Originally posted by miisu
Measures were collected immediately after, and at times 30, 60, 90, and 120 minutes after training.
Tässä threadissa on kyse treenin aikaisesta energiankäytöstä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Measures were collected immediately after, and at times 30, 60, 90, and 120 minutes after training.

Originally posted by Sakkeus
Tällä kommentille 7/7 voimapistettä. Ihmiset on eläimiä sitä ei voi kukaan kieltää. Äijä veti pohjat, empä oo ketään täällä vielä kuullut että 6h ois paastonnu ennen treeniä ja vielä niin että treeni meni hyvin
![]()
Toisaalta ymmärrän, että naisen esittämää kantaa/faktaa tässä perin miehisessä lajissa on joidenkin vaikea hyväksyä, mutta toivon, että tällä kertaa kyse ei ole siitä.
Ettet olisi joskus kirjoitellut eräällä F1-foorumilla, kun kuulostaa jutut niiiin tutulta?Originally posted by miisu
Toisaalta ymmärrän, että naisen esittämää kantaa/faktaa tässä perin miehisessä lajissa on joidenkin vaikea hyväksyä, mutta toivon, että tällä kertaa kyse ei ole siitä.
EDIT: Kyseinen tutkimus löytyy kokonaisuudessaan täältä: http://ajpendo.physiology.org/cgi/content/full/281/2/E197

Originally posted by Hgu
Kirjoitetaan täällä mitä vaan, niin itse totesin / opin seuraavaa:
Kolme treeniä = koko kierto kokeilin olla tankkaamatta ennen treeniä. Viimeiseen kahteen tuntiin ei siis mitään. Sitten vielä salilla juomapulloon hieman sitä hiilaria veden sekaan.
Treenatessa maha kurni, väsytti, haukottelin, vitutti, elikkäs jätin sarjoja ja liikeitä pois jotta pääsin nopeasti suihkuun. Ja pumppiahan ei syntynyt mihinkään lihasryhmään kertaakaan.
Toissapäivänä taas setti maltoa tunti ennen treeniä ja avot kun maistui taas treeni...![]()
Originally posted by F-5
syön tukevasti 2 h ennen ja 1h ennen treenii vedän whey recoweryä onko tällänen ruokailu hyväksi bodaus treeneissä?![]()
Originally posted by mtk77
Tässä threadissa on kyse treenin aikaisesta energiankäytöstä.
Vastaus: Ei tarvitse lopettaa "viikkarin" kiskomista ;)Originally posted by janiw82
Luin tuossa erästä aiheeseen liittyvää täällä jo aiemmin postattua threadia ja järkytyin koska kyseisessä threadissa väitettiin että ennen treeniä nautitti hiilari kohottaa veren insuliinitasoa ja aiheuttaa treenin tehon menetyksen.
itselleni tämä on shokki koska nautin ennen treeniä viking poweria 75g+1 rkl maltoa
pitääkö minun siis lopettaa viikkarin kiskominen ennen treeniä vaikka se on tarkoitettu tankkaus/palautus käyttöön
Originally posted by andor
Kysyisin ihan vaan mielenkiinnosta Sakkeukselta että opiskeletko/ootko opiskellu koulussa näitä ravinto ym. asioita vai ootko ihan vaan harrastuspohjalta hankkinu tietoa? Tuntuu joka tapauksessa olevan aika paljon tietoa. Ainakin näin maallikon näkökulmasta...![]()
Originally posted by andor
SAKKEUS! Ootko jo vastannu tohon mun allaolevaan kysymykseen? On kyllä saattanu mennä vastaus ohi, kun oot niin monta juttua tähän threadiin kirjottanu...
mutta oisin voinu vastata suoraankin quoten kanssa, sori. Eli oon tässä topikissa ja parissa/muutamassa muussakin pakkiksen topikeissa maininnu että opiskelen lääkiksessä kolmatta vuotta, mutta jo ennen lääkistä tietoa tuli urheiluravitsemustieteen ja liikuntalääketieteen kirjoista joita lueskelin jonkun verran etenkin intissä 1999, sekä tietenkin pääsykoekirjoista kuin myös lukion ja yläasteen ihmisen biologiasta, sieltäkin voi oppia monta hyödyllistä asiaa myös bodauksen kannalta ;). Tääkin on tietty toisaalta sellanen juttu mitä ei ihan mielellään toitottele mutta tulipahan taas nytkin sanottua ja tietäähän täällä lähes kaikki kurssitoverit että bodausta harrastan...
. Se voi olla että itekin innostun aamutreeneistä ens vuonna kun illat alkaa olla pitkälti kiinni, pitää kävästä viikolla tekee aamutreenit ja sunnuntaina pääsee sit päivällä, riippuen onko töissä ilta- ja vai aamuvuorossa..Originally posted by miisu
- klip - Mielenkiintoista olisi ollut vetää keskusteluun mukaan miesten ja naisten väliset erot, mitä esim. lihasmassan kasvattamiseen ja säilyttämiseen tulee, mutta ihan vaan itseäni varten en tuohon viitsinyt ryhtyä. Naisten kommentteja kun on tällä puolella näkynyt hyvin vähän. - klip -
hyvä Sakkeus :jahas:
höhö sekasin oon tiedetään :lol2: ...Originally posted by Sakkeus
Hannibalilla taitaa olla 5.5h enkka ja ite oon jotain 5h paastoja pitäny muutaman kerran..