SUPERCARB 1kg -40%

Hiustenpidennys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T.K.
  • Aloitettu Aloitettu
Hiuksia yritettiin eilen korjata ja jotain jo saatiinkin aikaiseksi, mutta edelleen ongelmia riittää ja tänään on tiedossa uusi istunto. 7 tuntia on nyt mennyt "huoltoon" aikaa ja tänään tullee 2-3 tuntia lisää. Olen ollut yhteydessä Hair Contrastin maahantuojaan asian tiimoilta ja odottelen edelleen heidän kannanottoansa ja korvausehdotustaan (kampaamo + maahantuoja). Itse vaadin uudet jatkot pilalle menneiden tilalle, mutta asia siis vielä auki. Kokonaiskustannus on ollut melkoinen, kivusta puhumattakaan. Tässä väliraportti, palaan asiaan ja yksityiskohtiin paremmalla ajalla.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Minulla on teippipidennyksen ohjeet eli toimii näin:
Suihkuta poistoöljyä teippiosaan ja anna vaikuttaa 1-3 min, jotta teippiliima liukenee kunnolla. Irrota vastakkaiset hiusosiot varovaisesti toisistaan ja vedä niitä alaspäin. Kampaa hiukset varovasti läpi. Tarkista ettei hiuksiin jää teippijäämiä. Pese hiukset huolellisesti syväpuhdistavalla shampoolla.

Nämä ohjeeet on hiusextran tressallure hiuksille mutta luulisin toimivan kaikkiin teippipidennyksiin. Onkohan kampaaja laittanu liian vähän öljyä??

Mä oon ottanu kaikki liimasineteillä tehdyt pidennykseni pois apteekista saatavalla manteliöljyllä (maksaa alle 10€). Oon hieronut sitä sinetteihin, antanut vaikuttaa yön yli ja sitten seuraavana päivänä voi vähän lisätä öljyä ja mennä se päässä saunaan ja sitten ottaa vaan pois kynsillä ja kamman avulla. Liima on kyllä irronnut hyvin hiuksista.
Kerran en jaksanut odottaa edes yön yli, vaan annoin vaikuttaa muutaman tunnin. Ei ollut muuten edes saunaa kun olin ulkomailla. Oli vähän työläämpi ja kivuliaampi operaatio, mutta kyllä liimat lähti ja hiuksetkin jäi päähän, omat siis.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mitähän tuollaiset kustantaa? Monissa parturi-kampaamoissa taitaa yleinen käytäntö hinnoittelulle mennä työ + tietty määrä hiustupsuja (X euroa/kpl), mutta siis paljonko toi työn osuus mahdollisesti olisi? Luomuporkkana ja muut kampaajat sekä lisäkkeitä ottaneet vastatkaa! :)

Se mikä tietenkin pelottaa, että noiden poisoton jälkeen omat hiukset onkin jotenkin ohemmat/huonontuneet... Puppua? Moni sanoo tämän ohenemisen tunteen johtuvan vain siitä, että kun lisukkeisiin on tottunut osana omaa hiusta, ei ns. muista millaiset ne olivat aiemmin. Onko näin?
poisto 40€e/h.nopeuttaa prosessia jos olet itse kotona laittanu esim vaseliinia sinetille.

jos pidennykset on ollu alle 2kk ne ovat tiukassa ja poisto voi olla helvettiä:aikaa vievä sillä sinetit vielä tuoreita eikä lähde millään pois.meni 8h yhteen suht tuore sinettiseen poistoon..yleensä menee muutama tunti jos ne on ollu 4-6kk koska sinetit on alkanu hapertua.

pidennys maksaa50€/h + aineet,meillä 2vkon jälkitarkastus,ja tarkat hoito-ohjeet annettu asiakkaalle.

oma hius kärsii hieman,riippuu onko hoidettu hiusta oikein ja millainen hiuslaatu.

mun nettisivuilta voi lukea pidennyksistä infoa.

Okei, kiitos Luomis. Oot :haart:

Sainkin aika hyvin osviittaa siitä missä hintaluokassa liikutaan. Muutaman (n. 10) lisukkeen ottaminen ei siis vielä omaisuuksia maksa.

Kattelenkin lisää tuolta sun sivuilta, ohimennen niitä kerran tsekkasinkin jo. Harmi et asun täällä savon sydämessä, en pääse (ts. viitsi lähteä näin kaukaa) Luomulle hiusten laittoon. :(

Okei, kiitos Luomis. Oot :haart:

Sainkin aika hyvin osviittaa siitä missä hintaluokassa liikutaan. Muutaman (n. 10) lisukkeen ottaminen ei siis vielä omaisuuksia maksa.

Kattelenkin lisää tuolta sun sivuilta, ohimennen niitä kerran tsekkasinkin jo. Harmi et asun täällä savon sydämessä, en pääse (ts. viitsi lähteä näin kaukaa) Luomulle hiusten laittoon. :(

no voi räkä.mutta nähdään kisoissa hope so jos tuut kahtoon, vaikka tukkaa ei laitettaiskaan. olet jalo:haart:

Itse tässä just harkitsen, josko päräyttäs sinne Kulkuriin ja laitattas ne hiustenpidennykset, niiiiiin kauan oon niistä haaveillut. En kyllä tiä yhtään paljon mun hiuksiin niitä tarvis, että tietäs vähän hintapuolta.. :rolleyes:

Itse tässä just harkitsen, josko päräyttäs sinne Kulkuriin ja laitattas ne hiustenpidennykset, niiiiiin kauan oon niistä haaveillut. En kyllä tiä yhtään paljon mun hiuksiin niitä tarvis, että tietäs vähän hintapuolta.. :rolleyes:

se on sellaisessa nauhassa noin 2m,ja siitä riittää moneen kertaan.ei tartte laittaa välttämättä koko päähän, esim vaan alas.siihen menee vähemmän aikaa ja rahaa silloin.eli olis tuuhennus.aikaa menee 2-5h about ja hiukset plus liima noin 100€.-10%

se on sellaisessa nauhassa noin 2m,ja siitä riittää moneen kertaan.ei tartte laittaa välttämättä koko päähän, esim vaan alas.siihen menee vähemmän aikaa ja rahaa silloin.eli olis tuuhennus.aikaa menee 2-5h about ja hiukset plus liima noin 100€.-10%

Kiva kun jaksat vastailla :haart: No eihän toi oo paha hinta. Kuitenki ku omaa tukkaa on ainaki jonkin verran (toistaiseksi ;) ) niin aattelinki, että siihen ei niin hirmusesti sitä tartte.. tai no tietenki varmaan riippuu millasen pehkon haluaapi. Teetteko te sinettipidennyksiä, liima vai mitä? En ees tiedä millasia kaikkia niitä on olemassa..

Kiva kun jaksat vastailla :haart: No eihän toi oo paha hinta. Kuitenki ku omaa tukkaa on ainaki jonkin verran (toistaiseksi ;) ) niin aattelinki, että siihen ei niin hirmusesti sitä tartte.. tai no tietenki varmaan riippuu millasen pehkon haluaapi. Teetteko te sinettipidennyksiä, liima vai mitä? En ees tiedä millasia kaikkia niitä on olemassa..

totta kai jaksan! saa vähän muuta ajateltavaa ku donitsit,pizzat ym...:curs:

on olemassa sinetti,liima,letti,kupari,teippi-pidennyksiä.teemme liimalla,ei eroa sinetistä juurikaan.

totta kai jaksan! saa vähän muuta ajateltavaa ku donitsit,pizzat ym...:curs:

on olemassa sinetti,liima,letti,kupari,teippi-pidennyksiä.teemme liimalla,ei eroa sinetistä juurikaan.

OK. Miten muuten noissa liimapidennyksissä, irtoileeko niistä pikkuhiljaa sellasia liimapaakkuja?

OK. Miten muuten noissa liimapidennyksissä, irtoileeko niistä pikkuhiljaa sellasia liimapaakkuja?

ei irtoile. sinetti ja liimaosioita saatta lähteä jokunen mutta jos niitä lähtee sikana niin sitten marssit takas kampaamoon.harkitse tarkkaan,koska se mun asiakas joka halus ne pois jo 2kk päästä,niin irrotus oli tosi työlästä kun ne liimasinetit oli niin tiukassa kiinni,ja irrotukseen meni aikaa,eli 4-6kk on hyvä aika ennen seuraavaa vaihtoa.

Mites on jos on vanha sinettipidennys, jonka haluaisin vaihtaa. Kannattaako sitä suoraan vaihtaa uuteen, vai pitäiskö hiusten saada ns. levätä välillä? Ja onko sulla Luomis vanhan pidennyksen irroitukseen tuntitaksa vai miten? Kiitos jos jaksat vastailla.

Mulla on nyt ollut tää huhtikuun 1. päivästä asti ja tosi tiukassa on ainakin ollut, ei oo sinettejä irronnut yhtään niin paljon kuin aiemmissa pidennyksissä. Pidennys on Simply Natural -hiusta ja muutenkin on sopinu hyvin perisuomalaiseen hentoon hiuslaatuun. Ajattelin, että elo-syyskuussa vaihtaisin/ottaisin pois, ettei tyvi rastoitu...

ei irtoile. sinetti ja liimaosioita saatta lähteä jokunen mutta jos niitä lähtee sikana niin sitten marssit takas kampaamoon.harkitse tarkkaan,koska se mun asiakas joka halus ne pois jo 2kk päästä,niin irrotus oli tosi työlästä kun ne liimasinetit oli niin tiukassa kiinni,ja irrotukseen meni aikaa,eli 4-6kk on hyvä aika ennen seuraavaa vaihtoa.

Joo jos päätän ne nyt laittaa niin en taatusti otata pois vasta kun maksimiaika on kulunut :evil: ;)

Mites on jos on vanha sinettipidennys, jonka haluaisin vaihtaa. Kannattaako sitä suoraan vaihtaa uuteen, vai pitäiskö hiusten saada ns. levätä välillä? Ja onko sulla Luomis vanhan pidennyksen irroitukseen tuntitaksa vai miten? Kiitos jos jaksat vastailla.
ei haittaa vaikka on sinetti pidennys,jos haluat pitää sen voin hankkia sinettikolvin ja tehdä sulle sineteillä.kuinka vaan.voi laittaa uudet heti perään.omasta hoidosta riippuu myös hiusten kunto.joillakin hiukset ohenee latvaan päin,mutta sehän johtuu siitä,että hiuksia ei ole leikattu,näin käy myös ilman pidennyksiä.

tuntitaksa 40€ja sulle vippinä -10%.menee vähemmän aikaa jos ei ole takkuja tyvessä.jos poistoon menee yli 4h,veloitan vaan sen 4h:n mukaan.sekä jos sinetit on ollu se 6kk ne on hapertuneet ihan hyvin ja niiden pitäisi irrota suht helposti.

jotta tyvi ei rastoittuisi ja poisto sujuu ongelmitta,tulee sun harjata pehmeällä luonnon harjalla tyveä JOKA PÄIVÄ koska irronneet hiukset,jotka roikkuvat sinetissä,ovat ne jotka rastoittuu ja liimautuu vierus''kaveriin'' kiinni

Suni sanoi:
Joo jos päätän ne nyt laittaa niin en taatusti otata pois vasta kun maksimiaika on kulunut
hyvä:D

ei haittaa vaikka on sinetti pidennys,jos haluat pitää sen voin hankkia sinettikolvin ja tehdä sulle sineteillä.kuinka vaan.voi laittaa uudet heti perään.omasta hoidosta riippuu myös hiusten kunto.joillakin hiukset ohenee latvaan päin,mutta sehän johtuu siitä,että hiuksia ei ole leikattu,näin käy myös ilman pidennyksiä.

tuntitaksa 40€ja sulle vippinä -10%.menee vähemmän aikaa jos ei ole takkuja tyvessä.jos poistoon menee yli 4h,veloitan vaan sen 4h:n mukaan.sekä jos sinetit on ollu se 6kk ne on hapertuneet ihan hyvin ja niiden pitäisi irrota suht helposti.

jotta tyvi ei rastoittuisi ja poisto sujuu ongelmitta,tulee sun harjata pehmeällä luonnon harjalla tyveä JOKA PÄIVÄ koska irronneet hiukset,jotka roikkuvat sinetissä,ovat ne jotka rastoittuu ja liimautuu vierus''kaveriin'' kiinni

Kiitos kattavasta vastauksesta. Annan näiden nyt vielä vähän aikaa olla ja jospa sit varaisin ajan sulle elokuussa. Pitäiski nykästä sua hihasta joku kerta salillakin :)

Mulla on hiuspidennys/tuuhennus liimalla otin huhtikuussa ja nyt ei ole paljon mitään jäljellä.Niin kamalasti lähtee hiusta vaikka sinetit on vielä tyvessä tosin paljon on kyllä lähtenyt että koko liimasinetti on mukana.Hintaan nähden en toista kertaa ota.Aika kallis lysti kun kuukauden päästä ei ole muuta kun omat hiukset jäljellä ja nekin kärsineet ja katkeilleet.

Kiitos kattavasta vastauksesta. Annan näiden nyt vielä vähän aikaa olla ja jospa sit varaisin ajan sulle elokuussa. Pitäiski nykästä sua hihasta joku kerta salillakin :)

juu:)

ai käyt meidän salilla,no tuu ihmeessä moikkaa!!

missuliini84 sanoi:
Mulla on hiuspidennys/tuuhennus liimalla otin huhtikuussa ja nyt ei ole paljon mitään jäljellä.Niin kamalasti lähtee hiusta vaikka sinetit on vielä tyvessä tosin paljon on kyllä lähtenyt että koko liimasinetti on mukana.Hintaan nähden en toista kertaa ota.Aika kallis lysti kun kuukauden päästä ei ole muuta kun omat hiukset jäljellä ja nekin kärsineet ja katkeilleet.
häh?kuinka kiinni tyvessä ne on?niiden pitää olla 2cm irti päänähasta.oletko hoitanu niitä oikein,käyny tarkastuskäynnillä,saanu hoito-ohjeet?käyttäny oikeita aineita?

jos näin on, sinun olis pitäny reklamoida kampaajalle.!!!!tai sitten sun tukassa ei vaan pysy sinetit/liimat.kampaaja on laittanu liian vähän sun hiuksia kiinni sinettiin,koska se on ollu liian painava hiuksiisi jolloin se on repeytynyt irti.

Noniin, homma ei vieläkään ole aivan bueno, mutta päivitellääs taas välillä.

Kampaaja tosiaankin käytti väärää ainetta teippien irroitukseen (oli kuulemma saanut väärät ohjeet, mene ja tiedä). Tämä aine sulatti teipit kiinni hiuksiin eikä irrottanut niitä. Kammalla sitten väkisin yritettiin repiä irti. Ei lähtenyt muuta kuin melkoinen tukko omaa hiusta enkä ole eläissäni sellaista kipua päänahassa tuntenut. Useamman päivän oli päänahka käsittelystä kipeä ja vieläkin vähän oudolta tuntuu. Teippejä ei siis saatu ensimmäisellä yrittämällä irti. Ja teippejä tulee kuulemma nostaa juurikasvun myötä, koska alkavat muuten rasittamaan omaa hiusta --> katkeilua. Joku tätä ihmetteli.

Seuraavana päivänä uudelleen persuus penkkiin ja tällä kertaa oikeaa ainetta hiuksiin. Teipit lähtivät kyllä, mutta siitä päästiin sujuvasti seuraavaan mokaan. Eli kampaaja ajatteli olevansa fiksu ja laittoi hiukset uudelleen kiinni teippiä säästäen eli sen sijaan, että olisi laittanut kaksi hiusliuskaa vastakkain käänsikin yhden kaksinkerroin. En päässyt edes kotio saakka kun teipit jo pompsahtelivat auki ja seuraavan yön valvominen saattoi alkaa, koska omat hiukset tarttuivat aukinaisiin teippeihin, sotkeentuivat ja tukistivat aivan kamalasti. Neljän aikaan yöllä vihdoin keksin laittaa löysän letin ja kiinnittää sen pinskulla päälaelle. Hieman helpotti. Kampaajalle olin soittanut jo heti kotiin päästyäni ja sovimme jälleen uudesta ajasta.

Seuraavana päivänä selvisi, paitsi että teippejä ei voi asentaa ko. tavalla, niin myös teippipätkät olivat jo ekalla kerralla minimimitassa ja nyt vaan puolet siitä (ovat edelleen). Tällä kertaa jälleen revittiin oma tukka irti teipeistä, halkaistiin hiusnauhat (nyt n. 1 cm levyiset)ja laitettiin lisäteipit. Ei siis irroitettu kokonaan. Valitettavasti... Sillä ongelmat jatkuvat. Tänään aivan tavallisesti aamulla harjatessa muutama osio lähti irti. Teipit olivat kiinni toisissaan ja oma hius katkenneena välissä. Nyt en uskalla koskeakaan päähän, koska pelkään että loputkin omat hiukset putoavat lisäkkeiden mukana.

En tiedä mitä tässä oikein pitäisi tehdä... Omasta hiuksesta ei oikeasti ole paljoa jäljellä, enkä tiedä katkeaako kovan käsittelyn vai liian lyhyen teipin vuoksi.

Soitin viime vkolla maahantuojan edustajalle (HairContrast Lahti, asentanut kampaamo Studio Clipso Espoo), joka lupasi ottaa yhteyttä. Ei ole vielä kuulunut, mutta kampaajalle hän oli soittanut ja he olivat sopineet, että maahantuoja tulee antamaan koulutuksen paikan päälle elokuun lopulla, jolloin hän asentaa mulle uudet hiusosiot 50 €:n hintaan. Nyt pelkään vaan ettei puolentoista kuukauden jälkeen ole mitään mihin asentaa... Hintaa operaatiolle on tullut nyt 655 € asennus + 180 € huolto+väri, kaksi valvottua yötä, ~100 km ylimääräistä ajoa, tunteja tuolissa ~10 h, joista osa työajalla + tietysti kaikki kipu ja huoli ja oma menetetty hius, joka on ehkä parin vuoden päästä samassa mitassa.

Näinkin voi siis käydä... Jos oma hius olisi karvankin verran paremmassa kunnossa heivaisin lisäkkeet helvettiin. Ehkä joudun tekemään sen joka tapauksessa ja kärvistelemään muutaman vuoden. Onko tämä kohtuullista? EI. Onko tämä hyvää asiakaspalvelua? Ei todellakaan!!! Olen itse palveluammatissa ja jos asiakas syystä reklamoi, niin homma hoidetaan kuntoon ilman kustannuksia VÄLITTÖMÄSTI eikä parin kuukauden sisään. Erittäin suuret miinuspisteet sekä Studio Clipsolle että HairContrastille. Ja varmasti muistan tämän tarinan kertoa, jos joku multa pidennöksistä kyselee. Käyn elokuussa laittamassa "korvausteipit" ja sen jälkeen ei mua enää näy. Käytän uudet hiukset loppuun ja vaihdan merkkiä tai systeemiä.

Ainiin, sainhan mä vielä muutaman näytepakkauksen hoitotuotteita hyvitykseksi. Olisivat voineet pitää nekin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom