GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Huom! Vapariharkkoja Helsingissä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halo
  • Aloitettu Aloitettu
Enköhän lähde leikkiin mukaan, ainakin kerran vkossa! Riippuu mitä siellä tehdään eri kerroilla. Kiitos kauheasti tällaisen mahdollisuuden järkkäämisestä! :rock: :hyper: :kippis1:

Mulle ei käy tiistai alkuunkaan ja torstai tekee todella tiukkaa, mutta sen periaatteessa pystyy järjetämään. Kattelen nyt ensin miten ryhmä/ryhmät täyttyy, eli ilmoittaudun mukaan vasta jos on kauhee puute osallistujista.

Enköhän ole mukana jos ei mitään todella ihmeellistä ilmaannu! :rock: Kun ajat ja treenikerrat on 100 % varmat niin ilmoitan sitten mikä on tilanne.

Onpas kallista! Ajat käy mulle siinä mielessä, jos ja kun saan ne toivottua läpi duunivuorojen suhteen. Usein kun saa heittää hyvästit vapaatoiveilleen, kun näkee vahvistetun listan työvuoroista...
Oon siis mukana (vaikken usko sitä itse).

Kiinnostaa yhä! Tää ois niin ihanata. Hinta on kova, mut niin on mun intoki, etten haluis kyl jättää tätä väliin! :)

edit: molemmat päivät käy.

Kiinnostais kyllä edelleen, mutta kuten jo kirjottelin, niin oon ihan totaalisen aloittelija.. kuperkeikka on ainoo minkä tiedän osaavani :D toinen ongelma on opiskelijabudjetti, eli minkäslaista opiskelija alennusta ehkä mahdollisesti vois saada..? ja komanneksi, niin ei kyllä oo parin vuoden sisällä mitään kisatavoitteita, eli ehkä joutuu passaamaan tän homman :(

Noniin, treeniajat ois seuraavat: tiistaina ja/ tai torstaina klo 20.00-21.15. Ryhmä on mahdollista jakaa puoliksi tai tehdä esim. niin, että toisena päivänä harjoitellaan vaikeampia juttuja, ja toisena päivänä helpompia. Harjoitusmaksut on suht kovat, mutta ne tulisi maksettavaksi sitten sen mukaan, miten kurssi toteutuu ja kuinka monta treenikertaa meille tulee. Meidän ei tarvitse maksaa liittymismaksua, ja Topi lupasi pistää opiskelija-alennuksen harkintaan :D

Vieläkö kiinnostaa?

Kiinnostaa yha, ja mukana ollaan, kumpikin paiva lauantai / arki-ilta kay allekirjoittaneelle.

// Carina

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Edelleen mukana mikäli opiskelija-alennus on riittävä, eli täysin budjetista kiinni. Halukkuutta kyllä löytyy! Jo pelkkiin matkoihin Hyvinkäältä Myllypuroon ja takaisin kuluu pelottavan paljon euroja...
Tätä syyslukukautta on jo kulunut melko pitkään niin mitenkäs se maksu sitten menee?
Niin ja kummatkin arki-illat sopii.

Molemmat illat sopii.. Pitää vaan nyt miettiä sitten tarkkaan toi, että maksanko tuon maksun, jos olen niin lusmu, että ilmestyn paikalle vain silloin tällöin :rolleyes: Tai sitten tarvitsen pientä ryhmäpainetta muiden mimmien osalta :whip:

Aika sopis kyllä oikeen hyvin. Mutta onko toi huima summa per lärvi? :eek: 2 harjoitusta/vko 265 euroa on meinaan aikastas suolaista. Kiinnostusta löytyis kyllä edelleenkin ja kovaa. Entäs mitenkäs ton maksun kaa, voisko sen suorittaa erissä? Varsinkin kerralla on moinen tosi kova isku persaukisen taloudelle.

Kiinnostaa edelleen, etenkin jos toisesta ryhmästä tulee "aloittelijaryhmä". Kummankin illan pystyn todennäköisesti järjestämään, torstai saattaisi olla parempi.

Minä olen mukana, mutta pienellä varauksella kyllä. Ei tietoa tulevista työajoista, luultavammin tulee kyllä onnistumaan! Ja siis se yks kerta viikossa, kun ihan alottelija olen.

Äh, mä en valitettavasti pääse, kun noi ajat ei käy. Mutta onneksi näyttää siltä, että saatte ryhmän kuitenkin kasaan. Täytyy katsella, josko joskus myöhemmin tulisi vastaavaa tilaisuutta.

millonhan olis sit ajankohtaista? vielä ainakin jouluun asti iltaisin opiskelua...muttta..kai sieltä vois koittaa lusmuta;) vai pystyiskö tulla mukaan vähän myöhemmin (siis esim. pari kk jälkeenpäin?)

ei tuo summa nyt kovin suuri ole ja yleensä aikuistelinevoimistelu maksaa tuon verran. Maksu hoidetaan kyllä yleensä yhdessä erässä ja samantein.

Voi itku, mulla muuttui duunikuviot sen verran et jos meinaan selvitä koulusta ja muista treeneistä niin tämä voikkajuttu on kyllä jätettävä..:itku: Juuri kun ehdin innostua hommasta, nyt ottaa päähän..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom