Paljon kokemusta pidennyksistä
Heippa kaikille
Olen uusi käyttäjä täällä ja lueskelin tuossa juuri teidän kaikkien kokemuksia pidennyksistä, ja ajattelimpa että rekisteröidyn jotta pääsen mukaan juttuun..
Minulla on ollut pidennyksiä lähes tauotta melkein kymmenen vuotta ja olen vaihtanut tekijää ja paikkaakin aika monta kertaa.
Minulla on ollut ompelutekniikalla sekä Great Lenghts pidennystä ja täytyy kyllä sano, että molemmat on todella hyviä, mutta riippuu TÄYSIN omista hiuksista miten ne istuu ja toki myös tekijästäkin.
Tällä hetkellä minulla on ompelutekniikalla, jota muutenkin olen suosinut, mutta tullut tässä hieman toisiin ajatuksiin vuosien varrella. Great Lenghts oli huippu hieno, mutta SUPER kallis! = 800 euroa!!! (sisälsi tosin aineet, mutta niitäkin joutui pian ostamaan uusia, etenkin anti tap -vettä)
Nykyisen pidennyksen minulle on tehnyt henkilö joka ei ole kampaaja, mutta erikoistunut pidennyksiin ja saanut siihen koulutuksen ulkomailla, mutta täytyy sanoa että ei ole hyvin tehty.. Jo tehdessään pikkulettejä päätä myöten hän sai ne takkuun ihmeen kaupalla...
Ja jotain outoa on muutenkin tapahtunut pidennyksilleni viime aikoina, sillä tällä hetkellä oleva on jo toinen joka menee ihan uskomattomaan takkuun muutamassa viikossa, vaikka olen hoitanut sitä juuri niinkuin pitää!!!
Ja aikaisempi mikä meni takkuun, oli myös laitettu sellaisella henkilöllä joka ei varsinaisesti ole kampaaja. Tällaista ei kuitenkaan ole tapahtunut koskaan sen aikana kun minulla on ollut pidennys, ja niitä on kuitenkin ollut useita tämän lähes kymmenen vuoden aikana.
Kumpikaan tekijä ei ole osannut vastata kysymykseen, eikä edes tukku josta hiukset saa ostaa.
Pyytäisinkin teiltä apua, että oletteko te törmänneet vastaavaan???
Ajattelin tänään töistä lähtiessäni mennä käymään Aleksilla olevassa liikkeessä joka kuuleman mukaan tekee hyvää työtä (sinetti pidennyksiä) ??
Onko kukaan käynyt Stage 11:llä laittamassa pidennyksiä???
Onko jotain muita paikkoja mitä suosittelisitte??
Tuntuu hieman siltä, että pidennyksestä kannattaa maksaa, jotta saa kestävän ja kauniin tukan, sillä heti kun aloin etsimään edullisempaa paikkaa ja löysin näitä "kotipartueita, ym pikkuliikkeitä" työ on ollut jotain ihan muuta kuin kunnon kampaajalla, esimerkiksi Katja MariaTeamissa ja Frisetissä..
Jään odottelemaan mielipiteitänne ja uutta tietoa teiltä...
SG
:lol2:
PS.
www.hairium.com on ainakin yksi mikä myy ihan hyvää hiusta...joku kun kyseli näitä paikkoja. Dimoraa en suosittele! Hiusextra heinilä ihan hyvä, mutta takkuuntuu heidänkin hius...