, en missään tapauksessa halua viedä paikkaa keneltäkään kisoihin tähtäävältä.

Onko aikaa mahdollista selvittää? Muakin kiinnostaisi kyllä, mutta lavalle en aijo, ihan mielenkiinnosta ja hyödyntääkseni juttuja valmennushommissa vaan tulisin. Aikataulu ei tosin anna myöten kuin viikonloppuina -kai-, joten ennenkun aika tiedetään, en voi sen paremmin sanoa juuta enkä jaata.

Tässähän on kai kiinnostuneita ihan riittämiin, eikös voisi selvitellä nuo yllämainitut jutut ja katsoa sitten, jos pitää pudotella ihmisiä pois. Mä voin ainakin jättäytyä, jos tunkua on.

Ei tässä nyt vielä siis tarvii kenenkään paikkoja luovutella, tääl on nyt parikymmentä mimmiä vaan ilmaissut kiinnostusta, ja mä epäilen et se saattaa olla ryhmäksi liian iso, tilathan on rajalliset ja opetus ei varmaan ois enää kovin tehokasta. No joo, ilmoittelen sitten kun saan lisäinfoa.

Ei tässä nyt vielä siis tarvii kenenkään paikkoja luovutella, tääl on nyt parikymmentä mimmiä vaan ilmaissut kiinnostusta, ja mä epäilen et se saattaa olla ryhmäksi liian iso, tilathan on rajalliset ja opetus ei varmaan ois enää kovin tehokasta. No joo, ilmoittelen sitten kun saan lisäinfoa.
Puhumattakaan siitä, että kun sitten aika varmistuu, puolelle ei sovi kuitenkaan. Itse olen kovin kiinnostunut, mutta koska muka olen niin kiireinen, ei voi sanoa mitään vielä ennenkuin aika ja muut käytännön asiat on selvillä.. Lähinnä harjoitusaika ja miten säännöllisen epäsäännöllisesti on sopivaa ilmaantua paikalle.

Veikkaisin, että kunhan vaan maksaa harjoitusmaksun, niin sen jälkeen aivan sama kuinka usein ilmaantuu paikalle :D

Yleensä näissä käy aina niin, että osa jää kuitenkin pois. Koskas olet näkemässä tätä vetäjää, että tiedettäisiin vähän aikatauluista?

Yleensä näissä käy aina niin, että osa jää kuitenkin pois. Koskas olet näkemässä tätä vetäjää, että tiedettäisiin vähän aikatauluista?

Tiistaina menen taas Myllylle, toivottavasti pongaan Topin sieltä. Jos en, niin laitan hänelle mailia aiheesta.

Mä olen ehdottomasti kanssa mukana! Ensimmäistäkään kertaa en ole vielä päässyt mitään vapariin liittyvää treenaamaan, kun en oikein tiedä mitä pitäisi treenata, mutta kisat kyllä ovat lopulta tähtäimessä!

Tosin asun hirmu kaukana Hyvinkäällä, joten Liikyntamyllyyn tuleminen on aina melkoinen suoritus. Anyway, mitä tahansa rakkaan harrastuksen vuoksi :) Ilmoittelehan Halo sitten aikoja kun saat sovittua asiaa eteenpäin!

Toivottavasti vielä mahtuu ilmoittautumaan, tietenkin aikavarauksella.. Tavoitteena olisi kisata keväällä 2008 ja taustalla tanssia (baletti, jazz, show) ja pienempänä vähän voikkaa, kärrynpyörät, kuperkeikat menee, siltakaatoa en ole pitkään aikaan kokeillut kuten en volttejakaan.. Mutta olisi todella mukavaa päästä vähän parantamaan taitoja ja tutustua muihin vaparia vääntäviin mimmeihin!

Nyt harmittaa, menin tänään tosiaan sinne Myllylle, mutta liian myöhään :( Topi oli jo ehtinyt lähteä tältä päivältä.

Pinja, jos näät Topia niin kysäise ihmeessä aiheesta, mä koitan kuitenkin järkätä huomenna aikaa käydä tuolla Myllyllä, tai sitten laitan hänelle mailia. Juttelin yhden toisen valmentajan kanssa, ja kyselin häneltä, minkä verran vapaita vuoroja meille olisi, jos ryhmän saisimme kasaan. Se Myllyn voimistelutila on todella kovassa käytössä, ja varsinkin arkisin ihan täynnä. Tää valmentaja sanoi, että lauantaisin paikka on varmaan tyhjimmillään, joten voisi oletettaa että meidän treeniaika sijottuis johonkin kohtaan viikonloppua.

Jaksakaa tytöt odottaa :rolleyes:

Nyt harmittaa, menin tänään tosiaan sinne Myllylle, mutta liian myöhään :( Topi oli jo ehtinyt lähteä tältä päivältä.

Pinja, jos näät Topia niin kysäise ihmeessä aiheesta, mä koitan kuitenkin järkätä huomenna aikaa käydä tuolla Myllyllä, tai sitten laitan hänelle mailia. Juttelin yhden toisen valmentajan kanssa, ja kyselin häneltä, minkä verran vapaita vuoroja meille olisi, jos ryhmän saisimme kasaan. Se Myllyn voimistelutila on todella kovassa käytössä, ja varsinkin arkisin ihan täynnä. Tää valmentaja sanoi, että lauantaisin paikka on varmaan tyhjimmillään, joten voisi oletettaa että meidän treeniaika sijottuis johonkin kohtaan viikonloppua.

Jaksakaa tytöt odottaa :rolleyes:

Joo ihmettelinkin, että miten Topi on ollut niin positiivinen tuollaisen ajatuksen suhteen, koska pitää varautua siihen, et telinejumpparit on tosi tarkkoja tilastaan ja treeniajoistaan myllyssä. Oikeastaan 14-> tila on ihan täynnä ilta kasiin asti. Viikonloppuisin ja aamupäivisin vapaita aikoja. Kysyn Topilta, jos näen. Menen tänään myllyyn.

Okei, oon ollu kipeenä ja ties mitä, mutta laitoin äsken Topille mailia aiheesta. Raportoin sitten kun hän vastaa :)

Pientä päivitystä... Topi soitti mulle ja sanoi, että he järjestävät ryhmän mielellään! Jihuu!

Juttelimme vähän mahdollisesta treeniajasta, ja se on nyt ilmeisesti joko arki-iltana 19.30 alkaen tai lauantaina 14.30 jälkeen. Hän lupasi tarkastaa aikataulut vielä tarkemmin ja palailla sitten asiaan, kun jostain joku rako löytyy.

Noniin, treeniajat ois seuraavat: tiistaina ja/ tai torstaina klo 20.00-21.15. Ryhmä on mahdollista jakaa puoliksi tai tehdä esim. niin, että toisena päivänä harjoitellaan vaikeampia juttuja, ja toisena päivänä helpompia. Harjoitusmaksut on suht kovat, mutta ne tulisi maksettavaksi sitten sen mukaan, miten kurssi toteutuu ja kuinka monta treenikertaa meille tulee. Meidän ei tarvitse maksaa liittymismaksua, ja Topi lupasi pistää opiskelija-alennuksen harkintaan :D

Vieläkö kiinnostaa?

Nyt, kun ostais ton syyslukukauden niin mihin asti se on voimassa? Aika suolasia nuo hinnat kyllä on, mutta jos siihen jonkunlaisen alen sais opiskelijana...Itse kannatan tiistai-iltaa ja kerran vkossa (pitää hommaa joku sponsori jos meinaan kaks kertaa vkossa alkaa voimisteleen:D ). Kiitti Halo, kun oot ottanut asioista selvää!:love:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom