- Ikä
- 44
Trifixion sanoi:Pitäiskö homoista tehdä rikollisia?
Joo voisi, tai eipä sittenkään silloinhan ne pitäisi laittaa linnaan, no vaikka jos ruotsiin lähettäisi niin sekin olisi hyvä ratkaisu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Trifixion sanoi:Pitäiskö homoista tehdä rikollisia?
Homofobia muuten tarkoittaa henkilön tietoista tai tiedostamatonta pelkoa olevansa itse homoseksuaali. Hyvin yleinen harhaluulo ja hyvin yleinen fobia. :DEdgar sanoi:Ja mikä vitun "homofobian" vastainen päivä? Fobia tarkoittaa käsittääkseni sairaalloista, hallitsematonta pelkoa. Onko kukaan koskaan nähnyt yhtä ainutta ihmistä joka sairaalloisesti pelkäisi homoja?
123jippo sanoi:Mua homoissa ärsyttää eniten ajatus että kaveri toivoo pääsevänsä työntämään melansa sun perseeseen. Ei mitään liputuspäiviä :curs:
Ja mua vituttaa ku kaikki naiset on aina vaatimassa melaa mekkoon... Ei saa niiltä edes hetken rauhaa... Ne on melkeen yhtä yleisiä ku ne homot vaanimassa suihkuissa.123jippo sanoi:Mua homoissa ärsyttää eniten ajatus että kaveri toivoo pääsevänsä työntämään melansa sun perseeseen. Ei mitään liputuspäiviä :curs:
Haukifile sanoi:joojoo, oli huono valinta tuo fobia..
mut voitko perustella ton?
Matsku sanoi:Koska en pidä niistä.
Kuten en golf:sta tai snookerista.
Arvid sanoi:Homofobia muuten tarkoittaa henkilön tietoista tai tiedostamatonta pelkoa olevansa itse homoseksuaali. Hyvin yleinen harhaluulo ja hyvin yleinen fobia. :D
Joona sanoi:Ja mua vituttaa ku kaikki naiset on aina vaatimassa melaa mekkoon... Ei saa niiltä edes hetken rauhaa... Ne on melkeen yhtä yleisiä ku ne homot vaanimassa suihkuissa.
Cthulhu sanoi:Joo ja araknofobiafobia tarkoittaa sitä, että ihminen pelkää olevansa hämähäkki...
Kostaja X sanoi:Tää on kyllä turhimpia ketjuja pitkään aikaan. Ainoa hauska juttu oli toi Cthulhu:n hämähäkki-läppä.
Mniska sanoi:liputuspäivät senkun lisääntyvät ja kohta jo liputetaan kissan ristiäisiä. menettää nuo merkitykselliset liputuspäivät arvonsa, kun on kaiken mualman hömppiä joukossa.
Aimotarmo sanoi:Tämä on niin ankeaa sisältöä täynnä, että edes silkinohuet ironianpilkahdukset eivät tee tästä enää luettavaa.
Cthulhu sanoi:Joo ja araknofobiafobia tarkoittaa sitä, että ihminen pelkää olevansa hämähäkki...
mxm sanoi:Ps. Hassikin näyttää sen verran rekkalesbolta, että taitaa olla oma lähmä ojassa.