Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä oli n. vuosi sitten aitoa hiusta olevat sinettipidennykset ja föönasin ihan normaalisti . Olisivat kestäneet päässä kauemminkin mutta omat hiukset kasvoivat ja sinetit laskeutuivat. Repimisvaihe olikin niin kamala että ei enää houkuta laittaa uusia.^ omat hiukset uusiutuu, pidennykset ei.
Kerta samoja hiuksia voi pitää 2 vuotta nii miten se on mahollista ku päivässä lähtee 30.. pian niitä ei oo..
miten muuten kuivaaminen? mä kyllä kuivaan ihan föönillä, en jaksa odottaa et ne kuivuis. mulla on aitoa hiusta. Föönaako muut täälä?
^ omat hiukset uusiutuu, pidennykset ei.
Kerta samoja hiuksia voi pitää 2 vuotta nii miten se on mahollista ku päivässä lähtee 30.. pian niitä ei oo..
miten muuten kuivaaminen? mä kyllä kuivaan ihan föönillä, en jaksa odottaa et ne kuivuis. mulla on aitoa hiusta. Föönaako muut täälä?
Oon tässä miettinyt aika pitkään myös noita pidennyksiä, mutta olen miettinyt paria asiaa mistä haluaisin saada lisää tietoa ! Nimittäin urheilen todella paljon; pari kertaa päivässä ja melko vauhdikkaassa lajissa (koripallossa), joten joudun pitämään hiuksia kiinni paljon ja käymään myös suihkussa useasti. Mietityttää siis kestävätkö pidennykset tälläisen "kulutuksen", ja minkälaiset kiinnitykset olisivat parhaat pitonsa ja näkymättömyytensä kannalta myös silloin kun hiukset ovat ponnarilla ? Näkyvätkö siis esimerkiksi sinettipidennykset hiuksien ollessa kiinni ? Kiitos jos joku jaksaa vastailla !
Minkä merkkiset ja mistä tilasit? Ois itelläkin tarvetta saada lettiin pidennystä.
Nyt on pakko hehkuttaa näitä Clip-in (Clip-on) pidennyksiä!
Ehdottomasti paras hankintani, luonnolliset, kukaan ei erota niitä mun omista hiuksista silloin kun niitä käytän jne. Parasta on se että saan pidettyä niitä silloin kun mulle sopii, vaihtelua vaikka joka päivä raidoilla (eri värejä), pituuksilla, tuuheudella jne. Ja äärimmäisen helppohoitoiset ja käyttöiset, menee n. 5min kun laitan ne päähäni.
Netistä löytyy parikin mestaa josta saa tilattua 8-osaisen setin pidennykseen/tuuhennokseen (4-osaisiakin on). Mä suosittelen ottamaan vähintään 8-osaisen setin, sillä vaikka mulla on pitkät ja aika tuuheat hiukset (oma pituus 50cm) niin vähemmän näyttäysi huonolle. En tilannut omiani kuitenkaan näistä liikkeistä (clip-in pidennys hakusanalla löytynee useampi shoppi), sillä esim 8-osainen 50cm+ pidennys on hinnaltaan jopa 189e. Tilasin omani Huuto.netistä jollain, hmm... olikohan 70e. Nyt joku aika sitten tilasin 8-osaa lisää n. 30-40e, eli ovat huomattavasti halvemmat.
Sopii sellaiselle joka haluaa paljon vaihtelua, ei halua taistella takkujen kanssa jne. Hiukset ovat REMY Aitohiusta eli voi käsitellä kuten omaa tukkaa