Homojen liputuspäivä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja typhoon
  • Aloitettu Aloitettu
Trifixion sanoi:
Pitäiskö homoista tehdä rikollisia?

Joo voisi, tai eipä sittenkään silloinhan ne pitäisi laittaa linnaan, no vaikka jos ruotsiin lähettäisi niin sekin olisi hyvä ratkaisu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
(En jaksanu lukea ketjua läpi joten tässä voi tulla jotain jo käsiteltyä.)

Vai vielä homoille liputuspäivä, ei jumalauta mitä tollaseen hölynpölyyn voi edes sanoa...kyllä on syvää tää nykyinen länsimaiden rappio. Seuraavaksi kai somaleille liputuspäivä, jolloin kaikki suomalaiset olisivat velvollisia nostamaan Somalian lipun salkoon. Ei tässä kohta yllättäisi enää mikään.

Ja siltä varalta, että joku kysyy mitä tarkoitan, sanon jo etukäteen, että tuskin jaksan tällaiseen pelleilyyn edes mitään perusteluja alkaa kirjoittelemaan.

Ja mikä vitun "homofobian" vastainen päivä? Fobia tarkoittaa käsittääkseni sairaalloista, hallitsematonta pelkoa. Onko kukaan koskaan nähnyt yhtä ainutta ihmistä joka sairaalloisesti pelkäisi homoja?

Jos joku teemapäivä tarvitaan, olkoon se idiotismin vastainen päivä. Ja sitä voitaisiin viettää minun puolestani 365 päivänä vuodessa.

Ps. Anteeksi kaikille tämä purkaus, mutta välillä menee yli tietynlaisten poliitikkojen jutut.

Edgar sanoi:
Ja mikä vitun "homofobian" vastainen päivä? Fobia tarkoittaa käsittääkseni sairaalloista, hallitsematonta pelkoa. Onko kukaan koskaan nähnyt yhtä ainutta ihmistä joka sairaalloisesti pelkäisi homoja?
Homofobia muuten tarkoittaa henkilön tietoista tai tiedostamatonta pelkoa olevansa itse homoseksuaali. Hyvin yleinen harhaluulo ja hyvin yleinen fobia. :D

Liputuspäiviä on jo muutenkin niin paljon, että liput voitaisiin pitää aina saloissa ja jokainen voisi kutsua mitä tahansa päivää miksi haluaa. :kakka: idea.

Mua homoissa ärsyttää eniten ajatus että kaveri toivoo pääsevänsä työntämään melansa sun perseeseen. Ei mitään liputuspäiviä :curs:

123jippo sanoi:
Mua homoissa ärsyttää eniten ajatus että kaveri toivoo pääsevänsä työntämään melansa sun perseeseen. Ei mitään liputuspäiviä :curs:

Kyllä muakin ärsyttää, kun varmasti ne kaikki oikein odottaa millon ne pääsee mua tuikkaamaan hanuriin..

123jippo sanoi:
Ja mua vituttaa ku kaikki naiset on aina vaatimassa melaa mekkoon... Ei saa niiltä edes hetken rauhaa... Ne on melkeen yhtä yleisiä ku ne homot vaanimassa suihkuissa.

Matsku sanoi:
Koska en pidä niistä.
Kuten en golf:sta tai snookerista.

Ja kukas niitäkään sua pakottaa seuraamaan? jos et halua katella homoja niin vaihda kanavaa jos televisiossa moisen näet, ja kun kadulla homo kävelee vastaan niin vaihda puolta tai juokse vaikka kirkuen karkuun, mistäs sen tietää vaikka se tuikkais sua siinä samassa hetkessä hanuriin kun se on niin saastainen homo joka ei muuta ajattelekaan kuin kaikkien vastaantulevien miesten irstasta rektaalihoonausta.

Arvid sanoi:
Homofobia muuten tarkoittaa henkilön tietoista tai tiedostamatonta pelkoa olevansa itse homoseksuaali. Hyvin yleinen harhaluulo ja hyvin yleinen fobia. :D

Joo ja araknofobiafobia tarkoittaa sitä, että ihminen pelkää olevansa hämähäkki...

Joona sanoi:
Ja mua vituttaa ku kaikki naiset on aina vaatimassa melaa mekkoon... Ei saa niiltä edes hetken rauhaa... Ne on melkeen yhtä yleisiä ku ne homot vaanimassa suihkuissa.

Cthulhu sanoi:
Joo ja araknofobiafobia tarkoittaa sitä, että ihminen pelkää olevansa hämähäkki...

:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

ihana threadi. saa nauraa ääneen :lol2:

Tää on kyllä turhimpia ketjuja pitkään aikaan. Ainoa hauska juttu oli toi Cthulhu:n hämähäkki-läppä.

Joo ja mäkin pelkään homoja. Aina saa pelätä raiskatuks tulemista. Onneks homot on niin pieni ihmisryhmä, mutta naiset! Enää ei uskalla liikkua missään. Koska vaan voi hyökätä nainen ja raiskata mut. Meillä oli ala-asteella jopa naisopettaja! Kyllä siinä pieni poika sai olla varuillaan keski-ikäisen seksipedon tarjottimella.

Mikä vittu mussa on vikana kun homot ei ollenkaan ahdistele mua? Vittu kun naisia vaan pyörii jaloisssa kiusaksi saakka! Mikä mussa on vikana?

Ps. mä ainakin pelkään olevani hämähäkki

Kostaja X sanoi:
Tää on kyllä turhimpia ketjuja pitkään aikaan. Ainoa hauska juttu oli toi Cthulhu:n hämähäkki-läppä.

Eli määrittelet threadin tärkeyden sen hauskuuden perusteella? :D

Tosin itsekin olen sitä mieltä että alkaa olemaan taas täysin turha tämä ketju, aina nää tällaisistä aiheesta tehdyt ketjut menee tämmöseksi.

Mniska sanoi:
liputuspäivät senkun lisääntyvät ja kohta jo liputetaan kissan ristiäisiä. menettää nuo merkitykselliset liputuspäivät arvonsa, kun on kaiken mualman hömppiä joukossa.

Aivan samaa meiltä ja viellä meillä duunissa on kolme lipputankoa joihin aina nyhtää noita lippuja :curs:
Syksyllä taitaa jossakin lokakuu-marraskuu tietämillä olla kerran viikossa joku liputus. On yleensä mielenkiintoista nyhtää niitä lippuja sateessa ja tuulessa.

Jos homoille tulee liputuspäivä niin meidän normaalienkin pitää saada liputuspäivä ja samoin kaikkien jotka käyvät salilla jne.... :rolleyes:

Tämä on niin ankeaa sisältöä täynnä, että edes silkinohuet ironianpilkahdukset eivät tee tästä enää luettavaa.

Cthulhu sanoi:

Jep, ja klaustrofobia tarkoittaa sitä, että ihminen pelkää olevansa suljettu tai ahdas paikka.

Ps. Alkaa mennä melko levottomaksi - mutta mitäpä muuta voi tuon aloitusviestin uutislinkin jutusta odottaa... :)

EDIT: juu, ei mullakaan ois mitään lukkoa vastaan. Kunpa joku jatkaisi vielä sitä laadukasta ketjua, jossa keskustellaan mm. jatkosodan aloittajasta.Siinä on kyllä yksi laadukkaimpia ketjuja mitä olen tällä yleisellä puolella koskaan nähnyt.

mxm sanoi:
Ps. Hassikin näyttää sen verran rekkalesbolta, että taitaa olla oma lähmä ojassa.

Kannattaisi ainakin ottaa faktoista ensin selvää, ennen kuin leimaa lesboksi. Ja vähän arvostaa po. tyypin koulutusta ja uraa. Ei ihan tyhmä nainen. Tee sama perässä ja arvostele sitten. Ovatko 21.vuotiaat tosiaan vielä noin lapsia???

Mitä ulkonäköön tulee, on todella alkeellista ja typerää arvostella muita ihmisiä sen perusteella! Minkä rekkahomon näköinen sä mxm olet 54-vuotiaana? Satu Hassi on ikäisekseen hyvän näköinen nainen. Ollut todennäköisesti kaunis nuorena.

Tässä vähän hänen CV:tä:

MEP Satu Hassi

Hassi, Satu Maijastiina
Member of the European Parliament

Licensiate of Technology in Electrical Engineering

Party:

Green League

Born June 3, 1951 Helsinki, Finland

Residence Tampere
Married to PhD Jukka Valjakka
Two adult daughters

Education:

MSc in Electrical Power Engineering Helsinki University of Technology 1979
Licensiate of Technology in Electrical Power Engineering Tampere University of Technology 1985

Professional career:

Research and Design Engineer at Oy Tampella Ab Tamrock 1979-81
Teacher at Tampere University of Technology 1981-85
Freelance writer 1985-1991

Että sellaista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom