Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Carina, seuraavat treenit ensi tiistaina klo 20..
Olikos se nyt niin, että valmentaja on paikalla sen 1,5h, Halo?
kiitos vielä kerran halo tämän mahdollisuuden järjestämisestä !
Rae- sanoi:Olikos se nyt niin, että valmentaja on paikalla sen 1,5h, Halo?
topsu sanoi:Hei!
Seurailen sivuja hieman harvemmin, mutta olisin todella kiinnostunut tulemaan mukaan harjoittelemaan ja maksamaan tuon 85 ekeä. Mahtuuko vielä mukaan? Olen vasta alotellut vaparipuolen treenejä.
Mitä muuten sovitte siitä maksamisesta? En ollut ekalla kerralla ja enkä eilen saanut mitään maksulomaketta...
Tosi hyvä treeni! Kiitos Halo että järjestät tämmöstä!
Ei ole leimaa! Silloin tunnin lopuksiko ne laitettiin? Tuli niin kiire lähteä, että unohdin koko jutun...
Kato taas oon missannu kaiken... :( No mut jos kerran vielä mahtuu mukaan niin tämä tyttö nyt ainakin haluaisi messiin tuun sitten ensi tiistaina. Mitäs se maksu onkaan?
ancelita sanoi:...tuun sitten ensi tiistaina...
Ja Jemelyn! Tuu kiskoo hihasta, kiva nähdä sutkin kasvotustenJemelyn sanoi:ei vieläkään päässyt... uusi yritys taas seuraavan kerran. ottaa päähän.
:wall:
Missä te ootte yleensä treffannut? Pukkareissa vai alakerran kahviossa vai yläkerran siinä aulassa ennen kun mennään sisään? Vai pitäiskö suoraan paukata sinne telinevoikkapuolelle?
Missä te ootte yleensä treffannut? Pukkareissa vai alakerran kahviossa vai yläkerran siinä aulassa ennen kun mennään sisään? Vai pitäiskö suoraan paukata sinne telinevoikkapuolelle?
Hei, haluaisikohan joku vastata mulle seuraaviin kysymyksiin:???
Mihin asti nämä vaparitreenit jatkuvat, siis joulukuussa ? ja onko mahdollista, että toiminta jatkuu vielä kevään puolella.
Itse olen yksinäni ja muillekin tosiaan kironnut sitä, että kaikista maailman päivistä toi tiistai on mulle täysin mahdoton :( ja tän venymättömän norsun täytyisi todellakin noihin treeneihin osallistua jos joskus sinne lavallekin meinaa nousta.
Jos saisin järkättyä ton tiistain jotenkin vapaammaksi niin mahtuuko Halo vielä messiin ??? vai onko jo myöhäistä....:( hope not koska tää tyttö tulis mielellään mukaan