SUPERCARB 1kg -40%

Hiustenpidennys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T.K.
  • Aloitettu Aloitettu
Ai samperi miisu miten paska tsägä käynyt. :curs:

Tosiaan vissiin kannattaa olla tarkkana kuka ne pidennökset päähän laittaa ettei olis ihan ekakertalainen.. Ite haaveillu pitkästä/paksusta tukasta aina mutten oo pidennyksii uskaltanu lähteä koska oma tukka on tosi vaalea ja hento ja pelkään menettäväni sen vähän lopunkin jos laitan pidennyksiä.. :(

Mä niin jo toivoin et tää teippisysteemi olis ollu semmonen tarpeeksi hellä.. tää tarina ei kuulostanu kivalta kylläkään..

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
esim ite teen kynsiä -30%hinnalla koska en ole tehny niin paljon niitä vielä,ja 1vkon takuu.jos joku homma työssäni jostain syystä kusee se näkyy myös hinnassa,ei siitä voi veloittaa täyttä hintaa.

ja jos ei ole jostain kauheasti kokemusta,tulee siitä kertoa asiakkaalle eikä siitä voi ottaa täyttä hintaa.

eli miisun tapauksessa tosi outoa kiskontaa amatööri tasolla,ammattilais hinnalla.

mulle on aina ollu tärkeintä tyytyväinen asiakas ja teen kaikkeni,jotta hän on tyytyväinen!!!koska ollaan asiakaspalvelu tehtävissä

:haart:

No kävinhän mäkin kertomassa jo kahden viikon jälkeen kampaajalle joka teki uudestaan lisää,mutta sama homma taas.Joten katsoin parhaaksi että annan asian olla enkä ainaskaan toista kertaa mene samalle kampaajalle.

:eek: aika järkyttävää palvelua osunu miisun kohdalle!!! Tosta sen huomaa, kun yritetään mennä siitä mistä aita on matalin...varmaan koittanu säästää omaa aikaansa, ja mokien -kierre on valmis. Kyllä mä tekisin jo tossa vaiheessa ilmasiks..ja vajoaisin maan alle häpeästä sen jälkeen. :jahas:
(ja ehkä koittas vielä myöntää ettei ole ollut hajuakaan miten homma oikeesti tehdään...)

Pistänpäs lusikkani tähän soppaan. Ikävän puoleista kerrottavaa mullaki. Tässä threadissa aiemmin kirjotin omasta hiustenpidennyksestä ja lätkin muutaman kuvatuksenkin, selatkana taaksepäin ;)...

Mulla oli pidennys siis kisoissakin, ja valitettavasti se kisakampaus pilas käytännössä mun upeen hiustenpidennyksen. Kisojen jälkeen lähdin juhlistamaan poikaystävän kaa upeeta päivää ja muutenkin mahtavaa fiilistä, ja tietysti halusin pitää nätin meikin ja hienon kampauksen koko päivän.

Illalla koitin sitä irrottaa, mutta en saanut. No, ei siinä mitään, ajattelin että kokeilen aamulla kun oon virkeempi yms. Aamulla koitin ja koitin ja koitin aukasta, mutta ei tullut mitään. Istuin vessassa varmaan pari tuntia ja yritin ja yritni vekslata, en vaan saanu. En tiä miten / mitä siihen on tungettu. Kävin suihkussakin ja koitin jos siä olis vaan jotai lakkaa/muuta tahnaa, mutta ei vaan auennut.

Tää jo sinänsä vitutti kohtalaisesti. Pyysin viä jätkäfrendiä aukasemaan, kun en ite näe mitä sinne on söherretty. No, se sai irrotettua muutamia semmosia "hengettömiä pinnejä" sieltä ja ajattelin että jes tästä tää varmaan sutviintuu. Mutta eikä mitä, ei se lähtenyt siltikään aukenemaan.

Kampaushan oli ponnari, jossa oli omat hiukset kiuputettu ilmeisesti poninhännän ympärille, ja tää kieputus sitten kävi kohtalokkaaks. Ei sitä saatu millään auki, vaikka miten koitettiin. Kisat oli lauantaina ja sunnuntaina mikään mesta ei oo auki. Pääsin siis vasta maanantaina kampaamoon, missä olin laitattanut sinetit kysymään neuvoa.

Kampaajan ilme oli kyllä näkemisen arvonen -> :eek: miten tää on tän näköseks saatu ja selitin tilanteen. No sitä sitten peräti kaks kampaaja koitti neljän tunnin ajan setviä, saamatta auki. Se oli ni sekasin ja takussa että ei mitään rajaa! Surullista mutta totta, että sadasta sinetistä jouduttiin leikkaamaan ainakin puolet pois, kun ei se muuten auennut :(. Kampaaja sai pelastettua osan hiuksista, että jäi semmonen tosi ohut poninhäntä viä jäljelle, mutta hiuksia auki en pysty pitämään > näytin kaljulta kun sinettejä oli lähtenyt niin paljon pois että päänahka näkyis jos hiukset ois auki. Pakkoponnari siis kokoajan. Mutta halusin silti pitää ees hetken sitä vähääkään, oli sen verran kalliit hiukset.

Oli kallis kisakampaus. Kuukauden pystyin pitämään hiuksia, kisoihin asti. Kun niiden ois pitänyt kestää puolisen vuotta. Ja sitten sitä tosi reppanaa poninhäntään pitelin toiset kuukauden, kunnes sitten totesin että ei tätä kehtaa enää pitää ja kävin otattamassa pois. Paska nakki.

Mulle varattu kisakampaaja ei sitten ilmaantunut paikalle joten se mun kisameikin tekijä teki myös kisakampauksen. Ei siis kampaajan ammattitaitoa, vaikka sanoi tehneensä paljon kampauksia. Mutta hiustenpidennyksistä ei näemmä ollut sitten tarpeeks tietoa/taitoa/jotain koska vituiks meni. Mitään korvauksia en saanut, koska kyseessä oli amatööri.

Voi kamala Miisu! Eikö tuosta voi jo valittaa kuluttajansuoja-asiamiehelle? Soita ja kysy että onko normaalia. Mun mielestä sun olis pitäny saada rahat takasin!

Mä oon ollu tosi tyytyväinen omaan hiustenpidennykseeni. Tehtiin viikko sitten täällä Tampereella liimasinettikiinnityksellä. :) sinetit on pysyny tiukasti kiinni vaikka tein eilen itse tyvivärjäyksen hiuksiini. Harmi että joillakin ei ole mennyt ihan suunnitelmien mukaan. Ilman muuta kannattaa pyytää rahoja takaisin jos ei ole tyytyväinen!

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Paljon kokemusta pidennyksistä

Heippa kaikille :)

Olen uusi käyttäjä täällä ja lueskelin tuossa juuri teidän kaikkien kokemuksia pidennyksistä, ja ajattelimpa että rekisteröidyn jotta pääsen mukaan juttuun..

Minulla on ollut pidennyksiä lähes tauotta melkein kymmenen vuotta ja olen vaihtanut tekijää ja paikkaakin aika monta kertaa.
Minulla on ollut ompelutekniikalla sekä Great Lenghts pidennystä ja täytyy kyllä sano, että molemmat on todella hyviä, mutta riippuu TÄYSIN omista hiuksista miten ne istuu ja toki myös tekijästäkin.

Tällä hetkellä minulla on ompelutekniikalla, jota muutenkin olen suosinut, mutta tullut tässä hieman toisiin ajatuksiin vuosien varrella. Great Lenghts oli huippu hieno, mutta SUPER kallis! = 800 euroa!!! (sisälsi tosin aineet, mutta niitäkin joutui pian ostamaan uusia, etenkin anti tap -vettä)

Nykyisen pidennyksen minulle on tehnyt henkilö joka ei ole kampaaja, mutta erikoistunut pidennyksiin ja saanut siihen koulutuksen ulkomailla, mutta täytyy sanoa että ei ole hyvin tehty.. Jo tehdessään pikkulettejä päätä myöten hän sai ne takkuun ihmeen kaupalla...

Ja jotain outoa on muutenkin tapahtunut pidennyksilleni viime aikoina, sillä tällä hetkellä oleva on jo toinen joka menee ihan uskomattomaan takkuun muutamassa viikossa, vaikka olen hoitanut sitä juuri niinkuin pitää!!!
Ja aikaisempi mikä meni takkuun, oli myös laitettu sellaisella henkilöllä joka ei varsinaisesti ole kampaaja. Tällaista ei kuitenkaan ole tapahtunut koskaan sen aikana kun minulla on ollut pidennys, ja niitä on kuitenkin ollut useita tämän lähes kymmenen vuoden aikana.
Kumpikaan tekijä ei ole osannut vastata kysymykseen, eikä edes tukku josta hiukset saa ostaa.

Pyytäisinkin teiltä apua, että oletteko te törmänneet vastaavaan???

Ajattelin tänään töistä lähtiessäni mennä käymään Aleksilla olevassa liikkeessä joka kuuleman mukaan tekee hyvää työtä (sinetti pidennyksiä) ??
Onko kukaan käynyt Stage 11:llä laittamassa pidennyksiä???
Onko jotain muita paikkoja mitä suosittelisitte??

Tuntuu hieman siltä, että pidennyksestä kannattaa maksaa, jotta saa kestävän ja kauniin tukan, sillä heti kun aloin etsimään edullisempaa paikkaa ja löysin näitä "kotipartueita, ym pikkuliikkeitä" työ on ollut jotain ihan muuta kuin kunnon kampaajalla, esimerkiksi Katja MariaTeamissa ja Frisetissä..

Jään odottelemaan mielipiteitänne ja uutta tietoa teiltä...
SG :) :lol2:

PS. www.hairium.com on ainakin yksi mikä myy ihan hyvää hiusta...joku kun kyseli näitä paikkoja. Dimoraa en suosittele! Hiusextra heinilä ihan hyvä, mutta takkuuntuu heidänkin hius...

Eilen irroitin teippipidennyksen ja laitatutin uudelleen kiiinni. Tein irroituksen yksin ja siinä meni noin tunti eli aika hyvin irtosivat öljyllä. Ainoa vaikeus oli teipinjäämien poisto omista hiuksista. Suihkuttelin paljon öljyä hiuksiin ja lisäksi hoitoainetta. Pesin sitten ainakin kolme kertaa shampoolla ja sitten hoitoainetta ja kampailua ja lopuksi tietenkin huuhtelu. Kovassa olivat kiinni mutta sain kuitenkin kaikki teipinjäämät pois. Niitä kyllä ei saa jäädä yhtään päähän koska oma tukka menee silloin ihan takkuun!

Huomasin että jatkeiden huoltamiseen kannattaa varata tosi paljon aikaa. Teipit pitää irroittaa jatkeiden reunasta ja pestä reuna shampoolla ja vähän latvaan hoitoainetta. Sitten vasta kun hiukset(omat ja jatkeet) ovat TÄYSIN kuivat niin uusi teippi kiinni jatkeisiin ja takaisin päähän. Tätä painottivat kun soitin Heinilään.
Ei kyllä kiinnityksessä mennyt kuin 40min. eli kaikkein nopein toimenpide koko hommassa.

Mielessä kyllä kävi että onko oma tukka ohentunu mutta kaveri sanoi että samaltahan tuo näyttää kuin aina ennenkin. Jatkeiden kiinnittäjä sanoi ettei huomannut että hiuksia olisi katkennut mun päästä. Mulla on siis vaan omasta takaa kauhea lirmu :lol2:

Hei! Oletteko huomanneet, että oheneeko oma hius pidennysten käytössä. Itsellä ollut pari kertaa pikkuletit ja nyt menossa GL pidennys. Ajattelin seuraavaksi kokeilla Simply Naturalin pidennystä. Onko kokemuksia Simply Naturalista, GL tuntuu olevan jotenkin ns. tunnetumpi...

Hei! Oletteko huomanneet, että oheneeko oma hius pidennysten käytössä. Itsellä ollut pari kertaa pikkuletit ja nyt menossa GL pidennys. Ajattelin seuraavaksi kokeilla Simply Naturalin pidennystä. Onko kokemuksia Simply Naturalista, GL tuntuu olevan jotenkin ns. tunnetumpi...

Mulla oli Simply Naturalin pidennys viimeksi ja oli paras mitä on koskaan ollut, tosin en ole kokeillut tota GL:n pidennystä, joten siihen en osaa verrata. Mutta tosiaan pysyi päässä sinetit tosi hyvin ja koko pitoaikana n. 5kk ei irronnut sinettejä paljoakaan ja omat hiukset oli sinetit laittaessa niskasta vaan noin 5cm pituiset. Suosittelen.

Mulla on ollut simply naturalit, eivät vaikuttaneet omaan tukkaan mitenkään. Suosittelen lämpimästi. Tosin tääkin on aika tapauskohtaista ja oletettavasti riippuu oman tukan laadusta jne.

Kiva tietää. Ajattelin vielä ottaa seuraavat GL, mutta sitten on suunnitelmissa kokeilla noita Simply Naturalin pidennyksiä. GL ovat olleet tosi vaivattomat. Oma hius on niin ohut, hento ja vaalennettu...että ei sitä voi edes tukaksi sanoa. :-(
Onkos kellään kokemuskia siitä, oheneeko oma hius avopidennyksiä käytettäessä. Pikkuleteissä näin ei käynyt, vaikka pelkäsin että se kuitu "hankaa" oman hiuksen rikki.
Anyway, koukussa näihin pidennyksiin. Minkäs teet. Ennen näitä koukitin itseni rakennekynsiin. Nämä koukutukset eivät vaan ole mitään ihan halpoja juttuja...no toisaalta, ei tule juostua baareissa.

Hei teippipidennyksien haltijat, miten teillä on sujunut pidennyksen kanssa? Oon menossa keskiviikkona ottamaan tuuhennuksen teippimenetelmällä ja vähän jänskättää kuinka käy... Aiempaa kokemusta aiheesta ei ole.

Kysymyksiä riittäisi vaikka kuinka, tietty esitän ne kampaajallekin, mutta kyselempä jo etukäteenkin. Eli: miten onnistuu saunominen? Entäs miten usein hiuksia saa pestä? Yleensä pesen aina treenien jälkeen koska hikoilen tolkuttomasti, mutta vissiin jokapäiväinen pesu ei ole suotavaa? Sellainenkin huoli on, että miten onnistuu joulukuisella talvikesälomalla snorklailu ja rantaelämä, eikös hiukset pidä kuivata föönillä aina kastumisen jälkeen? Uimamyssykö hankintaan? :D

Mulla on nyt 2kk ollut SimplyNaturalin jatkot ja olen ollut tosi tyytyväinen; sekä lopputulokseen että käytön helppouteen.
Ainoa huono puoli on ollut oma laiskuus, kun en ole aina jaksanut selvittää tukkaa niinkuin on ohjeistettu.. silti kunnon takkuja on ollut todella vähän.

Suosittelen lämpimästi jatkoja aikovien /hiusasioissa kääntymään Eeva Lindellin puoleen (Ruoholahden kauppakeskus/ Hiusfashion)! :5: :)

Mulla oli tos kesällä sinettiraidat. Sinetit oli ihan samoja mitä käytetään hiustenpidennyksissä. Hoito oli tosi helppoo ja näyttivät hyvältä, kun oli vaaleet omat hiukset ja punertavanruskeet raidat.
Ne raidat ei vaan kestäny kk pidempään :( Mulla on niin liukkaat hiukset et sinetit vaan valu ja valu alemmas eikä enää näyttäny hyvältä. :(

Onko muilla ollu samaa, et sinetit ei oo pysyny?

Mulla oli tos kesällä sinettiraidat. Sinetit oli ihan samoja mitä käytetään hiustenpidennyksissä. Hoito oli tosi helppoo ja näyttivät hyvältä, kun oli vaaleet omat hiukset ja punertavanruskeet raidat.
Ne raidat ei vaan kestäny kk pidempään :( Mulla on niin liukkaat hiukset et sinetit vaan valu ja valu alemmas eikä enää näyttäny hyvältä. :(

Onko muilla ollu samaa, et sinetit ei oo pysyny?

onko sulla keratiini vai liima?keratiinin pitäis ainakin kestää

Hei teippipidennyksien haltijat, miten teillä on sujunut pidennyksen kanssa? Oon menossa keskiviikkona ottamaan tuuhennuksen teippimenetelmällä ja vähän jänskättää kuinka käy... Aiempaa kokemusta aiheesta ei ole.

Kysymyksiä riittäisi vaikka kuinka, tietty esitän ne kampaajallekin, mutta kyselempä jo etukäteenkin. Eli: miten onnistuu saunominen? Entäs miten usein hiuksia saa pestä? Yleensä pesen aina treenien jälkeen koska hikoilen tolkuttomasti, mutta vissiin jokapäiväinen pesu ei ole suotavaa? Sellainenkin huoli on, että miten onnistuu joulukuisella talvikesälomalla snorklailu ja rantaelämä, eikös hiukset pidä kuivata föönillä aina kastumisen jälkeen? Uimamyssykö hankintaan? :D

Mulla on ollut tarra pidennys toukokuulta saakka. Tyytyväinen oon :) Saunoa voi, kun käärii hiukset pyyhkeen sisään.. Ne pitää sitten olla saunaan mennessä KUIVAT, muuten kuumuus/kosteus haurastuttaa teippejä... Ite saunon ehkä kerran viikossa, en tiä sitten miten pysyy jos on ihan himo saunoja... saunominen ja älytön veden kanssa lotraaminen ei oo kovin hyvä juttu teippihiuksille. Hiukset pitäis kuivata 40 asteen lämmöllä... mutta mun kuivurissa on ainaki tehot täysillä, muuten menis ikuisuus kuivaamiseen :D Hiukset olis hyvä pestä 2 tai 3 kertaa viikossa ja jos rasvoittuu paljon, niin useemmin... Mä pesen 3 kertaa viikossa. Ekan laiton jälkeen aika pian teippejä irtoili monta, nyt on ollu 2 kk uudet hiukset ja yks teippi on irronnu. Seki varmasti vaikuttaa, että nyt pesen harvemmin ku on kylmä ja talvi tuloillaan, ku kesällä kävin uimassa ja suihkussa useemmin... ja sitte en käytä mitään muotoilu tuotteita. Käytin vähä vääränlaisia aineita hiuksiin ja muutenki en oikein osannu hoitaa. Hiukset mä pesen www sarjan pikashampoolla (normaalit hiukset) koska mitään liian hoitavaa ei kannata käyttää, ja sitte hiuksiin suihkuttelen hoitosuihketta... edelliset hiukset kokeilin värjätä, tuli ihan hyvä.. kuparinruskeat hiukset, vähä syvensin sitä omaa väriä.. se onnistui hyvin, mutta sitte aikaa myöden se väri haalistui... nyt mulla on ruskeat, omien hiusten väriset pidennykset :) ei kyllä huomaa onko omat hiukset vai pidennykset :) Oikeenlainen hoito on kyllä tärkeetä ja seki, että se joka laittaa niin osaa laittaa ne oikein...

Suositut

Back
Ylös Bottom