Homojen liputuspäivä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja typhoon
  • Aloitettu Aloitettu
Eipä oikein mene jakeluun miten erityisasemaan nostaminen edistää tasa-arvoa. Ehdotan yhdistettyä Hassin ja Meriläisen-päivää, josta tulisi Suomen ensimmäinen virallinen puolitangossaliputuspäivä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän sitä joskus vois suomen lipun sijasta koittaa liputtaa homollakin.

Willie sanoi:
Eipä oikein mene jakeluun miten erityisasemaan nostaminen edistää tasa-arvoa. Ehdotan yhdistettyä Hassin ja Meriläisen-päivää, josta tulisi Suomen ensimmäinen virallinen puolitangossaliputuspäivä.

En jaksa olla ihmettelemättä näiden viherfeministien tarvetta säädellä suomalaisten seksielämää: homous on niin hienoa, että sen puolesta pitää oikein liputtaa, mutta seksin ostamisesta pitäisi tehdä rikollista. Elä ja anna toisten elää sanon minä!

Kuuluu samaan kastiin kun se hassiksen laillistaminen.
offtopikiksi meni, mutta...
no ei välttämättä. hampun laillistaminen, ts. omaan käyttöön kasvatuksen laillistaminen, ei myynnin laillistaminen, veisi järjestäytyneeltä rikollisuudelta isot rahat. samoin "koviin aineisiin" siiryminen olisi vaikeampaa. luultavasti se sama jamppa joka hamppua myy, yrittää varmasti siinä sivussa kaupata myös kovempia aineita.

samoilla perusteilla pitäisi mielestäni tupakointi kieltää ehdottomasti.

:offtopic:
lisää offtopiccia Berliinin kaupunki laillisti hasiksen käytön ja myynnin tässä joku aika sitten. Kehitys osoittaa ilmeisesti tähän suuntaan, että hasis laillistetaan. Ensin Ruotsi ja sitten Suomi perässä.

Lähinnä tässä on nyt taustalla se että ko. kansanryhmästä on alettu tehdä jotain perkeleen guru-porukkaa. Esimerkiksi eikö muka hetero mies osaa saatana sisustaa ja ostaa vaatteitaan itselle. Jos ei, niin kyse on lähinnä uusavuttomuudesta. Eikä tuollaiseen ongelmaan tarvi tehdä mitään tv-ohjelmaa mediahässäköineen.
Itsellä ei ole ongelmia homojen kanssa niin kauan kunhan ne ei tule kertomaan miten mun pitäs olla ja toimia. Mutta tuo hamppupuolueen edustajien ehdotus on jo aika lähellä sitä kipupistettä jolloin täällä alkaa tapahtumaan.

Viimeksi muokattu:
Nick sanoi:
Mitäs seuraavaksi keksitään, onko Suomessa jo virallista liputuspäivää rasismin vastaiseksi päiväksi? Entäs sitten liputuspäivä liian korkean polttoaineveron varalle. Voi kieveli sentään, mitä porukkaa.

Mikähän muuten olis kyseisen päivän teemana? Ilmeisesti jokaisen heteron pitäisi kitkeä ennakkoluulonsa ja mennä liputuspäivänä samaan saunaan homon kanssa, jonka jälkeen kylpyhuoneessa pitäisi vielä onnistuneesti lipsauttaa saippua lattialle....

HAHAH!!

Jos tällanen liputuspäivä tulee, niin mä rupean homoksi. Saakeli kun on hienoa että ihan liputetaan seksuaalisuuntautumisen vuoksi. Tai hei, nostetaan liput sormettamiselle! Jes! Aina kun joku käy runkkaamaan niin käy ensin nostamaan lipun salkoon. Hei me runkataan :hyper:
6.9 voisi olla oraaliseksin päivä.
Kyllä se joka päivä pitää liputuspäivä olla.

v*ddu mitä scheissea. Suomen lipun häväistystä se omasta mielestäni on jos liput nostetaan salkoon liian usein liian pienestä. Enkä itse koskaan rupeisi talonisännäksi vai mikälie onkaan sen raasun tittelin nimi joka arvotaan taloyhtiössä aamukuudeksi hilaamaan lippua salkoon.

Mä oon äänestänyt vihreitä öbaut aina. Mutta pikkuhiljaa on noussut vittuuntuneisuutta puolueen akkamaisuuteen (mitään miehistä ei saa kannattaa, ellei se ole homoa), vähäpätöisyyteen(kaikki edustajat ehkä Odea lukuunottamatta surkeita mitättömyyksiä jotka varmaan alkais itkeä jos niitä kattois kieroon), yleis-hyvyyteen (epärealismiin) ja siihen arki-Suomesta vieraantuneisuuteen, mitä eläminen pelkästään yliopiston kampuksella on niille tehnyt.
Vihreät tarttis munaa.
Ei, ei SILLÄ tavalla.

protsku sanoi:
Eli tekisimmekö yhdessä vetoomuksen Vihreille siitä että toukokuun 17. liputettakoon myös kaikkien hyvännäköisten naisten puolesta. Ja kauneus on katsojan silmissä. :)

Naisten puolesta vois liputtaa vaikka joka päivä, joten yhdyn vetoomukseen.
Ja hei, mulla ei varsinkaan värähdä mistään Keskisen salarakkaasta. Samoilla linjoilla oon sun kanssa: kun kauneus ja äly yhdistyy samassa kropassa, niin sitten meitsiä viedään:)

voi vittu mitä touhua, vai että oikein liputus päivä vielä :curs:

Naene sanoi:
Suomen lipun häväistystä se omasta mielestäni on jos liput nostetaan salkoon liian usein liian pienestä.

Olen samaa mieltä.
Homoille liputuspäivä... Ei vittu mitä paskaa.

Laitetaan homoille vaan oma liputuspaiva 17. toukokuuta.
Mites onko meille ihan tavis heteroillekkin liputuspaiva?No jos ei,ni pistetaan se sit vaikka 18. toukokuuta!
Mites naa muut,transut,biit,munkit,yms.suuntautujat.Pitaisiko heillekkin vahan kuitenkin liputtaa? :david:
Kuinka korkealle taa homojen status koitetaan nostaa?

Minä en kyllä homoissa näe mitään niin erikoista, että niille tarvitsisi erikseen liputtaa tai edes päiviä laittaa. Ei kyllä mene edes jakeluun miten jotakin voi muiden ihmisten seksuaaliset mieltymykset kiinnostaa, minua ainakin kiinnostaa vain omani ja mieheni :)

Toi liputusidea on itsessään aika absurdi, eikä se aja sitä asiaa, mikä tässä homo-aikakaudessa on ideana. Kaikki tollaset liputukset sun muut korostaa homojen erilaisuutta ja juuri sitä vähemmistö-pointtia. Jos homoja ei noteerattais ollenkaan poikkeavina, niin sittenhän se tasa-arvo toteutuis. Vituttaa kaikki kiintiöhomo-ohjelmat ja jatkuva vouhotus homojen oikeuksista. Ei niitä olla roviolle viemässä, vittuako sitä nyt jauhamaan joka paikassa.

kaikkea ne vihreät keksii...vihreät eduskunnasta vittuunpois ja vähän äkkiä...
älytön idea...taas..

Sattuneesta syystä tahtoisin runkkareille oman liputuspäivän. Silloin lippua vedeltäisiin edes takaisin kiihtyvään tahtiin.

No homojen lisäksi myös oma päivä pissa/kakkaleikkijöille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom