Hiustenpidennys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T.K.
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on niin liukkaat hiukset et sinetit vaan valu ja valu alemmas eikä enää näyttäny hyvältä. :(

Onko muilla ollu samaa, et sinetit ei oo pysyny?

Yleisin syy miksi ne "valuu", on väärä hoitoaine (esim.paljon silikonia sisältävät liukastuttaa..)
tai että hoitoainetta on laitettu sinetteihin (kyllähän sitä väkisin vähän menee...)
Tai että ne on tehty jotenkin "väärin"...

Yleisin syy miksi ne "valuu", on väärä hoitoaine (esim.paljon silikonia sisältävät liukastuttaa..)
tai että hoitoainetta on laitettu sinetteihin (kyllähän sitä väkisin vähän menee...)
Tai että ne on tehty jotenkin "väärin"...
Vois toisaalta ajatella myös, että normaalisti liukkaissa hiuksissa sinetit pysyy karheaa hiuslaatua heikommin. Itselläni on suht karhea hiuslaatu ja ensimmäiset sinetit pysyivät lähes kaikki 9 kk, eikä lopussa juurikaan ollut rastottunut. Näissä tokissa rastat kyllä aika pahat. Karhea hius taas saattaa rastottua helpommin - toisaalta sinettejä on nyt aika paljon enemmän.

Mulla on menossa toiset 30 cm Simply Natural -pidennykset. Vaikka oma hius on hento, ei pidennyksiä erota lainkaan oman hiuksen joukosta. Pidin ekoja jatkeita 3 kk ja nämä ovat nyt olleet päässä saman verran.

Sinetit on pysyneet todella hyvin, mutta oma hius on kärsinyt melkoisesti. Lisäksi jatkeet on olleet suht hankalat, sillä liikun paljon ja hiukset on pestävä päivittäin. Pidennyksestä on liikaa vaivaa. En myöskään pidä jatkeiden huonohkosta käsiteltävyydestä. Sinetit on vieneet pois ilmavuutta ja hiuksen muotoilu on hankalampaa kun osaa hiuksesta ei saa irti päänahasta. Odotan innolla jatkeiden poistoa ja uutta lyhyehköä hiusmallia, jonka aion leikkauttaa. Tuntuu, että syksyn leikkaukset sopivat hyvin suomalaiselle ohuehkolle hiuslaadulle.

Laitoin omat pidennykset molemmat Hgissä Stage 11:ssa, ja olen ollut työnjälkeen tyytyväinen. Jos vielä joskus otan jatkeet, suuntaan samaan paikkaan.

Pidennyksiä hoidin Tigin tuotteilla (Moisture Maniac) ja pidennyshius on pysynyt todella hyvässä kunnossa, vaikka on ollut vaalennettua.

Mulla on ollut nyt noin kuukauden päivät aikasmoiset pidennykset. Just ja just oli oma hius sen verran pitkää, että pystyi laittamaan. 140 kpl sinettejä, kolmen värisiä (viisi on tainnut irrota tähän mennessä). Hairstockilta tilattiin ja tuttava laittoi. Olen kyllä ihan tykännyt, vaikka vieläkin ne vaatii totuttelua. Kiinni pidettynä näyttää hyvältä, mutta aukinaisena lähennä kasari-Dingo meiningiltä :lol2: Oma lyhyt tukka sitä paitsi pyrkii törröttämään päälaelta ja joka paikasta, että sitä saa olla silottelemassa kaikilla tököteillä. Hoitaminen on ollut yllättävän helppoa pahimpiin pelkoihin verrattuna. Värjätyille hiuksille tarkoitettua shampoota ja silottavaa pikahoitoa jatkoille. Molemmat Bonacure - merkkisiä. Sit mulla on vielä sellaista mega hyvää jatkoihin jätettävää hoitoainetta, merkkiä en nyt muista kuollaksenikaan. Joku Spa -juttu.. Korkea, vaalean mintun värinen pullo..

Kävin toissapäivänä ottamassa kolmannen pidennyksen, ompelulla. Kyllä nää on vaan niin ihanat ja helpot! En vois kuvitellakaan enää olevani ilman :) Pituutta näissä on 55 cm ja Remyhiusta.Onneks en ite ikinä ottanut sinettejä, joita mulle ensin kaupattiin. Nykyinen kampaaja sanoi, että ne ois totaalisesti pilanneet mun omat hiukset.

Tosiaan kannattaa vertailla eri tekniikoita että löytyy se itselle paras vaihtoehto.

Ite oon haaveillu myös ompelulla laitettavista tuuhennuksista, eli ei tarttis olla pidemmät välttämättä. Mutta kun oma hius on vaalea, ohut ja luonnonkihara, niin mietityttää vähän...

että miten tuo ompelus näkyy? näkyykö helposti jos vaikka hiukset on kiinni (töissä pidettävä)?

Ja kun on ohuet hiukset niin voiko se ommel jotenki pönköttää sieltä alta semmosena moukkuna?

Sen aidon hiuksen kai voi värjätä yhdessä omien hiusten kanssa? Mutta entäs ku on tämmönen loiva luonnonkihara, onko sellasta hiusta saatavilla (loivaa luonnonkiharaa+ohutta)? Ja jos kihara on jotenki eri laatuista, suorempaa tai kiharampaa, niin erottuuko selvästi seasta?

No sehän siinä ompelussa just on hyvä, että se ei näy! Mulla myöskin omat hiukset on ohuet. Siskollani oli sinetit ja ne kyllä loisti sieltä oman hiuksen seasta rumasti. Mulle on lettejä laitettu 5 kpl niskästa ylöspäin ja ne on kyllä niin ohuita että ei mene sellaisia kohoumia ympäri päätä :)

Hiusta löytyy kyllä vaikka mitä erilaisia, sekä suoraa että kiharaa. Ja kannattaa ehdottomasti ottaa aitohiusta! Värjäily onnistuu myös, on vaan aika hankalaa itsetehtynä nimimerkillä kokemusta on :D Eli kannattaa värjätä ennenkuin laittaa pidennyksen ja sitten vaan juurikasvua kun pidennys on päässä. Mulla ainakin on niin pitkä ja paksu tää tukka nyt että ilman avustusta on aika mahdotonta saada joka paikkaan sitä väriä.

Itse olen pitänyt pidennystä aina 2.5 kk ja se on mulle aika hyvä aika.Ei tule takkuja ja siinä ajassa on kasvanut jo sen verran että on kiva päästä kiristelemään taas tiukaksi. Mä oon käyttänyt ainakin osaa hiuksista myös uudestaan eli hyvälaatuinen kestää kyllä kaksikin pidennystä.

Mistähän voi tilata tuota aitohiusta ompelulla tehtävään pidennystuuhennokseen? Tuolla hairiumissa näytti olevan vaan noilla sineteillä ym. laitettavia....??

Siskoni laittais mulle (melken valmis parturi-kampaaja) kun vaan sais niitä karvoja jostain :)

Kiitti Luomis :)

Osaisitkos vielä suositella jotain tiettyä noilta sivuilta? Olihan siellä vaihtoehtoja....

Kiitti Luomis :)

Osaisitkos vielä suositella jotain tiettyä noilta sivuilta? Olihan siellä vaihtoehtoja....

balmain,giambertone,simply natural, hairstokcin aitohiusnauha ja b*long. nauhana löytyy ja kaikkiin olen ollut tyytyväinen.siskosi saa sitäpaitsi koulun sisällä ollessaan ostaa ihan vapaasti tuotteita ko-liikkeistä:)

No niin ihan pakko liittyä tänne mukaan kun huomasin kuinka paljon täällä juttua pidennyksistä löytyikään. Itellä nyt toista kertaa pidennys. Ekan kerran kävin ottamassa virossa, älkää kysyö mitä hiusta, kukaan ei sitä koskaa mlle kertonu. Laitettiin kuitenkin sineteillä. Alkuun oli tietysti ihana, mutta ei niitä kovin omaksi tuntenu. Ekan esun jälkeen huomasin että niitä saa suoraksi (oma tukka lievästi laineikas) niin voitte arvata minkä näkönen oli. Myöhemmin voinu edes kuvitella suoristavani kun oma tukka piikkisuorana siitä ja pidennys erottui selkeästi ja edelleen hieman laineikkaana. Kukaan ei myöskään antanut ohjeita sen hoitoon, joten tajunnut laittaa niiä yöksi kiinni ennenkuin myöhemmin siitä kuulin, harjasin tavallisella harjalla, jolla nyt tietysti päässyt juureen käsiksi. Kolmen kuukauden jälkeen oli luovutettava huoltojen sun muiden apujen avusta huolimatta. Oma tukka oli todella ohentunut sen jälkeen ja meni muutama kuukausi ennenkuin palautui.

Nyt kävin sitten vuoden jälkeen Thaimaassa ja menin ja otin pidennyksen liimalla. Hiukset mahtavat, työ todella siistiä. Hius aitoa hiusta, värjätty oman hiuksen kanssa. Tää vielä erittäin pitkää, lähes 80 cm. Saako siis mistään muuten tilattua niin pitkää hiusta???Tietääkö kukaan? Nyt tukka mulla ollut kohta neljä viikkoa, pari sinettiä tuntuu että alkaa jämmähtämään kiinni toisiinsa mutta ei mitenkään hälyttävää. Ainoa minkä huomannut, niin tuntuu että pesun jälkeen pidennys hieman erottuu, hius näyttää vähän niinkuin nuudelit, tekaistulta (anteeksi heitä kohtaan joilla nuudelit, en tarkoita siis pahalla)..jos suoristan tukkaa niin oma hius ok mutta pidennys kuivahtanut eikä ollenkaan hyvännäköinen. Jotain hyviä tuotte ideoita/vinkkejä joilla näyttämään hius terveeltä? Siellä kun suoristiivat näytti aivan mahtavalta, terveeltä, kiiltävältä ja omalta. Toki kampaajan jälkeen melkein aina näyttää mahtavalta kunnes kotona....no joo. Mutta näitä pieniä vinkkejä kaipaisin

Nii ja vielä, onko kukaan tietoinen kuka voisi Lahdessa olla innokas toisinaan setvimään pieniä takkuja ja ei hirveän hintainen? Haluisi kuitenkaan omaisuuttaan tukkaan laittaa mutta huolto kuitenkin toisinaan pitäisi tehdä.Kuinka usein porukka yleensä huoltaa pidennystään? Viimeksi jouduin käymään 2-3 viikon välein selvittämässä päätä, aina meni ainakin se 2 tuntia ja maksoi sitten sen 50-80e kerta...et sillee...

Ai kun ois rahaa noihin pidennyksiin....

Päätin tehä pidennyksistä itelleni pienen "porkkanan". :)

Jos saan kesään mennessä painon ainakin siihen 52kg ja muutenkin itteeni parempaan kuntoon, otan noi pidennykset kesäloman päätteeks (siis sitten, kun oon tienannu rahat niihin :) )!

Tää ois nyt suunnitelma...

Onko jo tekniikat yms. kehittyneet että sais lyhyeenkin hiukseen aitohiuspidennyksen? En millään tahtois tästä alkaa kasvattaa sellaista seksyä pikkupolkkaa :D Montako senttiä tukkaa siis vaaditaan?

Onko jo tekniikat yms. kehittyneet että sais lyhyeenkin hiukseen aitohiuspidennyksen? En millään tahtois tästä alkaa kasvattaa sellaista seksyä pikkupolkkaa :D Montako senttiä tukkaa siis vaaditaan?

Minulla oli aika lyhyt pörröpää (vähän samanlainen kuin sinullakin on) kun laitoin ensimmäisen pidennyksen siihen pituuteen. Pidennys oli Simply Naturalin http://www.simplynatural.fi/. Mielestäni oma pituus paistoi sieltä hieman läpi, mutta ratkaisin "ongelman" pitämällä sellaista osaponnaria. Olin todella tyytyväinen lopputulokseen kuitenkin. Toinen pidennys oli Great Lengths http://www.greatlengths.net/06/index.php?idioma=finlandia ja se hius oli taipuisaa ja paksumpaa. Se ei soveltunut niin hyvin minun suht hentoon hiuslaatuun kuin se eka vaikka minulla onkin luonnonkiharaa hiuksissani. Nyt minulla on sellainen kiva "seksy pikkupolkka" ja keväällä tai viimeistään kesällä otan Simply Naturalin pidennyksen. Minulta irtosi aika helposti osioita. Kiinnitystapa oli sinetti.

M-Nutrition OsmoPure 1 kg -35%
lähes 80 cm. Saako siis mistään muuten tilattua niin pitkää hiusta???Tietääkö kukaan?
saa tilattua hairium.fi tai keune/kinnunen(pohjoinen rautatiekatu hkl)mutta valitettavasti 70cm.

Nyt tukka mulla ollut kohta neljä viikkoa, pari sinettiä tuntuu että alkaa jämmähtämään kiinni toisiinsa mutta ei mitenkään hälyttävää.
sun täytyy ehdottomasti irrottaa ne päivittäin irti toisistaan, niitä ei saa päästää yhteenkiinnittymään.

Ainoa minkä huomannut, niin tuntuu että pesun jälkeen pidennys hieman erottuu, hius näyttää vähän niinkuin nuudelit, tekaistulta
näin käy koska ne on laitettu nipuissa kiinni, jotka sitten märkänä erottuu,jos sulla on ohuehkot hiukset, saattaa erottua kuivanakin. normaalissa tukassa kuivana ne on naturellit.

laita silottavia aineita latvaan, jotakin jätettävää,

kaikki kampaamotuotteet on hyviä. silkkitipat,silottavia aineita...kaikki missä lukee 'leave in -hydro' tai 'super skinny' on jees.lánza, paull mitcell nyt ainakin on hyviä.

Itselläni kokemusta pidennyksestä monen vuoden verran, ja sen verran osaan kertoa, että hyvän lopputuloksen saamiseksi omaa hiusta voidaan pidentää maksimissaan oman pituuden verran, jotta lopputulos näyttää aidolta ja hyvältä. Suosittelen siis seksikkään polkan kasvattamista :)

Siinä vaiheessa kun hiukset ovat kasvaneet tarpeeksi, suosittelen Simply natural -pidennystä! Hyvälaatuista aitoa hiusta ja kiinnitysmenetelmä hyvä! Lopputulos näyttää aidolle ja varsinkin jos kiinnittäjä osaa asiansa. Oman pidennykseni on tehnyt kyseisen hiuksen maahantuojan oma kouluttaja, joten kukaan ei ole koskaan tunnistanut hiuksiani pidennykseksi :)

Onnea tukan kasvatukseen siis :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom