Homojen liputuspäivä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja typhoon
  • Aloitettu Aloitettu
Naismausta ei voi kiistellä, mulla vaan ei värähdä.

Liitteet

• Hassi.jpg
    Hassi.jpg
    6 KB · Katsottu: 566
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hassi on mun mielestä ruma kuin venäläinen sotalaite.

Kohta varmaan tulee sitten liputuspäivä liputuksellekin.

Ei jumalauta.. :itku:

Kaikkeen sitä on menty, toivottavasti tuo ei mene läpi. Onkos heteroille oma liputuspäivä jolla voisi myöskin vähentää heterofobiaa? :jahas:

EDIT: Lisäystä

mxm sanoi:
Naismausta ei voi kiistellä, mulla vaan ei värähdä.

Sinun olisi pitänyt nähdä se Helsingin Sanomien kuukausiliite jossa oli varsin intiimi kuva Satusta. Julkisuuden henkilöt ovat vähän paljastelleet eräässä Hesarin juttusarjassa. :)

protsku sanoi:
Sinun olisi pitänyt nähdä se Helsingin Sanomien kuukausiliite jossa oli varsin intiimi kuva Satusta. Julkisuuden henkilöt ovat vähän paljastelleet eräässä Hesarin juttusarjassa. :)

Nähty on, eikä kyllä silloinkaan värähtänyt.

mxm sanoi:
Nähty on, eikä kyllä silloinkaan värähtänyt.

Minulla on taas ongelma toisin päin, ei värähdä yhtään kun näen jotain kyläkauppias Vesa Keskisen salarakkaita lehtien palstoilla. Sen sijaan aina värähtää kun näen hyvässä kunnossa olevan älykkään, kypsän aikuisen naisen. :)

Eli tekisimmekö yhdessä vetoomuksen Vihreille siitä että toukokuun 17. liputettakoon myös kaikkien hyvännäköisten naisten puolesta. Ja kauneus on katsojan silmissä. :)

Haukifile sanoi:
Liputtamisellako se yhteiskunnan tuki sitten ilmaistaan?

Eikö esim. syrjäytyneille, ja sinkuilla, yh-äideillä, pesäpalloilijoilla ja teurastajilla ole yhteiskunnan tukea kun ei heilläkään ole liputuspäiviä?

No onhan noita liputuspäiviä jo aivan liikaa tai sitten niitä on liian vähän. Mä en ainakaan vielä muodosta, omaa mielipidettä liputuspäivän tarpeellisuudesta tässä homojen tapauksessa. Kunhan kerroin, mitä liputus mun mielestä merkitsee. Mun mielestä liputus on aika merkittävä tuki valtion suunnalta. "tässä on nyt yksi asia, jota yhteiskunta muistaa ja julistaa nostamalla itsenäisen valtion tunnuksen kaikkien nähtäville". Liputus päivä on myös muistutus asiasta kerran vuodessa ja usein se ylittää uutiskynnyksen tai ainakin tuo keskustelun kahvipöytään. -Enkä siis nyt puhu homoista, vaan liputuksesta yleensä. Valitettavasti liputus "kärsii inflaation", koska Suomessa liputetaan mielestäni aika usein.

Mielestäni olisi perustellumpaa antaa liputustuki homoille kuin esim yh-äideille tai syrjäytyneille. Syrjäytyneiden asemaa valtio voi kohentaa parantamalla "yhteiskunnan turvaverkkoa". Yh-äitienkin ongelmat ovat yleensä taloudellisia. Homojen ongelmat taas tulevat tavasta, jolla ihmiset suhtautuvat heihin. Kyse ei ole pelkästään homovihaajista, vaan "tavallisista ihmisistä", joilla on epätietoisuutta ja pelkoa homoutta kohtaan.

Kannattais Protsku muistaa, että sä olet ensinnäkin meitä yli kymmenen vuotta vanhempi. Tosin ei munkaan mielestä mikään Marika Finkeruus mikään hyvännäköinen ole. Ja rumalla ihmisellä ei ne silikonitissitkään mitään ihmeitä tee.

Kostaja X sanoi:
Mielestäni olisi perustellumpaa antaa liputustuki homoille kuin esim yh-äideille tai syrjäytyneille. Syrjäytyneiden asemaa valtio voi kohentaa parantamalla "yhteiskunnan turvaverkkoa". Yh-äitienkin ongelmat ovat yleensä taloudellisia.

Pointtinani oli vain se, että mun mielestä olisi tärkeämpää torjua homofobiaa ihan joillain muilla keinoin kun liputtamisella.. Ja sitäpaitsi, mikähän oikein mahtaa olla esim. SETAn kanta tähän? Kuten sanottua, niin ainakin se yksi SETAlainen nainen jota haastateltiin eilen radiossa, sanoi että ei tossa liputtamisessa nyt oikein oo järkeä..
no mut oikeestaan samahan se on vaikka tota on ehdotettukin, kun epäilen kyllä että ei tuu menemään läpi, onpahan tällä nyt saatu ainakin keskustelua aiheesta aikaan.

Eikös Suomessa ole jo joku päivä, jolloin vähemmistöt marssivat ja eikös silloin liputeta? Uutisessa kyllä luki, että 30 muuta maata liputtaa homofobiaa vastaan tänään ensimmäistä kertaa. Tästä syystä Meriläinen ja Hassi älähtivät ja ihmettelivät, miksi Suomi ei ole mukana liputtamassa.

Tää Ploosa Periläisen ehdotus kuuluu vähän samaan kastiin,kun sen aiempi ehdotus: "Mitä jos nuoret isukit,jotka saa lapsen ennen armeijaa menoa vapautettaisiin armeijasta kokonaan"?

Hoh hoijaa, siellä jotku tekee ihan oikeestikkin töitä eikä huutele hamppuhöyryissä, mitä sylki suuhun tuo...

Homostelu pitäis kuulua jo ala-asteen opetussuunnitelmaan.

protsku sanoi:
Anteeksi vaan mutta minusta Hassi on oikein kaunis ja seksikäs nainen. .

Aina kun mää nään Hassisen Satun, niin mua vituuttaa, että mää oon homoo.

Ei vaan, aina sitä sanotaan, että sivarit eivät kunnioita sotaveteraaneja. Vielä vähemmän sanoisin, että nää veteraanit kunnioittaa meitä homoja. Siinä on teille ihan riittävästi perustetta liputuksen puolesta. Vielä kun saisin Timo T. A. Mikkoselta persettä, niin voisin kuolla onnellisena.

Aimotarmo sanoi:
Homostelu pitäis kuulua jo ala-asteen opetussuunnitelmaan.

Voi olla, että on sellainen ylä-aste, jossa se kuuluu maikan piilo-opetussuunnitelmaan.

Rinkku ei oo sitten saanu porkkanaa tänään kun oot niin pahalla päällä? Pitäsköhän munki ruveta homosteleen yhtenä päivänä vuodessa niin alkais näköalat kummasti avartumaan. :nolo:

Tä on just niin tätä... Mitä seuraavaksi? Kaikille homoillle ilmainen hampaanhoito seuraavan 50 vuoden ajan :curs:

Kuuluu samaan kastiin kun se hassiksen laillistaminen. Kyllä on ihme puolue tuo vihreät. Kaikkea ne perkeleen keksiikin.. Liekö hommat niin vähissä, et pitää keksiä uusia liputuspäiviä? Luulis olevan vähän tärkeämpää tekemistä.

Ei noille homoille liputukseen ole mitään kiirettä. Jonossa on se vieläkin toteuttamaton kansainvälinen miestenpäivä. Selittelyksi ei kelpaa se naisten vakiokommentti: "no mutta sehän onkin joka päivä".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom