Hiustenpidennys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T.K.
  • Aloitettu Aloitettu
Edullinen hiustenpidennys!

Heippa!

Teen mielelläni pidennyksen jos tarvitset. Olen 27-vuotias parturi-kampaaja.

Hintaa otan tekemisestä 90e. Materiaalin ostat kuitenkin itse (hiusnauhan!). Kaupan päälle toki leikkaan trendikkäästi hiuksesi, jotta tulos olisi luonnollisen kaunis!

Teen siis liimapidennyksiä ja ompelupidennyksiä. Ne ovat mielestäni paras vaihtoehto. Makunsa kullakin. Asiakkaat ovat tykänneet paljon lopputuloksesta!

Hiusnauhaa puntillisen verran saat hirmuisen mukavaan hintaan (alk.45e) esim. Sörnäisistä Look Salon -nimisestä liikkeestä (hämeentie 17), jossa on tarjolla kaikenlaista hiusta ja hiuspalveluja, myös pidennyksiä tehdään. Tämä Look Salonin myymä yksi puntti riittää hyvin pidennyksen tekoon. Mikäli sulla on (suomalaistyyppisestä) eli tavallista paksummat hiukset, tarvitset kyllä kaksi punttia.

Hinta on pieni kuin Kekkosen hiustenkasvun mahdollisuus, mutta monta pidennystä tehneenä ja eri aitohius -merkkejä nähneenä olen havainnut, että nuo Look Salonin hiukset ovat oikein kunnollista. :)

Ottakaahan yhteyttä! Käydään vaikka yhdessä hiusostoksilla, jos emmit yksin tepastella. Ja sitten eikun tekemään itse pää!

Ps. Myös vaalennukset sekä raidat vaalennusjauheella hoituu :)

koska se hiusnauhaosio kutittaa kamalasti :(

Auttaiskohan parempilaatuinen hiusnauha asiaa...

Epäilisin että a) herkkä hiuspohja joka kutiaa aluksi (aika monilla ensimmäiset päivät kutiaa...) tai b) liian tiukalle laitettu--> kutiaa.
Ei varmaan johdu hiusnauhan laadusta...se nauha ei kuitenkaan kosketa päänahkaa suoraan...

Te joilla on teippijatkeet, voisitteko suositella tekijää? Kannattaako mielestänne hommata itse hiukset ja teettää pelkkä työ vaiko antaa kampaajan tilata? Onko hiusten laadulla oikeasti suurta eroa; esim b*long, hair contrast, simply natural? Ja jos jollakulla on ollut sekä sinetit että teipit, kumpi oli kokonaisuudessaan parempi??

Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan... :)

Ja vielä Mily... Voin tehdä :) (jos lähellä helsinkiä asustelet)
Hair Contrastin hiukset on kalleimmat... ja ehkäpä paksuinta hiusta, noista teipeistä. Myös muilla olen tehnyt, ja suurta eroa ei ole. (on myös omassa päässä tällä hetkellä 3 eri valmistajan hiusta, ja testaan mikä pysyy parhaiten jne. vielä ei 2kk käytön jälkeen ole ilmennyt eroja...) Meillä asiakas saa hankkia itse hiukset, tai me hankitaan... sama hinta loppujen lopuksi.
Ja vielä: sinetit vs. teipit kysymys on hankala...yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä ;) ja kolmas ompelupidennyksestä.
Riippuu paljolti siitä kuinka usein jaksaa käydä huoltamassa, kuinka pitkät/paksut omat hiukset ym. aika moni kokeillu paria vaihtoehtoa, ja tykästyny lopulta johonkin.
Ja vielä omana kokemuksena: itselläni oli teippiä ja sinettiä samaan aikaa päässä... en tykännyt, kun hoitaminen oli vaikeampaa. Muutamat asiakkaat taas nimenomaa tykkää yhdistellä eri tekniikoita. Makuasioita nekin :)
Laita s-posti mistä saa kiinni jos vielä olet hiuksia vailla, niin laitan vaikkapa kuvia eri pidennystekniikoista... :)

Mistä tapaatte tilailla aitohiusnauhat? Onko suomessa hairiumilla parhaat hiusnauhat hinta-laatu-suhteeltaan? Oon ajatellu tilailla ulkomailta www.hairtrade.com, tulee ihan järkyttävän halvaksi suomen hintoihin verrattuna..:hyper: mutta, kokemuksia laadusta kaivattaisiin...:)

:)

Siis sinua Soulfully tarkoitan :)

Heippa!

Teen mielelläni pidennyksen jos tarvitset. Olen 27-vuotias parturi-kampaaja.

Hintaa otan tekemisestä 90e. Materiaalin ostat kuitenkin itse (hiusnauhan!). Kaupan päälle toki leikkaan trendikkäästi hiuksesi, jotta tulos olisi luonnollisen kaunis!

Teen siis liimapidennyksiä ja ompelupidennyksiä. Ne ovat mielestäni paras vaihtoehto. Makunsa kullakin. Asiakkaat ovat tykänneet paljon lopputuloksesta!

Hiusnauhaa puntillisen verran saat hirmuisen mukavaan hintaan (alk.45e) esim. Sörnäisistä Look Salon -nimisestä liikkeestä (hämeentie 17), jossa on tarjolla kaikenlaista hiusta ja hiuspalveluja, myös pidennyksiä tehdään. Tämä Look Salonin myymä yksi puntti riittää hyvin pidennyksen tekoon. Mikäli sulla on (suomalaistyyppisestä) eli tavallista paksummat hiukset, tarvitset kyllä kaksi punttia.

Hinta on pieni kuin Kekkosen hiustenkasvun mahdollisuus, mutta monta pidennystä tehneenä ja eri aitohius -merkkejä nähneenä olen havainnut, että nuo Look Salonin hiukset ovat oikein kunnollista. :)

Ottakaahan yhteyttä! Käydään vaikka yhdessä hiusostoksilla, jos emmit yksin tepastella. Ja sitten eikun tekemään itse pää!

Ps. Myös vaalennukset sekä raidat vaalennusjauheella hoituu :)

Soulfully mainostaa myös suomi24:lle. Kannattaa käydä kurkkaamassa sieltä jos kiinnostaa. Helsingissä on muuten vaikka kuinka monta paikkaa missä saa ompelupidennyksen päähän 100 eurolla. (siis työ) Esimerkkeinä Clox, Purple ja rastatukka.

Super ystävällistä :)

Minä en nimittäin tiedä muuta kuin kalliita hintoja...

Kiitti kovasti :)

Soulfully mainostaa myös suomi24:lle. Kannattaa käydä kurkkaamassa sieltä jos kiinnostaa. Helsingissä on muuten vaikka kuinka monta paikkaa missä saa ompelupidennyksen päähän 100 eurolla. (siis työ) Esimerkkeinä Clox, Purple ja rastatukka.

Lauantaina mulle laitettiin elämäni ensinmäinen hiustenpidennys:)
Kävin Pikku-Kulkurissa ja Pakkiksen Luomuporkkana laittoi.Kävin etukäteen juttelemassa ja sopimassa pidennyksen laitosta ja sain tarkat tiedot laitosta ja hoidosta.Pidennyksen laittoon tais mennä 5 tuntia ja oli mukavaa kun samalla juteltiin treenaamisesta ja ruokajutuista jne.Hiukset tuntuu ja näyttää tosi luonnollisilta.Yöksi laitan ne letille eivätkä mitenkään paina päätä.Tänään pesin ne ensi kerran ja lopuksi kuivasin miedolla lämmöllä.Ovat kyllä aivan ihanat!
Taisin jäädä koukkuun;)Voin kyllä lämpimästi suositella Pikku-Kulkuria ja Loumuporkkanaa:haart:

Liitteet

• 20102007038.webp
    20102007038.webp
    58,5 KB · Katsottu: 2 361
  • 20102007039.webp
    20102007039.webp
    44,3 KB · Katsottu: 1 101
Nejma, todella kauniit ja aidon näköiset!!! :) Mä oon haaveillut pidennyksistä jo kaaauan, mutta rahallinen puoli ei ole riittänyt vielä.. Tietääkseni täällä Lahdessa noista veloitetaan joka paikassa muutama satanen :wtf: Eikä oo ketään kaveria, joka osais laittaa niin että sais vähän halvemmalla.

NEJMA!
Todella hyvännäköinen pidennys! Todella! Eikö olekin Simplyn tukkaa?
Laitettiinko sinulle kuinka monta punttia?
Oliko sinulla minkä mittainen oma tukka? Ei olisi siitä kuvaa?

ANGELO!
Lahdessa on ainakin yksi kotiparturi joka tekee, näin vain kerran ilmoituksen Suomi24:ssa.
Mutta melkein sanoisin, että hieman varauksella kannattaa suhtautua näihin. Itse olen
kahdesti käynyt kotiparturilla halvan hinnan vuoksi ja pettynyt....
Satanen pari lisää, ja tietää mitä saa, niin kyllä on mielikin parempi :)

En tosin sano, että kaikki ovat huonoja. Kannattaa vain ottaa selvää kuka oikeesti
tekee hyvin. Kuvat vain ei kerro totuutta, henkilön työ pitäisi nähdä ihan livenä.

Totta turiset, SportyGirl :) Kyllähän se kannattaa mennä ammattitaitoiselle kampaajalle laitattamaan jos haluaa varmasti hyvää tulosta (: Tai ainakin sellaiselle, jonka palvelut on tuttuja jonkun toisen kautta. Kyllä mä oon valmis maksamaan sen 100-200euroa enemmän laadusta, kun jossain vaiheessa noita pidennyksiä kokeilen :)

NEJMA!
Oliko sinulla minkä mittainen oma tukka? Ei olisi siitä kuvaa?

On Simplyn tukkaa,punteista en tiedä.Luomuporkkana osaa vastata tähän,mä vaan istuin ja höpötin:)Omat hiukset jotain lyhyen ja puolipitkän väliltä.Kuvia on mun blogissa(oon kyllä luvannu laittaa kuvapostia Luomuporkkanalle mutta en oo muka löytäny sopivaa kuvaa:().

SportyGirl sanoi:
NEJMA!
Oliko sinulla minkä mittainen oma tukka? Ei olisi siitä kuvaa
juu, eli käytän simplyä yleensä, mutta extravaaleassa pidennyksessä simplyltä ei löydy siihen sopivaa.

extravaaleaan olen käyttänyt hiusextra heinilää ja tässä nejman tapauksessa b*longia. eli kaikki nämä ovat olleet erittäin laadukkaita aitoremy-hiusta.

nejmalle meni puolikas noin 4oz/100-110g puntti

nejman oma tukka oli melko lyhyt, mutta niin, että niskahiukset menivat ponnarille

Tämän kuun viimenen päivä SE tapahtuu, saan pitkät hiukset! Jännittää, ja vielä pitäis pari viikkoa malttaa odottaa... :D

Onko kenelläkään kokemuksia kylmä liimalla laitetusta hiustenpidennyksestä? Itse kuulin taannoin kyseisestä tekniikasta ja päätin kokeilla. Tilasin liiman ja hiukset ja laitoin ne itse. Voitte vain arvailla minkä näköinen pidennys on kun sen itse laitoin! =)Ensin tietysti vähän itseäkin arvelutti tämä laittaminen ja lopputulos. Onneksi kiinnitys oli kuitenkin todella helppoa ja nopeaa. Aikaa ei tuhrautunut kun vajaa tunti. Lopputulosta tarkastellessa tulin päätökseen, että tukka näytti paremmalta kuin aikaisempi kampaamossa laitettu sinetti pidennykseni. Ja mikä parasta tämä oli yli puolet halvempi tapa. Nyt sitten katsotaan kauan tämä tukka pysyy ja että oliko kannattava kokeilu!

Mä kävin laittamassa juuri tässä torstaina hiustenpidennykset aidoista hiuksista ompelemalla, ja olen kyllä todella tyytyväinen näihin:) Aivan ihanat. Suosittelen pistämään ompelemalla.
Se siinä kyllä on, että jos on hirveen hyväkuntoinen oma tukka, niin ne letit jotka tehdään niin ei välttämättä pysy niin hyvin kiinni kuin karheammissa hiuksissa. Itsellä vähä sitä ongelmaa, että kuminauha jolla letti on sidottu niin meinaa kokoajan tippua. Mutta muuten olen todella tyytyväinen.

Pakko pistää yksi varoituksen sana tänne mun kokemuksista. On ollu reippaasti yli vuoden hiustentuuhennos/pidennös omassa perisuomalaisen ohuessa tukassa. Upeat olivat, mutta kyllästyin siihen kun ei voinut harjata ja muutenkin kuivuivat huomattavasti omaa tukkaa hitaammin. Nyt oon kaikki poistanu ja yllätys oli karmea kun tajusin niiden repineen oman tukkani aivan kaameaksi. :( olivat vieneet mukanaan mun hiuksia ja nyt on pää täynnä katkenneita hiustupsuja ja tukka on ohuempi kuin koskaan. Harmittaa, mutta eiköhän tää tästä ajan kanssa vähän paksune.
Mullekin kävi juuri näin. Tosin mun pidennykset hankin Thaimaasta 100 eurolla ja ne pyöriteltiin yksitellen silikonilla kiinni eli vastasi varmaan sinettipidennystä?? Nyt haluaisin uudestaan ihanan pitkät tuuheat hiukset, mutta en tiedä yhtään millaista tekniikkaa kannattaisi kokeilla ettei taas omista hiuksista häviäisi puolia.

^ juuri näin kävi minullekin. Viime keväänä otin simplyllä pidennyksen, kiinni liimasineteillä. Irroittamisen aikana irtosi melkoinen määrä omaa hiusta, kun liima ei tahtonut millään irrota :curs: Jouduin sitten leikkaamaan omat hiukset lyhyeksi, kun näyttivät melkoisen epämääräisiltä. Neljä kuukautta pidennys kuitenkin kesti ihan mukavan näköisenä.

Nyt, kun melkein vuosi kulunut haaveilen, ottavani pidennyksen uudestaan. On ne pitkät hiukset sen arvoiset.. Mietin kovasti koittaisiko tuota ommellen laitettua versiota, jos se olisi hiusystävällisempi..

Suositut

Back
Ylös Bottom