Aaaarrrgghhh!!! Laitatin 6-7 viikkoa sitten Hair Contrast -aitohiusteippipidennöksen 40-50 cm. Homma oli älyttömän kallis, 655€ koko hoito (sis. värjäyksen, matskun, kiinnityksen ja leikkauksen), mutta olin niin tyytyväinen lopputulokseen, että en tuota paljoa jälkikäteen harmitellut. Hiuksiahan pystyisi käyttämään reippaasti yli vuoden.
Eilen PITI tehdä ns. huolto eli tyvivärjäys, pidennösten irroitus, pesu ja uudelleen kiinnitys. Noin 3 tuntia meni irroitukseen ja se oli oikeasti aivan kamalaa puuhaa. Päänahka on edelleen aivan hellänä, 1/4 omista hiuksista kampaamon roskiksessa ja hiukset edelleen täynnä teippiliimaa!!! Väri saatiin laitettua, mutta pidennösten uudelleen kiinnityksestä oli ja on edelleen turha haaveilla ennen kuin joku keksii keinon, jolla nämä teippijämät lähtevät hiuksista. Harja ei mene läpi, kammasta puhumattakaan. Itkua on viime yö väännetty ja mä todellakin toivon, että keino tänään liiman poistamiseksi löytyy ja että voisin käyttää pidennöksiä kuten ne minulle markkinoitiin eli monta kertaa tämän jälkeenkin. Tukka on oikeasti aivan kamala....:itku: Viisi tuntia meni eilen ja tänään kaiketi jatkuu. En ole vielä kuullut kampaajastani mitään, mutta näin sovittiin, että tänään homma hoidetaan kuntoon.
Onko muilla millaisia kokemuksia teippien irroituksesta? Ja kaikki neuvot ovat nyt enemmän kuin tervetulleita. Epäilen kampaajani tehneen jonkin virheen. Olin ensimmäinen, jolle hän nämä asensi ja jo vuosia kestäneen hyvän asiakassuhteen vuoksi luotin häneen täysin. Kysyin eilen oliko saanut koulutusta asennukseen eikä sitä kuulemma tarvitse, video riittää. Siihen jäi hiustenkasvatusprosessi. Nämä ovat aivan karmeat... Ottaa päähän kun pitkään mietin millä systeemillä omat hiukset säilyisivät parhaiten ennen kuin pidennökset otin. Ja tämän piti olla se hellävaraisin, nopein, edullisin ja pitkäikäisin ratkaisu
Toisin kävi, enkä kyllä tällä hetkellä voi suositella tätä menetelmää kellekään ellei sitten nimenomaan halua omista hiuksista parin kuukauden jälkeen eroon :itku: :itku: :itku: