Sundae sanoi:
Mulle laitetaan keskiviikkona pidennys aitohiuksesta keratiinisinetillä, jee :D
Onneks olkoon ja tervetuloo pitkätukkaisten kerhoon! Muistanko nyt ihan perseelleen, vai laitettiinko sulle kans lyhyisiin hiuksiin? Onnistuiko hyvin? Muistaakseni mietit sitä, onnistuuko sun hiuksiin laittaminen kun on ni lyhkäset. Saako udella missä otatit? Ja hintaluokka mitä maksoi? Ei tarvitse, jos et halua, tarkkaa summaa sanoa, mutta mielenkiintoista olisi tietää mitä maksaa missäkin. Että onko paljon vaihtelua/ilmaa noissa hinnoissa.
Mulle laitettiin 29.3. hiustenpidennys. Tarkkaavaiset ovat sen jo havainneet mm. avatarista ja salilla reenatessa huomanneet. Oon kyllä ihan innoissani
. Tää on valehtelematta, liioittelematta jne. yks mun elämäni parhaimmista päätöksistä! Musta ei tuu ikinä enää lyhytukkasta, jos se on mun päätettävissä. Mutta en toki kadu niitäkään, tullut kokeiltua ja ihan oon siinäkin viihtynyt, mutta kyllä nää pitkät hiukset on aivan ihanat :haart:.
Niin tosiaan, sineteillä meikäläiselläkin, aitoa hiusta tottakai. Jospa tähän yrittäis muutaman hassun kuvan laittaa. Ei oo parhaita mahdollisia, mutta ehkä niistä jotain selvää saa. Tosiaan, metrin pituset näiden pitäis olla (ihanan pitkät! :haart: ) ja punanen pohja, mustia tai hyvin tummia raitoja. Mausteeksi muutama blondi raita siellä täällä. Vaikka ite sanonkin, ni musta tosi makean näköset! Ite oon ihan sika tyytyväinen! Liityn ehdottamasti hiustenpidennys kerhoon.... Fitnesspimu, oot osa syyllinen tähän! :evil:
Sundae sanoi:
Ne joilla on kokemusta pidennyksen hoidosta, niin voitteko suositella mitä shampoota / hoitoainetta / muotoilutuotteita olette käyttäneet ja hyviksi havainneet?
Heh, en voi sanoa että olis paljon kokemusta. Mutta mulle suositeltiin kampaajalta, jossa otin pidennyksen ihan pidennyksille tarkotettua shampoota ja hoitoainetta... Eli kampoomosta tosiaan ostettu, merkki on semmonen kun "Shot" ja pullossa lukee Repara shampoo capelli trattati e secchi treated and dry hair shampoo tai vaihtoehtoisesti Repara maschera capelli trattati e secchi treated and dry hair mask. Eli toinen shampoo ja toinen hoitoaine. Noi on ollut kyl hyviä ja hyvin ovat säilyttäneet hiukset hyväkuntoisina.
Antoiko kampaaja sulle millaset hoito-ohjeet? Mulle painotettiin sitä ettei sinettiä sais altistaa kovasti kuumalle ilmalle, eikä saa kuivata hiuksia pää alaspäin... hmm.. mitäs muuta sanottiin. Niin, että pestässä hierotaa ihan hiusten tyveen vaan shampoota ja hoitoainetta, vältetään sinettiä uittamasta aineessa ja sitten huuhdellaan haalealla vedellä ni loput hiuksesta siinä peseytyy samalla. Yllättävän riittoisa toi pieni puteli shampoota ja hoitoainetta on, sitä tarttee ni vähän kerralla. Onneks, meinaan about 10e/kpl maksoivat, no, kampaamotuote, ni sen ymmärtää. Mutta mieluusti sitä kuitenkin ostaa sitten kunnon tuotteet, ettei sitten pilaa hienoa hiusta niinkin typerällä jutulla kun väärillä muotoilutuotteilla yms.
Jeesh, mä en alunperin ajatellut vastata tähän threadiin. Piti olla vähän niinku yllätys hiukset kisoihin, mutta kun tänne Mansestariin eksyin ni tuli näyttäydyttyä kerran jos toisenkin Wolfilla, missä tuttuja ja palstalaisia pyörii ni se siitä yllätystä. Joten vastataan tännekin, whatever :D.
Tää hiustenpidennys on ollut (tai siis pitkät hiukset) mun unelma herra ties kuinka kauan, ja omista hiuksista ei vois kuvitellakaan näin pitkiä. On niin ohut ja hento oma hiuslaatu, ettei varmaankaan olis hyvännäkönen vaikka malttaiskin kasvattaa. Joten tää hiustepidennys anto mahdollisuuden täyttää yhden unelman! Kisat anto hyvän "tekosyyn" toteuttaa
.
Mutta tässä muutama kuvatus viä, jos niistä jotain suuntaa sais millanen pää meikäl nykyään on.
-edit-
Sundae sanoi:
Harja on kai parasta olla luonnonharjasta tms. vai olisiko puupiikkinen harja parempi?
Niin tosiaan kutem Fitnesspimu jo sanoi ni luonnonharjas on hyvä. Ite ostin ja hyvin on toiminut ja aukaissut takut.