Hikoilu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mavaan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
itekkin tulee hikoiltua aika paljon,enemmän tuntuu hiki lentävän punttiksella kuin juoksulenkillä,johtuisko siitä että ei oo salilla ilmastointi päällä kesällä :kuola:

mites muut,pitääkö juosta vessassa pyyhkimässä/huuhtelemassa naamaa
miten usein?
ite saa rampata vessassa vähän väliä kun kuulin että ei oo hyvä antaa hien jäädä naamalle,muutenkin aika huono iho vielä naamassa,vituttaa...

kylmää vettä ite juon salilla ja sitten saatan kastella hikiset hiukset kylmällä vedellä,virkistää kummasti.

Kiva kuulla, että palstalta löytyy kohtalontovereita! Itse olen aina hikoillut kuin pieni sika ja salilla täytyy aina olla pyyhe messissä, muuten ei tohdi laitteissa edes käydä.

Olen poikkeuksetta se salin hikisin äijä. Paidasta ei todellakaan löydy yhtään kuivaa kohtaa...Näyttää ainakin treeni menevän perille, mutta hikoilen kyllä himassa, duunissa, poikkeuksetta ihan missä vain...

Kaupan kassalla hiki valuu ohimoita pitkin, ja paita liimautuu selkään kiinni :( Vituttaahan se toki, muta olen jo hyväksynyt tosiseikat :)

L0b0 sanoi:
Kaupan kassalla hiki valuu ohimoita pitkin, ja paita liimautuu selkään kiinni :( Vituttaahan se toki, muta olen jo hyväksynyt tosiseikat :)

Sama täällä, hikoilen aika reippaasti, aina salilla hiki lentää ja painot kolisee :D
Hikoilen myös helposti ja aina on kuuma, muut kaverit ovat pitkässä paidassa niin mulla on pakko olla T-paita muuten on niiiiiin kuuma jotta! Kassoilla on mullakin aina hirveä hiki ja pää aivan märkä, samoin koulussa tulee luokissa ihan sairaan kuuma. Kesä se vasta tuskaa onkin! Eipä siinä mitään, sen kanssa pitää elää mutta mielummin näin että on aina kuuma kuin että aina kylmä! Tänään oli taas hyvä esimerkki ku olin työhaastattelussa niin kun siinä sitten puolen tunnin kuluttua nousin vihdoin siitä penkiltä oli paita selässä kiinni ja perse ihan hiessä :)

Olin kanssa ennen tosi kova poika hikoomaan, mutta nyt ketoilun myötä ei kauheesti hikipisaroita näy.

On se kivaa, kun kesä taas tulee ja helvetillinen hikoilu entisestään lisääntyy.Talvella hikoilu on jotenkin hallinnassa, mutta kesällä on kamalaa. Kesäisin tulee käytettyä ainoastaan tummia vaatteita , ei näytä niin törkeiltä läpimärkinä. Kesällä on kiva käydä kaupassa, kassajonossa näytän aina suoraan suihkusta tulleelta, en siis todellakaan suihkunraikkaalta, vaan vaatteet päällä suihkussa käyneeltä.

mäki hikoilen iha sikana salil, ennen se vaivas ku muut vahtas vittumaisesti mut nykyää yks hailee siinä kattokkoot ainaki vedän täysil kokoajan toisin kuin monet siel...

Täälläkin yksi himo hikoilija lisää. On se koulussa niin kivaa, kun tuntien päätteeksi on perse aivan hiestä märkänä. Salillakin aina selkä ja rinta ihan hiessä.

Mulla hikoaa sikana ohimot, munat, persevako, sekä selkä. Nämä paikat on 'iki-hiessä' Tosin en haise, eikä se ole haisevaa hikeä, mutta sellaista nihkeää kosteutta.

Eniten tosiaan vituttaa jossain kauppajonoissa venata pää- ja selkä märkänä. Tosin silloin selästä erottuu fileet parhaiten ;) Jotain hyvääkin!

Itellä valuu hikeä naamasta ja sitten selkä kans kastuu äkkiä mutta muuten en kyllä hikoile kovasti. outoa ja vittumaista mutta minkäs teet, pitää vaan muistaa kiskoa vettä riittävästi. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En hikoile muuten oikeastaan ikinä mutta salilla pukkaa ihan saatanasti. Kasvot on hiessä kuin joku ois just suihkuttanut vettä naamaan ja sit pisaroita lentelee kun heilun painojen kanssa.

Ei ymmärrä mikä on, salilla on ehkä 23-25 astetta ja mulla collegepaita päällä, mutta ei siellä kukaan muu sillälailla hikoile.
Täytyy ruveta kantaan pientä pyyhettä mukana saa pään alle koska muuten on penkki ihan hiessä takaraivon kohilta.. :nolo:

Toisaalta 90% tty-salin sälleistä pukeutuu hihattomaan paitaan, eikä treeninkään intensiteetti ole monilla kummoinen. Jospa se johtuu siittä vaan... :rolleyes:

Itseäkin hieman toi tuleva kesä pelottaa että mitenkähän taas hiki lentää, toivottavasti ankara diettaaminen toisi hieman helpotusta asiaan :) (Juuri tässä vedän kahvin kanssa herkkumunkkia mutta eiköhän sitä välillä saa pistää hieman elämän risaiseksi:D )

Jep, sama juttu täälläkin. Kesällä tulee taas oleen kivaa tehdä mavee ja kyykkyy siinä lammikossa. Pyyhe pitää ottaa mukaan.

ikihiki

On tämä ihmiselo sitten niin romanttista kaikkine primitiivisyyksineen!

Ajattelin olevani ainut, joka kärsii ylenpalttisesta hikoilusta, mutta näiltä palstoiltahan löytyi paljonkin kohtalotovereita. Onko se sitten mukava asia, siihen en puutu.

Asia on kuitenkin niin, että jo matkalla salille olen kuin uitettu koira. Olen suunnitellut reitin kotoa salille mahdollisimman vähän rasitusta aiheuttavaksi, eli se pitää sisällään niin paljon alamäkeä kuin vain mahdollista. Kuljen myös aina kadun varjoisaa puolta. Ja kaiken kaikkiaan etenemiseni tapahtuu hyvin verkkaiseen tahtiin. Mutta joka jumalan päivä kun salille pääsen, voisi vaatteistani kiertää saavillisen hikeä. Märkänä ei siis ole pelkästään paita, vaan myös housut, kengät ja jos selässä on salivarusteet selkärepussa, myös ne ovat nihkeät.

Ennen salille menoa pukuhuoneessa kuivaan itseäni yhden pyyhkeellisen verran vai voidakseni kastella treenivaatteet sillä siunaamalla minuutilla kun ne kiskaisen päälleni.

Treenatessa hiki valuu solkenaan... siis saavikaupalla saa olla kuivaamassa. Eikä tämä johdu huonosta ilmastoinnista, se kun on välillä jenkkiläiseen tyyliin hyvin kylmällä.

Salitreenin jälkeen kun siirryn spinningin pariin, tapahtuukin sitten kummia. Nimittäin tunnin aikana en hikoile nimeksikään, mikä minusta on aivan käsittämätöntä. Pari kertaa saan polkiessa pyyhkäistä käsivarret kuivaksi ja se on siinä.

Sitten taas suihkun jälkeen joudun kuivaamaan itseni ehkä kymmeneen kertaan voidakseni taas kastella vaateeni samalla hetkellä kun ne puen päälleni.

Oli kyseessä sitten kassajono, jutustelutuokio tuttavan kanssa tai lehden selailu marketin hyllyjen välissä, niin paita ja ahteri on täysin läpimärkiä.

Voi tätä hikoilun suurta ihmettä...

Välillä hikoilee sikana ja välillä ei melkein ollenkaan. Mikähän hitto siinäkin on? Kenties päivän nestetasapaino? No jalkapäivänä hikoilee aina hyvin :)

Itse en hikoile punttien parissa juuri ollenkaan, mitä nyt vahän otsalla pisaroi. Mutta pelatessa kainaloista oikein suihkuaa hikeä, semmosina hikivirtoina oikein. Pitäis varmaan sama intensiteetti siirtään reenaukseen, mitä on ET:n pelaamisessa. :)

No okei, hauska lukee näitä juttuja kohtalotovereista. Mulla kanssa työntää tota hikee olin sitten koulumatkalla, salilla tai vaikka muuten vaan kävelemässä, joskus jopa syödessä.

Suoraan sanottuna vituttaa kun aamulla käyn suihkusssa, lähden pyöräilemään tai vaihtoehtoisesti kävelemään koulua kohti ( 4 km matka), viimeisessä mäessä alkaa tuntua lämpöä selässä, ja kun pääsen istumaan koululla, hiki alkaa virrata niin että sitä pitää pyyhkiä kaksin käsin, selkä täysin märkä. :curs:

Volmari sanoi:
Itse en hikoile punttien parissa juuri ollenkaan, mitä nyt vahän otsalla pisaroi. Mutta pelatessa kainaloista oikein suihkuaa hikeä, semmosina hikivirtoina oikein. Pitäis varmaan sama intensiteetti siirtään reenaukseen, mitä on ET:n pelaamisessa. :)

Joo tää on outo juttu. Ite vedetään no-life piirin kanssa joskus haloa, ja siin kyl hiki virtaa. En tiedä, onko huone kuuma vai onko peli sen verran "kovaa".
Nostaakohan hullun tavalla pelien (räiskintä) pelaaminen testo tasoja?

drake sanoi:
Liityn kerhoon.
Mitäs mieltä teillä on emännät ollu tuosta hikoilemisesta?

Aina valittaa ku alasti nukun, että taas sun kylki/jalat/kaula/selkä on nihkee. Ja kyllähän se muutenki rassaa, ku ei jaksa venaa kassajonoissa ym. hetken vertaa ja hermot palaa, ku hiki valuu ja näyttää idiootilta...Mutta oppia ikä kaikki - Siihen tottuu kyllä...

Pitää vaan vältellä tilanteita, joissa tietää hikoavansa possun tavoin.

Ja tietty se, että itselläni patterit on minimissään (jos edes päällä laisinkaan) ympäri vuoden, kun taas eukot aina tuuppaa ruuvaamaan niitä hanoja kaakkoon ja sit meikä poika taas hikoaa :curs:

Ikuinen juupas - eipäs väittely huoneiston lämpötiloista, sekä ikkunoiden auki olosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom