HS: Poliisi esittää osaa Helsingin katuryöstäjistä karkotettavaksi.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Marx
  • Aloitettu Aloitettu
mxm sanoi:
Oon joskus ennenkin kuullut, ettei sinne mikään varsinainen kerma ole muuttanut mutta onko tässä jotain perää vai ihan läppä vaan?

Sinnehän laivattiin aikanaan kaikki rangaistusvangit.

Ajatella jos kaikki maailman rikolliset karkotettais samalle saarelle asumaan. Vois olla mielenkiintoinen tutkimuskohde.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mxm sanoi:
Kyllä sitä white trashia tosiaan riittää kun kaduilla kävelee. Mikäs on tämä juttu, että Australia on kaiken roskasakin kaatopaikka? Oon joskus ennenkin kuullut, ettei sinne mikään varsinainen kerma ole muuttanut mutta onko tässä jotain perää vai ihan läppä vaan?

Siis koko mestahan sai alkunsa siitä kun Britit käpyvuosina laivasivat rikollisiaan sinne :D noin lyhyesti tiivistettynä :D

edit: hidas

grappling sanoi:
Mielestäni Suomi tarvitsee maahanmuuttajia tulevaisuudessa. Tekevät ne työt, mitkä suomalaisilta jäisi tekemättä. Maahanmuuttajat ovat omien kokemuksieni mukaan erittäin kovia tekemään työtä.

Mun kokemuksieni mukaan maahanmuuttajat eivät ole kovia tekemään töitä. Muutenkin "niillä" muiden omaisuus on yhteistä, kuten kahvit ja työkalut työpaikalla:wall: . Ja kerroppa mitkä työt suomalaisilta jää tekemättä jos siitä saa asiallisen korvauksen?

Mielestäni Suomi tarvitsee maahanmuuttajia tulevaisuudessa. Tekevät ne työt, mitkä suomalaisilta jäisi tekemättä.
Jos jokin on rasistista, niin tuo ajattelumalli että roudataan tänne halvan työvoiman tummahipiäisiä ja teetetään niillä polkuhinnoilla paskahommat, ollaan me valkoiset sitten vaikka työnjohtajia...

"Kenen luulet vaihtavan sinun vaippasi, kun olet vanhainkodissa?" :0:

edit. jos ulkomaalaisia tarvitaan tänne töihin kymmenen vuoden päästä, ei ole mitään syytä heitä roudata vielä nyt tänne.
"Jos minä suunnittelen lähteväni pitkälle eräretkelle ensi kesänä ja haluan ottaa evääksi hedelmiä, en minä osta niitä hedelmiä nyt ja pane niitä reppuuni odottamaan. Sen sijaan alan nyt laatia listaa niistä hedelmistä, jotka minun pitää ostaa ensi kesänä juuri ennen kuin lähden liikkeelle." - Jussi Halla-Aho

lauri1262 sanoi:
Mun kokemuksieni mukaan maahanmuuttajat eivät ole kovia tekemään töitä. Muutenkin "niillä" muiden omaisuus on yhteistä, kuten kahvit ja työkalut työpaikalla:wall: . Ja kerroppa mitkä työt suomalaisilta jää tekemättä jos siitä saa asiallisen korvauksen?

:D Tähän omaisuuden yhteisyyteen en ota kantaa, koska ei ole omia kokemuksia. Olen kuullut kyllä vastaavia tarinoita. Jos, minulta joku veisi jotain tekisin kyllä selväksi kenen se on. Muuten en ota kantaa. Olen ollut töissä erilaisissa "duunari" hommissa, niin voin omasta kokemuksesta ainakin niissä tössä sanoa, että ne tekevät työnsä nopeammin. Tietenkin löytyy aina poikkeuksia ja siitä on turha alkaa spekuloimaan. :kippis1:

nevahood sanoi:
jos ulkomaalaisia tarvitaan tänne töihin kymmenen vuoden päästä, ei ole mitään syytä heitä roudata vielä nyt tänne.
"Jos minä suunnittelen lähteväni pitkälle eräretkelle ensi kesänä ja haluan ottaa evääksi hedelmiä, en minä osta niitä hedelmiä nyt ja pane niitä reppuuni odottamaan. Sen sijaan alan nyt laatia listaa niistä hedelmistä, jotka minun pitää ostaa ensi kesänä juuri ennen kuin lähden liikkeelle." - Jussi Halla-Aho

Joopa joo. Kuinkahan moni Suomessa asuvasta ulkomaisesta väestöstä on "roudattu tänne" tulevaisuuden työvoimapulan vuoksi? Väitän, ettei yksikään.

