Archey
Banned
- Ikä
- 62
Itselläni menee viikossa n.2kg lihaa riippuu mitä gurmeeta kokkailee. Mutta koska olen kuolematon en usko tuota lässytystä vaan totean oman tutkimuksen/päätelmän sekä suomen että kansainväliset syöpäjärjestöt jauhavat ihmisille liikaa paskaa ja tekevät heidän eteensä liian vähän hyvää.
Jossain vaiheessa diabetes järjestöt jauhoivat että sokerissa ei olekkaan mitään vikaa vaan kovissa rasvoissa, nyt samat ääliöt ovät taas kääntämässä kelkkaansa.
Lääketiede ei tiedä vittuakaan ravitsemuksesta, olettaa virheellisten päätelmien takia välillä jotain ja parin vuoden päästä taas muuta.
Miksi muutenkaan lääkärit tietäisivät eläinten fysiologiasta riittävästi, eivät ihmiset ole todellakaan muuta kuin yksi eläinlaji.
Kai on muitakin tieteen aloja jotka voivat tutkia ravitsemusta eivätkä saa lahjuksia lääkefirmoilta, minusta biologit voisivat olla se oikea porukka tutkimaan ravitsemusasioita eivät saa tippejä kolesteroli tms. lääkkeiden ymppäämisestä.
Itse olen lisännyt punaisen lihan syöntiä kuten muidenkin lihojen, vähentänyt nopeat hiilihydraatit minimiin ja parantunut samalla monista kroonisilta tuntuvista sairauksista ja oireista kuten hankalasta vuosia vaivanneesta sääri ja kyynärvarsien alueen ihottumasta, närästyksestä, kroonisesta väsymyksestä ja jatkuvista päänsäryistä. Kaikki poissa buff! kuin ihmeen kautta ja ehkäpä juuri se punainen liha paransi kaiken , ainakaan mitään negatiivista ei ole seurannut vaikka punaisen lihan osuus prosentuaalisesti on reilusti kasvanut ruokavaliossani.
Joko punainen liha paransi kuin ihmeen kautta kaikki terveysongelmani tai niin kuin itse uskon nopeiden hiilihyraattien poistaminen kokonaan ruokavaliosta teki ihmeitä.
Itse uskon jälkimmäiseen, mutta sekin vain todistaa ettei punainen liha ole lähellekään se suurin terveysriski.