Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Tikari
Henkilökohtaisesti en pidä pitkistä hiuksista miehellä, tuommoinen Darien Fawkes -tukka vielä menettelee, mutta ei pitempi. Polkkatukat ja pitemmät on no-no...
Uhhuh !Originally posted by merkkari
Ai niinkun braveheart-bodari-look ei enää menettele? :D
(MINÄ en ole sen näköinen, vaaleanruskeat pitkät ja suorat hiukset.)
Pitkä tai lyhyt tukka, mitäs sillä väliä. Itellä tukka päässä... ja pysyy.Originally posted by merkkari
Varmaan suuri osa porukasta täälä on ajelleet fledansa pois, mutta tällanen pienimuotoinen kysely, kasvaako päässäsi jotain, ja jos niin minkälaista tötteröä? Itselläni kun on nykyään taas hiukset pitkät ja ponnarilla niin pistänyt vaan silmiin ettei tuola salilla missä käyn ole lisäkseni ainuttakaan miespuolista jolla olisi pidemmät hiukset.
Tiedä sitten kuinka tyhmältä esim mimmien mielestä näyttää mutta en aio leikata pois, vaikka joidenkin mielestä itse näytän naiselta (pään kohdalta siis) :D
:kippis1:
äh, vastatkoon sekä miehet että naiset.
Osta ostos TV:stä sitä kaljuuntumisenestoainetta:DOriginally posted by Sag
Mua kertakaikkiaan vituttaa hiukset. En tiiä mitä teen sitten kun etutukka harvenee vielä lisää. Nyt näyttää ihan siedettävältä vielä, mutta...
Sänki/kalju ei sovi yhtään kun pään muoto on mitä sattuu ja tukka taaksepäin kammattuna + lisää harvennettuna olo on kuin nelikymppisellä äijällä. Taitaa olla kuitenkin melko harvinainen ongelma NÄIN aikaisessa vaiheessa..
Vituttaa olla kaljuuntuva alta 18-vuotias :curs:
Originally posted by Timbe
Osta ostos TV:stä sitä kaljuuntumisenestoainetta:D
Originally posted by Sag
Vittuilun makua. :jahas: Muttajoo, ei taida olla paljoa muita vaihtoehtoja kun totuttautua siihen useammin millin siiliin. :curs:
Originally posted by Mike