Tuntuupas olevan yleistä noi pidennykset ja tuuhennokset.. :D ja minä kun aina kadehdin kaupungilla naisten pitkiä ja paksuja hiuksia. Totuus taitaa kuitenkin olla se, että pieni prosentti suomalaisista on niitä aidosti onnekkaita tuuhean tukan omistajia.
Itselläni on ihan säälittävän ohuet hiukset, mutta niitä on aika paljon kuitenkin. Ponnaria en mielellään käytä kun paljastaa sen säälittävän ohuuden, että suosin yleensä jotain sykerökampausta tai aukinaisia hiuksia, onneksi ovat sentään ilmavat ja kiharaan taipuvaiset. Ja pestynä tietty kuohkeimmillaan, vuorokauden jälkeen jo niin läsähtänyt (vaikkei likainenkaan) että suihkussa on käytävä melkeinpä joka päivä (onneksi siihen on muutenkin tarvetta treeneissä hikoilun jälkeen :D). Eli voitte kuvitella, miten surkea tapaus tämä tukkani on.
Asia masentaa minua huomattavasti ja itsetuntoni oikeasti kärsii tästä ja paljon! Olisin mielestäni kaunis nainen, jos mulla olisi hiukset päässä, mutta kun ei. Tuntuu koko ulkonäkö menevän pilalle tämän takia. Olen tosiaan alkanut miettiä, ei pidennystä niinkään, vaan jotain lisäkkeitä että vähän edes saisi tuuheutta. Hiukset nyt just ja just olkapäille asti.
Joskus vanhoja valokuvia katsellessa mulla on ollut ihan jees pitkät ja "paksut", eli ainakin hyvinvoivat, hiukset. Nyt kun mietin niin, ne kuvat on tainnut ajoittua Priorin-kuurien kanssa yhteen. Aloitin taas noitten nappien popsimisen ja olen tässä kunnostanut ruokavaliota. Loppu vuodesta kun tukkaa lähti entisestään, kun en saanut syödyksi kunnolla. No, onneksi se tilanne on jo lauennut, ja nyt taas terveellisten elämäntapojen opetteluun niin jos se tukkakin kiittäisi.
Mitä sanotte, te joilla on kokemusta näistä hommista, onko mulla mitään mahdollisuutta saada edes vähän tuuheutta tähän tukkaan? Ja tosiaan tarttisin sellaisen vaihtoehdon, mikä rasittaa omaa hiusta mahdollisimman vähän. Ei olisi ongelma käydä huollattamassa sitä, mieluummin liian tiuhaan kuin vasta puolen vuoden päästä ja huomata että omat hiukset onkin pilalla.
Onko teippi paras ratkasu (jottei rasittaisi hiusta), sellaisen käsityksen mä sain kun lueskelin tätä ketjua? Mitähän maksaa? Osaatteko suositella mitään kampaamoa Turussa, josta voisi kysäistä? (parhaitenhan sen sopivuus näihin hiuksiin varmaan selviäisi, kun kävisi vilauttamassa tätä päätä :D) Tuntuu että kaikki noi suositellut paikat oli pk-seudulla....
Toivoisin vaan, että joku ratkaisu löytyis tähänkin ongelmaan näin nykypäivänä... pienet tissit kestän ja kaikki, mutta nää mun hiukset oikeasti pilaa mun koko ulkonäön! Ei nätti naamakaan auta kun sen kehys on littana lätty
Vähän hassultahan ajatus "feikkaamiseta" tuntuu, mutta onko se sitten sen pahempi kun normi värjäykset tai meikkaaminen tai push-up liivit :D Ja sekin, että se on niin radikaali muodon muutos, ensin kaverit näkee sut "ilman" tukkaa ja sit sitä yhtäkkiä onkin paljon.
Ainiin: voiko noita hiuksia muuten sitten värjätä vai miten? että värjätäänkö ensin omat hiukset, jos haluaa, ja sitten saman väriset pidennykset vai..?
EDIT: jotenkin kauhistuttaa, kun on noita kokemuksia, että omat hiukset on kärsineet. Toisaalta on myös hyviä kokemuksia. Itse en kuitenkaan haluaisi pilata tätä vähää, mikä mulla on, ohentumiseen tässä nyt ei ainakaan varaa ole... :(