Huom! Vapariharkkoja Helsingissä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halo
  • Aloitettu Aloitettu
Okei, paljon enemmän kiinnostuneita kuin kuvittelin :D Käyn ens tiistaina viimeistään nykimässä sitä Topia hihasta ja kyselemässä hommasta lisää.

Kysellään nyt sit lisäkysymyksiä; onko moni tosiaan ihan aloittelijoita, vai onnistuuko teiltä esim. kuperkeikat, kärrynpyörät, silta? Mahdollisesti voltti trampoliinilla? Teen vaan kartoitusta et voidaan sit tarkemmin suunnitella ohjelmaa...

Onnistuu kuperkeikka ja kärrynpyörä ja silta, jos ei tartte seisaalteen siihen laskeutua. Tosin kuperkeikka taakse on vähä hakusessa. Voltti voi olla vaikeempi,en oo kokeillu ees... Uskoisin, että "tosi helpot jutut" kyllä onnistuu multa. ois kyllä tosi kiva, jos onnistuis tämä juttu.

Onnistuu kuperkeikka ja kärrynpyörä ja silta, jos ei tartte seisaalteen siihen laskeutua. Tosin kuperkeikka taakse on vähä hakusessa. Voltti voi olla vaikeempi,en oo kokeillu ees... Uskoisin, että "tosi helpot jutut" kyllä onnistuu multa. ois kyllä tosi kiva, jos onnistuis tämä juttu.

Aivan samalla tasolla ollaan!!!

Okei, paljon enemmän kiinnostuneita kuin kuvittelin :D Käyn ens tiistaina viimeistään nykimässä sitä Topia hihasta ja kyselemässä hommasta lisää.

Kysellään nyt sit lisäkysymyksiä; onko moni tosiaan ihan aloittelijoita, vai onnistuuko teiltä esim. kuperkeikat, kärrynpyörät, silta? Mahdollisesti voltti trampoliinilla? Teen vaan kartoitusta et voidaan sit tarkemmin suunnitella ohjelmaa...

Kuperkeikat, kärrynpyörä ja silta ok, mutta volttia en ole trampoliinilla ikinä kokeillut, joten en osaa sanoa.

En ole pitkään aikaan tehny peruskärrynpyöriä, heikosti menee. Kuperkeikat ainaski menee. Silta menee (siltakaadot ei). Tramppavolttia en ole kokeillu.

haha,mä oon kyl ihan räpylä :) kuperkeikka ja silta menee,kärrynpyöräs jalkoja en saa suoraks siel ylhääl :D eli staili karhukärrynpyörä ..

Kuperkeikka menee etuperin (takaperin vinoon), kärrynpyöräkin vähän "vino". Silta on aika heikko (siltakaatoa en ole edes uskaltanut kokeilla) Volttia olen muutaman kerran kokeillut, mutta en koskaan kunnolla harjoitellut. Eli ihan perusjututkin on vielä hieman hakusessa. :nolo:

Kyllä noi onnistuu. Tosin mulla on tällä hetkellä pieni "hidaste" matkassa, mut tiedän itse mitä sen kanssa voin tehdä ja mitä en..

Eli olisi tarkoitus aloittaa ihan alusta? Olisiko mahdollista saada kuitenkin opetusta, jos ei ole ihan vasta-alkaja?

menee kärrynpyörä, arabialainen, kuperkeikka, käsilläseisonta, tramppavoltti, puolivoltti taaksepäin jne. Halua olisi kyllä oppia lisää liikkeitä.

Mulla on parin vuoden cheerleader-tausta... Eli noi perusliikkeet (kuperkeikat, kärrynpyörät, sillat jne.) on ihan tuttua kamaa. On sillon joskus muutama vuos sitten tullu väännettyä jotain arabialaista ja avustettua flikkiä ja sellasta. Harjotusta ja kertausta silti kyllä kaipaisin. Eli siis mulle on aika sama, että alotettaisko ihan alusta vai vähän pidemmältä, joka tapauksessa olisin kybällä messissä :rock:

Mä osaan jotenkin kuperkeikat, kärrynpyörän yhdellä ja kahdella kädellä, siltakaadot. Eli tyylipuhtaudesta en sitten tiedä.. Ja arabialaista olen harjoitellut, mutta ei oikein suju. Voltteja en ole koskaan kokeillut, mutta ne varsinkin olisi kiva oppia.

minä mietin samaa kuin pinja. itselläkin menee nuo pinjan mainitsemat perusjutut ja vielä pari vuotta sitten flikkiä ja volttia tuli harjoiteltua trampalla ja ilmapatjalla useastikin. kertausta näissä toki tarvitaan (ja voihan se olla, ettei vanha enää uskallakaan noita tehdä :D ), mutta haluaisin opetusta myös vaikeampiin juttuihin. kuten jo sanottu, kotikonnuilla ei tällaisia mahdollisuuksia ole.

ja missäs seurassa annabanana on harrastanut? itse olen nimittäin harrastanut cheerleadingia siinä ainoassa riihimäkeläisessä seurassa aktiivisesti vuosina 1994-2004 ja sen jälkeen toiminut valmentajana sekä hallituksen ja kilpailuvaliokunnan jäsenenä. ehkä ollaan törmätty kisoissa :) .

Kiinnostusta löytyy! Jahka näin aikuisena enää uskaltaa ja oppii hurjia voltteja ym. Mulla ei ole kuin tanssitaustaa, joten kärrynpyörä, kuperkeikat ja silta pitäis mennä.

Pentuna olen harrastellut voimistelua, mutta pelkäänpä pahoin, että vanha ei enää kaikkea uskalla. Arvaan, että kylmiltään menee lähinnä kuperkeikat, silta, siltakaato. Kärrynpyörä ja puolivoltti... ...eeeeiii :D.

Trampoliinilla en ole koskaan edes seisonut.

Vielä yksi ruipelo ummikko ilmoittautuu mukaan jos vaan pääsee. :nolo: Kerro ihmeessä kun saat tarkempaa tietoa.

Voi ei, ei kai siellä joku hullu akrobatia-ihme tarvi olla...Osaan siis vaan kuperkeikan,kärrynpyörän,arabialaisen, tällaset perussetit, mut en mä mitään volttia oo koskaa kokeillutkaan...Toivon siis todella et saadaan tää rullaan niin jospa sitten jonku ajan päästä menis nuo voltitkin!:hyper: Apua.:D

2 eri ryhmää?

HoU! Heti kun on poissa hetken ni tämmösiä järkkäillään. Mahtavaa! Ehdottomasti mukana! :hyper:. Ollapa paaaljon tekemistä vaparin saralla viä,...

Ja öööö... Ei tosiaan mitään liiemmilti hurraamista osaamisen tasolla, ei toivoakaan mistään volteista (viä ;)). Mutta kärrynpyörät, sillat yms. perusjutut toki menevät. Ihan kakki juttuhan se on jos pitää jo valmiiks osata vaikka mitä. C'mon!

Jos halukkaita on näin paljon ni oisko mahdollista tehä esim. 2 erillistä ryhmää? Toinen ihan vasta-alkajille, joilla vois vaikka se kärrynpyöräkin olla hakusessa ja toinen vaik niille jotka jo vähän taitavat? Harmillista olis jos tää ei toteutuis ja jotkut eivät pääsisi maistamaan fitnesin ihmeellistä maailmaa.

Ihan kakki juttuhan se on jos pitää jo valmiiks osata vaikka mitä. C'mon!

Tää ei tosiaan ollu suunnitelmana, mietin vaan ihan samaa kun Pinja ja puustinen, et jos koko porukka on täynnä vasta-alkajia, niin eipä niillä vähän edistyneemmillä ole järkeä olla siellä. Sitten taas jos hommalle laitetaan jotain määritelmiä liittyen siihen, mitä pitää osata, niin sekin on pebasta kun kaikki halukkaat & lajista kiinnostuneet aloittelijat eivät pääse mukaan.

Jos halukkaita on näin paljon ni oisko mahdollista tehä esim. 2 erillistä ryhmää? Toinen ihan vasta-alkajille, joilla vois vaikka se kärrynpyöräkin olla hakusessa ja toinen vaik niille jotka jo vähän taitavat?

Mietin juurikin tätä samaa, mutta se kun ei valitettavasti ole meistä kiinni. En muutenkaan uskonut että halukkaita tulisi näin paljon, en tiedä ollenkaan mikä on ryhmän yläraja, tai onko sellaista. Jos en huomenna bongaa Topia Myllystä niin varmaan viimeistään tiistaina pääsen sitten kyselemään.

Jos ryhmälle asetetaan joku maksimiosallistujamäärä, niin oisko teidän mielestä fiksua ottaa mukaan vaan sellaisia, jotka ovat kiinnostuneita kisaamaan fitnessissä muutaman vuoden sisään? Vai onko täällä kaikki sellaisia jo valmiiksi? Tietysti sitten kun saadaan tietää ajat, niin osa porukasta varmaan karsiutuu jo sillä perusteella...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom