HS: Poliisi esittää osaa Helsingin katuryöstäjistä karkotettavaksi.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Marx
  • Aloitettu Aloitettu
AKV sanoi:
Onkos se nyt niin suuri synti jos mennään off topiciksi?
Eeeei.... ja mitäs off-topikkia siinä jos big gang bangista siirrytään big bangiin, onhan se ihan haarukassa vielä. :D

(Mää luulen että AKV tekee tän aina tahallaan. Joko se saa Tavjalta kuukausipalkkaa siitä, että se harhauttaa monikulttuurisuuden vastaiset keskustelut internetissä ja tekee niistä poliittisesti korrekteja tiedekeskusteluja. Tai sitten se saa vaan jotain seksuaalista tyydytystä keskustelujen vääntämisestä sivuraiteelle. :) )

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
reino sanoi:
Tai sitten se saa vaan jotain seksuaalista tyydytystä keskustelujen vääntämisestä sivuraiteelle. :) )

En myönnä mitään, mutta nyt ollaan jo sellaisella maaperällä että jos ei se maalaisjärjen käyttö lopu niin tulen ja gängbängään sut. :)

Noh noh Joze! Eipäs yritetä nyt viedä threadiä takas ontopicciin. :)

Teille (Alarik, Multivita, RRKalle, AKV) pitäisi laittaa oma threadi pystyyn jonka nimi olisi vain "keskustelua aiheen vierestä". Reino kuuluisi posseen myös. Pitäähän siihen reseptiin ripaus maalaisjärkeäkin saada. Crusader voisi olla myös mukana ainakin vierailevana tähtenä.

Onneksi itse aihe saadaan yleensä aika finaaliin ennenkuin rönsyily alkaa. Mielenkiintoista luettavaa. Jatkakaa samaan malliin.:thumbs:

Edit: pahoittelen, jos syrjin joitakuita luetellessani nuo nimimerkit. Kyllä sinne pari muutakin voisi aika helposti pistää painimaan.

AKV sanoi:
Valitettavasti tuo avoin kirje ei ole mikään peruste. Tiedettä ei tehdä pamfleteilla eikä julistuksilla, vaan tutkimuksilla.

Väittää saa kaikenlaista. Väitteet pitäisi todistaa. Tuo on edelleen todistamaton väite ja sellaisena irrelevanttia asian kannalta.

Ja se miksi tuo tuskin koskaan tulee todistetuksi on se, että päinvastoin kuin tuossa väitetään niin jokainen tieteentekijä haaveilee juuri siitä että onnistuu hyvin perustelluilla näkemyksillään UPOTTAMAAN sen vallitsevan käsityksen. Tässä tapauksessa siis big bang- teorian. Jos tunnet tieteenhistoriaa niin tietänet että paradigmat ovat usein saaneet kyytiä ja että juuri niitä uudistajia ja ennakkoluulottomia "toisinajattelijoita" arvostetaan kaikkein eniten.

Esitetään tuossa kirjeessä kyllä jotain asiapohjaista kritiikkiäkin, mutta noihinkin kohtiin (esim. inflaatio) löytyy kyllä pätevät selitykset big bang- mallinkin taholta.

Niin energia, aine kuin aikakin syntyivät alkuräjähdyksessä. Kysymyksesi on siis samalla tavalla ongelmallinen kuin tuo aiempi kyssäri energiasta.

Big Bang on myös todistamaton teoria, sehän on vain pätevä tällä hetkellä. Ja kiitokset AKV:lle, minäkin tiedän nyt mitä pätevä teoria tieteessä merkitsee.

reino sanoi:
Eeeei.... ja mitäs off-topikkia siinä jos big gang bangista siirrytään big bangiin, onhan se ihan haarukassa vielä. :D

(Mää luulen että AKV tekee tän aina tahallaan. Joko se saa Tavjalta kuukausipalkkaa siitä, että se harhauttaa monikulttuurisuuden vastaiset keskustelut internetissä ja tekee niistä poliittisesti korrekteja tiedekeskusteluja. Tai sitten se saa vaan jotain seksuaalista tyydytystä keskustelujen vääntämisestä sivuraiteelle. :) )

Kyllähän tässä voi hyvin siirtyä poliittisesti korrektiin keskusteluun, kun kaikki olemme samaa mieltä, mitä tulisi rikollisille mamuille tehdä.

A-Talkissa TV1:ssä tänään 21.10 keskustelua somaleiden palautuksista. Keskustelua johtaa luultavasti Susanne Päivärinta, joten toimittajan puolueellisuus paistaa läpi niin että silmiin sattuu.

Katsoin tuota hetken aikaa, mutta rupesi niin vituttamaan että piti vaihtaa kanavaa.

Linnassa istuva somalinuorukainen valitti että kun somalit niin heitetään heitteille, ensin he on laitoksessa ja sitten potkitaan pihalle, ei heille jää muuta vaihtoehtoa kuin rikollisuus....
No, onneksi hän oli kerinnyt saada lapsen suomalaisen naisen kanssa, ja ehkä perhesyiden vuoksi saa jäädä.

Ja yksi itkee että miten Suomi ei saa kuriin kymmentä Somalia, että miksi ne pitää tolleen pois lähettää...minun mielestä se just ois aika hyvä kurin palautus ja ennakkotapaus.

Kun on se nyt saatana että jos ihmiselle annetaan mahdollisuus uuteen elämään ja katto ja vaatteet pään päälle, ilmainen koulutus ja terveydenhuolto, niin ei siihen samaan syssyyn tältä uuden elämän vastaanottajalta ei saisi vaatia mitään, kuten että olet sitten kans kunnolla tai lennät pihalle. Pitäis vielä potea syyllisyyttä että voi kamala kun me otettiin sut niin huonosti vastaan, tokihan sun sillon täytyy tehdä rikoksia.

Ja kun se fucking Somalia kerran on niin hirvee paikka että sinne ei kestä suurin surminkaan mennä takaisin, niin ehkä ois vähän aateltava silleen että on tyydyttävä siihen mitä on, ja thank fuck ei tartte enää budjata Mogadishussa.

Nousee aina ihan tajuton vitutus, kun ensin mollataan kuinka Suomessa on niin kamalaa, ja kaikki on muiden kuin omaa syytä, ja samaan hengen vetoon itketään että minä ole asunut tämä maa jo kymmene vuosi, minä puhu soomi ja minä täällä olla suomalialainen, ei minä voi laitta takas.

Perkeleen vittu.
Hesarissa oli juttua kuinka joku ihmissalakuljetuspoppoo oli ottanut satakunta kulttuuria rikastuttavaa moniosaajaa Somaliasta kyytiin, perinyt rahat Eurooppaan viemisestä, mutta sitten heittänytkin porukan mereen ja jättänyt hukkumaan sinne. Voisko tällaista toimintaa tukea valtion varoin...

SerialLoser sanoi:
Hesarissa oli juttua kuinka joku ihmissalakuljetuspoppoo oli ottanut satakunta kulttuuria rikastuttavaa moniosaajaa Somaliasta kyytiin, perinyt rahat Eurooppaan viemisestä, mutta sitten heittänytkin porukan mereen ja jättänyt hukkumaan sinne. Voisko tällaista toimintaa tukea valtion varoin...

Uskoni maailman totaaliseen pahuuteen rakoilee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom