Hiukset?

Originally posted by Melly
Mitä lyhempi, sen parempi. Kyllä 5 cm on miesten hiuksille ihan maksimi pituus. Mutta kukin tyylillään:evil:

Veit jalat suusta. Treenattu, hyvä kroppainen mies ja vielä kalju
-> :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Kasvakaa,kasvakaa,kasvakaa..." Tätä tulee hoettua joka päivä hiuksille peilin edessä..Nythän nuo mahtaa olla ruskeat ja Melkein olkapäille ulottuvat (märkinä ulottuu jo!! ..mikä epätoivo?). Tarkoitus kasvattaa lapaluiden alapuolelle ulottuvat ja pitää sitten siinä,mahdollisesti teettää nk.enkelin laineet sitten joskus kun nää haituvat kasvaa.

Niin joo,ja miehellä pitää olla miehekäs fleda. Mikä siis saattaa tarkoittaa myös sitä ettei ole fledaa ollenkaan. Semmonen lyhyt keesi keskellä päätä ois aika kiva...

Koska jo noin 20-v rupesin kaljuuntumaan, niin leikkuutin puolimetrisen vaalean fledan pois. Ensin oli ns. insinööritukka puoli vuotta, mutta se rupesi tympimään, kun olisi pitänyt käydä parturilla ja maksaa hirmuisia summia leikkauksesta suunnilleen kerran kuussa. Ei käy mulle, joten koneen ostoon. Siitä lähtien olen ajellut noin 2-3mm, eli niin lyhyeksi kuin good ol' Moserilla saa, suunnilleen kerran tai pari kuussa. Kätevää ja halpaa.

Höylällä en ole nähnyt tarvetta ajaa, kun toikin parimillinen meinaa aiheuttaa takaraivon/niskan palelemista aika lailla ja saunassa pitää kietoa pyyhe pään ympärille, kun muuten tuntuu löylyissä, että pää kiehuu. Eikä tarvitse mitään samppootakaan enää, pesen samalla saippualla koko kälyäijän.:D

Tod.näk. pitäisin tämmöistä "tukkaa", vaikka kasvaisikin, on se niin vaivaton. :thumbs: Mitään ulkonäköseikkoja tai aatetta tuohon hiustyyliini ei liity, silkkaa käytännöllisyyttä ja rahan säästöä.

Originally posted by Zener

Joku täällä sanoi, että pitkät hiukset miehellä olisi vähän hintahtavat, mutta kuulemma pitkähiuksisissa miehissä on vähemmän hinttareita, kuin keskimäärin. Kuulemma melkein kaikki pitkähiuksiset miehet on heteroita.Homppelipojat kun tykkää leikata hiukset mielummin lyhyeksi. Tämän siis olen kuullut siskoltani, jonka joku kaveri on homo (mies).

:lol2:

Niitten kuulemma pitää kuitenkin todistella enemmän.

Mulla on sellaiset lähes mustat hiukset. Tai oikeastaan se on harja, sellaiset harvinaiset jäykät ja karheat. Sojottaa vaikka kuinka harjaisi. Pituutta muutama sentti olkapäiden alle ja liekattu kerroksittain joskus pari kuukautta sitten. Yritän kasvatella pidemmäksi.
Miesten hiuksista tykkään lyhyenä ja aika tummana, mutta ei minun takiani kenenkään tarvitse leikellä... Kaljukin on ihan jees. Tottakai riippuu karvojen kantajasta mikä käy...

Originally posted by merkkari
Varmaan suuri osa porukasta täälä on ajelleet fledansa pois, mutta tällanen pienimuotoinen kysely, kasvaako päässäsi jotain, ja jos niin minkälaista tötteröä? .

Kasvaa: kulmakarvat (ja nenä)

Hiukset on mallia gillete noin kerran viikossa. Joskus unohtuu kasvatusvaihde päälle pariksikin viikoksi, ennen paluuta perustilaan.

'Kaljut' hiukset/ultra siili näyttää olevan vallitseva stereotypia miehillä täällä.

Originally posted by XairaX
Niin joo,ja miehellä pitää olla miehekäs fleda. Mikä siis saattaa tarkoittaa myös sitä ettei ole fledaa ollenkaan. Semmonen lyhyt keesi keskellä päätä ois aika kiva...

Tossa olis kyllä ihan OK tavoitetila:

taxidrivermohawk2.jpg

Harmi että joutuu duunin takia olemaan ihmisen näköinen - asiakaspalavereissa ei välttämättä kuitenkaan toimisi edukseen. Duunikaverit muutenkin tuntuvat jo lyövän keskenään vetoa kuinka kauan kestää ennenkuin flippaan lopullisesti, joten ei viitsi heittää enempää vettä myllyyn.

Originally posted by merkkari
Tiedä sitten kuinka tyhmältä esim mimmien mielestä näyttää mutta en aio leikata pois, vaikka joidenkin mielestä itse näytän naiselta (pään kohdalta siis)

Sama homma täällä. Kohta kaksi vuotta kasvatettu lyhyestä hyppyritukasta, enkä aio leikata pois vaikka joskus tuleekin palautetta. Letti on kasvatettu omaksi iloksi ja että edes näyttäisin muusikonretkulta; tämä saliharrastus kun ei näy päällepäin... Naisten mielipiteet on toissijaisia, paitsi jos ne sanoo että pitkät hiukset näyttää p0rn0lta :blow:

Tyylitaju on tietysti tärkeää, en väitä että mulla sitä olisi, mutta olen nähnyt monta todella hirveää pehkoa. Silti en mene kenellekään sanomaan suoraan päin naamaa että "oletpas ruma, mene parturiin". Seuraava ihminen joka laukoo mielipiteitään ulkonäöstäni liian voimakkaasti saattaa saada vastaukseksi hienovaraisen ja ystävällisen vihjauksen silikonien/kasvojenkohotuksen tarpeellisuudesta tai kaljuuntumisesta :kippis1:

Mulla on siili ollut viime syksystä asti, kasvaa vaan sitä vauhtia, että joka 3. viikko pitäisi käydä parturissa....

Eilen kävin parturissa. Viimeksi olin käynyt kesäkuussa joten aikamoinen pehko oli jo pään päälle ilmestynyt.

Tällähetkellä pään päällä on ehkä 1-2cm, sivuilla joku pari millin sänki.

Mulla on sellainen keesi viritelmä ja aika lyhyttä on hiusmallini..
Ei ole tiellä..

Eikö tuo tympäse tollanen kalju ku pitää jatukuvasti olla kone kädessä? Ja on niin paljo sitte tuota naaman pesuakin. :lol2:
No joo. Itellä tällanen normaali nörtti jakaus, tosin ilman vettä.
Siihenasti saa kasvaa ko yltää silmille, eli noin 2kk välein parturissa käynti. Piktiä hiuksia en laita ennen kuin haudassa.
Kalju varmaan tulee jossain vaiheessa kokeiltua kun on vielä armeijakin edessä.

Pitkä heviletti löytyy. Ens vuonna on armeija edessä... Tässä jo odottelee, että letti lähtis, toisaalta ei kyllä tekis miel leikata, kun nelisen vuotta on saanut jo kasvattaa ilman parturissa käyntiä.

Sellainen puolipitkä korvienpäälle ulottuva jakaus oli varmaan viisi vuotta. Nykyään letti ei enää roiku silmillä ja malli muotoutuu sen mukaan, kuinka paljon tuulee aamulla lähdettäessä kouluun.

Hiukset on n. 1-2cm pitkät nytte. Yleensä ajan ne kuukauden välein 3mm pitusiksi, mutta nyt annan niitten kasvaa.

Hiuksilla mittaa yleensä 3-10 senttiä, riippuen kauanko on viimeisestä parturireissusta. Aika moni muuten mainitsi kaljuuntumisesta, no, ongelmia on sitten joka lähtöön, meikäläisellä on paksut ja tuuheat hiukset, jotka vielä tuntuvat kasvavan perkeleesti. Ei tarvi paljon kasvatella ja katastrofi on valmis :curs:
Juuri tuon jatkuvan vääntämisen takia kiinnostaisi vetää jälleen kaljuksi, jos ei muuta niin inttiaikoja muistellen :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom