Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla on aika ohut tukka ja oikeastaan koko ajan päässä on noin puntillinen (25kpl) sinetillistä tuuhennuskarvaa päässä....
Aaaapua, mun sinetit ovat alkaneet takkuuntua. Olen viime aikoina hoitanut naita aika huonosti ja tossa yks paiva vaan huomasin, etta tosta korvasta ylospain ja taaksepain sineteissa on pieni, rastamainen takkupallo. Sama homma toisella puolella. Mita naille pitaisi tehda? Harjata, laittaa hoitoainetta, selvitella sormin (toivotonta)?
Alyssa: Melkein suosittelen laittamaan vielä miltei saman verran lisää noita sinettejä. Saat tasaisemman lopputuloksen (latvaosa paksuuntuu). Samoin saa hieman kerrostusta tukkaan ja tällöin se on vieläkin täydellisempi ja huomaamattomampi. Väri on tosi hyvä, eikä rajaa näy.
Briseis, ei mullakaan ole tippunut yhtaan. Miten noi teipit muuten eroaa sineteista?
Briseis, ei mullakaan ole tippunut yhtaan. Miten noi teipit muuten eroaa sineteista?