Hiustenpidennys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T.K.
  • Aloitettu Aloitettu
En osais laittaa koko pään pidennystä, koska lyhyt on kuitenkin mun juttu jotenkin.

Pakko quotata itseäni, koska niin se mieli muuttuu :D Eilen laitettiin teipit koko päähän ja johan on nyt tukkaa! Koitetaan nyt tämäkin, koska oma tukka kasvoi sen verran pitkäksi, että oli mahdollista laittaa. Tosi hyvin sulautuu oman tukan sekaan, vaikka edelleen päällyosa on kohtuu lyhyttä. Onhan tää alussa kovin kummallista, kun ei meinaa itteensä tunnistaa peilistä, mutta vaihtelu virkistää :)

Ja siis teipit on mulle selkeesti paras vaihtoehto. Pysyvät tosi hyvin. Takaosan pidennystä huollatin 2-3 kuukauden välein, katsotaan miten tämän kanssa alkaa pärjäämään. Ja lisäksi nää on pysyneet tosi hyvässä kunnossa, vaikka en ole mitenkään erikoisemmin tätä edes hoitanut. Joulukuussa laitetut hiukset on nyt tässä päälimmäisenä, eivätkä erotu uuden karvan seasta millään tavalla.

Mä niin haluan pidennykset, mutta kampaamoon ei ole varaa.. kuka ihme mulle vois laittaa :( oisin valmis matkustamaan vaikka pk-seudulle kunhan saisin ne :(

Mä oon tilannut itselleni clip-onit, ihan sen takia että mikään pysyvämpi pidennys ei mulle taida oikein sopia. Mulla on luonnonkiharat hiukset ja värjään tyvikasvua n. 2, max 3vko välein koska hiukseni kasvavat nopeasti. Kampaajani on sanonut että jos ottaisin normaalit pidennykset niin mun hiustenkasvutahdilla ne tipahtaisi liian alas aika nopeasti, ja koska värjään hiuksiani niin tiheästi ja luonnonkiharaa hiustani ei pahemmin kannata harjailla niin rastottuminen juurista on enemmän kuin todennäköistä.

Omat hiukset on noin 50cm pitkät eli varsinaista pidennystä en tarvi, ja aika paljon on hiuksia päässä. Mutta mä haluaisin välillä kunnon överit "Jumalatar-hiukset" ja vaihtelua, shokkiraitoja ym, eikä niitä ole mahdollista kokoajan aitoon hiukseen vaihdella. Toisella nettisivustolla törmäsinkin sitten tuohon clip-on systeemiin ja se on täysin mun juttu! Voin pitää vaikka joka päivä tai silloin kun mieli tekee, vaihdella erilaisia shokkiraitoja jne. Innolla odotan että saapuvat niin pääsen niitä sovittelemaan. Pituus oli 55cm joten varmaan täytyy jostain kohtaa hieman saksia kun en sentään takapuoleen asti ulottuvia hiuksia halua, nyt on jo reilu puoleen selkään omat.

Mulla on ollu sinettipidennykset kohta 2 kk. Oon ollu niihin ihan tyytyväinen, tosin niitä on irronnu jo melkoinen tukku (sinetti ei ole irronnut, vaan oma tukka..). Otin sinettidenyksen siksi, koska ajattelin että pidän tukkaa myös paljon kiinni ja pelkäsin että teipit näkyvät. Nyt ole kuitenki huomannu että pidän tukkaa enimmäkseen auki (kiinni oikeestaan vaan treenatessa). Kohtapuoliin tukka pitää käydä laitattaan uudestaan. Mietinkin, että voinko laittaa teippipidennykset näistä samoista hiuksista jotka ovat nyt kiinni sineteillä? Onko teippikiinnitys halvempi kuin sinetit? Nopeampi ilmeisesti ainakin. Irtoilevatko teipit miten helposti?

tidii, torstaina tulee tälle neidille pidennykset. Niillä on pituutta 50 cm, hmm mihinköhän asti ne ulottuu.. onko ne pitkät vai puolipitkät?

Mietinkin, että voinko laittaa teippipidennykset näistä samoista hiuksista jotka ovat nyt kiinni sineteillä? Onko teippikiinnitys halvempi kuin sinetit? Nopeampi ilmeisesti ainakin. Irtoilevatko teipit miten helposti?

Teipit ja sinetit on kiinnitykseltään ihan eri juttuja, enkä mä ole ainakaan kuullut, että samoja hiuksia vois kiinnittää kummallakin tyylillä.

Teipit on tosi nopeat laittaa, vähän kai sinettejä edullisemmat ja mulla ainakin pysyy tosi hyvin. Kertaakaan teipit ei oo mulla irronneet. Ainoa paikka mikä kärsii aina vaurioita, on ohuet niskahiukset, jossa teipit alkaa repsottaa siksi, koska omat ohuet hiukset katkeilee. Mutta aina oon pärjännyt seuraavaan huoltoon ilman yhdenkään osion irtoamista.

Mua on nyt ehkä alkanu ärsyttää tää mun koko pään pidennys :D Voi olla, että kunhan on huollon aika, niin pyydän ottamaan tuon päällyosan pois ja jättämään taas pelkän niskan pitkäksi. Tuntuu jotenkin tylsältä, kun nyt tätä laiskuuksissaan tulee pidettyä vaan huivilla ja jollain ponnarilla. Lyhyt tai semmonen "takatukka" on jotenkin enemmän mun tyylinen, semmonen räväkämpi :) Mut onpahan nyt ainakin kokeiltu.

Minulla on nyt kaksi kertaa ollut sinettipidennys. Ensimmäinen kerta oli joitakin vuosia sitten enkä oikein ollut sinut sen kanssa. Nyt viime kertainen laitettin jouluna ja oli päässäni reilu neljä kuukautta. Tykkäsin siitä kovasti. Toisaalta olisin voinut pitää pidemmänkin aikaa, mutta halusin vaihteeksi lyhyempää. Tällä hetkellä minulla on oman pituinen tukka, mutta noin puntin verran sinettejä päässä tuuheuttamaan tukkaa. Tämä tuuhennusjuttu on niin mun juttu!

Ensin pidennetty tukkani oli luonnollisen vaalea. Tämän jälkeen sitä tummennettiin ja sinettihiukset tietenkin mukana. Kun lyhensin hiuksiani sinetit otettiin repimällä pois ja hyviä osoita laitettiin takaisin tuuhentamaan vanhaa, lyhyempää tukkaa. Nyt kun taas kesäksi vaalensin hiuksiani, niin ostin uuden vaalena puntin hiuksia, koska sineteistä ei käsittääkseni värjäysävri olisi lähtenyt. Haluan, ettei sinettejä juuri huomaa. Joten vanhat ruskeat sinettihiukset (ei suinkaan kaikki) on tallella, jos myöhemmin niitä haluan käyttää.

Pidennyksen aikana sinettejä irtoili silloin tällöin (riippuu omastakin tukasta, sen liukkaudesta ym.) ja aina ne laitettiin takaisin. Sovin vain parturin kanssa nopean ajan ja hän kiinnitteli ne takaisin päähäni. Kyllä siis niitä sineteitä voi kiinnittää montakin kertaa takaisin. Nyt tässä lyhyessä tukassa on ollut samat sinetit (vain n. 22 kpl) kaksi kuukautta eikä yksikään ole irronnut. Toki sinetti varmaan "huononee" ajan kanssa joten uuteen nähden on haperampi. Mutta ainahan voi ostaa esim. yhden puntin lisää tukkaa ja muuten käyttää vanhoja ym.

Teippiä en olisi omaan käyttööni laittanut, joten sinetit olivat itselleni se oma juttu. Luonnollinen!

Toki niin kuin varmasti kaikkien pidennysten kanssa, niiden käyttö vaatii totuttelua ja opettelua. Eivät ole ihan niin huolettomat kuin omat. Huolsin omiani ainakin tyydyttävästi :) Harjasin niille tarkoitetuilla harjoilla, käytin suojaavaa hoitoainetta, yleensä aina odotin, että tukka kuivuu ennen nukkumaanmenoa tai sitten hieman kuivasin sitä ja laitoin nukkumaan mennessä tukan kiinni. Vältyin kokonaan sellaisilta takuilta oman tukan juuren ja sinetin välissä. Näpläsin aina päivittäin osaa sineteistä ja varmistuin ettei takkuja ollut. Samoin sineteissä tietenkin vie aikansa se, että tottuu niihin itse sinetteihin päässään, mutta minulle siihen meni muutama päivä.

Nyt kun on olkapäille asti oleva oma tukka ja niitää tuuhennusosioita, niin käyttäydyn kuin ei omassa päässä olisi mitään sinne kuulumatonta. En laita edes kiinni tukkaani yöksi jos en jostakin muusta syystä halua.

Irtoilevatko teipit miten helposti?

Mulla nää teippipidennykset on raitoina,menee puolen pään pidennyksestä.Kävi niin,että mulla alko heti teipit repsottaa->kupruili ja törrötti reunoista miten sattuu. Kahden viikon sisään irtos jo ensimmäiset,kaiken kaikkiaan 2kk sisällä lähti 4 teippiä irti. Menin sit huollon tekee eriin paikkaan ja kampaaja sano,et mikä mulle alunperin laitettii,oli jotain halpisteippiä.Kun noi tupsut irrotettii, jäi sellasia liimakökköjä tukkaan->lisähiukset tartti pestä fairin kans:jahas: Mun ymmärtääkseni hinnassakaan ei ollut juuri eroa,mikä ois "puoltanu" sekundatavaraa..
Nyt nää uudet teipit ovat olleet kuin unelmat:) 2vkoa ollu,yhtään ei oo irronnu/ei repsota eikä törrötä:haart:

Hei, tota toi peseminen.. siis sinetteihinkö ei saa shampoota mennä?
mulla sinetit on ainaki nii tyvessä että niihi menee väkisinki :(

Siis saako ne sinetitki pestä? siis että hankaa koko päänahkaan?
otin ekalla pesulla vaan tosta ylhäältä päänahasta ku en viihtiny kokonaan ku ajattelin että niihin sinetteihin ei saa mennä shampoota. eli siis saa ihan hangata niin että shampoota menee sinetteihin ja siis että kädetkin osuu niihin? :D

Mulla muuten lähtee noista hiuksia ku harjaan :l

Saa ja pitää pestä ihan koko pää normaalisti. Ei ne sinetit shampoosta huonoksi mene.

Hoitoainetta ei kannata sinetteihin laittaa, ainakaan kovin hoitavaa, sillä voivat liukua jossain tapauksessa pois.

Hiuksia lähtee varmasti jonkun verran, mutta jos kunnon kato käy, niin sitten on laittajassa vika.

^ okei. kiitus :)

No siis hiuksia ei lähde muuten mutta kun harjaan ja joudun välillä ottamaan aika lujaa kun kovasti tuolta alta takkuuntuu. Sanoisinko että sellanen 10 hiusta lähtee kun harjaa.. onko se kato? :D

^ okei. kiitus :)

No siis hiuksia ei lähde muuten mutta kun harjaan ja joudun välillä ottamaan aika lujaa kun kovasti tuolta alta takkuuntuu. Sanoisinko että sellanen 10 hiusta lähtee kun harjaa.. onko se kato? :D
harjaan kyllä useammin näitä kuin aamuin ja illoin koska nää muuten takuttuu ja menee kiharalle. ehkä liika harjaaminenkaan ei oo hyvä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom