GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Huom! Vapariharkkoja Helsingissä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halo
  • Aloitettu Aloitettu
Oi vitsi, toi klo 20 onki oikein bueno aika :) pakko päästä paikalle silloin.

Hei!
Seurailen sivuja hieman harvemmin, mutta olisin todella kiinnostunut tulemaan mukaan harjoittelemaan ja maksamaan tuon 85 ekeä. Mahtuuko vielä mukaan? Olen vasta alotellut vaparipuolen treenejä.

Carina, seuraavat treenit ensi tiistaina klo 20..
Olikos se nyt niin, että valmentaja on paikalla sen 1,5h, Halo?

Kiitos paljon tästä tiedosta. Tulen sitten ensi kerralla mukaan, näette miten norsu pomppii... :)

kiitos vielä kerran halo tämän mahdollisuuden järjestämisestä :) !

Heh, olihan mulla tässä omakin lehmä ojassa :D Ei vaan, musta todella hienoa että te mimmit innostuitte jutusta, toivon vaan että ryhmä pysyy kasassa.

Rae- sanoi:
Olikos se nyt niin, että valmentaja on paikalla sen 1,5h, Halo?

Meidän virallinen treeniaika on 20.00-21.15, ja sen aikaa ainakin löytyy paikalta myös valmentaja, mutta sinnehän saa jäädä venyttelemään ja itsekseen harjoittelemaan vielä tämän jälkeen.

topsu sanoi:
Hei!
Seurailen sivuja hieman harvemmin, mutta olisin todella kiinnostunut tulemaan mukaan harjoittelemaan ja maksamaan tuon 85 ekeä. Mahtuuko vielä mukaan? Olen vasta alotellut vaparipuolen treenejä.

Kyllä sinne mahtuu, mukaan vaan ensi tiistaina klo 20.00!

Oli joo tosi mukavaa harkoissa. Innostuin itse ainakin kovasti! Mutta nyt sitten sain vihdoin töitä ja tietysti kaksi seuravaa tiistaita iltavuoro. Jos en saa niitä vaihdettua, niin pitää ehkä jättäytyä pois. Kun kuitenki tämä maksaa aika paljon, niin kaksi kertaa poissa tekisi hinnasta per tunti aika mojovan. Ottaa päähän..:wall:

Hop! En valitettavasti päässyt mukaan ekalla kerralla. Kipeenä kun oon ollut :(. Mutta koitan ens kerralla päästä, sillä oon tosi kiinnostunut edelleenkin. Viäkin tosin sillon varmaan "toipilaana", mutta eiköhän harjotteita voi tehä "oman kunnon ja olon mukaan"? Iso käsi Halolle tämmösen järjestämisestä... :worship:.

Mitä muuten sovitte siitä maksamisesta? En ollut ekalla kerralla ja enkä eilen saanut mitään maksulomaketta...
Tosi hyvä treeni! Kiitos Halo että järjestät tämmöstä!:rock:

Mitä muuten sovitte siitä maksamisesta? En ollut ekalla kerralla ja enkä eilen saanut mitään maksulomaketta...
Tosi hyvä treeni! Kiitos Halo että järjestät tämmöstä!:rock:

En oikeastaan tiedä vielä, että lähettävätkö he ilmoittautumislomakkeen perusteella laskun, vai miten. Pitää kysyä ensi kerralla.

Kai kaikilla nyt on harjoituskortti (se pieni vihreä), siinä leima, ja se valkoinen iso ilmoittautumislomake, joka mahdollisesti jo palautettiin eilen? Noita kaikkia saa paikan päältä kun kysyy.

Niille ketkä eivät ole vielä päässeet mukaan, mutta joita kiinnostaa, mukaan mahtuu vielä! Tulkaa ensi kerralla :) Meillä on tajuttoman kiva ryhmä ja mukava valmentaja ja tuohon kellonaikaan jo ihanasti omaa rauhaa harjoitella. Mä tykkään todella paljon noista treeneistä, itse oon ainakin saanut jo ihan hirveästi irti.

Ei ole leimaa! Silloin tunnin lopuksiko ne laitettiin? Tuli niin kiire lähteä, että unohdin koko jutun... :nolo:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kato taas oon missannu kaiken... :( No mut jos kerran vielä mahtuu mukaan niin tämä tyttö nyt ainakin haluaisi messiin :) tuun sitten ensi tiistaina. Mitäs se maksu onkaan?

ei vieläkään päässyt...:nolo: uusi yritys taas seuraavan kerran. ottaa päähän.
:wall:

ancelita sanoi:
...tuun sitten ensi tiistaina...

Joo, mä komppaan. Ens kerralla sata varmasti mukana ellei taivas tipu niskaan tai jotain. Hiton räkätauti pisti sit kampoihin ja valu hukkaan toi edellinen kerta, jolla suunnittelin tulevani. :wall:.

Toivottavasti mutkin kelpuutetaan joukkoon vaikka oon aikalailla "tipahtanut kelkasta" omien juttujieni kanssa. Mutta jostain se on alotettava taas tää vapariharjoitteleminenkin KUNNOLLA. Omien räpellysten kaa ei oikein pitkälle pötkitä :jahas:.

Missä te ootte yleensä treffannut? Pukkareissa vai alakerran kahviossa vai yläkerran siinä aulassa ennen kun mennään sisään? Vai pitäiskö suoraan paukata sinne telinevoikkapuolelle?

Jemelyn sanoi:
ei vieläkään päässyt...:nolo: uusi yritys taas seuraavan kerran. ottaa päähän.
:wall:
Ja Jemelyn! Tuu kiskoo hihasta, kiva nähdä sutkin kasvotusten :)

Missä te ootte yleensä treffannut? Pukkareissa vai alakerran kahviossa vai yläkerran siinä aulassa ennen kun mennään sisään? Vai pitäiskö suoraan paukata sinne telinevoikkapuolelle?

Suoraan vaan kahdeksaksi sinne voimistelupuolelle. Itse en mene pukkarin kautta ollenkaan, mutta siellä voi kyllä törmätä muihin mimmeihin :)

Viime tiistaina treffattiin jo osa porukasta pukkarissa ja mentiin sit siitä kimpassa telinevoikkapuolelle, itsekkin olin viimeksi vasta ekaa kertaa ja kiva mimmijengi on kasassa, eli sinne vaan mukaan. Treenit oli superkivat ja ylihyödylliset tulevaisuutta ajatellen. Allekirjoittanut on varmaan taas ens tiistainakin siinä 15 vaille vaihtelemassa vaatteita pukkarissa...

Voisin kans yrittää raahatua paikalle ensi kerralla!Sairastelun takia en ekoille kerroille oon päässy:( toivottavasti löydän teidät sieltä:)

Hei, haluaisikohan joku vastata mulle seuraaviin kysymyksiin:???

Mihin asti nämä vaparitreenit jatkuvat, siis joulukuussa ? ja onko mahdollista, että toiminta jatkuu vielä kevään puolella.

Itse olen yksinäni ja muillekin tosiaan kironnut sitä, että kaikista maailman päivistä toi tiistai on mulle täysin mahdoton :( ja tän venymättömän norsun täytyisi todellakin noihin treeneihin osallistua jos joskus sinne lavallekin meinaa nousta.

Jos saisin järkättyä ton tiistain jotenkin vapaammaksi niin mahtuuko Halo vielä messiin ??? vai onko jo myöhäistä....:( hope not koska tää tyttö tulis mielellään mukaan:hyper:

Hei, haluaisikohan joku vastata mulle seuraaviin kysymyksiin:???

Mihin asti nämä vaparitreenit jatkuvat, siis joulukuussa ? ja onko mahdollista, että toiminta jatkuu vielä kevään puolella.

Itse olen yksinäni ja muillekin tosiaan kironnut sitä, että kaikista maailman päivistä toi tiistai on mulle täysin mahdoton :( ja tän venymättömän norsun täytyisi todellakin noihin treeneihin osallistua jos joskus sinne lavallekin meinaa nousta.

Jos saisin järkättyä ton tiistain jotenkin vapaammaksi niin mahtuuko Halo vielä messiin ??? vai onko jo myöhäistä....:( hope not koska tää tyttö tulis mielellään mukaan:hyper:

Tietysti mahtuu vielä mukaan, tosin tietääkseni hinta pysyy samana, joten niille ketkä liittyy joukkoon vasta nyt, harkat on periaatteessa vähän kalliimpia koska olette missanneet osan treeneistä. Jos se ei haittaa niin tervetuloa mukaan vaan! :thumbs: Voitte tietty kysäistä vielä tosta hinnasta kun tulette mukaan. Harkat jatkuu oliko nyt joulukuun ensimmäiselle vai toiselle viikolle.

Mulla ainakin oli toivomuksena, et mikäli seuran puolesta on mahdollista ja teitä mimmejä vielä keväällä kiinnostaa nämä treenit, niin jatkettaisiin joulun jälkeen. Osa sanoikin, että eivät jatka enää keväällä, mutta oisiko täällä muita, jotka ois kiinnostuneita jatkamaan vielä silloin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom