Katsoin tuota hetken aikaa, mutta rupesi niin vituttamaan että piti vaihtaa kanavaa.
Linnassa istuva somalinuorukainen valitti että kun somalit niin heitetään heitteille, ensin he on laitoksessa ja sitten potkitaan pihalle, ei heille jää muuta vaihtoehtoa kuin rikollisuus....
No, onneksi hän oli kerinnyt saada lapsen suomalaisen naisen kanssa, ja ehkä perhesyiden vuoksi saa jäädä.
Ja yksi itkee että miten Suomi ei saa kuriin kymmentä Somalia, että miksi ne pitää tolleen pois lähettää...minun mielestä se just ois aika hyvä kurin palautus ja ennakkotapaus.
Kun on se nyt saatana että jos ihmiselle annetaan mahdollisuus uuteen elämään ja katto ja vaatteet pään päälle, ilmainen koulutus ja terveydenhuolto, niin ei siihen samaan syssyyn tältä uuden elämän vastaanottajalta ei saisi vaatia mitään, kuten että olet sitten kans kunnolla tai lennät pihalle. Pitäis vielä potea syyllisyyttä että voi kamala kun me otettiin sut niin huonosti vastaan, tokihan sun sillon täytyy tehdä rikoksia.
Ja kun se fucking Somalia kerran on niin hirvee paikka että sinne ei kestä suurin surminkaan mennä takaisin, niin ehkä ois vähän aateltava silleen että on tyydyttävä siihen mitä on, ja thank fuck ei tartte enää budjata Mogadishussa.
Nousee aina ihan tajuton vitutus, kun ensin mollataan kuinka Suomessa on niin kamalaa, ja kaikki on muiden kuin omaa syytä, ja samaan hengen vetoon itketään että minä ole asunut tämä maa jo kymmene vuosi, minä puhu soomi ja minä täällä olla suomalialainen, ei minä voi laitta takas.
Perkeleen vittu.
Hesarissa oli juttua kuinka joku ihmissalakuljetuspoppoo oli ottanut satakunta kulttuuria rikastuttavaa moniosaajaa Somaliasta kyytiin, perinyt rahat Eurooppaan viemisestä, mutta sitten heittänytkin porukan mereen ja jättänyt hukkumaan sinne. Voisko tällaista toimintaa tukea valtion varoin...