Edittinä vielä: Toisaalta nythän se "roudaus" kannattaisi aloittaa, että maahanmuuttajat ehtisivät kouluttautua, oppia kieltä ja sopeutua muutenkin yhteiskuntaan.

nevahood sanoi:
Jos jokin on rasistista, niin tuo ajattelumalli että roudataan tänne halvan työvoiman tummahipiäisiä ja teetetään niillä polkuhinnoilla paskahommat, ollaan me valkoiset sitten vaikka työnjohtajia...

"Kenen luulet vaihtavan sinun vaippasi, kun olet vanhainkodissa?" :0:

edit. jos ulkomaalaisia tarvitaan tänne töihin kymmenen vuoden päästä, ei ole mitään syytä heitä roudata vielä nyt tänne.

Onkin kyse lähimmäisen auttamisesta. Mieti itse, jos olisit sodassa ja siviilit olisi pakko siirtää muualle, eikä kukaan auttaisi. Pointti on lähinnä se, että maailma globalisoituu ja silloin Suomikin tarvitsee työvoimaa. Toisin sanoen maahanmuuttajista ja pakolaisista on hyötyä. Mitä palkkaan tulee, niin saman palkan he saavat mitä suomalaisetkin vastaavista töistä. Tämän sanelee laki.

grappling sanoi:
Mitä palkkaan tulee, niin saman palkan he saavat mitä suomalaisetkin vastaavista töistä. Tämän sanelee laki.

Ooks sä nyt ihan tosissas? aika :david: -kommentti

grappling sanoi:
Onkin kyse lähimmäisen auttamisesta. Mieti itse, jos olisit sodassa ja siviilit olisi pakko siirtää muualle, eikä kukaan auttaisi. Pointti on lähinnä se, että maailma globalisoituu ja silloin Suomikin tarvitsee työvoimaa. Toisin sanoen maahanmuuttajista ja pakolaisista on hyötyä.

En usko että maahanmuuttajat ratkaisee suomen tulevaa työvoimapulaa. Se ongelma täytyy ratkaista esim muuttamalla nykynuorten koulutusta, vähentämällä korkeakoulupaikkoja. Kaikki ei voi olla johtajia..

P.s Ei auttamisessa ole mitään väärää, mutta mun mielestä jos tekee paljon rikoksia niin monoa!

Hippa sanoi:
On hyvin paljon ihmisiä, jotka ajattelee samoin ihmisistä, joilla on samanlainen tausta kuin sulla.

En ole ollut tietääkseni lapsisotilaana lahtaamassa naapuriheimoa amfetamiinin voimalla ja rynnäkkökivääri kädessä. Myöskään en muista olleeni ryöstelemässä mummojen käsilaukkuja Helsingin ytimessä.

Eli voisitko hieman tarkentaa tuota heittoasi kun en oikein saa selvää että mitä oikein tarkoitat? :arvi:

protsku sanoi:
En ole ollut tietääkseni lapsisotilaana lahtaamassa naapuriheimoa amfetamiinin voimalla ja rynnäkkökivääri kädessä. Myöskään en muista olleeni ryöstelemässä mummojen käsilaukkuja Helsingin ytimessä.

Eli voisitko hieman tarkentaa tuota heittoasi kun en oikein saa selvää että mitä oikein tarkoitat? :arvi:

Lainasin sun sanoman "Paska on paska, selittäköön kukkahattutädit mitä tahansa."

On ihmisiä, jotka pitää alkoholisteja alhaisina maan matosina, jotka pitäisi heittää johonkin kaukaiselle saarelle, koska juopoista on tälle maalle pelkkää haittaa. Ihan sama, mitä kukkahattutädit sanoo, juoppo on juoppo, yhteiskunnan jätevettä.

Joidenkin ihmisten mielestä sinun taustainen ihminen (eli alkoholisti) ei ole mitään eikä sinulle kannata antaa minkäänmoista tukea tai turvaa. Toivovat, että alkoholistit juovat itsensä kuoliaaksi mahdollisimman pian. Ihan sama onko ollut raittiina vuoden, juoppo olet silti niiden ihmisten silmissä ikuisesti. Paska mikä paska.

Kukkahattutädit puhuu alkoholistienkin puolesta. Uskoo siihen, että alkoholistillakin on mahdollisuus jättää juopon elämä taakse ja aloittaa uusi elämä.

Hippa sanoi:
Keksitkö maankolkkaa, jossa rikkaat ja köyhät tulee toimeen? Eri uskontojen edustajat tulee toimeen? Miehet ja naiset tulee toimeen? Pomot ja alaiset tulee toimeen? Rikolliset ja ei-rikolliset tulee toimeen?
On vain väistämötön tosiasia, että toimiva yhteiskunta tarvitsee tuloeroja kannustimiksi. Tämä tietysti aiheuttaa jonkinlaista eriarvoisuutta ja eripuraa näitten ryhmien välillä. Pienten tuloerojen Suomessa konfliktit on kuitenkin aika olemattomia rikkaiden ja köyhien välillä, eli ihan hyvin tullaan toimeen. Toimiva yhteiskunta ei sen sijaan vaadi sitä, että välttämättä haalitaan neekereitä jostain kehitysmaista. Toimiva yhteiskunta ei vaadi sitäkään että tuodaan maahan jotain täysin erilaista kulttuuria ja erilaisia arvoja edustavia ihmisiä. Toimiva yhteiskunta ei vaadi sitäkään, että tuodaan sellaisia ihmisryhmiä maahan, joiden rikollisuus ja työttömyystilastot näyttää maailmanlaajuisesti olevan selvästi valtaväestöä korkeammat.

Hippa sanoi:
Aina on ihmisiä, jotka ei tule toimeen, ja aina on ihmisiä, jotka tulee toimeen. Ihmiskunta noin ylipäätään on aika huonosti toimeentulevaa sakkia.
Näin on, mutta itse haluan kehittää yhteiskuntaa siihen suuntaan, että olisi mahdollisimman paljon niitä, jotka tulevat keskenään toimeen. Joka ainoassa maassa neekerit on niitä, jotka jämähtävät sinne alimpiin yhteiskuntakerroksiin. Tilastojen mukaan neekerit ovat köyhimpiä, tekevät eniten rikoksia ja käyvät vähiten töissä kaikissa maailman maissa. Itse nään sen vain erittäin epätodennäköisenä, että Suomi onnistuisi neekereiden integroimisessa yhtään sen paremmin. Itseasiassa nykytilanne jo osoittaa, että päin honkia ollaan menossa.

Hippa sanoi:
Asioilla on syitä ja seurauksia. Ei kaikki ole niin mustavalkoista, että ainoa asia, millä on merkitystä, on se itse teko (oli se mikä hyvänsä). Tietenkin rikos on rikos, ja siitä rangaistaan, mutta eikö sua kiinnosta ollenkaan ehkäistä rikoksia?
Minua todellakin kiinnostaa ehkäistä rikoksia. Minulla on sinun kanssa vain ilmeisesti hyvin erilaiset konstit. Sinä voit pohtia vaikka maailman tappiin asti, miten saadaan vaikkapa mustalaiset ja neekerit tekemään vähemmän rikoksia erilaisten positiivisen syrjinnän ohjelmien ja vähemmisövaltuutettujen voimin. Esimerkiksi Yhdysvalloissa on kaikenmaailman opiskelukiintiöitä neekereille ja siellä on hassattu ties kuinka paljon rahaa neekereiden aseman parantamiseen, mutta mikään ei tunnu auttavan. Minun ratkaisu on se helppo ja yksinkertainen: ei oteta mitään kolmannen maailman neekereitä Suomeen.

Kovimmat rikokset löytyy maista, joissa on kovimmat rangaistukset. Rikollisuus liittyy myös hyvin läheisesti köyhyyteen. Ei voi kuitenkaan sanoa, että köyhyys tekee ihmisestä rikollisen.

En minä sanonutkaan kannattavani rangaistusten koventamista, juuri tuosta syystä. Vankila ei ketään paranna ja rikollisuuden ehkäisyyn löytyy parhaat keinot riittävästä sosiaaliturvasta ja siitä, ettei haalita sellaista väkeä maahan lisää, joka maailmanlaajuisesti näyttää sortuvan huomattavan paljon rikollisuuteen.

Enkä minä vastusta monikulttuurisuutta sinänsä. Onhan Suomi jo tälläkin hetkellä monikulttuurinen, koska meillä on iso suomenruotsalainen vähemmistö jolla menee oikein mukavasti. Samoin on vaikkapa pienet ryhmät tataareita ja juutalaisia, jotka pärjäävät siinä missä valtaväestökin, ellei jopa paremmin. Sitten on nämä surullisenkuuluisat mustalaiset, jotka eivät ole sen 500 vuoden aikana koskaan pärjänneet valtaväestön kanssa. Neekereiden kanssa tulee käymään lähes samalla lailla. Maailma on esimerkkejä täynnä.

Kerro sinä nyt vastavuoroisesti, minkä ihmeen takia meidän pitäisi hankkia tänne täysin takapajuisista maista lisää ihmisiä? Mitä idea siinä oikein on?

Hippa sanoi:
Ihan sama onko ollut raittiina vuoden, juoppo olet silti niiden ihmisten silmissä ikuisesti. Paska mikä paska.

Mielenkiintoista että rinnastat ensin alkoholistit ja Helsingissä katuryöstöjä tekevät somalit toisiinsa, sitten vielä jatkat haukkumalla juomisen lopettaneita raittiita suomalaisia juopoiksi. Et kai vain ole rasisti?

Käsittääkseni myös kukkahattutädit ovat yksimielisiä siitä että alkoholin juominen ei ole rikollista toimintaa, sen sijaan katuryöstöjen tekeminen on.

Eli eipä nyt sinulle muuta, Hippa, asioitten kärjistäminen on kivaa mutta joku raja sentään siinä kun lähdetään haukkumaan ihmisiä.

Hippa sanoi:
...Toivovat, että alkoholistit juovat itsensä kuoliaaksi mahdollisimman pian. Ihan sama onko ollut raittiina vuoden, juoppo olet silti niiden ihmisten silmissä ikuisesti. Paska mikä paska.
Hippa ottaa sitten ja siistii kirjoituksiaan, henkilökohtaisuuksiin ja moisiin asiattomuukseen ei tarvitse mennä vaikka kuinka erilainen mielipide harmittaakin.

Ota tämä ensimmäisenä varoituksena.

Aika hölmöjä on nää teidän jutut, joissa kerrotaan, että "Mäkin tunnen yhen somalialaisen kaverin joka on tosi kova paiskii töitä luudan varressa, itseasiassa mä luulen, että nää afrikkalaiset on niitä kovimpia paiskoo töitä"

Tilastot on ne, jotka jyllää! Suomalaiset miehet tekee tilastojen mukaan noin tuhat itsemurhaa vuodessa, mikä on huomattavasti enemmän kuin vaikkapa maailmassa keskimäärin. Somalit ryöstää ja raiskaa tilastojen mukaan huomattavasti enemmän kuin valkoihoiset. Sitten laaditaan erilaisia ohjelmia, joilla pyritään saamaan kuriin itsarit, ryöstämiset ja raiskaamiset. Siinä saatetaan ehkä jossain määrin onnistuakin, mutta suomipoika se vaan juhlii naru kaulassa itsemurhatilastojen kärjessä ja neekerit ne jaksaa ryöstää ja raiskata lähes entiseen malliin.

Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että jokainen suomalainen olisi itsemurhakandidaatti tai että jokainen somali olisi ryöstäjä tai raiskaaja. Sen sijaan kyllä nämä tilastot jotain kyseisten kansojen luonteista kertoo.

Cthulhu sanoi:
Päivän kevennys Torontosta:

http://www.torontopolice.on.ca/homicide/wanted.php
Tuo eka taitaa olla valkoinen mutta en kuitenkaan usko, että 90% Torontolaisista on mustia...
Kappas! Minulle on kerrottu, että Kanada on mallimaa neekereiden integroitumisessa yhteiskuntaan. Eipä oikein siltä näytä.

PunttiOskari sanoi:
Somalit ryöstää ja raiskaa tilastojen mukaan huomattavasti enemmän kuin valkoihoiset.

Tarviiko tätäkään lausahdusta edes kommentoida. Kielii melkosesta maailmankuvasta.

Taha sanoi:
Jos et koe, että kykenet vaikuttamaan ympäristösi nykytilaan, eiköhän ainoa looginen teko ole kusta muuntajaan.

Usko huviksesi, harkinnassa on ollut.

Taha sanoi:
Ei Kiina kauaa vie työpaikkoja suomalaisilta, kohta kannattaa lähteä sinne töihin.

No tämä kuulostaa kyllä ihan järkevältä enkä ole tullut ajatelleeksi asiaa noin pitkälle. Joka tapauksessa, taas saadaan yksi syntipukki lisää. Siihen saakka kun joku keksii miten saamme kaikista yhtä tasapäisiä klooneja joilla on kaikilla ihan kivaa.

Taha sanoi:
No siinä näet oikean kouluesimerkin orjuuden käytöstä vaurauden saamiseksi. Suomi oli orjavaltio, jossa ryömittiin ojissa ja ruokana oli ruvet polvissa. Sittemin politiikat muuttuivat ja Suomi pääsi kehittymään. Ruotsin tasoa ei ole nielä saavutettu, mutta lähelle on jo päästy.

Niin, olen miettinyt itseasiassa Ruotsalainen älymystö oli ihan oikeassa rotuopeissaan: "Suomalaiset eivät koskaan tule olemaan älyllisesti kykeneviä muodostamaan itsenäistä sivistynyttä kulttuuria."

Onneksi ei tarvinnut kuin apinoida Ruotsalaisia. Nyt vaan sitten ihmetellään että keitä tässä oikeastaan ollaan jos ei olla unohdettu jo.

Taha sanoi:
On joo, mutta siellä ei veroteta sosiaaliturvan tai infrastruktuurin rakentamiseksi. Lainsäädäntö on puutteellinen ja henkinen kehitys orjuuden, joka siis vielä jatkuu, vaikuttamaa.

Voi voi. Voisikohan joku myydä niille vähän enemmän aseita jotta voimme kieriä syyllisyydessä ja vastuussa.

Taha sanoi:
Tottakai olet kuluttajana vastuussa ostopäätöksistäsi. Ei ole sinun vikasi, että kansainväliset suuryritykset käyttävät orjatyövoimaa ja ryöstävät luonnonvaroja, mutta jos kuluttaja ei vastaa kulutuksestaan, kuka siitä vastaa? Oletko kuin lastu laineilla? Pentti Linkola on itseasiassa tiedostanut vastuunsa ja toiminut omantuntonsa mukaan.

Kah, tulihan se Linkola sieltä. Naurahdin oikeasti ääneen. Vastaa vaan kulutuksestasi. Minä yritän syödä ja miettiä miten maksan ensi kuun laskut.

Taha sanoi:
Et tietenkään kykene tekemään päätöksiä päätöstesi vaikutuksen perusteella, mutta voisihan sitä vähän miettiä mitä päättää, ettei näytä ihan sosiopaatilta.

Se miltä asiat näyttävät on tyhjänpäiväistä. Enemmän minua kiinnostaa se mitä ne ovat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom