Hiukset?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
JES! En ole neljään kuukauteen parturissa käynytkään, mikä onkin ilmeisesti ollut melkoinen peliliike kun katsoo threadiin vastanneiden tyttöjen vastauksia! :haart:

Hennavärjätty kotikutoinen rasta perseeseen asti.

Originally posted by merkkari
Tiedä sitten kuinka tyhmältä esim mimmien mielestä näyttää mutta en aio leikata pois, vaikka joidenkin mielestä itse näytän naiselta (pään kohdalta siis)

Way to go, älä missään nimessä aja fledaasi pois!

Mun mielestä ei ole mitään sääntöä, että miehellä pitäisi olla mahdollisimman lyhyet hiukset. Ei ne sovi kaikille ja toisaalta jos miehellä on upea ja persoonallinen fleda niin kyllä se aina positiivista huomiota herättää :thumbs:

Itsellä oli pitkään ns. insinööritukka. Kerran kun ajoin pois, niin en enää halunnutkaan kammattavia hiuksia. Kalju olisi siisti, mutta niin työläs. Kesällä kokeilin kaljua ja joka toinen päivä oli höylättävä vähintään. Jos jäi 2 päivää väliin ei höylä enää pystynyt, vaan piti käyttää leikkuri+höylä yhdistelmää.

3-4 mm sänki on passeli minulle ja ajan kun jaksan eli 2-3 viikon välein. Salilla en tarvii turhia hoitoainepurnukoita tai hiusvaahtoja enää ja peiliin ei tarvii edes vilkaista salilta lähtiessä. Joskus pidempien hiuksien aikaan tuli lähdettyä salilta hiukset ihan pystyssä ja sekaisin suihkun jälkeen ja salin respan tyttö hymyili vienosti.

Tulee sopivan pahis look, kun on kalju ja p…uparta
:thumbs:

Samaa mieltä Deen kanssa, persoonallisuus rules!

Vaikka itse kyllä sytynkin ennen kaikkea kaljuista;)

:offtopic:

Eilen salilla joku uus jannu, jolla oli pitkä ponnari, tuli sitten neuvomaan mulle ihan oma-aloitteisesti vipareista. Meinasin ottaa poikaa ponnarista kiinni ja pyöräyttää kattoon:curs:

Itselläni hiukset nyt suunnilleen leukaan asti eli juuri hölmöimmässä kasvuvaiheessa kun ei saa kunnolla kiinni.

Armeijaan mennessä piti leikata lyhyeksi silloiset lapaluitten alle yltäneet hiukset, mutta nyt kasvatan kovaa vauhtia takaisin pitkiä hiuksia.

Kalju. Joka viikko ajelen ne vähäisetkin karvat pois päästä, mitä on kerennyt kasvamaan.

Tälläinen blondattu teknohyppyritukka, pörhitään muotoon geeliä säästämättä. :)

Originally posted by -Nina-

:offtopic:

Eilen salilla joku uus jannu, jolla oli pitkä ponnari, tuli sitten neuvomaan mulle ihan oma-aloitteisesti vipareista. Meinasin ottaa poikaa ponnarista kiinni ja pyöräyttää kattoon:curs:

:lol2:

Lyhyet tummat hiukset, kaljuuntuu tässä muutenkin,
joten kohta sama ajaa loputkin veks.

Melkein hartiolle asti täälläkin. Oli välillä vähän pidemmätkin, mutta työhaastatelun takia joutui kesällä vähän siistimään kuontaloa.

Joku täällä sanoi, että pitkät hiukset miehellä olisi vähän hintahtavat, mutta kuulemma pitkähiuksisissa miehissä on vähemmän hinttareita, kuin keskimäärin. Kuulemma melkein kaikki pitkähiuksiset miehet on heteroita.Homppelipojat kun tykkää leikata hiukset mielummin lyhyeksi. Tämän siis olen kuullut siskoltani, jonka joku kaveri on homo (mies).

Itse olen huomannut, että pitkällä, tai pitkähköillä hiuksilla saan paremmin naisia, kuin lyhyillä. Lyhyttukkaisena näytän ehkä liian "perusjätkältä", joka ei liene niin kiinnostava(?).

Mitä lyhempi, sen parempi. Kyllä 5 cm on miesten hiuksille ihan maksimi pituus. Mutta kukin tyylillään:evil:

1- 2 krt/vko höylää. Eli jo kolmatta vuotta kaljuna.:D

Suosittelen..

Eijei, kyl pitää ees vähä olla hiuksia. Mut mulla on kyl pahasti ylikasvanu... Siisti pitää olla, ja sitäpaitsi lyhkäset kuivuu pyyhettä näyttämällä, eikä pää jäädy talvella (=syy josta alunperin leikkasin ponnarin lyhkäseks). Jotta näi. :D

Ite en oo kovin tiukasti minkään tietyn hiusmallin kannattaja. Riippuu niin paljon tyypistä, mikä kullekin sopii. Kalju ei välttämättä pue kaikkia, jossei kyllä sellainen pitkä, ohut liuhulettikään... :urjo: Sitä en kuitenkaan allekirjoita, ettäkö miehillä ei saisi olla pitkä tukka. Aivan kuin en yhtä lailla sitäkään väitettä, etteikö naiselle sopisi lyhyet hiukset. Tosin itseäni sytyttävät enemmän lyhythiuksiset miehet, mutta tuossapa linkkivinkki kaikille, jotka kuolaavat pitkähiuksisten miesten perään... :) Tukkajumalat

Pää näyttää Karpon mikrofonilta, reilut 10cm ja sojottaa
joka suuntaan.
Ei saa asettumaan kuin uimalakilla!!!:curs:

Hmm, pitäisköhän ajaa pois...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom