Hiukset?

Kyllähän ne hiukset on aikasemmin tullu leikattua pois. Nyt oon ruvennu kuitenki kasvattamaan niitä, ku aattelin hommaa rastat... jos ny viittin kasvattaa niin kauaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on surffitukka mutta ku kasvaa niin ois tarkotuksena väläyttää ja pistää hiukset mustaks ja vetää afro-permanentti.
;)

Kaljuuntuminen johtuu yleensä luontaisesti korkeasta testosteroni tasosta. Joten ei liene yllätys että täällä on moni valinnut millin sängen. Ehkä siksi treeni maistuu ja naisetkin pitävät kaljupäistä?

Joku puhui Sean Connerystä.. Hän on muuten kaljuuntunut jo parikymppisenä ja teki mm. kaikki Bondit hiuslisäke päässä. Ja tekee muuten vieläkin leffat peruukin kanssa. Mutta ei käytä sitä siviilissä..

Juu ja kalju on mullakin. Ja ilman treeniä en voisi elää..

Kaljuuntuminen johtuu entsyymistä nimeltään 5-alfa-reduktaasi, joka muuttaa testosteronin dihydrotestosteroniksi (DHT). Joillakin tuota entsyymiä on enemmän ja joillakin vähemmän. So there.

Originally posted by Tomi
Kaljuuntuminen johtuu entsyymistä nimeltään 5-alfa-reduktaasi, joka muuttaa testosteronin dihydrotestosteroniksi (DHT). Joillakin tuota entsyymiä on enemmän ja joillakin vähemmän. So there.

Tätähän minä tarkoitinkin. :worship: Sanoin vain sen hieman väärin.

Mutta eikös suuri testomäärä veressä tarkoita myös että DHT:tä on enemmän?

Originally posted by Timber
Mutta eikös suuri testomäärä veressä tarkoita myös että DHT:tä on enemmän?
Ei välttämättä, jos elimistössä on vähän tuota 5-alfa-reduktaasientsyymiä, niin konversio DHT:ksi on myös vähäistä. Tuntuisi siltä, että jompaa kumpaa entsyymiä elimistössä silti on. Jos on vähän 5-alfa-reduktaasia, niin sitten on aromataasiensyymiä edestä. Siis joko kalju tai gyno. Toki voi ottaa ilon irti molemmista entsyymeistä ja liittyä sitten kisauran jälkeen sirkukseen parrakkaaksi naiseksi.

Varmaankin johtuen osaksi siitä, että olen naikkonen, jonka porukka muistaa aina viimeistään kuontalon perusteella, kannatan ehdottomasti persoonallisempaa tyyliä miehillä kuin toi 3 mm sänki...

tuossapa linkkivinkki kaikille, jotka kuolaavat pitkähiuksisten miesten perään... Tukkajumalat

KIITOS SIIS TUOSTA :D

Tosin myönnettäköön, että isojen miekkosten kaljukin viehättää...;) Tärkeintä on kuitenkin se, että ne kallonkarvat istuu hyvin yhteen sen loppupaketin kanssa. Eli kokonaisuus ratkaisee!

Kaljuuntuminen voi johtua myös shampoossa olevasta silikoonista. Näin minulle kertoi parturi-kampaaja opiskelija joskus aikoinaan kun kerroin että meijä suvussa sitä kaljuunnutaan jo kakskyppisenä. :whip:

Mä oon antanut kasvaa nyt vaihteeksi. Tavotteena silleen että letti menee ponnarille tonne taakse. Nyt oon vasta tossa tuskasessa takatukkavaiheessa.

Ja sitten inttiin ja letti lähtee..

Mulla on tämmönen Owen Wilson -tyylinen tukka. Eestä silmille asti ja takaa kunnon niskis. Niskatukat on cooleja :rock: Ongelmana vaan että mun tukka on uskomattoman lättänä, mistähän sekin johtuu

Owen Wilson

Tukkaraja rupesi nousemaan turhan ylös, ostinpa sitten Mach3:sen joka hoitaa 2-3 kertaa viikossa parturin virkaa, tytöt ovat ainakin tykänneet enemmän tästä lookista kuin puolikaljusta ;) Avatarin kuvassa kuitenkin peruukki päässä :D

En ole varmaan kolmeen vuoteen käynyt parturissa. Kaljuksi vedin, sitten annoin kasvaa taas parikymmentä senttiä ja taas kaikki pois jne...

Nykyään tällainen tasapaksu 3cm pitkä tukka.

Tällainen keesi tuli tehtyä kesällä:D

Omasta leijonanharjastani pidän huolta hellästi vaalien. Parturin tuoliin istahdan kerran kuussa vaihtamaan kuulumisia sekä kuuntelemaan alalla vallitsevista uusista trendeistä. Suortuvieni väri vaihtelee vaalean ja vaaleanruskean hämyisessä välimaastossa, tosin vaaleaa enemmän suosien.

Jotta hiukseni pysyvät tuuheana sekä vahvoina, kuuluu niiden huolellinen hoito osana henkilökohtaista "terveydenhuoltoani". Tässä asiassa olen jo vuosia luottanut Doven silkinpehmeään otteeseen, joka takaa hiusteni eloisuuden sekä hyvinvoinnin. Suihkun jälkeen onkin sitten mukava palkita hiukset kevyellä sipaisulla tuuheaa muotovaahtoa tai vaihtoehtoisesti jonkun vahan, hieman tiukemmalla otteella.

Henkilökohtaisesti hiukseni antavat identiteetilleni viimeisen silauksen, mutta olen myös valmis siihen, kun ikävuodet alkavat tuota peitettä päästäni julmasti repimään ja kaljuuntuminen koittaa. Siihen asti aion kuitenkin vaalia päälakeani hellästi, mutta määrätietoisesti. :love:

1 mm siili parin viikon välein hellästi omin käsin. Helppohoitonen ja siisti malli.

Viikko sitten olin vielä pitkä tukka, mutta nyt tyylini on mallia "uutistenlukija".
Se kyllä ihmetyttää, että kaikkien pitäisi olla kaljupäitä ja pitkät hiukset on neitimäiset. Eiköhän se neitimäisyys tule ihan jostain muusta kuin hiuksista. Itse pidin pitkiä hiuksia paljolti vittuillakseni noille tyylipoliiseille, joiden mielestä pitkät hiukset ovat neitimäiset. Entivanhaan naiset hoiti muotijutut, mutta näemmä nykyään pitkätukkaista renttua saa tulla haukkumaan homoksi säbän pelaaja, joka on laittanut tukkaansa kolme tuntia ennenkuin on uskaltautunut ulos muotiluomuksensa kanssa

Melko lyhyet hiukset, tyyliin lippa vedetään geelillä siihen eteen. Tosin hiusten jo ohimoilta pahasti harvantuessa pian edessä siirtymään siihen parin millin sänkeen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom