SUPERCARB 1kg -40%

Hiustenpidennys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T.K.
  • Aloitettu Aloitettu
Mä annan ääneni kans noille clip-on hiustenpidennyksille! Ihan mahtavat! Ja just se, et voi laittaa just silloin milloin haluaa ja mulla ainakin todella huomaamattomat, värikin osui ihan täydellisesti omien hiusteni kanssa:)

Mut miten ootte saannu noi pidennykset pysymään hyvinä? Ja mitenköhän ton suoristusraudan kanssa eli miten uskaltaa käyttää?
En tahtois heti parin viikon kuluttua ostamaan uusia, koska nää teki jo tarpeeks ison loven mun lompakkoon(todellakin kyllä hintansa arvoisia!).

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mä annan ääneni kans noille clip-on hiustenpidennyksille! Ihan mahtavat! Ja just se, et voi laittaa just silloin milloin haluaa ja mulla ainakin todella huomaamattomat, värikin osui ihan täydellisesti omien hiusteni kanssa:)

Mut miten ootte saannu noi pidennykset pysymään hyvinä? Ja mitenköhän ton suoristusraudan kanssa eli miten uskaltaa käyttää?
En tahtois heti parin viikon kuluttua ostamaan uusia, koska nää teki jo tarpeeks ison loven mun lompakkoon(todellakin kyllä hintansa arvoisia!).

Ainiin, mun on pitänyt vastata tähän jo aikoja sitten....
Mulla oli/on myös clip onit ja suoristelin niitä kyllä ihan surutta samalla tavalla kuin omia hiuksiani. Eivät ne mitenkään merkittävästi kärsineet, varsinkin jos muisti huoltaa (pesu + paljon hoitoainetta n. viikon tai parin välein). Laitoin niihin myös hiuksiin jätettävää hoitoainetta aina kun näyttivät rähjäisiltä. Käytin niitä suht säännöllisesti about kuukauden ajan ja pysyivät ihan hyvinä :)

Jei, sinetit ja rastat ovat poissa! Otin ne syyskuun lopulla pois, melko tasan 6kk ehtivät olla. Kampaajalla kesti yli 2h selvittää takut :jahas: Tukka tuntui tosi lyhyeltä ja ohuelta pari viikkoa poiston jälkeen, mutta se nyt vaan on luonnollista. Nyt olen jo tottunut omaan tukkaan ja eipä tämä näytä olevan yhtään sen huonommassa kunnossa kuin ennen pidennyksiäkään. Ei myöskään ole ohuempi, vaikka leikkasin sen rastakasan niskastani :D
Poisto maksoi leikkauksen kanssa n.80e, poisto menee siis tuntiveloituksen mukaan.

Seuraavan pidennyksen otan heti kun on rahaa, tosin jos tukka kasvaa itsekseen haluamaani pituuteen, en välttämättä ota ollenkaan.

Hei, mä hankin itelleni tossa keväällä noi clip-onit. Värjäsin ne jo kerran kun omakin tukka tummeni ja oon koittanu niitä hoitaa ahkerasti. Kaveri suositteli jotain silkkitippoja, ootteko kokeillu?

Toinen juttu, haluaisin tehdä noihin clip-oneihin sellaisen juhlakampauksen että kehtais itsenäisyyspäiväjuhliin lähtee. Miten tehdä sellainen kampaus ettei ne klipsit ym sieltä näy mihinkään? Joku peruskihartaminen nyt on aika selkee, mut jos haluis jotain muuta niin onnistuukohan? Onko joku kokeillu?

Mä käytän clip-oneja. Lähinnä silloin kun johonkin meen tai haluan olla erityisen nättinä. Omat hiukset on pitkät ja mustat joten clippien värivalinta oli helppo, ja sinne ne sekoittuu oman tukan sekaan. Lopputulos on vaan näyttävämpi kun on niin paljon lisähiuksia päässä (laitan aika monta osiota).

Suoristan ne joka kerta, ihan samanlailla kun suoristan oman tukkanikin. GHD :haart: Mulla on luonnonkiharat hiukset ja joskus olen antanut olla laineilla (clip-onit menee myös laineille kun oma tukka ne kai väkisin taivuttaa siellä seassa). Kunnolla en ole koskaan kihartanut niitä mutta moni tykkää niin tehdä.

Kampauksia on ollut vain saparoita, ponnari ja nuttura ja ihan hyvin ne siellä on seassa menneet. Jotkut kuulemma kiinnittää niskan clip-onit "väärinpäin" jos tekevät korkean kampauksen, toimii kuulemma paremmin. Itse en ole mtn eroa huomannut.

Teippipidennykset voisi kiinnostaa. Kaveri tilasi hiukset 70e ja kampaaja laittoi tunnissa, maksoi 50e. Ei paha...

Voi olla, että vastaus löytyisi aiemmilta sivuilta, mutten viiti selailla :D
Jos joku jaksaisi palata asiaan ja kertoa, kuin lyhyisiin hiuksiin voi hiustenpidennyksiä laittaa?

Mun oma tukka oli jotain polkka pituutta, kun eka sinettipidennys laitettiin. Kukaan ei pidennystä huomannut silloinkaan. Sinettipidennyksessä pitäs oman tukan olla käsittääkseni johonkin korvan paikkeille että siitä tulee hyvä/ huomaamaton. Mutta tuo pituus juttu riippuu myös hiuslaadusta (omani on todella ohut ja hento+ liukas).

pidennykset edullisesti

Apua apua!
Elokuussa olisi häät ja tarviisin itselleni uudet hiukset!
Näihin lättänöihin ei saa hyvää kampausta millään :(
Ei ole ennen ollut pidennyksiä, mutta kristao ainakin kertoi itse laittaneensa... eli olisiko jotain hyvää paikkaa josta ostaa hiuksia/kuituja ja jotain ohjeita laittamiseen? jos yrittäis ensin ommella itse... tuo häbudjetti kun vähän tuppasi kasvamaan yli äyräiden :D
Kyllähän mä ne lisät jotenkin itselleni saan, mutta ajattelin että josko uskaltaisi itse kokeilla laittaa ensin....?!

Jos joku voisi antaa vinkkejä niin olisin äärettömän kiitollinen!!

Sun pitäis ensin päättää millä tekniikalla sä ne haluat ennen kuin voit tilata hiukset. Hiukset maksaa 40-200 euroa, riippuen millä tekniikalla ja minkälaatuiset haluat (pidemmäksi aikaa paremmat vai vaan sen yhden viikon ajaksi vähän huonommalla hiuksella). Laitto siihen sitten vielä erikseen. Itse en lähtisi laittamaan itse omaan päähän kun ei näe kunnolla jne... Ompelupidennyksiä oon tehnyt pari ja ei niitä kyllä omaan hiukseen saa laitettua, yritetty on. :D Teipit on kans helpot laittaa toiselle, sineteissä menee sitten vähän kauemmin aikaa. Laita ehdottomasti aidolla hiuksella, kuidut ei sulaudu omaan hiukseen.

Olen tässä miettinytkin että miten ihmeessä ne saisi laitettua itse, ja tulin siihen tulokseen etten edes yritä :D
Onneksi sain tuohon vahvistuksen, niin en edes vaivaudu yrittämään :)
Haluan ehdottomasti pitkäksi aikaa, kerran hyvällä verukkeella sellaiset päähäni saan, niin otan sitten ihan kunnolliset :D
Onko tietoa että mikä kiinnitys kestäisi parhaiten? Omat ovat tosiaan tälläset lättänät ja ohuet...

Mä oon kokeillut sinetit, microringit, microloopit ja ompeleet. Teippejä en ole kokeillut, oon kuullut niistä hyvää ja huonoa, tuntuu olevan vähän arpapeliä pysyykö ne. Jos mä otan pidennykset niin se on joko ompeleilla tai sitten vaan väliaikainen ratkaisu clip-oneilla. Ompeleet on ihanat kun ei tarvitse välittää meneekö hoitoainetta tyveen asti ja on nopeat purkaa ja huoltaa. Mun tukanvärillä pidennykset on vaan ihan sieltä itsestään... Noi microringit ja loopit kannattaa unohtaa jos haluaa kestävän lopputuloksen, mulla pysyi ringeillä 2 viikkoa ja loopeilla viikon.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mista sais tilattua halvimmat klipsipidennykset? Saa olla mistapain maailmaa tahansa mutta mieluiten taalta Englannista.

Apua apua!
Elokuussa olisi häät ja tarviisin itselleni uudet hiukset!
Näihin lättänöihin ei saa hyvää kampausta millään :(
Ei ole ennen ollut pidennyksiä, mutta kristao ainakin kertoi itse laittaneensa... eli olisiko jotain hyvää paikkaa josta ostaa hiuksia/kuituja ja jotain ohjeita laittamiseen? jos yrittäis ensin ommella itse... tuo häbudjetti kun vähän tuppasi kasvamaan yli äyräiden :D
Kyllähän mä ne lisät jotenkin itselleni saan, mutta ajattelin että josko uskaltaisi itse kokeilla laittaa ensin....?!

Jos joku voisi antaa vinkkejä niin olisin äärettömän kiitollinen!!

http://www.rapunzelofsweden.fi/ tuolla on kiinnitysvideoita ohjeita. Ainakin siellä euroopalainen hiusnauha osiossa, joka tehdään ompelemalla.

Mista sais tilattua halvimmat klipsipidennykset? Saa olla mistapain maailmaa tahansa mutta mieluiten taalta Englannista.
http://www.zxhair.com/index.php ja saman myyjän pulju Ebayssa http://stores.ebay.com/clip-hair2009?_trksid=p4340.l2563 Kiinasta, olen kuullut parit kehut noiden clip-oneista. Olen itse tilannut tuolta sinettihiuksia ja ne ei kyllä vakuuttaneet, tosin ei ollut remyhiusta. Tuolta ajattelin tilata seuraavat clip-onit jos niillä on mun väriä (#30 jonka mä sävytän vielä itse kotona).

http://stores.ebay.com/BEAUTY-EXPRESS-UK-LTD-SUPERMODEL?_rdc=1 sijaitsee Briteissä ja tosi nopea toimitus myös Suomeen. Hiusnauhojen olen tilannut tuolta, mutta viimeiset pari nauhaa laatu on ollut niin surkeaa etten tilaa enää (menee takkuun ja tippuu paljon hiusta jos on koko ajan kiinteesti päässä).

http://stores.ebay.com/sunnydeal2008?_rdc=1 tällä myyjällä on monta kauppaa mm. se joku minihouse yms... Kiinasta. Tilasin täältä liloja microloop-hiuksia raitoja varten ja niihin ainakin olin tyytyväinen.

Kannattaa katsoa että setissä on se 70-100g hiusta, kun tuolla monessa paikassa myydään myös muutaman osion clip-oneja jotka näyttää ihan skeidalta jos ei ole jo omat hiukset pitkät ja kaipaa vaan tuuhennosta. Varsinkin jos oma hius on mallia polkka niin 100g näyttää paljon paremmalta kuin 70g. :)

Jos tahtoo ihan kunnon hiusta kunnon pidennykseen suht edullisesti niin Rapunzelilla on kuulemma hyvälaatuista. Mä kattelin sieltä hiusnauhaa ompeleille mutta jätin tilaamatta kun muistui mieleen miten arseesta on yrittää sävytellä sitä pidennyshiusta joka viikko vaahtovärillä että olisi yhtä punainen kuin oma hius joka ei haalistu enää.

Akryyliliima

Heips!
Onko joku kuullut/nähnyt/kokeillut jollain ihme akryyliliimalla laittoa? http://www.rapunzelofsweden.fi/1/fi/kiinnitys-ja-poisto/hiustenpidennys-liima-liquid-gold-.php
Rapunzelissa törmäsin ja sit tietty menin tilaa.. En oo siis saanut vielä sitä enkä oo siis kokeillut mutta siis täh? Mitenhän paljon tuo katkoo tukkaa?
Ehkä mä taidan mennä ottaa vaan ne ompelupidennykset yhelle tytölle joka laittaa edullisesti :rolleyes:
Suattaapi nimittäin olla meikän tukka entinen jos alan ite laittaa :) Tilasin vielä toisen paketin hiusnauhaa kun on niin paksu tukka että näyttää pöljältä tuollainen riuku vaan niskassa... :)

Hiustenpidennyksistä

Hmhm. Teen jonkun kymmenisen pidennystä kuukaudessa, ja oon joillain nähnyt juuri tressalurea ym. ns. halvempia merkkejä, jotka menee oikeasti tosi huonoon kuntoon heti kun niistä pesee sen pinnoitusaineen pois. Sen jälkeen se tukka pysyy kunnossa vain hulluilla latvahoitoaineilla. Varsinkin ruskeista hiuksista lähtee myös väri, ja ne alkavat vihertää :/.

Itselläni on oma lempimerkki, mitä en vaihda, vaikka se onkin hieman hintavampi. Asiakkaatkin ovat mieluummin maksaneet hieman enemmän, kun hiukset pysyvät takuuvarmasti pidempään käyttökelpoisina :P Siinä säästää pidemmän päälle rahaa ja mielenterveyden, kun ei tarvitse tapella sen tukan kanssa.

Tämä saattaa olla jo ihan vanhaa tietoa teille, mutta alan vasta nyt selata threadia läpi :P Halvemmilla merkeillä hiuksia istutetaan usein sinetteihin ja teippeihin väärin päin, jolloin suomukerrokset hankaavat toisiaan vasten ja hiukset takkuuntuvat. (vrt. kolme käpyä, joista yksi on väärin päin.)

Eli näissä jutuissa hinta takaa laadun.

Heippa! Mulla on ollu tressaluren teippipidennykset nyt kaksi vuotta, ja oon siis ottanu kahdet eri pidennykset, pitäny yksiä noin vuoden ja sitte ottanu uudet. Ja niiden kans kävi just noin niinku sanoit viestissäsi, eli alussa tosi hyvän tuntuiset, mutta kun niitä on noin pari kuukautta pitäny päässä, niin tumman ruskea väri haalistunut, ja muuttunut vihertäväksi! En olis sitä vihertävyyttä edes itse huomannut, mutta eräs ystäväni sanoi siitä joka on myös parturikampaaja! Ja loppumetreillä tukka on mennyt helposti takkuun ym ym. Nyt sitten on tullut aika ottaa taas uudet pidennykset ja oon ihan sekaisin näiden eri pidennysmerkkien viidakossa... :P tarvitsisin siis apua. Noita simply naturaleja olen harkinnut, ja eri keskustelupalstoja selatessani olen törmännyt vain positiivisiin kokemuksiin.

Kampaajani suositteli minulle Nextension-merkkiä ja hintaa kokopään teippipidennykselle tulisi reilu 500e. Vaihtoehtona simply natural pidennykset noin 300-400e toisessa kampaamossa. Kuuluuko tuo Nextension myös samaan "halppis-sarjaan" kuin Tressalure? Molemmathan ovat saman firman merkkejä?? Olisi suuri apu ja säästyisin suurelta päänvaivalta jos vastaisit.. :) Olen itse valmis maksamaan pidennyksistäni, kunhan ne vaan ovat hyvät! :) Ihmettelen vain miten noissa voi olla noin suuri hintaero, jos nextension/tressalure on ns. halvempi merkki, ja simply natural hyvä merkki, niin miten huonompi voi olla kalliimpi... vai ottaako kampaajani vaan niin paljon välistä katetta... :D

Hei, mä hankin itelleni tossa keväällä noi clip-onit. Värjäsin ne jo kerran kun omakin tukka tummeni ja oon koittanu niitä hoitaa ahkerasti. Kaveri suositteli jotain silkkitippoja, ootteko kokeillu?

Toinen juttu, haluaisin tehdä noihin clip-oneihin sellaisen juhlakampauksen että kehtais itsenäisyyspäiväjuhliin lähtee. Miten tehdä sellainen kampaus ettei ne klipsit ym sieltä näy mihinkään? Joku peruskihartaminen nyt on aika selkee, mut jos haluis jotain muuta niin onnistuukohan? Onko joku kokeillu?

Paul Mitchellin "super skinny serum" on super loistavaa kamaa! Sisältää lämpösuojankin. Ite tosi paljon käytettyä niin omaan kuin pidennystukkaankin. Parhaan tuloksen saa kun föönaa ja muotoilee heti tuotteen laittaminen jälkeen, koska suositellaan käytetävän kosteaan tukkaan :)

Ja toinen samanmoinen tuote on Sexy Hairin "frizz eliminator" joita multa löytyy sekä kevyempää että vahvempaa useita purkkeja :D

Ja todella silkeeksi saa molemmilla hieman pörhöttyneemmänkin tukan :)

edittt. ja siis jos on aitoa hiusta oleva pidennys niin niille voi tehdä ihan mitä vaan, tupeerailla,kihartaa,krepata,suoristaa ym. ja klipsipidennyksiinhän saa näppärästi väsättyä kiharat jo ennen ku laittaa ne päähän.

Mahtaakohan kampaajat / yksityiset ostaa suomalaista luonnonhiusta? Itsellä nyt n. lapaluihin asti olevat hiukset. Hyvässä kunnossa, ei kaksihaaraisia. Hiukset lyhenee radikaalisti ennen uutta vuotta ja mieluusti voisin hiukset jollekkin myydä pidennysaihioksi :)

Ois edessä teippipidennys, alkaa hermostuttaa tää hiustenkasvun hitaus ja se, ettei hiukset ole tarpeeksi tuuheat omaan makuun. Ajattelin mahdollisesti tilata hiukset Rapunzel Of Swedeniltä, onko muilla kokemuksia? Siellä oli tuota eurooppalaistakin hiuslaatua, jota saisi 143 eurolla per hiusnauha, eli ihan kohtuullinen summa. Ainoa mikä arveluttaa on se, kun en juuri tunne ketään joka olisi Rapunzelia käyttänyt ja sitten se, että kuvauksessa tuon eurooppalaisen hiuksen sanotaan olevan märkänä hieman kihara. Mahtaako olla sitten myös kuivana sellainen kikkarakasa vai hmmm...?

Rapunzelista..

Mun kokemuksien mukaan ei kannata missään nimessä ostaa Rapunzelilta tukkaa, vaikka kuinka luvataankin, että on eurooppalaista aitoa hiusta. Sekä kampaaja että minä oltiin sitä mieltä, että tukkaa on vain käsitelty hemmetisti, jotta siitä on saatu silkkisen ja hyvinhoidetun oloinen (ja tämähän kuluttaa hiuksen rakennetta). Niin ja itsellä siis tummanruskea tukka. Minulla laitettu 3 kertaa (kun halvalla piti saada..) heidän tukalla sinetit ja joka kerta lopputulos on ollut sama eli n. 2 ekaa pesua tukka pysyy ihan hyvänä, mutta sen jälkeen alkaa takkuhelvetti. Tukan seassa oli muuten mulla laittaessa ihan puuvillaisia langanpätkiä ja ihan kuin hevosenjouhia. Nyt kun olen viisastunut vahingosta, olen laittanut viimeset pari kertaa Simply Naturalin sineteillä ja ero on kuin yön ja päivän välillä. Eli suosittelen kyllä satsaamaan siihen hiuslaatuun, kunnon hius ei takkuunnu ja hius pysyy kiiltävänä ja hyvinvoivan näköisenä sen 6 kk :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom