Hiilihydraatti tankkaus ennen treeniä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja janiw82
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Tuomo
onko huomattavasti rasva palanu? lihakset pienentyny? mulla on puolitoista viikkoa dieettiä takana, välillä tuntuu että syön liian vähä. ei kyllä näyttäs että lihakset on pienentyny mutta paino pudonnu jo usean kilon... pelottaa... tää dieetti on niinku venäläistä rulettia viidellä luodilla paitsi että tässä on enemmän pelissä. prkl

Rasvaa on palanut jonkin verran ja tiukentumista tapahtunut. Toki nesteiden poistumisella on ollu suuri osansa.. Eikä tuo pudotus nyt enään noin kovaa ole ollut , toi alun nesteiden lähtö vaan hämää aika paljon. Nyt on dieetin aikana paino tippunut keskimäärin 0,95kg/vko , mutta tällä viikolla sain tiputuksen kiristettyä jo 300grammaan ja siinä tienoilla se saisi loppudieetin pysyäkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by janiw82
Luin tuossa erästä aiheeseen liittyvää täällä jo aiemmin postattua threadia ja järkytyin koska kyseisessä threadissa väitettiin että ennen treeniä nautitti hiilari kohottaa veren insuliinitasoa ja aiheuttaa treenin tehon menetyksen.

itselleni tämä on shokki koska nautin ennen treeniä viking poweria 75g+1 rkl maltoa

:confused:

pitääkö minun siis lopettaa viikkarin kiskominen ennen treeniä vaikka se on tarkoitettu tankkaus/palautus käyttöön

:david: Says: I been looking for freedom since i left my home town
Mä syön kaurapuuron, battery energiajuoman ja 20g heraproteiiniä 60-90min ennen treeniä. Eikä oo ikään loppunut energiat kesken treenin.

Originally posted by teijo
Voimanostajia tunnen henk.koht. n.15 kpl, joissa mukana esim. 3 maailmanmestaria. Bodauspuolella kaksi SM 1 viimevuodelta. Itse olen erään lajin SM1, PM 2 ja MM 6 viime vuodelta ja esim. MM-kisoissa viime vuonna tankkasin kisaan punnituksen jälkeen 12kg 48 tunnissa. Että jonkinlainen näppituntuma saattaa olla täälläkin..

no mä en tajua miksi tossa Vikingpowerpussin ohjees sitte sanotaan että 30min ennen treeniä pitää myös ottaa ??
pitäiskö toi ennen treeniä ottaminen sit lopettaa kokonaan ??

No huh, jopas löytyi hyödyllistä infoa, vaikka onkin jo vanha theadi. Puolisen vuotta kärsinyt pienestä huonovoinnista reenin lopussa, kun sokeasti tullut luotettua joidenkin palkkareiden ½-1h ennen reeniä -suositukseen.

Nyt kun testasin 3,5h välillä, sain vedettyä paljon kovempaa, eikä tietoakaan huonosta olosta.

Sakkeukselle pointsit hyvästä selvityksestä mistä ja miksi tässä on kyse :worship:.

Mulla taas on niin, että jos en ota hiilareita ennen treeniä, niin silloin se vasta heikottaakin. Joskus jopa melkein pyörryttää, jos tiukalle vetää. Mutta ennen treeniä otan desin hiilareita ja protskua niin sit kulkee.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom