SUPERCARB 1kg -40%

Hiustenpidennys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T.K.
  • Aloitettu Aloitettu
mulla on ollut jo kolmisen kertaa great lenghtsin aitohiuspidennykset. Pitutta en ole hakenut lisää, ainoastaan paksunnusta (n.50 sinettiä). Ne ovat olleet super helppohoitoset ja pysyneet sen 5kk siistinnäköisenä. Sinetit ovat pysyneet hyvin. Ensi kesänä täytyy taas satsata pidennyksiin.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
No niin, ei oo ehtinyt antaan päivitystä kun oon ollut koko pääsiäisen reissussa!

Pidennys siis laitettiin keskiviikkona, ja eka ajatus oli että ei h****tti mihin mä oon rahani laittanut, pilalla pilalla pilalla!!! Parissa päivässä kuitenkin tottui ja nyt hiukset näyttää hurjan hyviltä ja tykkään tosi paljon :)

Hiukset on mustat ja pituus on se 30cm eikä olis tarvinnut olla yhtään pidemmät. Aika paljon jouduttiin ohentamaan pidennystä, kun tuuheana ja tasapitkänä olis ollut tyhmän näköinen ja aivan liian kasari! Ajatelkaa lyhyisiin hiuksiin tuuhea suora takatukka :D

No niin, eli leikattiin aika paljon, mutta lopputulos olikin sitten tosi hyvä! Vielä kun sattui, että oma otsis oli just sopivan pituinen, niin saa hiukset tosi hyvin. Eli samaan tyyliin otsis kuin ZannaZilla. Anoppi sanoi että tuli ihan pikkutytön näköinen ja iästä lähti 10 vuotta... joopa joo, no en ehkä ihan kuitenkaan näytä 14 veeltä... :D

Jos avokki napsii jossain vaiheessa musta kuvia kun tulee töistä, niin laitan sitten teidänkin ihmeteltäväks!

itselläni oli vähänaikaa sitten sinettikiinnityksellä shokkiväri kuitua päässä. oli helppoa hoitaa ja pitää päässä. yksityinen ihminen laittoi (tuttu tyyppi ennestään) ja kohta taas saa laitettua. on ikävä tekotukkaa :)

Mulle laitetaan ompelutekniikalla maanataina. Oon ihan kauhusta kankea kun on kolme kertaa ollu liimasineteillä ja nyt päätin koittaa letitystä. Onko tosiaan totta että sitä käydään kiristämässä kahden kuukauden välein. Tää mun kampaaja sano että kiristys (vai mikä uudellen ompelu se nyt on) maksaa 100€. Musta tää on aika tyyristä kun sineteillä menee puolivuotta tekemättä yhtään korjauskäyntiä kampaajalla.

Powhata sanoi:
Onko tosiaan totta että sitä käydään kiristämässä kahden kuukauden välein. Tää mun kampaaja sano että kiristys (vai mikä uudellen ompelu se nyt on) maksaa 100€.

Joo, on se totta. Mä kävin korjauttamassa 1½kk välein ja maksoin jonkun 50€ korjauksesta. Oma hius siis kasvaa ja ompelu löystyy, joten ei oo kiva kun jatke roikkuu niskassa. Tosin tulin juuri ystäväni luota, joka ei ole korjannut jatkettaan 4 kk :eek: Hänellä on siis ompelutekniikalla laitettu. Menee ens viikolla korjaamaan ja veikkaanpa että meidän vakkarikampaajalta tulee parit kirosanat suustaan kun sitä takkutukkaa selvittää. Hius siis rastoittuu ja takkuuntuu, jos sitä ei korjata, koska ethän mitenkään pysty kampaamaan oman tyven ja jatkeen välistä osaa.

Onkohan sillä sun kaverilla hitaamman puoleinen hiusten kasvu:rolleyes:

Ajattelin tässä just että sillon kun mulla oli sinetit, niin nehän tippu aina kun harjaili ja sen viiden kuukauden päästä ei ollu enää montaa jäljellä.. Siinä mielessä ompelu olis tietty parempi. Voihan sitä sitten kiristyttää jossain jos löytää vähän halvemman paikan, vai mitä?
Ostin Irlannista hiukset. Siellä myytiin niitä joka kadun kulmassa ja nyt sitten jännätään sitäkin, että mikä on hiusten laatu. Paketissa lukee että on Sleek-merkkistä aitohiusta, mutta kuka tietää.
Elämässä pitää ottaa riskejä ja tämä on niistä suurimpia:D

Luin tätä vanhaa threadia ja ajattelin kysyä että onko kukaan kokeillu uutta teippipidennys tekniikkaa?

Kiinnitys tapahtuu kaksipuoleisen teipin avulla ja on valmis jopa tunnissa. Hellävarainen hiuksille ja helppo irrottaa esim värjäyksen ajaksi ja kiinnittää uudelleen.Teippi saadaan irtoamaan poistoaineella lisäkkeestä ja omista hiuksista ja sen
jälkeen uusi teippi kiinni lisäkkeeseen ja kiinnitetään takaisin omiin hiuksiin (toivottavasti ei ollu liian epäselvästi kerrottu)

Itselle kuulosti niin hyvältä että laitatutan jatkot ensi viikolla. Kertokaa jos on kokemusta! On sen verran uusi tekniikka että aika vähän löytyy netistä tietoa.

Mä olin jo kokonaan unohtanut tän threadin! Kävin perjantaina ottamassa pidennyksen, mulla tehtiin ompelutekniikalla ja olen NIIN tyytyväinen :lol2: Mulla on aivan täydelliset hiukset!

Nyt mullakin on teippipidennys ja tosi hyvän oloiset. Kiinnityskohdat ei näy ollenkaan, eikä kiristä yhtään päänahkaa. Meni alle tunti laittaa paikalleen.

Minulle laitettiin teippipidennys eilen. Mageen ja tosi luonnollisen näköinen vaikka pituutta tuli lisää 10-20 cm riippuen kohdasta. Korvilta siis vähän lyhyempi kuin niskasta. Ei nipistele ja hiusten pesukin sujui ihan hyvin.
Toistaiseksi olen siis erittäin tyytyväinen!

Tahtoisin kanssa pidennyksen..
Mulla oli pitkät hiukset vielä pari viikkoa sitten kunnes sain päähäni leikata keesin ja takatukan..Eli junttitukan..
Extempore ihmisenä sain viikko sitten päähäni idean että "miltäköhän näyttäisin jos mulla ois ihan lyhyet hiukset" ja niinpä leikkasin ite lyhyeks ja nyt kaduttaa ja paljon!!Pikkasen kun alkaa kasvaa niin sitten jatkot heti!!
Sanotaankos sitä et omat hiukset pitäisi olla vähintään 5 cm pitkät et jatkot voi laittaa?

Mä en oo ikinä kuullutkaan teippipidennyksestä :eek: Onko se halvempi kuin sinetit tai liimaus?
Reilu vuosi sitten päätin kokeilla kuinka mulle sopii hiukseton lookki ja ajeltiin sitten neljä milliseksi koko pää, ihan vaan jotta voisin todeta ettei se sovi mulle ollenkaan :hyper: :hyper: No nyt olisin jo päässyt sellaiseen pituuteen että lisäkkeet voisi väliin ujuttaa ilman että ne kiinnityskohdat näkyis. On vaan hirvittänyt kun joskus mulla oli liimalla pidennetyt ja niiden irrottaminen oli ihan kamalaa!! Omaa hiusta irtos aika reilusti ja meni varmaan viikko että kaikki liima oli saatu pois päästä :(

Miuku sanoi:
...Tekeekö noita joku tampereella pätevästi ...

Voin suositella Hämeenpuistossa, siinä Tampere TV:n kaa samas talossa, olevaa pientä yrittäjä-parturi-kampaajaa. He ovat halpoja (ite pyrin mahd. paljon käymään!), tosi ystävällisiä, heille jokainen on asiakas on aidosti tärkeä - ja joo tekevät pidennyksiä. Eli mä suosittelen Parturi-Kampaamo Sateenkaarta kotisivu.mtv3.fi/sateenkaari ;).

Ite en ottanut tuolla pidennyksiä, mutta vakavasti harkitsin ja jos vaan Mansessa viä asuisin ni ei ois kahta kysymystäkään missä tekisin hiuksilleni - mitä ikinä sit haluankin. Muuten ovat mahtavia ideoimaan, oon monta kertaa mennyt sinne että saatte tehdä mitä haluatte ja oon ollut tyytyväinen tulokseen. Miiteissä olleet tietävät, että vaikka millasta päätä on ollut :D. Mitään en kadu, ja Sateenkaarelle ehdottomasti :5:.

Aaaarrrgghhh!!! Laitatin 6-7 viikkoa sitten Hair Contrast -aitohiusteippipidennöksen 40-50 cm. Homma oli älyttömän kallis, 655€ koko hoito (sis. värjäyksen, matskun, kiinnityksen ja leikkauksen), mutta olin niin tyytyväinen lopputulokseen, että en tuota paljoa jälkikäteen harmitellut. Hiuksiahan pystyisi käyttämään reippaasti yli vuoden.

Eilen PITI tehdä ns. huolto eli tyvivärjäys, pidennösten irroitus, pesu ja uudelleen kiinnitys. Noin 3 tuntia meni irroitukseen ja se oli oikeasti aivan kamalaa puuhaa. Päänahka on edelleen aivan hellänä, 1/4 omista hiuksista kampaamon roskiksessa ja hiukset edelleen täynnä teippiliimaa!!! Väri saatiin laitettua, mutta pidennösten uudelleen kiinnityksestä oli ja on edelleen turha haaveilla ennen kuin joku keksii keinon, jolla nämä teippijämät lähtevät hiuksista. Harja ei mene läpi, kammasta puhumattakaan. Itkua on viime yö väännetty ja mä todellakin toivon, että keino tänään liiman poistamiseksi löytyy ja että voisin käyttää pidennöksiä kuten ne minulle markkinoitiin eli monta kertaa tämän jälkeenkin. Tukka on oikeasti aivan kamala....:itku: Viisi tuntia meni eilen ja tänään kaiketi jatkuu. En ole vielä kuullut kampaajastani mitään, mutta näin sovittiin, että tänään homma hoidetaan kuntoon.

Onko muilla millaisia kokemuksia teippien irroituksesta? Ja kaikki neuvot ovat nyt enemmän kuin tervetulleita. Epäilen kampaajani tehneen jonkin virheen. Olin ensimmäinen, jolle hän nämä asensi ja jo vuosia kestäneen hyvän asiakassuhteen vuoksi luotin häneen täysin. Kysyin eilen oliko saanut koulutusta asennukseen eikä sitä kuulemma tarvitse, video riittää. Siihen jäi hiustenkasvatusprosessi. Nämä ovat aivan karmeat... Ottaa päähän kun pitkään mietin millä systeemillä omat hiukset säilyisivät parhaiten ennen kuin pidennökset otin. Ja tämän piti olla se hellävaraisin, nopein, edullisin ja pitkäikäisin ratkaisu :anssi: Toisin kävi, enkä kyllä tällä hetkellä voi suositella tätä menetelmää kellekään ellei sitten nimenomaan halua omista hiuksista parin kuukauden jälkeen eroon :itku: :itku: :itku:

Voi ei, miisu... :itku:

Lukiessani aiemmin samaisesta threadista tästä teippipidennys-innovaatiosta, suhtauduin mielenkiinnolla, joskin hieman epäillen. Inhottavaa että sulle kävi noin. Pitäähän systeemin varmastikin olla kokeiltu ja toimivaksi havaittu, kun tuollainen on markkinoille lanseerattu. Voi siis olla, että kyse on todellakin kampaajan virheestä. Kai saat edes jotakin rahallista hyvitystä?

Loppujen lopuksi, onneksi hiukset ovat kuitenkin uusiutuva luonnonvara, vaikkeivät hetkessä palaakaan ennalleen.

Joo, raha-asioista sovitaan tänään ja tein kyllä selväksi, että korvausta haluan. Tilanteesta riippuu minkäläistä.

Hiukset ovat tosiaan uudistuva luonnonvara, mutta se ei tällä hetkellä kovasti lohduta kun omat olivat jo reippaasti yli hartioiden (puolipitkät) ja nyt teippiliimaa on noin 3 cm:n matkalla puolentoista sentin päässä päänahasta. En halua ajatellakaan mitä tapahtuu ellei liimaa saada pois :eek: . Sama kuin olisi purkkaa pää täynnä.

miisu sanoi:
Hiukset ovat tosiaan uudistuva luonnonvara, mutta se ei tällä hetkellä kovasti lohduta kun omat olivat jo reippaasti yli hartioiden (puolipitkät) ja nyt teippiliimaa on noin 3 cm:n matkalla puolentoista sentin päässä päänahasta. En halua ajatellakaan mitä tapahtuu ellei liimaa saada pois :eek: . Sama kuin olisi purkkaa pää täynnä.

Kyllä mä ymmärrän tämän paremmin kuin hyvin. Mulla on omat hiukset puoleenväliin selkää ja vastaava tilanne olisi kyllä hirveä. Mä kun muutenkin nään jo painajaisia et multa leikataan hiukset. :D

Mä olen varmaan vuoden haaveillut/suunnitellut muutaman lisätuuhennoksen/väriraidan ottamista. Tuntuu, ettei omat hiukset oikein pidä raidoittamisesta, menevät ihan kuivaksi kappuraksi ja katkeilevat, vaikka muuten ovat todella vahvat eivätkä sano normivärjäyksestä mitään. Olisi kuitenkin kiva saada vähän eloa tähän tummanruskeaan kuontaloon, ehkä jotakin kuparia tms.

Mitähän tuollaiset kustantaa? Monissa parturi-kampaamoissa taitaa yleinen käytäntö hinnoittelulle mennä työ + tietty määrä hiustupsuja (X euroa/kpl), mutta siis paljonko toi työn osuus mahdollisesti olisi? Luomuporkkana ja muut kampaajat sekä lisäkkeitä ottaneet vastatkaa! :)

Se mikä tietenkin pelottaa, että noiden poisoton jälkeen omat hiukset onkin jotenkin ohemmat/huonontuneet... Puppua? Moni sanoo tämän ohenemisen tunteen johtuvan vain siitä, että kun lisukkeisiin on tottunut osana omaa hiusta, ei ns. muista millaiset ne olivat aiemmin. Onko näin?

Miisu, laitahan raporttia miten kävi, kunhan palaat sieltä kuontalon restauroinnista. Ja tsemppiä. :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom