Hiustenpidennys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T.K.
  • Aloitettu Aloitettu
Kiitos taas LuomuPorkkana :)

Ompa jännä juttu, että ei pitäisi mennä laineille.
Täytyypä kysyä laittajalta mistä moinen..hmm...

Ihanaa, kohta saan tämän takkupesän onneksi pois :)

Meen laittamaan oman pidennykseni Tampereella kampaamo Blue:en, siellä kampaaja Riikka pitää musta hyvää huolta. Riikka on muutenkin aivan superhyvä - ilmiselvästi luotu sitä työtä tekemään. Tytsillä on idea samantien mielessä kun asiakas kävelee ovesta sisään ja useimmiten ideat on niin hyviä, ettei tarvii ku istua penkkiin ja saa unelmiensa tukan. Lisäksi hiusten pesun yhteydessä Riikka tekee pienen päähieronnan, joka on aivan taivaallinen... :haart: Jestas, nyt mä en taas malta odottaa sinne maaliskuuhun kun aloin hekumoimaan tuosta kampaajalla käynnistä. Riikalla se vaan on niin kivaa. :)

Joo, hiustenpidennysten kanssa elämä ainakin minulla on ollut helppoa. GLää on ollut jokaisella kerralla. Itse asiassa nyt viime viikolla poistatin edellisen Tikkurilassa Unikan Saijan luona. Nopeasti tapahtui poisto. Pidän nyt pienen paussin pidennyksissä, koska oma kampaaja sanoi että oma hiustani olin viimeisimmän pidennyksen aikana hieman tuhonnut eli på finska olin käsitellyt pidennystäni liian kovakouraisesti. Mutta pieni muutaman kk tauko tekeepi aina hyvää. Ja tytöt, älkää pihistelkö hoitotuotteiden kanssa. Jos hankitte kunnon pidennyksen, niin hoitakaa sitä!!!! Laatutuotteet kehiin. Ja älkää ihmeessä itse repikö sinettejä auki, olen kuullut että tätäkin harrastetaan - säästetään euroja. Ensi viikolla otan akryylikynnet vuorostaan ja olen menossa konsultaatioon hammasvalkaisusta. Onko kellään kokemuksia, Zoom-hammavalkaisusta? Hinnat ainakin heittelee...429-500 euron tietämillä.

Jihuu..! Sainpas lisää hiuksia tossa pari päivää sitten :haart: Liimasineteillä kiinnitettiin.. Pienet ja nätit sinetit tuli.
Nyt on helppo laittaa hiukset esim. letille (ihanan paksu letti!), mutta auki on jotenkin vaikee saada laitettua kivasti, ettei n.10cm jatkot erottuis omasta tukasta..
Oon varmaan superkriittinen, koska kaikki tutut on sanonut, ettei noita jatkoja huomaa ollenkaan lisätyiksi (omat hiuksetkin aika pitkät)..
Kai näitä aukikin voi pitää, kunhan oma silmä tottuu tohon ylimääräseen :)

Faidra:

Minulla olisi muutama kysmys sinulle... :)
Mitä pidennys suunnilleen maksaa siellä Bluessa?
Käyttävätkö he Simplyn hiusta? Miten sinulla on pidennys kestänyt? Oletko kauankin pitänyt sitä ennen poistoa?

Voi että, minäkin haluaisin uuden tukan nyt kun aloit puhumaan...Grrrrr!

Ohops, en ollut huomannut että tänne oli tullut juttua. Huomenna siis lisäkarvaa päähän, jee! En tiedä pidennyksen hintaa, koska sain sen murultani joululahjaksi (lahjakortti) :) Varmaan kannattaa soittaa Blueen ja kysyä. Simplyn hiusta juu, näin olen ymmärtänyt. Kestosta en osaa sanoa kun ei ole vielä karvan karvaa vielä kiinni. :D Raportoin kunhan tiedän... Riikka sanoi, että voipi kestää n. 3kk, sen jälkeen samoja hiuksia voidaan nostaa ylemmäs. Voi siis kestää pidempäänkin, mutta kuka haluaa että sinetit roikkuu jossain puolen tukan tietämillä. :jahas:

Tällä hetkellä mulla on ohut hiirenhäntähius, puolet kuontalosta tippui pois kisadieetin loputtua. :itku:

tää ei ole mainos :lol2: mutta vinkkinä vaikka keväällä kisaaville mimmeille:
teen pidennyksiä,meikkejä,kynsiä ym. eli voi ottaa yhteyttä vaik privana jos kiinnostaa... :kippis1:

Kiitos Faidra :)
Ja parempi myöhään kun ei milloinkaan :)
Voi miten ihana muru sinulla onkaan - loistava lahja!!
Kysäisempä siis Bluesta suoraan..

Ja ihania hetkiä sinulle uusien hiusten kanssa - nythän ne sinulla jo ovatkin :)

Nyt on uusi tukka :D Se on iiiihana! Hiukan totuttelua tosin sen suhteen, että kun tukkaa haroo niin jää sormet kiinni sinne juuren ja sinetin väliin.. heh.

Jos tosiaan joku Bluesta hankkii pidennyksen, niin suosittelisin vain ja ainoastaan Riikkaa - hänellä on vuosien kokemus pidennysten teosta. Ja kaiken muun lisäksi Riikka on ihku höpöttelijä. :) Häneltä saa tukanpesun yhteydessä maailman parasta päähierontaa... ah. Ai niin, siitä vissiin kirjoitinkin jo. Mutta kun se on NIIN ihanaa.

Miten teillä on tuo pidennyksen ottaminen käytännössä mennyt? Siis onko ollut ensin joku suunnitteluaika, jolloin katsotaan miten ja mitä laitetaan ja pistetään tarvittavat hiukset tilaukseen? Ja sitten vasta parin viikon päästä varsinainen pidennys? Kampaajilla ei taida olla noita hiuksia valmiiksi varastossa että kerralla hoituisi kaikki?

Me sovittiin kuusi viikkoa ennen pidennystä (edellisellä kampaajakäynnillä) mitä värejä laitetaan ja paljonko tukkaa ostetaan. Viikkoa ennen pidennystä kävin värjäyttämässä vielä tukan ja sitten viikon päästä laitettiin pidennys.

Nyt on tukka tilauksessa ja pidennysaika varattuna parin viikon päähän. GL:n pidennys tulee. Jihuu :) On tätä odotettukin jo melkein vuosi...

Paljonko teille on laitettu sinettejä tuollaiseen koko pään täyspidennykseen? Oletteko käyttäneet hoitoon niitä GL:n omia shampoita ja muita, vai pärjänneet ihan tavallisilla (kampaamon) tuotteilla?

Minäkin suosittelen Salon Frisettiä! Pelkkää hyvää sanottavaa.

Otin hiusten pidennyksen pari vuotta sitten, pidin sitä tasan 6 kk (suositus oli 3-6 kk) ja pois otettaessa kampaaja sanoi, että olisi ihan hyvin voinut pitää sitä vielä pidempäänkin kun oli tukka niin hyvässä kunnossa + takkuja ei lainkaan.

Sain Frisetistä hiukset laitettaessa kattavat hoito-ohjeet + käytin myös heidän suosittelemiaan hiustenhoito-aineita (shampoo, hoitoaine ja anti snap -hiushuuhde).

Hiusten laitto kesti Frisetissä vajaan 3 tuntia ja poisotto 2 tuntia. Normaalistihan hiustenpidennyksistä sanotaan että laitto kestää n. 6 tuntia ja poisotto jopa kauemmin.
Tämä Frisetin "vauhdikkuus" johtuu ihan pelkästään kampaajien ammattitaidosta: heidän kampaajat tekevät hiustenpidennyksiä useita per päivä (ovat erikoistuneet niihin), joten heillä ei mene aikaa sähläykseen. Näppärät sormet ja ammattitaitoinen "silmä" saavat aikaan upean lopputuloksen.

Missä tämmonen salon frisetti on? Mulle tuli kauhee himo laittaa tuuhennus.. :hyper: Haluun kans! :lol2: Onko ne ihan aidonnäköiset? ettei kukaan tule sanomaan että on peruukki? Ja oliko minkä tuntuinen muuten?

Mulla oli koko pään GL-pidennyksessä 125 sinettiä. Oma tukka oli aika paksu ja tuolla määrällä tuli ihan hyvä. Pärjäsin ihan tavallisilla shampoilla, mutta kunnollinen selvitysharja kannattaa ostaa. Pidennyksien laittajat myyvät GL:n omaa harjaa, itse tilasin täysin samanlaisen aika paljon edullisemmin netistä.

Käykääs pidennys-innokkaat googlettamassa hair contrast. liputan teippi pidennysten puolesta...on nimittäin NiiiiiiN mukavat ja huomaamattomat päässäkin!! :haart:
about 90% sinettejä käyttäneistä asiakkaista vaihtaneet teippiin,ku kerran kokeilleet... mutta vähän kalliimpi (?) eka laitto ku sineteissä... huolto sit tas halpaa kun saippua, toisin ku muissa menetelmissä...ja alle tunnissa pidentää koko pään. ja saa muuten laitettua tosi lyhkäseenkin tukkaan... :thumbs:

Nyt on minullakin hiustenpidennys - jipiii :)

FAIDRA: Millä tuotteilla hoidat pidennystäsi? Kertoiko kampaajasi sulle,
että proteiinia sisältävät tuotteet on vahingollisia pidennykselle???
Itse en ole aikaisemmin kuullutkaan moista - entä sinä?
Olihan se niin, että sulla oli Simplyn pidennys nyt?
Hitsi että on vaikea löytää hyvää hoitoainetta...
Muilta kommentteja mitä tuotteita käytätte???

Minun kampaaja suositteli Tigin Dumb Blonden shampoota ja hoitoainetta,
mutta ei toimi, tekee tosi sähköiseksi ja takkuiseksi.... :(

Kauanko Faidra pidät tukkaa???? 3 kuukautta?? Enemmän???

Aijai, on se vaan ihanaa olla taas pitkässä tukassa... :)

Minkä pituiset otit? Montako levyä meni? Hinta?

Kiitos:haart:

mulla ei ole kokopään pidennystä...sellanen "taka-tukka" vaan,sitä lyhyempää pituutta. Mutta kokopään pidennys maksaa jonku 450-600e, riippuen pituudesta..
n.16-20 levyä 45cm pituista (jossa on 2päällekkäin siis) meni kaverilleni, ja hintaa n.380,- ja tuli tosi hyvä!ei mun mielestä enempää olis tarvinnutkaan...
hair contrastilta pitäisi saada (se on sit kampaajasta kiinni antaako...) pidennyksen hoitoon tarkoitetut aineetkin samaan hintaan/kaupan päälle, ja harja, jos ottaa koko pidennyksen. (ja mm.sellanen ph balance juttu millä voi tehdä mistä vaan shampoosta pidennyksille sopivan ph:n...)
tykkään kovasti näistä :haart:

Hmm, voiko noilla teippisysteemeillä laittaa sellasia "lisukkeita" hiuksiin? Itselläni ei ole tarvetta varsinaisille pidennyksille koska mulla on tosi pitkät hiukset (eikä nyt varsinaisesti tuuhennoksillekaan) mutta olis kiva laitattaa jotain extraa omaan tummaan hiukseen. Rasittaako tollaisten laittaminen vähemmän omaa hiusta kuin jos nyt laitattaisin omaan hiukseen raitoja?

Olen tätä tosi pitkään pohtinut, siis noita tuuhennoksia yleensäkin - miksikä niitä muuten oikeasti kutsutaan...?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom