Hiustenpidennys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T.K.
  • Aloitettu Aloitettu
Multa lähtee päästä harjaamalla reilusti enemmän kun kymmenen hiusta, eikä mulla ole edes pidennyksiä :D

^ omat hiukset uusiutuu, pidennykset ei.
Kerta samoja hiuksia voi pitää 2 vuotta nii miten se on mahollista ku päivässä lähtee 30.. pian niitä ei oo..
miten muuten kuivaaminen? mä kyllä kuivaan ihan föönillä, en jaksa odottaa et ne kuivuis. mulla on aitoa hiusta. Föönaako muut täälä?

Kerta samoja hiuksia voi pitää 2 vuotta nii miten se on mahollista ku päivässä lähtee 30.. pian niitä ei oo..
miten muuten kuivaaminen? mä kyllä kuivaan ihan föönillä, en jaksa odottaa et ne kuivuis. mulla on aitoa hiusta. Föönaako muut täälä?
Itsellä oli n. vuosi sitten aitoa hiusta olevat sinettipidennykset ja föönasin ihan normaalisti :). Olisivat kestäneet päässä kauemminkin mutta omat hiukset kasvoivat ja sinetit laskeutuivat. Repimisvaihe olikin niin kamala että ei enää houkuta laittaa uusia.

ei vittu mua vituttaa kun netistäkään ei löydy mitään tarpeellista tietoa.
Siis nää sinetit on pysynyt tosi hyvin, sinetit ei irtoa mutta ne hiukset sineteistä irtoaa. harjatessa huomaa ku harjaan jää kiinni pitkä hius joka ei ole omaa, omat on niin lyhyet. tuossa äskenkin kun kävin hiuksia läpi jäi sormiin 3 hiusta.. siis miten näitä muka voi pitää toisen kerran kun näähän irtoo? eihän mulla oo kohta päässä ku sinetit!!
mä en tiedä mitä hittoa mä teen väärin.. ostin harjanki hairstoresta ja ne sano että se on luonnonharjaa.. harjaankohan mä sit liian voimakkaasti? mutta pakko harjata että ne pysyy suorina ja kauniina.. hitto mua ärsyttää..

On ihan normaalia että etenkin uudesta pidennyksestä lähtee hiuksia. Kyllä se siitä tasoittuu. Ja jos ei tasoitu ja hiustenlähtö on huomattavaa, niin sitten on joku vika, josta kannattaa soittaa kampaajalle ja reklamoida. Ja yhdessä sinetissä on niin monta niitä hiusta, että ne ei todellakaan siitä nyt yhtäkkiä mihinkään häviä. Irtoaa mullakin harjatessa aina muutamia hiuksia, enkä ole kyllä vielä monen kuukauden jälkeenkään huomannut, että hiukset olisivat jotenkin ohuemmat.

Mä huolestuisin sitten, jos itse sinettejä alkais irrota se 3 päivässä (niinku mulla kävi).

no meilummi lähtis sinettejä, ne voi sit uudelleen kiinnittää muttako sineteistä katoaa hiukset.. oon keränny niitä hiuksia harjasta ja tuolta pussista löytyy jo tosi hyvä pino :( mutta jospa se tasottuu..
miten muuten toi hoitoaine, mä oon pistäny sitä koko päähän, (sinettejä oon yrittäny varoa, hiusten alapuolelle en siis oo pistänyt) pitäskö se vaan laittaa latvoihin? jos sitä pistää latvoihin niin eihän se koko pidennys sitten kiillä ja ole hyvä?

Laittaa vaan koko päähän jos on tarvetta, mutta varoo niitä sinettejä, niinkuin aiemmin tuolla jo mainittiin.

^ niin.. no toivotaan että nää kaikki ei nyt liu'u pois näistä sineteistä. vois melkeen jättää kokonaan pois ton hoitoaineen.

Mä oon itse käyttänyt koko ajan Bonacuren hiuksiin jätettävää hoitoainetta, jota suihkutan aina kosteisiin hiuksiin pesun jälkeen. Kampaaja oikein ihmetteli viimeksi, miten tolla aineella pysyy hiukset niin kunnossa, mutta ainakin mulla näkyy toimivan. Sitä on suht helppo annostella vain niihin kohtiin, mihin tarvitsee.

Ajoin takaa lähinnä sitä, että oletko varma että ne kaikki irtoavat ovat pidennystä?

Kävelet sinne kampaamoon, missä pidennys laitettiin ja teet asiasta reklamaation.

Mulla on ollu teippipidennys nyt jo peräti viikon. :D Alussa ei ollu mitään ongelmaa, mut nyt pää on alkanu kutiamaan ja hilseilemään ihan kamalasti. En tiedä onko päänahka kuivunu värjäyksen takia, joka tehtiin 2 pv ennen pidennystä, vai johtuuko tästä pidennyksestä... (?) Pari päivää oon jo tunkenu jotain hiuspohjaa rauhoittavaa päähäni - vielä ei o kamalasti auttanu. En tiedä pitäiskö käydä kysyy kampaajata, et mitä tehdä.. ei kyllä innostais ottaa näitä vielä pois.. mut jos tää tästä vaan pahenee, niin ei oo kovin kiva lähtee vaihtoon tossa viikon päästä ja taistella itsekseen päänahan kanssa, kun se aineiden levitys itsekseen ei oo kovin helppoa, kun yrittää varoa teippejä. Neuvoja? Onko kellään ollu vastaavaa?

Mulla alussa kutisee aina päänahka, koska teipit ovat niin tiukalla...se jotenkin ärsyttää ihoa. Mutta varsinaista hilseilyä mulla ei ainakaan ole ilmennyt, vaikka teipit on olleet päässä kuukausia yhtäjaksoisesti (välillä vaan huollettu). Sinuna kysyisin kampaajalta, mitkä on sellaisia normaaleja ärsytysoireita ja mitkä taas vaatii teippien poistoa tai jotain muuta.

Jea, itse saan tänään taas kokopään teipit pois ja tilalle jotain sähäkämpää. Itsellä on mielessä selkeesti toispuoleinen malli, eli toinen sivu ja toinen puoli otsiksesta ihan lyhyeksi ja sit pitkä niska ja toinen puoli etutukasta. Sit siihen joku sähäkkä väri. Saa nähdä mitä kampaaja sanoo. En tykkää tästä kokopitkästä yhtään :D

Oon tässä miettinyt aika pitkään myös noita pidennyksiä, mutta olen miettinyt paria asiaa mistä haluaisin saada lisää tietoa ! Nimittäin urheilen todella paljon; pari kertaa päivässä ja melko vauhdikkaassa lajissa (koripallossa), joten joudun pitämään hiuksia kiinni paljon ja käymään myös suihkussa useasti. Mietityttää siis kestävätkö pidennykset tälläisen "kulutuksen", ja minkälaiset kiinnitykset olisivat parhaat pitonsa ja näkymättömyytensä kannalta myös silloin kun hiukset ovat ponnarilla ? Näkyvätkö siis esimerkiksi sinettipidennykset hiuksien ollessa kiinni ? Kiitos jos joku jaksaa vastailla ! :)

Oon tässä miettinyt aika pitkään myös noita pidennyksiä, mutta olen miettinyt paria asiaa mistä haluaisin saada lisää tietoa ! Nimittäin urheilen todella paljon; pari kertaa päivässä ja melko vauhdikkaassa lajissa (koripallossa), joten joudun pitämään hiuksia kiinni paljon ja käymään myös suihkussa useasti. Mietityttää siis kestävätkö pidennykset tälläisen "kulutuksen", ja minkälaiset kiinnitykset olisivat parhaat pitonsa ja näkymättömyytensä kannalta myös silloin kun hiukset ovat ponnarilla ? Näkyvätkö siis esimerkiksi sinettipidennykset hiuksien ollessa kiinni ? Kiitos jos joku jaksaa vastailla ! :)

Sinetit on huomaamattomimmat. Itselläni on siis teipit ja jos ponnaria nostaa ylemmäs, teipit meinaa vähän näkyä, ellei niitä peitä huolellisesti. Huivi auttaa tähän tai sitten pitää ponnaria alempana.

Pysyvyydestä en osaa sen kummemmin sanoa, koska itse kuulun siihen 2 % jolla sinetit eivät vaan jostain syystä pysy. Mutta teipit on pysyneet loistavasti, vaikka pidän niitä kiinni melkein koko ajan ja pesen lähes joka päivä. Eilen kun revittiin suurin osa pois, niin edelleen olivat niin tiukassa että tuli oikein tuskanhiki :D

Nyt saa taas totutella ohuempaan ponnariin, mutta oon kyllä eiliseen käyntiini tyytyväinen. Yli puolet tukasta on nyt muovipussissa, mutta tuli just sellainen sähäkkä toispuoleinen tukka ku tahdoinkin :)

moikka.

sivusilmällä oon selaillut palstaa, ja oli pakko rekisteröityä,jotta voi tulla kyselemään pidennyksistä!!

Kaipaisin tietoja ompelupidennyksestä.. Olen menossa tiistaina ottamaan semmoset ja jänskättä jo etukäteen.. Mites aitohiuksen värjääminen onnistuu???? Ja vielä hyviä laittajia kaipailisin Keski-Suomen alueelta..

Minkä merkkiset ja mistä tilasit? Ois itelläkin tarvetta saada lettiin pidennystä.

Nyt on pakko hehkuttaa näitä Clip-in (Clip-on) pidennyksiä!

Ehdottomasti paras hankintani, luonnolliset, kukaan ei erota niitä mun omista hiuksista silloin kun niitä käytän jne. Parasta on se että saan pidettyä niitä silloin kun mulle sopii, vaihtelua vaikka joka päivä raidoilla (eri värejä), pituuksilla, tuuheudella jne. Ja äärimmäisen helppohoitoiset ja käyttöiset, menee n. 5min kun laitan ne päähäni.

Netistä löytyy parikin mestaa josta saa tilattua 8-osaisen setin pidennykseen/tuuhennokseen (4-osaisiakin on). Mä suosittelen ottamaan vähintään 8-osaisen setin, sillä vaikka mulla on pitkät ja aika tuuheat hiukset (oma pituus 50cm) niin vähemmän näyttäysi huonolle. En tilannut omiani kuitenkaan näistä liikkeistä (clip-in pidennys hakusanalla löytynee useampi shoppi), sillä esim 8-osainen 50cm+ pidennys on hinnaltaan jopa 189e. Tilasin omani Huuto.netistä jollain, hmm... olikohan 70e. Nyt joku aika sitten tilasin 8-osaa lisää n. 30-40e, eli ovat huomattavasti halvemmat.

Sopii sellaiselle joka haluaa paljon vaihtelua, ei halua taistella takkujen kanssa jne. Hiukset ovat REMY Aitohiusta eli voi käsitellä kuten omaa tukkaa :)

Selailtuani tätä, ajattelin teiltä kysyä. Olen siis jo pitkään miettinyt hiustenpidennyksiä. Haluaisin 50cm pitkät pidennykset, niin että olis oikeesti pitkät hiukset.
Sinettejä olin ajatellut. Kokemuksia niistä? Ja aitohiusta tietysti.
Mitä koko rumba maksaisi esim. tuolla Salon frisetissä? :)

Nyt on pakko hehkuttaa näitä Clip-in (Clip-on) pidennyksiä!

Ehdottomasti paras hankintani, luonnolliset, kukaan ei erota niitä mun omista hiuksista silloin kun niitä käytän jne. Parasta on se että saan pidettyä niitä silloin kun mulle sopii, vaihtelua vaikka joka päivä raidoilla (eri värejä), pituuksilla, tuuheudella jne. Ja äärimmäisen helppohoitoiset ja käyttöiset, menee n. 5min kun laitan ne päähäni.

Netistä löytyy parikin mestaa josta saa tilattua 8-osaisen setin pidennykseen/tuuhennokseen (4-osaisiakin on). Mä suosittelen ottamaan vähintään 8-osaisen setin, sillä vaikka mulla on pitkät ja aika tuuheat hiukset (oma pituus 50cm) niin vähemmän näyttäysi huonolle. En tilannut omiani kuitenkaan näistä liikkeistä (clip-in pidennys hakusanalla löytynee useampi shoppi), sillä esim 8-osainen 50cm+ pidennys on hinnaltaan jopa 189e. Tilasin omani Huuto.netistä jollain, hmm... olikohan 70e. Nyt joku aika sitten tilasin 8-osaa lisää n. 30-40e, eli ovat huomattavasti halvemmat.

Sopii sellaiselle joka haluaa paljon vaihtelua, ei halua taistella takkujen kanssa jne. Hiukset ovat REMY Aitohiusta eli voi käsitellä kuten omaa tukkaa :)

Oi, kiitos vinkistä :) Rupesin heti googlettamaan ja päädyin hairium.comin sivuille. Tuollahan on vaikka mitä :eek: Hittoako mäkään käyn 3 kk:n välein kampaajalla huollattaa näitä teippejä, koska tuoltahan saa teippinauhaa ja poistoainetta ostettua erikseen. Niin monta kertaa on kattonut kun näitä huolletaan, että ihan varmasti suoriudun moisesta operaatiosta itsekin, kunhan on oikeat aineet.

Sit vois tilata pari punaista raitaa, ettei tarviis aina itse taistella vaalennusaineiden ja sävyjen kanssa. Vaalenee nimittäin ihan sikahuonosti nää pidennyskuidut.

Rupesin vaan miettii, että saiskohan Englannista noita halvemmalla...Oon parin viikon päästä lähdössä Lontooseen, eli ehkä maltan mieleni siihen asti ennen kuin tilaan netistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom