Hiukset?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuonne lähemmäs puoleen selkään. Ja jottei karvat siihen lopu niin pannaan kaupan päälle piiitkä baikkeri-henkinen leukaparta.

Luonnostaan blondi, kasvanut ilman leikkuuta jo sen verran aikaa että korvat peittyy vähän. Mulle ei ihan lyhyt tukka sovi yhtään, mutta pitäs silti ehtiä parturiin jossain välissä.

Kunnon hetero kalju tai millin parin sänki. Aikoinaan kun alettiin nykyisen vaimoni kanssa styylaan niin tei emävirheen ja kasvatin naisen toivomuksesta polkkatukan, "se on niiiiiin ihaaaanaaaa". Voi vittu kun hävettää vieläkin kattoessa vanhoja kuvia. Ja se ainainen tukan kanssa temppuilu ja bad hair day sekoilu. Sit rupes letti lyheneen, ensin sentti pari ja lopulta se viimenen niitti, tekno homo liima tukka look. Tsiisus kraist!!

Jokunen vuosi sitten ennen pidempää ulkomaan keikkaa vedin hetken mielijohteesta kaljuksi. Voe mahoton ja lärveisiä sitä menoo. Olin baarissa duunissa ja muijat tuli aivan villeiks (no ainakin vähän). Oikeesti!! Ajattelin ett voi vittu onks tää tosiaan näin helppoo ja tais mennä nuoruus hukkaan bon jovi kiharoita kasvattaessa.

En tiiä, oisko joku pääd poi juttu vai mikä lie. Itellä suurin syy on oikeesti mukavuus syyt ja alkava hiustenlähtö. Jos näyttää vielä hyvältä niin eihän siitä oo haittaa.

Kuusi vuotta olin kertaakaan hiuksia leikkaamatta, kunnes pari viikkoa sitten tasoittelin latvoja 73cm verran... Vähän totuttelua on vieläkin tämän suositun 3mm tyylin kanssa, tuntuu vaan niin pe*keleen kylmältä!

Näin tänään Itäkeskuksen yhdessä ruokakaupassa äidin ja alle 5v lapsen, tosi pienen, joka vain kävelee eteenpäin eikä osaa vielä pysähtyä ja tuijottaa suu auki kaikkea.
..
Sillä oli irokeesi.
..
..
..
siis mitä v**ua?
..
..
Ei tietenkään mitään pystyirokeesia, vaan polveni korkuisella pennulla oli muuten kalju pää, mutta pään halkaisi vaalea tukkatöyhtö, joka oli vedetty aivan edestä suoraan taakse.
..
..
vähän kuin olisi ollut sellainen jediponinhäntä muuten kaljulla ja se sitten vedetty pää yli.
..
en tajua.

Itsellä tämmöinen talvisin sähköinen rotanhäntä:( , johon pitänyt hakea vähän lisävaaleutta apuaineista. Suunnilleen puoleenväliin lapaluita. Koitan vaivalla kasvattaa, mutta mistä saisi tuuheutta ja paksuutta ? Ja vippaspoppaskonstin tähän bad-hair-life -ongelmaan ? :curs:
Miehellä paras tukkalook on siili, (pari kolme milliä) tai särmä jenkkisiili, (joka kuulemma on kaikista kamalin; saa olla koko ajan siistimässä ja trimmaamassa). Ei miehen hiuksista saa saada kiinni ;) :whip:
Henkilökohtaisesti en pidä pitkistä hiuksista miehellä, tuommoinen Darien Fawkes -tukka vielä menettelee, mutta ei pitempi. Polkkatukat ja pitemmät on no-no...

Kun tässä nyt hiuksista puhutaan, niin arvoistat pakkislaiset, eteenkin naiset, olkaapas hyvät....www.lookfantastic.com Tilaukset tulee n.3-5pvä:ssä. Ja tähän mennessä aina ehjinä. Kannattaa tilata valmiita paketteja, missä on kolme/neljä saman sarjan tuotetta, koska jokaisesta tuotteesta veloitetaan erikseen postikuluja, mutta paketista vain yhdet. Tosin vaikka tilaa erikseen, niin tulee ne silti paljon halvemmiksi kuin suomessa! n.13€/plo... Yksitellen sitten vähän kalliimmiksi.
Tuolla lookfantasticissa myös Paul Mitchelin hiustuotteet ovat todella halpoja... Ei voi kuin ihmetellä, miksi nuo tuotteet suomessa maksavat niin hirveästi? Kun taas Wellat, L`orealit yms, ovat tuolla oikeastaan melkein saman hintaisia kuin suomessa, ei yhtä paljon halvempia. Mutta nuo mitä myydään suomessa kamalaan hintaan, on puolet halvempia. :D

Eli postituskuluineen saa tuolta huippu merkit paljon halvemmalla, kuin täältä Suomesta! Esimerkiksi Redken, joka makssa maltaita meillä!
Tietenkin tilaamiseen tarvitaan Visa tai Mastercard tms. luottokortti.

Tikari, oikeista tuotteista löytyy varmasti apu sinunkin ongelmaan! Löytyy tuuheuttavaa ja vahvistavaa ja ties mitä! :D

:thumbs:

Originally posted by Tikari
Henkilökohtaisesti en pidä pitkistä hiuksista miehellä, tuommoinen Darien Fawkes -tukka vielä menettelee, mutta ei pitempi. Polkkatukat ja pitemmät on no-no...

Ai niinkun braveheart-bodari-look ei enää menettele? :D

(MINÄ en ole sen näköinen, vaaleanruskeat pitkät ja suorat hiukset.)

Mua kertakaikkiaan vituttaa hiukset. En tiiä mitä teen sitten kun etutukka harvenee vielä lisää. Nyt näyttää ihan siedettävältä vielä, mutta...

Sänki/kalju ei sovi yhtään kun pään muoto on mitä sattuu ja tukka taaksepäin kammattuna + lisää harvennettuna olo on kuin nelikymppisellä äijällä. Taitaa olla kuitenkin melko harvinainen ongelma NÄIN aikaisessa vaiheessa..

Vituttaa olla kaljuuntuva alta 18-vuotias :curs:

Originally posted by merkkari
Ai niinkun braveheart-bodari-look ei enää menettele? :D

(MINÄ en ole sen näköinen, vaaleanruskeat pitkät ja suorat hiukset.)
Uhhuh ! :kuola:
Enpä ollut tuollaista yhdistelmää tullut ajatelleeksikaan ! (Gibbson on
luxlove.gif
) Ei ole sattunut luonnossa tuommoista yhdistelmää kohdalle, saattaisi mielipide muuttua...

Originally posted by merkkari
Varmaan suuri osa porukasta täälä on ajelleet fledansa pois, mutta tällanen pienimuotoinen kysely, kasvaako päässäsi jotain, ja jos niin minkälaista tötteröä? Itselläni kun on nykyään taas hiukset pitkät ja ponnarilla niin pistänyt vaan silmiin ettei tuola salilla missä käyn ole lisäkseni ainuttakaan miespuolista jolla olisi pidemmät hiukset.

Tiedä sitten kuinka tyhmältä esim mimmien mielestä näyttää mutta en aio leikata pois, vaikka joidenkin mielestä itse näytän naiselta (pään kohdalta siis) :D

:kippis1:

äh, vastatkoon sekä miehet että naiset.
Pitkä tai lyhyt tukka, mitäs sillä väliä. Itellä tukka päässä... ja pysyy.:david:

Originally posted by Sag
Mua kertakaikkiaan vituttaa hiukset. En tiiä mitä teen sitten kun etutukka harvenee vielä lisää. Nyt näyttää ihan siedettävältä vielä, mutta...

Sänki/kalju ei sovi yhtään kun pään muoto on mitä sattuu ja tukka taaksepäin kammattuna + lisää harvennettuna olo on kuin nelikymppisellä äijällä. Taitaa olla kuitenkin melko harvinainen ongelma NÄIN aikaisessa vaiheessa..

Vituttaa olla kaljuuntuva alta 18-vuotias :curs:
Osta ostos TV:stä sitä kaljuuntumisenestoainetta:D

Vittuilun makua. :jahas: Muttajoo, ei taida olla paljoa muita vaihtoehtoja kun totuttautua siihen useammin millin siiliin. :curs:

Vittu kun hiukset pois vaan ja jos kallonmuoto haittaa niin otat päänahkaan sellasen maori soturi tatuoinnin niin johan vittu muodot unohtuu! Sit joutuu kyllä meneen työhaastatteluun uimalakki päässä mutta kaikkeen tottuu.

TAI kasvatat takatukan aivan helvetin pitkäks ja kampaat sen takaa eteen. Tuulella ja fillarilla ajettaessa joutuu tosin vetään takatukan nitojalla skalppiin kiinni.

Originally posted by Sag
Vittuilun makua. :jahas: Muttajoo, ei taida olla paljoa muita vaihtoehtoja kun totuttautua siihen useammin millin siiliin. :curs:

no ei tässä kukaan vittuile, kunhan pilluillaan. mutta joo, kaljuuntumista mäkin odottelen, tosin mutsini puolella ei ole kaljuja, ja faijakin alkanut nyt vasta yli nelikymppisenä kaljuuntumaan. eli kait se on mullakin edessä. voi kyllä olla että mun hiukset tästä tummuu samalla tavalla kun mutsin faijalla vähän yli 2kymppisenä. sit musta tulee isona sean connery-lookalike. :kippis1:

Hehee. Joo, ei mulla nyt varmaan vielä vuoteen pariin hätää ole ton tukan kanssa, mutta tulossa on mokoma vitsaus. Isäni puolelta ilmeisesti tän harvahiuksisen geenin olen perinyt, vaikka tosin äitinikin puolelta moista löytyy...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom