pakko kysyä, mitä väliä sillä on jos muilla ei kouluruoka ole itsestäänselvyys? Sä olet suomalainen(vai?) joten elä niinkuin sellanen. Valita niistä asioista jotka sua koskee äläkä niistä mitkä koskee jotain saatanan nälkälapsia. Elämässä ei pärjää jos ei oo tarpeeks munaa olla itsekäs. Ylipäätänsä inhottaa ihmiset jotka haluavat auttaa nälkälapsia jne, kun suomessakin on oma nuoriso pulassa. Kouluampumisia, mielenterveysongelmia jne. Se on maanpetos!
Kyllä sillä nyt saatana mulle ainakin on väliä! Jos joillakin ei ole mahdollisuutta edes elämän perustarpeisiin, kuten ruokaan, puhtaaseen juomaveteen ja lämmitykseen, niin kyllä mä koen että minun ja sinunkin pitäisi olla aika helvetin tyytyväisiä siihen lämpimään ruokaan. Siihen että meillä on mahdollisuus tehdä edes jonkunlaisia valintoja elämässämme ja siihen että sullakin on potentiaalia kirjoitella omalta tietokoneelta tänne pakkikselle. Ja tällä ei ole mitään tekemistä elämässä pärjäämisen kanssa.
Edit: Ja tosiaan, menee nyt niin offtopikiksi että jatketaan keskustelua Hulkkauksesta ja muista treenimenetelmistä.
Edit2: Sen verran vielä jauhan et kyllähän mäkin kiroan usein Suomen säätä yms. Ja onhan tässä maassa paljon paskaa, sitä ei voi kieltää. Mutta on silti joitain asioita mistä en ikinä täällä asuessani valittaisi. Makuasiat on tietysti makuasioita, ei väkisin pidä mitään ruokaa naamaansa tunkea, mutta liiallinen vinkuminen menee aina yli. Ja vapaa-ajan ruokailuja ei voi olla niin vaikea järjestää sellaisiksi että ei voisi koulussakin hyvällä omatunnolla jotain kiskasta. Esim. kanaa, riisiä ja rahkaa himassa niin ei se jauhelihakeitto koulussa maailmaa kaada.