Hiustenpidennys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T.K.
  • Aloitettu Aloitettu
Kiitos vinkeistä LuomuPorkkana :worship: , muuta kuin ostamaan muutama tuote lisää mun varastoon. Hyvin alkanu kertymään noita tuotteita kaappiin ja siitäkös avokki tykkää *hihiih*:hyper: . Nyt tosiaan pidennys ollut puolitoista kuukautta ja ihan hyvä edelleen on. Suihkussa olen yrittänyt irroitella hiuksia toisistaan ja aika hyvin siinä mielestäni onnistunut. Täytyy kyllä pyytää kaveria hieman jeesaamaan kun jostain kumman syystä ei tuonne takaraivoon oikein näe ja että kuinka ne hiukset siellä meneekään :D

Heipsan,
tuolla aikaisemmin oli puhetta, että sinetit on vaikeat arkikäytössä koska erottuvat selkeästi. Minulla ei ole ollut sitä ongelmaa ollenkaan. Saan tukan erittäin luonnollisen näköiseksi. Ainoa ongelma saattaa olla luistelukisoissa, jos kampaus on kaksi lettiä ja sinetit on juuri laitettu, jolloin ne jakauksesta erottuvat. Tummasta tukasta tosin ei sinetit niin erotu. Vaaleasta erottui selkeästi. Tuokin on ollut niiin pieni paha sen rinnalla, miten tyytyväinen pidennyksiin olen ollut.
Laitoin juuri itse uudet sinetit päähän, reilu 100 kpl ja olen ollut todella tyytyväinen. Taitaa olla brasiliasta tällä kertaa (kansainvälinen nainen;)). Nämä ovat nyt kolmannet ja tulen luultavasti laittamaan jatkossakin. Mielestäni näiden pidennysten kanssa on huomattavasti helpompi elää kun omien hiusteni kanssa. Hiusten laittaminen on paljon helpompaa.
:) jee.

Heipsan,
Taitaa olla brasiliasta tällä kertaa (kansainvälinen nainen;)).
:) jee.

hei rocket mistä olet hankkinut noita hiuksia..?
mulla olis nyt hakusessa tummaa sineteillä kiinnitettävää luonnonhiusta.. vaikka onkin kampaajia ystävänä, eivät oikein osaa neuvoa mistä kannattais ostaa.. :)

Nyt täytyy minunkin yhtyä pidennys -juttuihin :)

Täällä näyttävästi on monella kivasti kokemusta erilaisista pidennyksistä ja nyt pyytäisinkin apua teiltä kaikilta...

Minulla on itsellä ollut Great Lenghts pidennys, samoin B*Long Hairiumista, Simply Natural...Ja kaikki vaan menee takkuun!!!
Great Lenghts (taitaa olla väärin kirjoitettu;)) oli ainoa mikä ei tosin takkuuntunut, mutta maksaakin aika hyvin.... :(

Osaisikos joku sanoa, että miksi ihmeessä tukka menee takkuun!!
Kahden kuukauden käytön jälkeen sitä ei voi kertakaikkiaan enää pitää auki.
Kampaajani vain sanoi, että "se vain menee, kun se on pitkä..."
Mutta miten ihmeessä joillain saattaa olla pidennys jopa viisikin kuukautta ja ei takkuja...

Missä te yleensäkin käytte laittamassa pidennyksiä (mieluiten Hgin paikkoja) ja minkä nimisillä tuotteilla hoidatte niitä???

Alkaa kohta jo epätoivo valtaamaan kun aina joutuu olemaan tukka kiinni, vaikka maksaa pidennyksestä juuri sen takia että saa pitää hiuksia auki...

:itku:

No sehän siinä ompelussa just on hyvä, että se ei näy! Mulla myöskin omat hiukset on ohuet. Siskollani oli sinetit ja ne kyllä loisti sieltä oman hiuksen seasta rumasti. Mulle on lettejä laitettu 5 kpl niskästa ylöspäin ja ne on kyllä niin ohuita että ei mene sellaisia kohoumia ympäri päätä :)
Mites tuon ompelutekniikan kanssa, miten pystyy pitämään kampauksia, mm. saparokampaukset/ranskalaiset letit sivuilla?
Näkyykö ne hässäkät sieltä miten ja onko yleensä mahdollista taivutella tukkaa eri suuntiin?

Voisin joskus itse kokeilla.

No mä en harrasta ranskalaisia lettejä tms mutta ne ei kyllä onnistuisikaan. Saparoita pidän ja lettejä, ponnaria ylhäällä jne. Kaikenlaista saa siis väkerrettyä. Alussa letit on aika kireellä ja pitääkin olla eli ihan heti ei ponnari kovin ylös nouse :)

Saparoissa on vähän hassua kun takana ei menekään jakausta kun siellä menevät ne letit ja hiusnauhat. Mulla ne ei ainakaan kyllä loista sieltä, kun on täysin samaa väriä kun omat hiukset eli ei mielestäni näytä pahalta (ja oon aika kriittinen) Muuten letitykset ei tosiaan mielestäni näy. Edelleen voin vaan suositella :) Itse taas parin viikon päästä menossa uuden tukan laittoon!

No mä en harrasta ranskalaisia lettejä tms mutta ne ei kyllä onnistuisikaan. Saparoita pidän ja lettejä, ponnaria ylhäällä jne. Kaikenlaista saa siis väkerrettyä. Alussa letit on aika kireellä ja pitääkin olla eli ihan heti ei ponnari kovin ylös nouse :)

Saparoissa on vähän hassua kun takana ei menekään jakausta kun siellä menevät ne letit ja hiusnauhat. Mulla ne ei ainakaan kyllä loista sieltä, kun on täysin samaa väriä kun omat hiukset eli ei mielestäni näytä pahalta (ja oon aika kriittinen) Muuten letitykset ei tosiaan mielestäni näy. Edelleen voin vaan suositella :) Itse taas parin viikon päästä menossa uuden tukan laittoon!

Jaajaa, no pitääpä kokeilla joskus. Kunnostin juuri eilen sinettipidennykseni (itse kotona) ja sinetit oli sillein kivasti pehmentynyt niin ne sai pois ihan kynnellä rapsuttamalla. Hiukset kuitenkin pysyvät ihan hyvin. Sinänsä ihan kiva, että ei rasitu / katkeile tuo oma hius niin paljon. Jee.

hei rocket mistä olet hankkinut noita hiuksia..?
mulla olis nyt hakusessa tummaa sineteillä kiinnitettävää luonnonhiusta.. vaikka onkin kampaajia ystävänä, eivät oikein osaa neuvoa mistä kannattais ostaa.. :)

En viitsi mainita yritysten nimiä näin julkisesti. :( Et taida olla vippi että voisin meilata?

Anteeksi vaan näin tyhmä kysymys (alkuvarotus)...:nolo:

...Mut mites noitten pidennyksien värjääminen? Miulla on aika omituisen väriset hiukset (punertavat), mitkä värjään itte. :arvi:

Voiko pidennykset siis saada sen värisenä, kun haluaa?

Entä voiko/pitääkö niitä värjätä välillä? Omat hiukseni värjään 1-2kk:n välein..

Kiitos LuomuPorkkana. :)
Vielä pieni kysymys.. Onko se virhe siis siellä tehtaalla sattunut, missä niitä "tehdään"???
Miten kauan sinun asiakkaasi on pystynyt pitämään Simplyn pidennystä (vaaleaa)??
Mietin jo, että josko värjäisin tummaksi hiukset, olisiko se hius paremman laatuista, kun sitä ei olisi niin paljoa jouduttu käsittelemään.... Kulin tällaistakin.. Mitä sanot tähän???

Kiitos hurjasti avusta :)

Ja eikun selvittelemään tätä takkua taas... *nauraa*

virhe on siis sattunut tehtaalla siinä vaiheessa kun hius kiinnitetään nauhaan tai sinettiin.

simplyä ollut se maximi 6kk, sekä niitä muita em 3-4kk. kerran on sattunut niin, että dimorasta ostettu meni aivan takkuun ja oli istutus virhe, eli eipähän kannata dimorasta hakea.

hiukset värjätään tekstiiliväreillä. vaaleat on kuorittu ja värjätty hiukan ronskimmin kuin tummat, joten myös pidennysvaaleat on normaalien hiusten tapaan käsitellymmät.

hiuspid hius ei parane olemukseltaan, vaikka sen värjäisi vaaleasta tummaksi

naun:pidennyksiä myydään kaiken värisinä. voit värjätä tukan ennen pidennystä ja ostaa sitten sitä vastaavan värin.

pidennyshiusta voi värjätä. en suosittele kuitenkaan blimbertonin tai b*longin värjäystä, sillä väri ei tahdo tarttua koska hius on niin liukas. great lenghts ja simply on hyviä värjäykseen.

Ensi kuussa mäkin saan pidemmän tukan, jippii! On sitä odotettukin. Olisin voinut ottaa pidennyksen jo tässä kuussa, mutta ajattelin että ehkä se on kivempi kun pipokausi alkaa viimein kohtapuoliin hellittää... Simply Naturalit tulee, toivotaan että tukka on hyvä enkä joudu julkisesti kävelemään ympäriinsä joku kotkanpesä päässä. :D

Mä pelastin itseni hiustenpidennyskuumeesta ottamalla eilen jatkeet toiselle puolelle etu- ja niskatukkaa. Muuten mun hiukset on siis ihan lyhyet, mutta etu- ja niskaosaa on kasvatettu vinoon eli toinen puoli oli molemmissa pidempi; edessä toiseen silmänurkkaan ja takana sellainen muutaman sentin "häntä" toisella puolella.

Mut nytpä on etutukkaa leukaan asti ja takana noin 15 cm häntä :haart: Kuulostaa ehkä omituiselta, mutta näyttää pirun hyvältä!!! Tulee hyvä kontrasti tuohon muuten lyhyeen leikkaukseen. Eilen ruokkiksella käväisin kampaajalla ehkä 15 min ja loppupäivä yhtä hymyä. Ei sitä nainen paljoa tarvii että tulee onnelliseksi :D

Kiitos taas LuomuPorkkana :)

Ajattelinkin tosiaan, että värjäisin omat tummaksi ja ostaisin tummat pidennykset, josko kestäisi paremmin. Tosin, on se nyt hieman hölmöä jos sen takia joudun värjäämään tummaksi, että pidennys kestäisi takkuuntumatta.. :(

Maahantuoja ei varmaankaan ota minkäänlaista vastuuta hiuksesta??? Niin, eihän se tietty heidän vika ole...mutta...???
En tiennytkään, että Simplyllä on noinkin pitkä max. Wow!

Mitä muuten LuomuPorkkana olet mieltä, onko LG parempi kuin Simply? Hintaero on HURJA, mutta kannattaako kalliimpi tässä asiassa???

Kiitos taas :)

Ja FAIDRA! Saanko kysyä minne menet pidennyksesi laittamaan? Voit laittaa mulle privana tiedon, jos et halua tähän kirjoittaa... :)

LuomuPorkkana

Mitä? Ai Simply ei mene laineille märkänä? Herranen aika, mitäköhän mulla oikeen on...tämä nimittäin menee aika tosi hyvälle kiharalle kun kastuu. Ja nyt kun mietin, laitettaessa minulle sanottiin tämän olevan suoraa, eli ei siis mene kiharalle... Hmmm!! Omituista...

Mua nyt hieman alkaa jo mietityttään, että mitäköhän mulla on päässä *nauraa*

Ja Simplystä jostain luin, että se olisi parasta mahdollista hiusta. Jotenkin niin outoa, että minun tukkani on niin pahassa kunnossa vaikka olenkin hoitanut sitä ohjeiden mukaan.

Eikös Simplyn pitäisi kestää kihartamista ja vastaavaa ihan vaikka päivittäin?
En tosin ole kihartanut läheskään joka päivä....

Voikos laittajassa olla syy....voisiko laittaja mitenkään pilata tukkaa...??

Ihanaa kun olet jaksanut vastata :) :) :)

Otanpa minäkin kantaa hiuslisäkkeisiin ja -pidennyksiin. Itselläni oli kaksi vuotta kuiturastoja/kuitulisäkkeitä sekä aitohiusrivi päässä. Sen verran täytyy sanoa, että ei hiukset kyllä ihan entisellään olleet tuon kahden vuoden rupeaman jälkeen. Pikkuhiljaa omien hiuksien mennessä solmuun lisäkkeiden kanssa, takkuja selvitellessä ja sinettien ja lettien hiuksia repiessä on oma tukka ohentunut aikalailla. Olihan ne hienot, mutta nyt täytyy antaa hetki aikaa hiusten toipua entiselleen.

Sitten lisää hiusasiaa. Tuossa loppuvuodesta alkoi tolkuton hiustenlähtö. Yhdistin sen noihin lisäkkeisiin, nypin ne irti (15 kpl kuituja) ja hiustenlähtö tuntui rauhoittuvan hieman. Kuitenkin edelleen hiuksia lähtee poikkeuksellisen paljon ja kampaajani huomasi alkaessaan värjätä tyvikasvua, että hiustenkasvu on syystä tai toisesta pysähtynyt...ei tarvinut sitten värjätä tyveä. Aloimme pohdiskelemaan syytä ja kampaaja ei tietenkään voinut uskoa, että se olisi johtunut lisäkkeistä. Itse veikkaan lisäkkeiden tuomaa rasitusta osasyyksi - pääsyy kuitenkin lienee kohtuullisen kovassa treenimäärässä ja tiukassa ruokavaliossa. Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia? :confused:

ei kyllä simplyn pitäisi mennä laineille. sitä saa kiharana ja laineenakin...
kyllä sitä voi kihartaa.laittaja ei voi pilata itse hiusta.

buellitar:hiustenlähdön syitä
-tod huono ruokavalio, syömättömyys
-talipunkit
-hormonaaliset vaihtelut
-lääkekuuri/kemoterapia
-pälvikalju
-keripukki

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom