SUPERCARB 1kg -40%

Hiustenpidennys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T.K.
  • Aloitettu Aloitettu
heipsan.

nyt on ompelupidennykset päässä!! Nää on kyllä tosi hyvät, mutta taisin tilata aika kakat hiukset..
http://www.hairtrade.com/popup_image.php/pID/37/display/0
Toivottavasti kestäsivät nyt sen 2 x pari kuukautta!!! Mun ongelma on seuraava: alimmaiset hiukset takkuuntuu tosi helposti vapaana ollessa.. Hiukset on sen verta karheat. Toistaiseksi olen käyttänyt ihan kaupan hoitoainetta + suihketta, mutta tarvii varmaan ostaa järeempiä tököttejä.

Onko muilla kokemuksia hairtraden ko. hiuksista ja niiden laadusta??

onko hoitovinkkejä??
auttaisko suoristusraudan käyttö??? Nyt oon harjannut hiukset aamuin + illoin + aina hiustenlaiton yhteydessä..

Huomasin muuten että ostamani 18 tuumaiset (noin 50 cm) hiukset oli mulle AIVAN liian pitkät.. jouduin siis lyhentämään näitä jonkin verran..

muuten pidennys on onnistunut, ja omat hiukset sekoittuu lisäkkeen sekaan ihan hyvin. varsinkin kiinni pidettäessä ovat tosi upeat.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Hairstoresta sellaista schwarzkopfin sinisessä pullossa olevaa jätettävää hoitoainetta, suoristusnestettä ja suoristin niin hyvä tulee :thumbs:

Nyt on pakko hehkuttaa näitä Clip-in (Clip-on) pidennyksiä!
....

Olin just tulossa kysymään noista clip-oneista :) Pikkusiskolla on niitä jonkun verran ja koittaa kaupata mulle, koska ne ovat vaaleaa hiusta. Mietinkin että kannattaako ostaa ja miten luonnollisilta nuo loppujen lopuksi näyttävät.

Mun omat hiukset ovat suunnilleen kainaloon asti, haluaisin niihin pituutta ja vähän ehkä tuuheuttakin lisää. Onnistuukohan yhdellä paketilla kun mulla ei ole mitkään kauhean paksut hiukset kuitenkaan? Ja miten noi klipit, näkyvätkö ne jos on tukka kiinni?

Menee täydestä, jos väri osuu oikeaan!Mulla on noi clipsit ja hiukset ovat tällä hetkellä lyhyet, ei ihan olkapäille edes. Tyveen kunnon tupeeraus ja tujaus lakkaa, niin pysyykin vielä paikallaan.

Suunnitelmissa silti pysyvä pidennys, noita ei kuitenkaan ihan viidessä minuutissa päähän heitä, jos laittaa huolellisesti.

Mulla kävi hyvä tuuri, sillä mun clipsit on aivan täysin saman väriset omien hiusten kanssa. Olen saanut siitä tosi paljon kommenttiakin, joten ei pelkästään mun mielestä :)

Sulautuu muutenkin aika hyvin omiin hiuksiin, joidenkin mielestä näyttää normaaleilta pidennyksiltä, toisten mielestä aidoilta hiuksilta. Clipitkään eivät näy vaikka pidän tukkaa töissä kiinni.

Olen siis erittäin tyytyväinen näihin :) (vaikka jayan tavoin haluankin pysyvän pidennyksen).

Itelle tulossa teippipidennykset maaliskuun alussa! Se on koulutustapahtuma, joten itselle jää maksettavaa pelkät tarpeet eli hiukset+teipit. Kävi myös hyvä tuuri, että se firma mistä noi hiukset tulee, lupasi tarpeet puoleen hintaan! Jää siis alle 100e todennäköisesti. Ei jaksaisi kyllä millään odottaa. Kaverin kanssa ollaan yhessä menossa, itte otan 45cm pitkät ja kaveri päätti ottaa 60cm. Saadaan vielä lopuksi meikkaus, kun sitä koulutusta sponsoroi jokin meikkifirma :)

Semmosta itse kyselisin että paljonkohan mahtaa se huolto maksaa noin about? Osaako joku sanoa. :)

Kysyisin asiasta enemmän tietäviltä, kun laitoin pidennykset ja hiuksena oli tämä http://www.hairtrade.com/product_info.php/cPath/92_21_33/products_id/36
Nyt nuo ko. hiukset takkuuntuu ihan sika helposti. Joudun harjaamaan niitä koko ajan. Ehkä 15min harjaamisesta niin ne ovat taas sotkussa. Onko ihan normaalia.

Entä jos ostan uudet pidennykset niin olisiko parempi ostaa tällaista http://www.hairtrade.com/product_info.php/cPath/92_58/products_id/392 Onko tuon laatu parempaa? Takkuuntuuko se samalla tavalla kuin tämä edellinen. Haluaisin pistää päättäjäisjuhlaan pidennykset, mutta en näitä nykyisiä kehtaisi ainakaan siihen tarkoitukseen käyttää. Kiva mennä sinne juhlaan jos heti on hiukset niiku jollain peikolla...

Kysyisin asiasta enemmän tietäviltä, kun laitoin pidennykset ja hiuksena oli tämä http://www.hairtrade.com/product_info.php/cPath/92_21_33/products_id/36
Nyt nuo ko. hiukset takkuuntuu ihan sika helposti. Joudun harjaamaan niitä koko ajan. Ehkä 15min harjaamisesta niin ne ovat taas sotkussa. Onko ihan normaalia.

Entä jos ostan uudet pidennykset niin olisiko parempi ostaa tällaista http://www.hairtrade.com/product_info.php/cPath/92_58/products_id/392 Onko tuon laatu parempaa? Takkuuntuuko se samalla tavalla kuin tämä edellinen. Haluaisin pistää päättäjäisjuhlaan pidennykset, mutta en näitä nykyisiä kehtaisi ainakaan siihen tarkoitukseen käyttää. Kiva mennä sinne juhlaan jos heti on hiukset niiku jollain peikolla...

Pitääpä taas kirjoitella tännekin puolelle, eli hiuksista hieman:

"Luontoäiti" päällysti hiuksen suomukerroksella, jota kutsutaan "marraskedeksi". Marraskesi on luonnollinen suoja, johon perustuu hiustesi malli ja joustavuus.

Hiusten yksilölliset marraskesisuomut ovat kaikki samansuuntaisia. Tästä johtuen rinnakkain olevia hiuksia on helppo harjata. Jos suomut eivät ole kaikki samansuuntaisia, niin hiukset takertuvat toisiinsa ja muuttuvat nopeasti takkuuntuneiksi.

Jos harjaat märkiä hiuksia niin hiukset, joissa on luonnollinen marraskesi, venyvät noin 10%. Hiukset, joista marraskesi on poistettu, venyvät paljon enemmän. Näitä kahta keskenään sekoittaessa voi seurata katastrofaalinen tilanne. Varsinkin silloin jos marraskettä ei ole poistettu kokonaan huonompilaatuisista hiuksista ja niiden suunta saattaa olla hiuksiisi verrattuna päinvastainen.

Tyypillisellä eurooppalaisella naisella on hiuksen soikea läpileikkaus aika ohut. Normaalihiuslaadussa on se 0,06 mm ja 0,09 mm välillä.

Pidennyksiin ja hiuslisäkkeisiin käytettävillä hiuksilla täytyy olla nämä ominaisuudet, mikäli haluaa helppohoitoiset, luonnollisen näköiset ja -tuntuiset hiukset.

Eli edellinen lyhykäisyydessään: pidennyshiusten tulee olla mahdollisimman samanlaiset kuin omat luonnolliset hiukset, ja erityisesti, marraskeden tulee olla yhdensuuntainen jotta takkuuntumiselta vältyttäisiin. Usein netistä tuppaa saamaan mitä sattuu, ja jos pidennyshiuksen merkki ei ole entuudestaan tuttu, pohtisin ainakin itse pari kertaa ostanko sikaa säkissä.

Minulla on omakohtaista kokemusta vain Simply naturalin hiuksista ja ne ovat niin oman, kuin monen tuttavanikin mielestä suomalaisen hiuslaadun kanssa hyvin toimivat. Toki hiuslaatuja on erilaisia, mutta aika nopen käsityksen "eniten käytetyistä" ja siten varmaan hyvin toimivista hiuksista saa selailemalla kampaamojen nettisivuja ja heidän käyttämiensä hiusten merkkejä.

Toivottavasti tämä vähän valaisi asiaa (tai sitten sekoitti entisestään:rolleyes:)

Pitääpä taas kirjoitella tännekin puolelle, eli hiuksista hieman:

"Luontoäiti" päällysti hiuksen suomukerroksella, jota kutsutaan "marraskedeksi". Marraskesi on luonnollinen suoja, johon perustuu hiustesi malli ja joustavuus.

Hiusten yksilölliset marraskesisuomut ovat kaikki samansuuntaisia. Tästä johtuen rinnakkain olevia hiuksia on helppo harjata. Jos suomut eivät ole kaikki samansuuntaisia, niin hiukset takertuvat toisiinsa ja muuttuvat nopeasti takkuuntuneiksi.

Jos harjaat märkiä hiuksia niin hiukset, joissa on luonnollinen marraskesi, venyvät noin 10%. Hiukset, joista marraskesi on poistettu, venyvät paljon enemmän. Näitä kahta keskenään sekoittaessa voi seurata katastrofaalinen tilanne. Varsinkin silloin jos marraskettä ei ole poistettu kokonaan huonompilaatuisista hiuksista ja niiden suunta saattaa olla hiuksiisi verrattuna päinvastainen.

Tyypillisellä eurooppalaisella naisella on hiuksen soikea läpileikkaus aika ohut. Normaalihiuslaadussa on se 0,06 mm ja 0,09 mm välillä.

Pidennyksiin ja hiuslisäkkeisiin käytettävillä hiuksilla täytyy olla nämä ominaisuudet, mikäli haluaa helppohoitoiset, luonnollisen näköiset ja -tuntuiset hiukset.

Eli edellinen lyhykäisyydessään: pidennyshiusten tulee olla mahdollisimman samanlaiset kuin omat luonnolliset hiukset, ja erityisesti, marraskeden tulee olla yhdensuuntainen jotta takkuuntumiselta vältyttäisiin. Usein netistä tuppaa saamaan mitä sattuu, ja jos pidennyshiuksen merkki ei ole entuudestaan tuttu, pohtisin ainakin itse pari kertaa ostanko sikaa säkissä.

Minulla on omakohtaista kokemusta vain Simply naturalin hiuksista ja ne ovat niin oman, kuin monen tuttavanikin mielestä suomalaisen hiuslaadun kanssa hyvin toimivat. Toki hiuslaatuja on erilaisia, mutta aika nopen käsityksen "eniten käytetyistä" ja siten varmaan hyvin toimivista hiuksista saa selailemalla kampaamojen nettisivuja ja heidän käyttämiensä hiusten merkkejä.

Toivottavasti tämä vähän valaisi asiaa (tai sitten sekoitti entisestään:rolleyes:)

Kiitti vastauksesta. Kyllä taisin jotensakin tajuta ton homman :D Mutta, en siis voi olla varma, että nuokaan "laadukkaamman oloiset" hiukset, -jotka oli tossa viimesessä linkissä- ovat laadukkaat? Kyllä näiden hiusten kanssa on nyt melkein kuukausi oltu, että taidan ottaa pois, koska alkaa ärsyttää tuo takkupesä ja otan sitten kun on rahaa, paremmat tai jätän kokonaan ottamatta... :/ Fuck. Mutta niinhän se on, että laatu maksaa ja hyvää ei saa halvalla.

Kiitti vastauksesta. Kyllä taisin jotensakin tajuta ton homman :D Mutta, en siis voi olla varma, että nuokaan "laadukkaamman oloiset" hiukset, -jotka oli tossa viimesessä linkissä- ovat laadukkaat? Kyllä näiden hiusten kanssa on nyt melkein kuukausi oltu, että taidan ottaa pois, koska alkaa ärsyttää tuo takkupesä ja otan sitten kun on rahaa, paremmat tai jätän kokonaan ottamatta... :/ Fuck. Mutta niinhän se on, että laatu maksaa ja hyvää ei saa halvalla.

No jos vaan kuukauden jälkeen näyttää jo tuolta että takkuun menee, niin ei kuulosta hyvältä... Simplyä kun voi käyttää 3-6kk niin että pysyy hyvänä, toki pidennystä pitää muistaa myös hoitaa....ja paljon!

Itse en ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta merkistä jonka linkkiin viittasit. Riippuen siitä mistä päin Suomea olet, pidennyksen voi saada hyvinkin halvalla ja silti sellaisen että se on a) laitettu ammattitaitoisesti ja sitä kautta b) se kestää.

Nimim. itsekin kantapään kautta oppinut ;)

Ääh, eilen poistin pidennyksen iteltäni 4kk jälkeen ja vitsi että voikin omat hiukset tuntua niin säälittävän ohuilta! :D Aina sama juttu. Pakko pitää nyt hetki taukoa silti ennenkuin laitetaan uudet päähän. Jonkin verran rastoittuneet nää omat hiukset, vaikka mielestäni hyvin hoidinkin.
Onneksi ke kampaajalle, niin saa nää pahimmat kuivat latvat katkastua pois...ehkä tän hiirenhännän kanssa kehtaa sitten edes jossain liikkua :)

Mulla on ollut sinettipidennykset ja teippidennykset, ja nyt pidentelen hiuksiani clip-oneilla.
Sinettejä ja teippejä ovat laitelleet kampaajat, kaverit sekä minä itse.
Minun hiuslaadulleni käyvät teipit paremmin kuin sinetit. Sinettipidennys oli mulla kaksi kertaa, molemmilla kerroilla pidennyksiä lähti kiskoen omia hiuksia juurista asti irti. Oma hius oli liian heikkoa, ettei kestänyt, vaikka laitettiin tarpeeksi paljon omaan hiusta yhtä sinettiä kohden. Teipit olivat paljon mukavammat, pidennyksen paino jakaantui tasaisemmin omiin hiuksiin. Teipit saa kätevästi itse pois, kun haluaa ja niitä saa korjailtua/nostettua kätevästi ja nopeasti.
Nyt mun hiuksilla on lepokausi eli ei pidennyksiä. Baariin mennessä heitän clip-onit päähän, menee alle 10 min ja näyttää hyvältä. Maaliskuussa haen varmaan teipit taas päähäni.

Noista clip-oneista oon lukenut kanssa monenlaista juttua : kuluttaa omaa hiusta tosi paljon, hankalat laittaa, näyttää epäluonnolliselta.. Itse oon ollut tyytyväinen ja oma hius ei ole kulunut vaikka muutaman kerran vahingossa olen ne päässä nukkunutkin. Helppo laittaa ja näyttää yhtä luonnolliselta/epäluonnolliselta kuin muutkin pidennykset :)

Mä innostuin jenkeissä ollessani napauttamaan ompelupidennykset päähän (maksoi paikallista rahaa värkkeineen ja töineen 130 dollaria, eli onko se nyt joku 70-80 Euroopan rahaa?) ja ihmettelen kun nyt kahden viikon kuluttua jo valuu? Napakkaan vetivät kyllä noi letit (mulle laitettiin viisi riviä), että ei luulisi siitä olevan kiinni. Harjatessa painan ommelkohtia niin, ettei harjaaminen "venyttäisi" hiuksia. Hiukset ovat vähän takkuuntuneen (varsinkin niskahiukset) joten tänään marssin kampaamoon ja hain kunnon aineet, joita suosittelivat pidennyksille. Aitohiusta ovat nämä. Sitten mietin sitä, että kun niitä hiuksia huolletaan, niin nämä samat hiuksethan siihen ommellaan kiinni, eiks jeh? Mulla ei ole ennen ollut pidennyksiä joten olen ihan tauno :D
Ensi viikon lopulle on sitten huolto näille, vähän hirvittää, että onko mun hiuslaatu oikeasti niin lasimainen ja liukas että nämä vaan valuu ja sitten pitää hypätä kolmen viikon välein korjauttamassa :eek: Noh, jos ei muuten meinaa ruveta pysymään, niin sitten hommaan noi clip-onit kun niistä olen kuullut paljon hyvää.

Mutta onhan nää aivan ihanat! Kaverit on ihastelleet ja olleet sitä mieltä että on yllättävän aidon näköiset, vaikka niin lyhyeen hiukseen nämä otin! :)

Otin pois nuo pidennykset. Ompelemalla mulla oli tosiaan tehty, mutta tuo takkuuntuminen oli kyllä jo jotain aivan järkyttävää. Hirveesti oheni kyllä hiukset... Vähän harmittaa kyllä, mutta onneksi se on uusiutuva luonnonvara. Illalla suihkussa lähti suoranaisia tukkoja hiuksia käteen. Olin kyllä vähän järkyttynyt vaikka olinkin varautunut siihen, että hiukset tulee kärsimään. Nyt on jäljellä enää ohut luihiletti. Jospa tää puoleen vuoteen saa paksuuttaan vähän takas, koska haluaisin näyttää suht. normaalille valmistujaisissa.

huomioikaapas neitoset sellainen asia.
ihmiseltä lähtee päivittäin noin 100 hiusta, pidennyksiä pidetään yleensä 30-120 päivää.. kuinka paljon hiusta irtoaa tuona aikana.
kun pidennykset poistetaan kaikki tuo 30-120 päivän aikana lähteneet hiukset (joista osa on sinetissä, liimassa, teipissä ym kiinni) lähtee pois.
jo pelkästään pidennysten poistaminen saa oman tukan tuntumaan todella ohuelta, koska ennen sitä tavaraa on siellä ollut paljon. (ponnarillinen lisää)
tottakai hiuksia irtoaa myös ottamisvaiheessa, se on normaalia ja sitä ei oikein voi estää. kunnon shampoot ja hoitoaineet saavat omat hiukset taas elinvoimaisiksi pidennyksen jälkeen.

tyveen rastoittuminen tarkoittaa, joko jatkot on laitettu liian lähelle päänahkaa, asiakas ei noudata heille annettuja ohjeita (yleensä kehotetaan nukkkumaan hiukset kiinni, näin säästytään unissaan pyörimisen aiheuttamalta takkuuntumiselta ja omien hiusten katkeamiselta.)

ittelläni ollu, letit, rastat, nuudelit, liimat, ompelut ja sinetit. eikä ikinä mitään ongelmaa ja laitan melkein aina itse!

Joo no nyt näyttää taas hiusset paremmalta kun pääsi kampaajalle :) Kampaaja sano kyllä ettei suosittele uusia pidennyksiä hetkeen, en kyllä haluaisikaan vielä. Voi olla että nää mun hiukset oli valmiiksi jo aika rasittuneet kesän ja etelänreissun jäljiltä ennen noita pidennyksiä, että sen takia kärsivät hiukan normaalia enemmän.
Samoin tällä kertaa sinettäjä oli normaalia enemmän päässä, yleensä oon pitänyt mielummin vain tuuhennosta n. 30-40:llä sinetillä. Taidan jatkossa pysyä vaan siinä :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Osaisiko joku suositella hyvää mestaa Turussa? Sinettipidennyksiä ajattelin, mutta ajattelin jutella vielä tarkemmin kampaajan kanssa. Jotain 300e luokkaa pitää ilmeisesti olla valmis maksamaan?

Mä hehkutin aiemmin clip oneja ja pitäisin niitä vieläkin, mutta menin värjäämään tukan ja nyt noi on liian keltaiset. Jätin niitä myös joka paikkaan missä olin yötä :D

hmm. tuskin turusta löydät sellaista parturi-kampaajaa joka laittaa pidennykset 300 euroon.. tai no riippuu toki kovasti kuinka paljon niitä laitetaan.
koko pään pidennys tulee maksamaan kampaajalla 500 eurosta ylöspäin.. siispä suosittelen kääntymään ammattikoulujen parturi-kampaajalinjan likkojen puoleen! jos yhtään sellaista tunnet/tiedät.
tahi opettele kaverin kanssa laittamaan ja tilaa tarvikkeet netistä. sekin on halvempaa :) ja voin kertoa että melkein kuka vaan joka tykkää vähääkään näpertää niin osaa yhet sinetit heittää päähän :)
mie voisin käypään hintaan laittaa. mutta kun en huitele turun suunnilla ://

Osaisiko joku suositella hyvää mestaa Turussa? Sinettipidennyksiä ajattelin, mutta ajattelin jutella vielä tarkemmin kampaajan kanssa. Jotain 300e luokkaa pitää ilmeisesti olla valmis maksamaan?

Mä hehkutin aiemmin clip oneja ja pitäisin niitä vieläkin, mutta menin värjäämään tukan ja nyt noi on liian keltaiset. Jätin niitä myös joka paikkaan missä olin yötä :D

Suosittelen ehdottomasti Turussa DEMOa Aninkaistenkadulla (erityisesti Mari!)! Laittaa myös itse tuodun tukan eli joko voi ostaa pidennystukan sieltä tai hankkia sen itse ja laittavat sitten päähän.

Käyhän googlettamassa :)

Suosittelen ehdottomasti Turussa DEMOa Aninkaistenkadulla (erityisesti Mari!)! Laittaa myös itse tuodun tukan eli joko voi ostaa pidennystukan sieltä tai hankkia sen itse ja laittavat sitten päähän.

Käyhän googlettamassa :)

Ohoh, näytti tosi hyvältä! Kiitos :) Mun kaveri antoi erään yksityisen yhteystiedot ja sieltä saisi kai 100kpl 50cm hiuksia hintaan 310e, eli aikalailla samassa hintaluokassa liikutaan. Pitänee käväistä tuolla DEMOssa, koska jotenkin luotan enemmän ihan liikkeeseen kuin yksityiseen...

Suositut

Back
Ylös Bottom